Столичната пътна полиция със смразяващи кадри от катастрофите през 2019-а (видео)
75 загинали в София в пътнотранспортни произшествия през изминалата година
Обратно в новинатаКоментари - Столичната пътна полиция със смразяващи кадри от катастрофите през 2019-а (видео) | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ижан (нерегистриран)
Да станат от дебелите си задници от КАТ и да анализират светофарните уредби. Лично аз съм причинявал катастрофа, на ъгъла на Цариградско и Евлоги, защото секциите са поставени безумно, по начин, патентован от малоумници в България. И както гледаш, че за теб е зелено се оказва, че гледаш светофар за направо, а твоята секция е някъде на майната си, И това го има на десетки кръстовища. Да не говорим за традицията секциите на светофарите да не отговарят на лентите над които са разположени. Т.е. за лента за наляво е сложен светофар за направо, или при 3 ленти да са сложени 2 светофара и от шофьора трябва да се очаква, че всеки ден минава през всички кръстовища и ги знае на изуст. И най-накрая сложете знаците указващи разположението на лентите при светофар на кръстовище - в София има 10-ина такива знаци и 8 от тях за зад храсти на 3 метра от кръстовището, когато е късно да се престрояваш, но вече знаеш, че пак си в грешната лента. А табелите на околвръстното кой ще ги сложи - има 3 с неясни надписи и шрифт 10 поставени на 50 метра височина. Ако целта е шофьорите да разчитат на GPS, поне може да ги замените с нови, умни, указващи - "Проверете си GPS коя отбивка за къде е ". Ако КАТ си изчистят процесите - и нямам предвид само проверките на шофьорите, случаите с инциденти ще намалеят наполовина. Ама нейсе - понички ли да се ядат, работа ли да се върши?
иван (нерегистриран)
И да, клипчето е с катастрофите, които миналата година от КАТ обясняваха, че са станали 2018. Малоумници.
булгар (нерегистриран)
Още баща ми казваше - МПС-то е оръжие. Не е за всеки. Но стана масово. После и атентати станаха, да газят хората. А ние тук българите какво...сами се избиваме. Някои ще кажат, който каквото му е писано. Съгласен съм ако е болест или природно бедствие, но за това във видеото, а то е и из цялата страна, не съм. Такъв ужас е и в Гърция. Ето ви конкретен пример от Южната ни съседка: Водачи, подкарали колата след употреба на алкохол и наркотици, са заплашени с 3 години лишаване от свобода, дори да не са предизвикали пътно произшествие. Невнимателно шофиране, създало риск за нечий живот или за повреждане на чужда собственост, се наказва с до 2 г. зад решетките. Доживотен затвор чака виновния за пътно произшествие, предизвикало смърт, предвиждат промените в Наказателния кодекс. До 10 г. зад решетките се предвижда за водачи на МПС, нанесли тежка телесна повреда.
_ (нерегистриран)
Едно интересно наблюдение от този клип е, че въпреки цялото ни мрънкане по отношение на мотоциклетистите, всички катастрофи с участие на мотоциклет в това видео са по вина на шофьорите на автомобили, с изключение на една, в която виновни са и двамата водачи.
_ (нерегистриран)
Междувеременно в Осло, Норвегия: 1 (ЕДИН) загинал в ПТП през 2019 година.
Средностатистическа (нерегистриран)
Не знам точно и как може да се намали този ужас и това малоумие?Дори като чета коментарите се чудя наистина ли не осъзнавате ,че и двете страни в тази война са губещи.
ONZI (нерегистриран)
Тия кадри са доста по-стари от 2019 новинарчета недорасли...
Хейтър (нерегистриран)
Цялата опорка на всички КАТтаджи политици и водещи отиде по дяволите. Аз лично не видях ЕДНА катастрофа заради превишена скорост, на всякъде ни убеждават че 90% от катастрофите били заради превишена скорост. Не всички катастрофи стават че НЯМА контрол. 50 % в клипа са напълно дебилски случайте.
Върви на очен лекар! (нерегистриран)
Гледай клипчето цялото и ще видиш!
