Ресторантът с такса ”празен стол”: Ще съдим наглите клиенти

От заведението в Созопол, което поиска такса „празен стол“ се оплакаха от вендета и се заканиха, че ще съдят „наглите“ клиенти, които лъжели.

Обратно в новината

Коментари - Ресторантът с такса ”празен стол”: Ще съдим наглите клиенти | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

е била за 10 души, а са дошли 6 съвсем нормално е собственикът да бъде компенсиран. Както се видя по тивито, той е подготвил маса за 10 души и празните 4 стола са практически неизползваеми.

Да ви имам проблемите

m da

"От Комисията за защита на потребителите обаче заявиха, че ще наложат глоба на ресторанта, защото се начислява такса за нещо, което реално не присъства в менюто. Санкцията може да е от 1000 до 3000 лева. " Другото са празни приказаки.

не знам от кога столът е част от менюто в един ресторант. Блазе му на адвоката, който ще обжалва наказателното постановление. Делото е 100 процента спечелено.

Ресторанта е в правото си да потърси компенсация при неизпълнение на договора за резервация, който в случая е бил устен и не се отрича от направилият резервацията! Клиентите не са имали право да държат резервирани места, а е трябвало да допуснат и други клиенти на оставащите четири места. Те, явно, не са го направили, а са държали да останат незаети от други клиенти. Когато клиент резервира маса за четирима, но държи на нея да са само двама, той е длъжен да заплати за другите две незаети места! Аз и на друго място попитах, ще попитам и тук - а какво би станало, ако въпросната госпожа бе резервирала не 10, а 100 места, примерно? Това е въпрос, на който всички "възмутени" избягват да дават отговор!

Е, ако някой счупи чиния... или примерно прозорец. Не го плаща, щото в менюто няма такова нещо?

Най-обортоното заведение със страхотна кухня и 2 звезди. Това ще е най-шик ресторанта в Созопол тази година. А да забравих реномиран ресторант и 2 звезди :) Или това са мишелин взезди :)

При пазара е така можеш да искаш всичко ,който иска да дава,но това трябва да е предварително известно,а не накрая и попреценка на персонала този е готин не му вземаме такса,другият проклет хайде в чувала, така могат накрая да поискат и 2000 лв. на столче щот е много оборотно.

НАГЛИ СМЕШНИЦИ! Проблема на туризма са именно БОКЛУЦИТЕ като тези!

Комисията постъпва нередно! Министърката и Борисов също са подведени! Нищо чудно и да е целенасочена акция за тормозене на собственика на ресторанта!

Добре хубаво да кажем че клиентите са шантави да кажем че за пъри път използват тази такса но факта че я има програмирана в апарата е достатъчно показателно, че са имали намерение да я ползват след като я има програмирана. Едва ли са я въвели в апарата на момента заради тези кленти!

Ай сиктир вече с тия столове. Първото нещо което трябваше да стане след тази случка трябваше да бъде: "управителят е уволнен от собственика"

Най-оборотното, ама най-празното.

Ще съдите наглите си персони! Идиоти, сами сте се вкарали в капана.

Така като гледам има доста народ с робско мислене. За тях някой да ги мачка като личност и човек си е съвсем нормално. За жалост много трудно можеш да им промениш възприятията.

Така е, но според мен е трябвало да звемат парите под формата на капаро, за което да издадат документ с ясно фигуриращи върху неге условия. Напр. резервираш маса за 10 души, плащайки капаро по 10 лв. на човек. Пристигат само 5 души и ресторантът удържа 50 лв. от капарото.

Докато андрешковското правило: "Я не сакам я да съм добре, я сакам Вуте да е зле!" шефства, дотогава ще живеем зле!

вчера бях на заведение в Созопол - малки порции и високи цени, на доста риби например два пъти повече, отколкото в ресторанти в Бургас

Сега във нормалните заведения има следната практика ако не се изпълни резервацията или се молят хората да се преместят на по-малка маса или просто се взимат столовете и се комплектова нова маса. Но да слагаш други хора на същата маса е тъпо. Друг е въпросът че за да си читав ресторант винаги трябва да имаш резервни столове и маси които да можеш да изкараш ако се наложи.

Не си прав, като правиш връзка между звездите и реномето. Аз бих могъл веднага да ти посоча заведение в Софийска област, на около 30 км от София, което няма звезди, с умишлено най-примитивна обстановка, но има страхотно РЕНОМЕ, т.е. ИМЕ и също така страхотна посещаемост! :)

Тормозът над ресторанта е грешка и е нереден!

..под санитарният минимум

Ето това е капитализма. И на въпроса "Зайо, защо си със шапка?" и на въпроса "Зайо, защо си без шапка?"- глобата е все 20 лева.

