София попадна в Топ 100 на най-задръстените градове
София е на 23-о място сред селищата с най-големи задръствания в Европа.
Обратно в новинатаКоментари - София попадна в Топ 100 на най-задръстените градове | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
mongoose (нерегистриран)
С продължаващото застрояване ще се изкачим до челната 10ка Още 2-3 години Гербераска мутрящина ни трябва.
Тооп 5 по...М (нерегистриран)
мръсотия и цигани
баба радка (нерегистриран)
Тва щото хората са бедни и няма ко да ядът.
Гост (нерегистриран)
38 минути в задръствания, но зависи от къде до къде и по кое време на денонощието. Ако е от Младост 3 до Терминал 2 сутрин и вечер общо съм съгласен, но иначе изобщо не е вярна цифрата. Много повече е е времето прекарано в задръствания.
1 (нерегистриран)
Даже сме в топ 10 вече. Направо е кошмар да пътуваш в София. Трябва да се въведе допълнителна такса за всички които се возят сами сутрин и вечер в коли.
Ще ги биеме (нерегистриран)
Като започнеме да издаваме всички служебни бележки от Новата агенция - ще духат супата.
смЕх (нерегистриран)
Представете си какво ще е от 1ви януари догодина. Не ми се мисли колко ще се виси по кръстовищата когато извозват драгите гости към и от НДК.
cmexxx (нерегистриран)
И после викате не работели българските управляващи! Ето - влязохме на челно място в класация, дори сме рамо до рамо с Берлин. Да успееш да направиш хаос в движението на 1,5 млн град спрямо 3,5 млн град си е направо сериозна работа. Не на всеки се отдава.
Глупости (нерегистриран)
София е все още доста драйвабъл
к (нерегистриран)
В София ако знаеш къде искаш да отидеш си е доста лесно. Виж ако дойде с таратайката някой дядо на гости да види внучето, тогава става страшно. С реконструкциите на Вапцаров, Черни Връх, сребърна и южната дъга си е повече от добре. В България има доста по-задръстени градове от София, въпреки много по-малкото население.
884 (нерегистриран)
спрете да карате коли - тъпанари! Има метро!
такива сме си (нерегистриран)
Задръстен народ, задръстени улици, задръстено правителство и пр.
иван (нерегистриран)
То затова Бойко джитка само с хеликоптера
нормално (нерегистриран)
задръстени селяндури, задръстен кмет, задръстени общинари, задръстени политици
Иво (нерегистриран)
Не е страшно. Бойко е построил добър нов път за турците.
ТОВА Е ЛЪЖА!!! (нерегистриран)
СОФИЯ Е ГРАДЪТ С НАЙ- МАЛКО ПРЕЗАСТРОЯВАНЕ И УПЛЪТНЯВАНЕ!!! НА ЕДИН БЛОК СЕ ПАДАТ 10 ШИРОКИ УЛИЦИ, ПЕТ ПОДЗЕМНИ И 10 НАЗЕМНИ ПАРКИНГИ!!! ТОВА, ЧЕ МЛАДОСТ Е "ОРАЗМЕРЕН" ЗА ДО 50 ХИЛ. ДУШИ, А ВНЕГО РЕГИСТРИРАНИ ИМА 110ХИЛ. ПЛЮС ПОНЕ ОЩЕ ТОЛКОВА БЕЗ АДРЕСНА РЕГИСТРАЦИЯ, ИЗОБЩО НЕ Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ. НЕ Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ И ФАКТЪТ, ЧЕ ПЪТНАТА ИНФРАСТРУКТУРА НЕ СЕ Е РАЗШИРИЛА И Е ОРИГИНАЛЕН ВИД ОТ ПРЕДИ 40Г. ВЪПРЕКИ УЧЕТВОРЯВАНЕТО НА ЖИТЕЛИТЕ ПОСЛЕДНИТЕ 10-15 ГОДИНИ. ПИТАЙТЕ ФАНДЪКОВА, ГЛАВНОТО АРХИТЕКТЧЕ И ВСИЧКИ СТРОИТЕЛИ, СПОНСОРИ НА ГРОБ!!! ПИТАЙТЕ И КМЕТИЧКАТА НА МЛАДОСТ, КОЯТО В МОМЕНТА РАБОТИ ЗА ТОВА, ЧЕ "ГАРАНТИ КОЗИ" ДА ЗАТАПИ КВАРТАЛА С ПОСТРОЯВАНЕТО НА КОМПЛЕКС ТОЧНО В ЦЕНТЪРА МУ!!!! ТОГАВА НЕ ЗА 38-40 МИНУТИ, АМИ ЗА 90 МИНУТИ ЩЕ СЕ ВЛИЗА И ИЗЛИЗА ОТ КВАРТАЛА... АМА НАЛИ СМЕ СИ ТЪПАЦИ, ПЪРВО ЩЕ СЕ ЗАТАПИМЕ. А ПОСЛЕ ЩЕ СЕ ВАЙКАМЕ...