123 (нерегистриран)
... ЗНАЧИ ИМА МНОГО ДЕБИЛИ ПО КОЛИТЕ
Е и? (нерегистриран)
Две трети са на Лъзгавите керамични жълти павета. К'во ще правим?!?!
Прост човек (нерегистриран)
КАТ ви е проблемът , че не излизали от храстите и Държавата ви е проблема и пътищата са ви проблема. Хората са проблема. Докато самите ние не си изградим култура на движение и не се удариме в главите промяна НЯМА да има. Всеки ден искам такива клипове на места , където могат да достигнат до възможно най-много хора. Белким тарикатлъка умре.
90% от водачите са дисциплинирани (нерегистриран)
10% НЕ СА! НО И ТЕ СА ДОСТАТЪЧНИ! ТОВА Е РАБОТАТА НА КАТ! ДА ГИ СПРЕ!
Воевода (нерегистриран)
ДИСЦИПЛИНАТА се създава с НАКАЗАНИЯ!!! Докато няма затвор и многохилядни глаби за нарушение и престъпления, няма да има дисциплина!!! И тарикатите ще си живеят живота.
не четеш ли че престъпниците са бивши полицаи? (нерегистриран)
Същото е и с джигитите на пътя.
Хейтър (нерегистриран)
Найстина си прост я кажи тогава как 90% от тези некултурни шофери. Как така получават КУЛТУРА на карането веднага щом пресекат Българската граница??????
Ха-ха (нерегистриран)
Фотографите с патрулките да излязат от храстите и да застанат по кръстовищата
Dev (нерегистриран)
Намалете трафика бре мутрички, къде са пешеходните зони?, Вело слейте?. Герб освен лапачка друго не ги вълнув, тоест магистрални през които да гепят..
555 (нерегистриран)
Страната на орките без полиция.
Кънчо (нерегистриран)
Хубави кадри! Много приятно за гледане! Дано има повече такива катастрофи. Най-добри са тези с пешеходците!:) Там почти е сигурно, че са размазани.
1ъ (нерегистриран)
Няколко от колите с предимство (в това число и линейката) почти успяха да избегнат удар с нарушителя. Шапка им свалям за бързите реакции !
Да (нерегистриран)
Глупаци и простолюдие.... Съсипахте я тая държава...
Стеф (нерегистриран)
Ти маркиз ли си?
Така се кара ВСЕКИ ДЕН (нерегистриран)
Къде е КАТ? ЗАЩО НЕ СЕ ВЗЕМАТ ПРЕВАНТИВНИ МЕРКИ? НЯКОЙ АКО СЕ ОПИТА ДА КАРА ТАКА НА ЗАПАД И ЩЕ ГО ОКОШАРАТ ВЕДНАГА!
123 (нерегистриран)
Факт. Всеки ден е ад навън, червен светофар и двойна непресечена вече не е нищо и се нарушава на всеки 500метра от някой. Няма контрол, съответно и ред.
А КАТ къде е? (нерегистриран)
Какво да се каже, 60% са заради грубо нарушение на правилата и в поне половината участват таксита
гост (нерегистриран)
Стари видео материали, слаба журналистика...! Въобще трагедия! Какво искате да ни кажете с този материал? Горките родни милиционери не са виновни, че не си вършат работата? Ако всички служители на КАТ си вършеха работата като хората шофьорите щяха да имат респект и голяма част от тези нарушения нямаше и през ум да им мине да ги направят! Въпроса опира до превенция и следене да се спазва закона във вида в който е! Добър или лош той е закон за всички, но служителите които трябва да следят за неговото спазване ги няма! А когато няма държава се появява алтернативна държава! И тогава няма защо да се чудим, че всички ни заобикалят като държава!
Какво ли не правиха (нерегистриран)
И говореха в студиото, и слагаха смачкани трошки от катастрофи между платната, сега и публикации едно към четири....Не помага. Опираме до материала, в материала е причинатааааааа. Май някои бяха прави, да си признаем.
Стеф (нерегистриран)
Изкарайте рекетьорите с патрулки, от тъмните улички и ги накарайте да работят!
Тъй де (нерегистриран)
Мдаа , 85% от катастрофите са заради несъобразената скорост , дори и с предимство водача с висока скорост винаги е изненада за другите , а в Осло отчетаха само един убит за миналата година !
