София попадна в Топ 100 на най-задръстените градове

София е на 23-о място сред селищата с най-големи задръствания в Европа.

Обратно в новината

Коментари - София попадна в Топ 100 на най-задръстените градове | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

С продължаващото застрояване ще се изкачим до челната 10ка Още 2-3 години Гербераска мутрящина ни трябва.

мръсотия и цигани

Тва щото хората са бедни и няма ко да ядът.

38 минути в задръствания, но зависи от къде до къде и по кое време на денонощието. Ако е от Младост 3 до Терминал 2 сутрин и вечер общо съм съгласен, но иначе изобщо не е вярна цифрата. Много повече е е времето прекарано в задръствания.

Даже сме в топ 10 вече. Направо е кошмар да пътуваш в София. Трябва да се въведе допълнителна такса за всички които се возят сами сутрин и вечер в коли.

Като започнеме да издаваме всички служебни бележки от Новата агенция - ще духат супата.

Представете си какво ще е от 1ви януари догодина. Не ми се мисли колко ще се виси по кръстовищата когато извозват драгите гости към и от НДК.

И после викате не работели българските управляващи! Ето - влязохме на челно място в класация, дори сме рамо до рамо с Берлин. Да успееш да направиш хаос в движението на 1,5 млн град спрямо 3,5 млн град си е направо сериозна работа. Не на всеки се отдава.

София е все още доста драйвабъл

В София ако знаеш къде искаш да отидеш си е доста лесно. Виж ако дойде с таратайката някой дядо на гости да види внучето, тогава става страшно. С реконструкциите на Вапцаров, Черни Връх, сребърна и южната дъга си е повече от добре. В България има доста по-задръстени градове от София, въпреки много по-малкото население.

спрете да карате коли - тъпанари! Има метро!

Задръстен народ, задръстени улици, задръстено правителство и пр.

То затова Бойко джитка само с хеликоптера

задръстени селяндури, задръстен кмет, задръстени общинари, задръстени политици

Не е страшно. Бойко е построил добър нов път за турците.

СОФИЯ Е ГРАДЪТ С НАЙ- МАЛКО ПРЕЗАСТРОЯВАНЕ И УПЛЪТНЯВАНЕ!!! НА ЕДИН БЛОК СЕ ПАДАТ 10 ШИРОКИ УЛИЦИ, ПЕТ ПОДЗЕМНИ И 10 НАЗЕМНИ ПАРКИНГИ!!! ТОВА, ЧЕ МЛАДОСТ Е "ОРАЗМЕРЕН" ЗА ДО 50 ХИЛ. ДУШИ, А ВНЕГО РЕГИСТРИРАНИ ИМА 110ХИЛ. ПЛЮС ПОНЕ ОЩЕ ТОЛКОВА БЕЗ АДРЕСНА РЕГИСТРАЦИЯ, ИЗОБЩО НЕ Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ. НЕ Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ И ФАКТЪТ, ЧЕ ПЪТНАТА ИНФРАСТРУКТУРА НЕ СЕ Е РАЗШИРИЛА И Е ОРИГИНАЛЕН ВИД ОТ ПРЕДИ 40Г. ВЪПРЕКИ УЧЕТВОРЯВАНЕТО НА ЖИТЕЛИТЕ ПОСЛЕДНИТЕ 10-15 ГОДИНИ. ПИТАЙТЕ ФАНДЪКОВА, ГЛАВНОТО АРХИТЕКТЧЕ И ВСИЧКИ СТРОИТЕЛИ, СПОНСОРИ НА ГРОБ!!! ПИТАЙТЕ И КМЕТИЧКАТА НА МЛАДОСТ, КОЯТО В МОМЕНТА РАБОТИ ЗА ТОВА, ЧЕ "ГАРАНТИ КОЗИ" ДА ЗАТАПИ КВАРТАЛА С ПОСТРОЯВАНЕТО НА КОМПЛЕКС ТОЧНО В ЦЕНТЪРА МУ!!!! ТОГАВА НЕ ЗА 38-40 МИНУТИ, АМИ ЗА 90 МИНУТИ ЩЕ СЕ ВЛИЗА И ИЗЛИЗА ОТ КВАРТАЛА... АМА НАЛИ СМЕ СИ ТЪПАЦИ, ПЪРВО ЩЕ СЕ ЗАТАПИМЕ. А ПОСЛЕ ЩЕ СЕ ВАЙКАМЕ...