Клеветник!

Защо въобще искат да съдят хората, трябва обратното да стане, защо въобще на касовия апарат има услуга празен стол а никъде другаде не е обявена? Самият собственик кой знае какво още крие, нагла сезонна мишка

Тоя дебелосерко и наглец да ходи да мие чинии в съседния ресторант. Тъпанар!

Действа се както и от ,,преди 9-ти,,. Резервираш маса с 4 стола , даваш 4#5- 20 лева капаро, пък ако искаш идвай!?

Да. В случая има недоглеждане от страна на ресторанта. Явно не са се сблъсквали с подобен проблем и са реагирали прекалено емоционално. В ресторантьорството, а и във всеки друг бизнес, ако е сериозен, няма място за емоции.

За мразещите капитализма винаги ще се намери място в Корея!

Не съм чул в реномирано заведение на Запад да се плаща предварително. И в Ritz да отидеш няма минимална консумация и предварително плащане. За тези които ще кажат че не съм ходил, да, не съм ходил но мои колеги са ходили.

Подкрепям собственика.

Миналата година май месец бяхме в Испания на почивка с приятели. Една вечер искахме да отидем на ресторант, но се колебаехме къде. Половината хора искаха един на морето, а другата половина един друг. Затова резервирахме и за двата за всеки случай. Точно осем души бяхме. В крайна сметка избрахме трети, но от никъде не са ни искали пари. Такива безумия има само в България!

Защото не си и сънувал реномирано западно заведение!

Гледах репортажа по телевизията и въпросната маса беше съставена от 2 маси, долепени една до друга. Най-лесното нещо беше двете маси да се разделят и щеше да има една свободна маса за други гости. Да слагаш непознати хора на една маса е мега-тъпо.

И за какво ще ги съди? Че клиентите са недоволни. Той и Батето щеше да съди BBC. Наглост е това. Вместо да се извинят и да замажат нещата те щели да съдят. Ами съдете.

Закусвалните по гарите и улиците не се броят за добър ресторант!

Лелееее, че сте нахални и прости,.... персонала на ресторанта, имам предвид.....

Тя хубаво програмирана ,но нали трябва да е известна на клиента.

Епа това е било свинщина. Когато правиш резервация, ти даваш обещание че ше отидеш, ресторанта пък обещава да ти пази маса. И когато някой излъже, другия губи реално (клиенти, време, пари). Не се прави така.

Вариантите са различни, но обикновено час-два преди уговорения час резервацията трябва да се потвърди или отмени, или пък коригира. В случая не е направено нито едно от трите и от ресторанта са приели, че всичко остава, както е било първоначално уговорено. Тук имаме търсене на обезщетение за блокираните места ДО пристигането на групата. :) Нищо, за следващия път ще знаят какво да правят!

Просто лъжеш!

А вие, наивни будали, защо се храните по ресторанти и ядете повръщоците им, които са пълни със старо, залежало месо, развалени полски яйца, сирене от 2,60 килото и растителен кашкавал от 5 лева? Бойкот и това е. В ресторант не съм стъпвал вече 5 години. Последния път, когато ме поканиха, отидох от уважение, но храната беше отврат. не само отвратителна, но и от скъпа- по- скъпа. Селските тарикатчета искат с кайма Народна от 2 лева килото, и със сирене-имитация от 2,60 да стават богаташи. Тъпи селски бекове, с трици маймуни не се ловят. Пикая ви и на ресторантите и на развалената храна.

На запад такса"празен стол" няма.Клиентът винаги има право,а тъпия селянин е нагъл,а не клиентите.

В цял свят масите се уплътняват, като не ти харесва си стоиш у дома!

Мислех ги за по умни. Да се опитваш да печелиш популярност и да си правиш реклама на посрния си гъз е мега-тъпо.

Принципно си прав, но от време на време човек иска да си почине от готвене и миене на чинии. Тогава какво правим? Гладуваме ли?

Глупости в правото си , те пък са в правото си да не ходят там и да кажат на всички че не са доволни и са в правото си да не им дадат нищо. И като се резериврат 100 места се иска капаро иначе не става,Ами ако резервирам маса за 10 и дойдем 15 да не би ще ми дадат по 20 лева на човек дето са повече така излиза от логиката или тогава някаква друга такса ще измислят. Аз ги знам че сса мърши по нашето море и не ходя да не си дигам нервите

Съветвам ресторанта да съди и клеветниците за клевета! Така ще изкара пари за погрешно направената глоба и за реиновиране!

Тази практика да се слагат и други хора на вече заета маса я няма в никой добър ресторант. При резервацията е било редно да отбележат възможност за премествмане на по-малка маса.