Наблюдател (нерегистриран)
Изводите от видяното в този клип: - Някои от видиата са много стари. Журналистите можеха да направят справка в YouTube преди да го публикуват; - Не спазване на елементарни правила при шофиране и липса на преценка в ситуацията; - В следствие на горното причините могат да се обуславят и с употребата на алкохол и/или наркотици; - И едно утвърдено с годините мое мнение - шофьори, чиято възраст наближава или надхвърля 60 години, трябва да преминават допълнителен курс. Пълна неадекватност зад волана (при цялото ми уважение към възрастните хора)!
аха (нерегистриран)
То пък щото тия до 25, дето си мислят че са безсмъртни са едни ангелчета...
гумата (нерегистриран)
Изнасянето на данни е по- скоро манипулация на куките, отколкото реално предложение за решение. Захапали са кокала и не пускат никого за идеи.
Ужас (нерегистриран)
Таксита и линейки ! Направо страх ме хваща да се кача на такси и не дай боже да ми се наложи да ме карат в линейка !!
Братчед, (нерегистриран)
Минусите са ти заради линейките.
Зоран Миливоевич (нерегистриран)
Da je ovda vishe puno so idiotimaaaa....
R8 (нерегистриран)
Повечето шофьори са правоспособни. 35% нямат елементарна дисциплина и преценка. Всеки с по-хубава кола се смята за нещо над другите. Пешеходците пък са неадекватни някои. Спазването на правила за движение е срамно нещо за задръстени. Друго си е форсаж в насрещното на черен лъскав автомобил. И за капак няма нито зелени вълни, грешка, то няма пътища, маркировка, знаци за ленти.... На моменти се чувствам, като на кръстовище в Ирак. Има в нета клипове.
Abe dir-a (нерегистриран)
Това са много стари кадри бе ей Спрете да сте проводник на тъпотата на ония с власт, дето направиха всички престъпници...аре ше ги и мършите никакви
Павел (нерегистриран)
Чета колко книжки са отнети по различни причини и се сещам за детеубиеца местан как не само си щъка на свобода, ами и книжката си му е в джоба!
Петър (нерегистриран)
А бе тъпанар, не се ли умори да бъдеш "контра" на всичко обективно ? Аз, поне съм водач с над 2 млн.км зад гърба си и професионална практика и мога категорично да ти заявя ,че основният виновник за тази катастрофа е именно в бащата на детето ...Първо ,че е "летял" ,като невидял и второ, че е направил грешна преценка в спасителната маневра... А иначе ,мнението ми , за Местан, като политик и човек е ...негативно !
Влaдислaв (нерегистриран)
"Пешо", кажи си турското име, срам ли те е от него? Знаем ги ние турските тираджии какви професионалисти са, ако ще да имаш 4 милиона километра!
Лъжеш (нерегистриран)
Нямаш 2000000 км. Аз минавам около 35000км на година за 33г имам над 1000000 но пак няма 2000000 км.11г в чужбина на истински трафик. Никога не съм се влачил като охльов. При толкова много каране и движение от място на място при полежение че имаш работа като стигнеш да караш бавно е абсурд. Да кажеш че някой е виновен защото е карал с превишена скорост на извънградско на път с предимство е абсолютно лаишко мнение.И пълна глупост.
леля Гошо (нерегистриран)
Пешо ти там ли беше или звездите ти говорят ?
И (нерегистриран)
на повечето клипчета са таксита.....
Столичната полиция (нерегистриран)
Да не ни пуска филмчета, ами да започне да си гледа столичните камери, да си изкара полицаите по улиците И ДА ЗАПОЧНАТ ДА ГЛОБЯВАТ ЗА ВСЯКА СГАЗЕНА МАРКИРОВКА! Щото столицата се напълни със селяндури, за които да спазваш правилата е под достойнството!
... (нерегистриран)
А после Бойко ни бил виновен... малоумен народ Да кажат от КАТ колко книжки за отнели завинаги след тези катастрофи !
sic (нерегистриран)
имаше такива кадри преди 15-на години. Смущаващото е, че качеството на камерите не се е подобрило.