Освен бързото завършване на Околовръстното шосе трябва спешно да станат още две неща: 1. Да се доизгради Първия диаметър на метрото съгласно първоначалния проект - по Цариградско шосе до Младост 4 (сега до Пресичането му със съществуващата линия преди Горубляне. По този начин ще се осигури достъп до следните пътникосъбиращи точки, пропуснати в сегашния вариант: Орлов Мост, Алея Яворов, Плиска, 4-ти километър, Окръжна Болница и ХМС. 2. Да се построи заедно с метрото подземно пресичане на централната градска част - от Опълченска до Алея Яворов и така ще се облекчи тапата при Орлов Мост. Това са спешните решения, а същевременно да се мисли за изграждането на вътрешен и междинен рингове с висока пропускателна способност.

В час пик??? Всичко, що е дошло от село- миризливо и сополиво, се накачулва... Филтрите, откакто са произведени мотрисите, не са сменяни... Е, благодаря.... Аз чакам светлия пример на премиер/президент/министър/кметица да започнат да ходят на работа с метрото и ще съм първият, който ще ги последва....

...Младост иска да ни качи в класацията :)

Видимите резултати на учителката по руски Фандъкова. Хората изучават и специализират урбанизация за да стават градоначалници и да управляват мегаполиси ... но тук нещата са сведени до учителка по руски.

с колата си отивам ПО-БЪРЗО и НА ДАЛАВЕРА до работа.. За да отида с градския транспорт - включително и с метрото-мечта на Баце и Фандъчката, ми трябват по два часа на ден и 6 билета - един за рейс, после за трамвай и накрая за метрото или 9.80. Същите пари ги давам за бензин, но спестявам по ЕДИН час на ден. За миризмата в трамвай 22 - да не говорим..

И Варна е така! Така е ,след като преди 28 г. отрекохме централизираното държавно планиране и заклеймихме изцяло соц.държавата като ,,лош собственик и стопанин",лишихме я от основни структуроопределящи отрасли ,източник на доходи както към Бюджета,така и за населението по региони! Завършил съм ,,Икономика на промишлеността в ИУ Варна /77/82г./тогава ВИНС.Един от предметите по които съм държал изпит/два сем./,бе...,,Регионална икономика". В последствие работата ми бе свъзана с контактите и посещенията на различни производствени предприятия,цехове,кооп. из ЦЯЛАТА страна! От Варна,през делиормана,Плевен,Ловеч,Враца,Монтана та чак до Видин и Лом....цяла Южна България...Смолян Елхово,навсякъде се ...РАБОТЕШЕ...цехчета имаше дори и в...селата! Днес всичко това го...НЯМА... Една част от хората напуснаха страната на ,,проспериращата ЧАСТНА инициатива",а друга се ПРЕСЕЛИ в големите градове...София,Пловдив,Варна...,където се съсредотчиха парите и капиталите с ,,неясен"/всъчност напълно ясен/ на реститути,приеатизатори...политици/преди дни един такъв купи ТЕЦ Варна и откровени...бандити! Днес тези,които управляват,явно не са си платили в купените си дипломи за изпита по....,,Регионална икономика"...бих добавил и...НСЦИОНАЛНА!!!

Аха, стига да имаше в квартала ми или в квартала, където ми е офиса

"София попадна в Топ 100 на най-задръстените градове" под вещото и умно ръководство на боико(бивш кмет на сф) и фандъка(бивша учителка по руски)

Говориш глупости. Едногодишна карта за всички линии и видове транспорт в София излиза точно 1 пв. на ден! Ама ти си тарикат...

След ремонтите на кръстовищата на Семинарията и Симеоновско шосе и при старата Телевизионна кула допринесоха тапата да се премести един километър по надолу на бул. Ситняково до Румънското посолство. Някой минавал ли е от там в час пик сутрин и вечер да види за какво иде реч. Ееее тогава защо бяха онези ремонти при Семинарията и старата Телевизионна кула ? И защо ручахме жабетата ?

си я купувай... И си са вози на воля и виси по спирките.. ВРЕМЕТО МИ Е ПО-ЦЕННО..

"Паркиране и мобилност" към ЦГМ Румяна Милова вика, че от 1 януари до 31 август в сметката на дружеството са влезли 8 768 413.40 лв. от платеното паркиране в зелената и синята зона. А с "озеленяването" на "Лозенец" и "Средец" се очаквало приходите да нараснат с още 4 630 937 лв. Обаче те нямало да са чиста печалба, щото ЦМГ направил инвестиции 2 538 077 лв. за "маркировка и сигнализация на новите паркоместа". Колеги веднага пресметнаха, че масрафите по очертаването на едно паркомясто излизат 540 лв. Не ни остава друго обяснение, освен, че паркоместата са рисувани от изявени художници, кубисти от ранга на Делоне, Дюшан и Пикасо. Което ни се струва неоправдано разхищение, предвид на напълно реалистичната възможност двама цигани с един мастар да очертаят до 50 паркоместа на ден. Помнете ми думата! Ще мине време и ще разберете, че епохата Софиянски далеч не е била най-лошото, което се е случило на София.