Анализатор (нерегистриран)
Освен бързото завършване на Околовръстното шосе трябва спешно да станат още две неща: 1. Да се доизгради Първия диаметър на метрото съгласно първоначалния проект - по Цариградско шосе до Младост 4 (сега до Пресичането му със съществуващата линия преди Горубляне. По този начин ще се осигури достъп до следните пътникосъбиращи точки, пропуснати в сегашния вариант: Орлов Мост, Алея Яворов, Плиска, 4-ти километър, Окръжна Болница и ХМС. 2. Да се построи заедно с метрото подземно пресичане на централната градска част - от Опълченска до Алея Яворов и така ще се облекчи тапата при Орлов Мост. Това са спешните решения, а същевременно да се мисли за изграждането на вътрешен и междинен рингове с висока пропускателна способност.
дедо (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ти возил ли си се??? (нерегистриран)
В час пик??? Всичко, що е дошло от село- миризливо и сополиво, се накачулва... Филтрите, откакто са произведени мотрисите, не са сменяни... Е, благодаря.... Аз чакам светлия пример на премиер/президент/министър/кметица да започнат да ходят на работа с метрото и ще съм първият, който ще ги последва....
'Ми че кметицата на ... (нерегистриран)
...Младост иска да ни качи в класацията :)
видимите резултати (нерегистриран)
Видимите резултати на учителката по руски Фандъкова. Хората изучават и специализират урбанизация за да стават градоначалници и да управляват мегаполиси ... но тук нещата са сведени до учителка по руски.
ДОРИ СЪС ЗАДРЪСТВАНИЯ (нерегистриран)
с колата си отивам ПО-БЪРЗО и НА ДАЛАВЕРА до работа.. За да отида с градския транспорт - включително и с метрото-мечта на Баце и Фандъчката, ми трябват по два часа на ден и 6 билета - един за рейс, после за трамвай и накрая за метрото или 9.80. Същите пари ги давам за бензин, но спестявам по ЕДИН час на ден. За миризмата в трамвай 22 - да не говорим..
не е само София (нерегистриран)
И Варна е така! Така е ,след като преди 28 г. отрекохме централизираното държавно планиране и заклеймихме изцяло соц.държавата като ,,лош собственик и стопанин",лишихме я от основни структуроопределящи отрасли ,източник на доходи както към Бюджета,така и за населението по региони! Завършил съм ,,Икономика на промишлеността в ИУ Варна /77/82г./тогава ВИНС.Един от предметите по които съм държал изпит/два сем./,бе...,,Регионална икономика". В последствие работата ми бе свъзана с контактите и посещенията на различни производствени предприятия,цехове,кооп. из ЦЯЛАТА страна! От Варна,през делиормана,Плевен,Ловеч,Враца,Монтана та чак до Видин и Лом....цяла Южна България...Смолян Елхово,навсякъде се ...РАБОТЕШЕ...цехчета имаше дори и в...селата! Днес всичко това го...НЯМА... Една част от хората напуснаха страната на ,,проспериращата ЧАСТНА инициатива",а друга се ПРЕСЕЛИ в големите градове...София,Пловдив,Варна...,където се съсредотчиха парите и капиталите с ,,неясен"/всъчност напълно ясен/ на реститути,приеатизатори...политици/преди дни един такъв купи ТЕЦ Варна и откровени...бандити! Днес тези,които управляват,явно не са си платили в купените си дипломи за изпита по....,,Регионална икономика"...бих добавил и...НСЦИОНАЛНА!!!
дедо (нерегистриран)
Аха, стига да имаше в квартала ми или в квартала, където ми е офиса
357 (нерегистриран)
"София попадна в Топ 100 на най-задръстените градове" под вещото и умно ръководство на боико(бивш кмет на сф) и фандъка(бивша учителка по руски)
По-леко (нерегистриран)
Говориш глупости. Едногодишна карта за всички линии и видове транспорт в София излиза точно 1 пв. на ден! Ама ти си тарикат...
s.o.s. (нерегистриран)
След ремонтите на кръстовищата на Семинарията и Симеоновско шосе и при старата Телевизионна кула допринесоха тапата да се премести един километър по надолу на бул. Ситняково до Румънското посолство. Някой минавал ли е от там в час пик сутрин и вечер да види за какво иде реч. Ееее тогава защо бяха онези ремонти при Семинарията и старата Телевизионна кула ? И защо ручахме жабетата ?
КАТ ИМАШ ПАРИ (нерегистриран)
си я купувай... И си са вози на воля и виси по спирките.. ВРЕМЕТО МИ Е ПО-ЦЕННО..
Оня ден шефката на (нерегистриран)
"Паркиране и мобилност" към ЦГМ Румяна Милова вика, че от 1 януари до 31 август в сметката на дружеството са влезли 8 768 413.40 лв. от платеното паркиране в зелената и синята зона. А с "озеленяването" на "Лозенец" и "Средец" се очаквало приходите да нараснат с още 4 630 937 лв. Обаче те нямало да са чиста печалба, щото ЦМГ направил инвестиции 2 538 077 лв. за "маркировка и сигнализация на новите паркоместа". Колеги веднага пресметнаха, че масрафите по очертаването на едно паркомясто излизат 540 лв. Не ни остава друго обяснение, освен, че паркоместата са рисувани от изявени художници, кубисти от ранга на Делоне, Дюшан и Пикасо. Което ни се струва неоправдано разхищение, предвид на напълно реалистичната възможност двама цигани с един мастар да очертаят до 50 паркоместа на ден. Помнете ми думата! Ще мине време и ще разберете, че епохата Софиянски далеч не е била най-лошото, което се е случило на София.
++++++++++++++++ (нерегистриран)
са рисувани от изявени художници, кубисти от ранга на Делоне, Дюшан и Пикасо. Което ни се струва неоправдано разхищение, предвид на напълно реалистичната възможност двама цигани с един мастар да очертаят до 50 паркоместа на ден. Помнете ми думата! Ще мине време и ще разберете, че епохата Софиянски далеч не е била най-лошото, което се е случило на София.
1лв. на ден (нерегистриран)
и ЦЯЛ ДЕН се возиш...буквално!!!
ами (нерегистриран)
обратно в село:))
Е И ТИ СЕГА (нерегистриран)
та там има цели ЧЕЕТИРИ НОВО УМНИ светофара.. До Подуене-- Ама виж този на Румънското е от старите.. Той е прост.. Та синхронизацията хич я няма.. И тапата веч е чак до Подуене.. Щот ний строим новото метро и са ИЗВИНЯВАМЕ.. Туй не е ли достатъчно за капризните софиянци.. Че сме блокирали канала, Вл. Вазов и др. централни булеварди..