Аман (нерегистриран)
Аман. Що си мислиш, че ще ти пуснат HD видео. Къде ще го качат и колко гигабайти ще е? Сичко знаещи бе ... аман.
Заман (нерегистриран)
Full HD филм компресиран върви от 10 до 20 GB. Това са 2 часа материал. А сега си сметни сам колко ще е 1мин. и половина! Ю тюб за какво е?!?? Никакъв проблем да се качи там и препратка към видеото е достатъчно. Аман от разбирачи бе!!!!
Обикновен Българин (нерегистриран)
И забележете МНОГО ВНИМАТЕЛНО , че в нито един от показаните случаи т.н.р. “ несъобразена скорост” НЕ Е причината за случилото се ПТП, а именно : 1. неспазване предимство/ на пешеходна пътека 2. не спазване дистанция 3. не спазване пътна маркировка 4. не подаване мигач 5. не съобразяване с пътната обстановка 6. неправилни , неразрешени маневри и т.н. и т.н.
да бе да ... (нерегистриран)
И като нищо не спазва от изброеното що пък си мислиш, че спазва ограниченията на скоростта?
31л (нерегистриран)
Ако задължат полицаите когато пишат “несъобразена скорост” да пишат колко е била "съобразената" скорост и защо толкова, внезапно “несъобразена скорост” ще изчезне като понятие.
... (нерегистриран)
Скоростта трябва да е съобразена с пътната обстановка, т.е. ако с 0 км/ч няма да има ПТП, то тогава се движиш с 0 км/ч, т.е. спираш !
Ха ха (нерегистриран)
Ти чете ли днес за цайганайна Алекс, който с 90 при ограничение 50 уби две жени? И това ли смяташ, че не е от превишаване на скоростта? А онази дето бавареца й се сцепи на две и краката й останаха в едната половина, а тя в другата да не мислиш, че с 50 е карала? Хайде да не изброявам, че цялата нощ няма да стигне.
Обикновен Българин (нерегистриран)
Първо да се изясни дали циганина Алекс изобщо е ПРВОСПОСОБЕН !?! И когато имаме : пиян, дрогиран , неправоспособен , неграмотен СКОРОСТТА влошава последиците от ПРП-то но не е в основата на неговото настъпване . Статистиката в Германия ЯСНО показва ,че скоростта е едва на 5-то място с дял от едва 12% от всички ПТП . А там статистиката наистина е СТАТИСТИКА а не ала -бала .
гумата (нерегистриран)
Карат ни да повярваме, че е много зле. Определено правилата влошават нещата. Хората изтрещяват, а в трафика няма накъде.
подметката (нерегистриран)
Никой не те кара. Гледай и решавай сам. Чети за статистики и решавай сам.
Факт (нерегистриран)
Вместо да показват филмчета,полицайте да си вършат работата и тогава няма да умират хора по пътищата....
........ (нерегистриран)
И майките са виновни, че са има такива отрочетата, нали? Някой друг е виновен... нали?
Ивайло (нерегистриран)
Абе тези кадри са стари, не са от 2019!!!
И аз това си мислех! (нерегистриран)
Гледал съм някои от тях!
мдаааа (нерегистриран)
Няма нужда сега да предлагаш народонаселението да излезне да направи нови зулуми за да има нови кадри. Просто тъй или иначе ще се случат. Статистика е.
*88 (нерегистриран)
Аз само да попитам - защо само шофьорите да са наказвани? Нека и пешеходците да търпят същите наказания. Примерно пресича неправилно след употреба на алкохол - ми да го глобят, колкото глобяват шофьора. Пресича пешеходеца на червено - глоба колкото шофьор!!!!
Teo (нерегистриран)
Съгласен съм, но то си го пише и в статията - глобени са и пешеходци, но кой ли ти слуша. Пей си ли Пенке ле ... всички са много хитри. И не юогат да разберат, че е много по -добре да ги гломи полицай, отколкото аз с 80 по цариградско ... защото тогава хем ще ми тебат на мен, хем ще им е последната глоба.
Кико (нерегистриран)
Финалът на видеото беше епичен!
лош м'триал (нерегистриран)
сър!