са рисувани от изявени художници, кубисти от ранга на Делоне, Дюшан и Пикасо. Което ни се струва неоправдано разхищение, предвид на напълно реалистичната възможност двама цигани с един мастар да очертаят до 50 паркоместа на ден. Помнете ми думата! Ще мине време и ще разберете, че епохата Софиянски далеч не е била най-лошото, което се е случило на София.

и ЦЯЛ ДЕН се возиш...буквално!!!

обратно в село:))

та там има цели ЧЕЕТИРИ НОВО УМНИ светофара.. До Подуене-- Ама виж този на Румънското е от старите.. Той е прост.. Та синхронизацията хич я няма.. И тапата веч е чак до Подуене.. Щот ний строим новото метро и са ИЗВИНЯВАМЕ.. Туй не е ли достатъчно за капризните софиянци.. Че сме блокирали канала, Вл. Вазов и др. централни булеварди..

1. Знаем, че столицата е проектирана за по-малко мпс-та. 2. Знаме, че големите панелни квартали, които са строени по време на социализма, са непрактични(спални, без усещането за градска среда). 3. Знаем, че пазарът в днешно време диктува, къде и какво ще се строи, като в "елитните" квартали, също не се мисли на едро, както би трябвало.. 4. Знаем, че действителността е общо неприятна, та хората се спасяват в колите си. Другари и Другарки, много работа има, та столицата ни да заприлича на функционален и прятен за живеене град. Решението още не се е узряло, нарича се национален консенсус.

Мухахахахахаха.... Да живее далаверата при спонсорирането на "някои" партии. Плащайте софиянци! Лошото е, че и аз съм такъв. Мухахахаха...

"Наложи" се да празнуваме. Викам си, за да пийна, ще ходим с метрото. Три спирки или около 4км. е разстоянието. Ние сме четирима в нашето семейство. По 1.60лв. това прави 6.40лв. в едната посока. В двете- 12.40лв. С такси, с бакшиша, ни излезе 5лв. в едната посока или 10лв. в двете. Т.е. с 24% излиза по- скъпо пътуването с метро от такси. Ако съм с личния си автомобил, то метрото сигурно излиза с поне 50% по- скъпо. Това е за еднократни билети. С карти сигурно е друго, но мисля, че пак би излязло по- скъпо.

Резултата от над 10 годишното управление на ГЕРБ. Не ми се коментира учителката от Самоков.

А какво значи "консенсус? Няма ли българска дума, вместо да използваме латинска? Или това е показател за начетеност и интелект?

Браво на кметската управа. Тя усилено работи за задръстването на столицата, като запълва булевардите с велоалеи, сини зони и регулира светофарите в червени вълни

Как няма да им е скъпо. На два тротоара с ширина по около метър но пък високи над 30 см, на който никой не е виждал паркирал автомобил (то не може да се качи там кола), юнаците от Паркинги и грабежи набодоха поне 100 колчета. По 30 кинта да е едното пак са 3000 на вятъра

Ама с нея се возиш сам. Я вземи да заведеш децата на училище и ще видиш как се справяш с картата

Ти май не си много в час за това което пишеш.

Абе мисля, че взимат нещо за да влязат в класацията!

Интересно как братята чехи успяват да си поддържат транспорта в Прага, където годишната е на същата стойност (1 лв. на ден). С малката разлика, че транспортът е супер редовен и върви и през нощта.

Абе в София има зелена вълна. Вечер я хващам от Люлин до ромънското. Лошото, е че става с над 100км/ч.

Пак се подават откъслечни информации. Не виждам в тая класация презастроените европейски мегаполиси като Париж, Рим, Лондин и пр. В много от тях има цели части в центъра забранени за движение през работно време. Иначе е направо ад в сравнение със софийските улици. А никъде не се включва движението по пътищата иколо големите европейски градове. У нас като излезеш от София и попадаш в пустиня. Доката в ЕВропа няма измъкване от задръдствания по автобаните.

интересуват проблемите ви,някой да го интересува какво става в малките градчета или села????

Ама то 6.40 + 6.40 = 12.80лв. Май още ме държи празнуването :) То така излиза 28% по- скъпо пътуването... Колкото повече изтрезнявам, толкова по- скъпо става метрото :)

Както в пряк, така и в преносен смисъл.

Имам годишна карта за 365 лева. Всеки ден ползвам 2 превоза в едната посока. Колко ми се връзва? И единият от тях е метро. Не кисна в задръствания.