Тиранозавър Рекс (нерегистриран)
1. Знаем, че столицата е проектирана за по-малко мпс-та. 2. Знаме, че големите панелни квартали, които са строени по време на социализма, са непрактични(спални, без усещането за градска среда). 3. Знаем, че пазарът в днешно време диктува, къде и какво ще се строи, като в "елитните" квартали, също не се мисли на едро, както би трябвало.. 4. Знаем, че действителността е общо неприятна, та хората се спасяват в колите си. Другари и Другарки, много работа има, та столицата ни да заприлича на функционален и прятен за живеене град. Решението още не се е узряло, нарича се национален консенсус.
777 (нерегистриран)
Мухахахахахаха.... Да живее далаверата при спонсорирането на "някои" партии. Плащайте софиянци! Лошото е, че и аз съм такъв. Мухахахаха...
Да ползваш метрото е скъпо! (нерегистриран)
"Наложи" се да празнуваме. Викам си, за да пийна, ще ходим с метрото. Три спирки или около 4км. е разстоянието. Ние сме четирима в нашето семейство. По 1.60лв. това прави 6.40лв. в едната посока. В двете- 12.40лв. С такси, с бакшиша, ни излезе 5лв. в едната посока или 10лв. в двете. Т.е. с 24% излиза по- скъпо пътуването с метро от такси. Ако съм с личния си автомобил, то метрото сигурно излиза с поне 50% по- скъпо. Това е за еднократни билети. С карти сигурно е друго, но мисля, че пак би излязло по- скъпо.
Ториното (нерегистриран)
Резултата от над 10 годишното управление на ГЕРБ. Не ми се коментира учителката от Самоков.
777 (нерегистриран)
А какво значи "консенсус? Няма ли българска дума, вместо да използваме латинска? Или това е показател за начетеност и интелект?
666 (нерегистриран)
Браво на кметската управа. Тя усилено работи за задръстването на столицата, като запълва булевардите с велоалеи, сини зони и регулира светофарите в червени вълни
666 (нерегистриран)
Как няма да им е скъпо. На два тротоара с ширина по около метър но пък високи над 30 см, на който никой не е виждал паркирал автомобил (то не може да се качи там кола), юнаците от Паркинги и грабежи набодоха поне 100 колчета. По 30 кинта да е едното пак са 3000 на вятъра
43 (нерегистриран)
Ама с нея се возиш сам. Я вземи да заведеш децата на училище и ще видиш как се справяш с картата
Гост (нерегистриран)
Ти май не си много в час за това което пишеш.
Пешо (нерегистриран)
Абе мисля, че взимат нещо за да влязат в класацията!
хехе (нерегистриран)
Интересно как братята чехи успяват да си поддържат транспорта в Прага, където годишната е на същата стойност (1 лв. на ден). С малката разлика, че транспортът е супер редовен и върви и през нощта.
MM (нерегистриран)
Абе в София има зелена вълна. Вечер я хващам от Люлин до ромънското. Лошото, е че става с над 100км/ч.
kukla (нерегистриран)
Пак се подават откъслечни информации. Не виждам в тая класация презастроените европейски мегаполиси като Париж, Рим, Лондин и пр. В много от тях има цели части в центъра забранени за движение през работно време. Иначе е направо ад в сравнение със софийските улици. А никъде не се включва движението по пътищата иколо големите европейски градове. У нас като излезеш от София и попадаш в пустиня. Доката в ЕВропа няма измъкване от задръдствания по автобаните.
не ме (нерегистриран)
интересуват проблемите ви,някой да го интересува какво става в малките градчета или села????
Малееее (нерегистриран)
Ама то 6.40 + 6.40 = 12.80лв. Май още ме държи празнуването :) То така излиза 28% по- скъпо пътуването... Колкото повече изтрезнявам, толкова по- скъпо става метрото :)
М-да (нерегистриран)
Както в пряк, така и в преносен смисъл.
26260 (нерегистриран)
Имам годишна карта за 365 лева. Всеки ден ползвам 2 превоза в едната посока. Колко ми се връзва? И единият от тях е метро. Не кисна в задръствания.
НАЙ
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Още един млад живот остана на пътя
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си
Атина строго предупреди новите власти в Скопие
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
Още един млад живот остана на пътя