Вин турбоДизела (нерегистриран)
Важното е, че средностатистическия български водач на мпс се изживява като герой от бързи и яростни, нищо, че кара кошница на 14/15++ годинки, гуми петнадесета употреба, "внос от италия", на поне 5-6 години, с размери не повече от 185/60/15... Като прибавим и "тунинг"-а, който определено повишава доста драстично шофьорските ви умения, скачаме от 110 на 135 коня, все пак, и резултатът е на лице! Всеки се мисли за недосегаем в тази държава, а като се появи по-лъскава кола на пътя и всички свиват уши и това е лицето на България, за съжаление. Далавераджиите, които се изживяват като мутри/гангстери, с лъскавите коли и всички останали. Знам, че плюете по Запада, обикновено, но елате да преживеете тук за няколко месеца, да се убедите в простичкия факт - хората тук са тъпи, но спазват законите, любезни са и имат култура и манталитет по пътищата!
шофьор в София (нерегистриран)
Убеждавам се все повече,че 80% от водачите в БГ нямат никакви качества и умения да управляват МПС, а шофирането е работа в която нямаш право на грешка.Казвам го от личен опит защото съм карал всеки ден в София повече от 15 години. Тези хора нямат преценка за ситуацията,не могат да разчетат какво ще направят другите участници в движението,нямат окомер и т.н Няколко от катастрофите на камерите са от водачи,които влизат на жълто на кръстовището и ги удрят ,защото те не могат да преценят че кръстовището е голямо и на излизане от него вече свети червен светофар за водача. Нямат тази преценка и мислене. Не преценяват че е хлъзгава настилката и особенно жълтите павета които зверски се пързалят като са със сняг. Минават и блъскат пешеходци на пътеките защото не знаят че ако погледнат през стъклата на другите коли ще могат да видят промушващите се между колите пешеходци..има тънкости които се учат за десетилетия шофиране..
от Варна (нерегистриран)
Казваш от 15 години... А, какво да кажа аз ,дето карам вече ...3х15 години...45 вече..и не само във Варна и София , не само на територията на България , но и на Европа ...всеки ден, всеки сезон, на всякакви условия ...от мотори...коли и камиони ...трудно ми е да сметна километрите ,но сигурно са над 2 млн. поне ... И знаеш ли ,кое най -много ме вбесява...Че плащам НАРАВНО ,СЪЩАТА СУМА за ГО,като тези , които правят и подобни ПТП-та...А за този период НЯМАМ нито едно , за ,което , някой застраховател да е изплатил и стотинка щета ЗАРАДИ МОЯ ВИНА ! А сега с този Бонус-фалос ,ще започнат да ме отчитат отначало и следят дали съм си сложил колана или минал с 60 при ограничение от 40-50 и да ме дерат двойно и тройно ! А иначе за всичко ,което си написал е така ...Нещата на пътя се ПРЕДВИЖДАТ с няколко хода напред ,а не в ПОСЛЕДНИЯ МОМЕНТ !
хейт (нерегистриран)
Кое е смразяващо - петте кадъра в секунда, или разделителната способност?
кух (нерегистриран)
Малоумието на някой ... те тва е смразяващо.
Малко сметки (нерегистриран)
От данните в новината може да се сметне грубо: Събрали 13,2 млн от такси и глоби - 11,0 млн регистрация нови коли = 2.2 млн начислени глоби в т.ч. 1.0 млн от алкохол и наркотици и около 0.5 млн от превишилите с 50 км т.е глобите за масови нарушения възлизат на около 700 хлв!??? Доста скромна заработка за "работохолиците" от КАТ. Не питаме колко от глобите са събрани.
Aha (нерегистриран)
Нещо сте се объркали с коментара. Кое е общото?! Да не объркате така утре червеното със зеленото ... ммм???
Гошо (нерегистриран)
В София, не са ме спирали за проверка от години. На проблемни места никога не съм виждал полицай. Единственото място където виждам макар и рядко полицай и след един светофар от страната към парк където няма сгради, където често минават на червено. Как пък не застанаха от другата страна или на някоя пешеходна пътека.
Браво (нерегистриран)
"Нормалният човек винаги недооценява количеството идиоти, които го заобикалят." Карло Чипола Допълнение: А в нашата страна дали останаха нормални?
Страшно (нерегистриран)
Много хитро и умно изказване. Показва ... ами нищо не показва. И Бравото за какво е и за кого е?
hehe (нерегистриран)
Поне на две места шофьорът на линейката минава в нарушение на ЗДвП. Законът му дава право да мине на червено, но след като се убеди, че е безопасно. Което ще рече, че не може да жули с 60 и да се надява, че минаващите на зелено непременно са го чули.
E (нерегистриран)
Линейка, пожарна, полицейска кола в специален режим на движение са с предимство!!!! Като не се надува чалгата в колата до откат , тези коли се чуват и ВИЖДАТ!!!
hehe (нерегистриран)
Прочети закона. С предимство са, но трябва да преминат така, че да не създадат опасност за движението. Така пише в ЗАКОНА.
hehe (нерегистриран)
ЗДвП, Чл. 92. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно; 2. да надвишава разрешената максимална скорост на движение дотолкова, доколкото няма да застраши нечий живот или имущество; 3. да не се съобразява с организацията на движението, когато това се отнася до посока на движение и завиване в определени направления; 4. да паркира или да престоява независимо от разпоредбите на този закон; през това време той може да подава само светлинни сигнали. (2) Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин.
Чочко (нерегистриран)
Ей, чочко, знаеш ли, че тук в Англия колите отбиват вляво и дясно и замръзват, когато се появи линейка на платното! А такива като теб с ганьовщината си, се забивате в линейки, за спорта...
hehe (нерегистриран)
Чочко, аз отбивам и правя път на линейката. Но това не значи, че шофьорът на линейката е хванал господ за шлифера. Capisce?
постоянно пътуващ (нерегистриран)
Най-много се подразних на кретените, които профучаваха с висока скорост на червено. Вижда, че изтърва зеленото, но решил, тъпака му с тъпак, че докато в напречното наберат скорост ще може да мине. Почти всеки ден такива ме изправят на педалите.
аха (нерегистриран)
Направо ми се иска да имам един танк и да съм първи при чакането на зелено. Един куп от идиотите ще се отучат от тоя навик да минават на червено. Една част осакатени, другата - в дървени костюми!
Даниела (нерегистриран)
Трябва драстично по-високи присъди да определя "уважаемия" Съд!!! Осъждането на всеки шофьор, който със своите действия или бездействия е предизвикал смърт, увреждания, болки и страдания на друго лице, има за цел същият да бъде наказан, именно за това му поведение. Наказанието е и ясен знак към обществото, че всяко виновно лице ще бъде и е наказвано от Закона. Наказването за виновното поведение на всеки шофьор цели да възпита във всички други отговорно поведение. Всеки водач, сядайки зад волана, трябва да знае, че той става отговорен с действията си за живота и здравето на пътуващите в колите, с който се разминава, подминава, изпреварва, отговорен за живота и здравето на всеки движещ се в близост пешеходец. Оневиняването или наказването с условна присъда поражда чувството за ненаказуемост, което води след себе си до безотговорно и дръзко поведение на пътя. Поведение, което само ще допълни, заливащата ни ежедневно черна хроника.
хехе (нерегистриран)
KAT не мисли така. Ако всеки поема пълната отговорност за действията си, превантивните мерки на КАТ увехват. А с тях и глобите.
София (нерегистриран)
Смразяващи са. Всички сме виновни. Вчера една простачка спря на аварийни точно пред автобус. Помислих да я питам защо. Но нищо не направих. Дори с това бездействие вече нося вина.
Браво (нерегистриран)
Това, че вече мислиш по този начин е добре. Има надежда.
ами (нерегистриран)
Да беше питал. Представи си, че е усетила евентуален сериозен проблем със здравето или пък и е свършило горивото. Но това са наистина редки случаи, а повечето спирания на пътя наистина са по селски.
Даам (нерегистриран)
Внимателно изгледах видеото и ми направи впечатление, че до една катастрофите са благодарение на самонадеяни нарушения - неспиране на пешеходна пътека, отнемане на предимство, минаване на червено. Защо нарушителите имат още шофьорски книжки?!
НАЙ
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие