София попадна в Топ 100 на най-задръстените градове

София е на 23-о място сред селищата с най-големи задръствания в Европа.

Обратно в новината

Коментари - София попадна в Топ 100 на най-задръстените градове | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Проверявайте какво четете! В статията има грешка, и апелирам редакцията да я поправи. София не е на 23-то място, а на 83-то по задръствания с 29% задръствания, което пак не е малко. Няма как нашият град да изпреварва милионни градове по задръствания. Мислете като четете и коментирате! https://link

Ми нали имате модерен транспорт-обществен, имате метро, ми забранете автомобили да се движат в центъра и готово. Таман нема да тровите въздуха

На мен повече ми прилича на реклама на TomTom отколкото на новина. С кола от Люлин до Младост е 30 минути. Толкова е и с метро.

Справка за разписанието на метрото. Люлин-Младост 24 минути. С кола верно е 30 минути, обаче към полунощ...

задръстен кмет = задръстен град

Лоша дисциплина, неспазване на правилата, почти никаква колегиалност и това всичкото съчетано с калпава организация на движението и блокиран център от пешеходна зона и безумна промяна на т. нар. ларго - възлово кръстовище, което осакатиха и го направиха с два пъти по-малка пропускливост.

задръстено с прости селяндури

Виждали сте вие задръствания, ама друг път. Колкото зимата ви е студена и лятото горещо. Всеки ден, ако няма по някоя промиваща мозъците новина, това няма да е България. Толкова мрънкащ и тъп народ няма на тази планета, единствено по това оглавяваме класациите.

От класацията се вижда, че най големите задръствания са в градовете с най нецивилизованото население

Ал

Кметицата Фандъкова вдигна цената на билета на градския траспорт => хората се качиха на автомобилите => задръстен и замърсен град. Тъпа работа.

Качиха се, щото имат автомобили. Я се качи на автомобил, дето нямаш!

софия - наи гъсто на глупаци на квадратен метър.

А според ГЕРБ е топ 3 на света по най-добър град за живеене сигурно!

Ти ли го измисли или ти го спуснаха отгоре?

Четох за един московчанин, който останал поразен, когато установил, че спестява 40 минути врене, ако отиде на работа с метрото, вместо с личният си автомобил.

съмтайм люн ама не всеки път.... с колата печеля 40мин пред метрото...

Защо българите са вторачили погледите си само в София ???????? Българите вероятно забравят, че държавата им има територия от 110 хил. кв. км. и че освен София има други стойностни и ценни населени места. От 18 хил. жители някогашният Средец засмука населението на обширни области основно на Северна България. Днешна България се е превърнала в държава на 2 скорости - София и "провинция", като живота извън София с всяка изминала година става безсмислен.

Така ще е.. един и същи ремонт се повтаря по 10 пъти.

Що за мазохист трябва да си за да се движиш с колело в София и да дишаш изгорели газове при положение, че в колата филтрите ти пречистват въздуха. За спорт и здравословен начин на живот си има други начини. За хигиената да не говорим - след всяко излизане с колело трябва да се изкъпеш от прахоляците и особено през лятото да не миришеш на пор. Като видя някое жалко подобие на жена качена на велосипед ми се отщява всякакъв контакт с такава мърла. Зимата, ранна пролет и късна есен при нашите климатични дадености е абсолютно опасно да си с колело.

Ал

Вие, драги, сте кръгъл идиот. Коментирате без да имате каквато и да е представа от колоездене.

колко си тъп човече.... само когато караш колело ли се къпеш???

Щото направиха билета 1,60 лева, затова на много хора им е икономически по-изгодно да се возят с кола. Представете сметката си щом двама чистачи от мургавите да си идват с колата на работа от Факултета до Подуене, вместо да се качат на авт.11. Това си беше голяма грешка да вдигнат цената на билета, а в същото време да ти казват да ползваш /гр/адския транспорт?

Браво, най-накрая да влезем в топ 100! Надяваме се скоро да попаднем и в топ 10. Пък и за замърсяването на въздуха ше помогне - и там ще се качим в класацията. Пък някъде четох, че покрай 202-ра в било подходящо за небостъргачи, щот видиш ли - имало "подходяща инфрастуктура". Ми то с деца архитекти и детски учителки така ще е

Е карам колело от май до края на септември. Работя в зелена зона, жена е на близо... плащам платен паркинг и кола. Всичко в София се на обратно.. да има за лапане.

Другарката фандък да бърза да прай метрото за да може всичкото селян да се товари и да оди да работи, за да пичели пари за да си плаща наемите на кореняците софиенци. Те съответно да си зареждат колите и да карат по пътищата. Извода е: Път - бял човек, метро - селян. Белия човек прави задръстване щото все чака на някоя метростанция селяна да му донесе наема в пликче и после прай задръствани в моловете да си харчи чесно спечелените мангизи.

И аз обичам спорта,но вече 2 колелета ми откраднаха.За задръстванията- при поне 770 хил. движещи се ежедневно автомобила в София си направете сметката с колко се вдига оборота на Лукойл.Не се смейте, просто сметнете и ще видите ,че няма нищо случайно при планираните ремонти на участъци от улици.

някой политик ще да ги е откраднал,нали те крадели,а народът горкия работи честно и изобщо не краде,не да не си помислите

Корнелий

"велосипедистите са 0,001 процента от моторните превозни средства" Според мен са точно 0%, ама явно познаваш доста велосипедисти с мотор в зaдниka . . . .

От 1944г. до момента кметовете на София са от провинцията. Дори Софиянски е врачанец. В момента докараха за главен архитект едно селянче в невръстна възраст дето видяло, че в чужбина има велосипедни алеи и направи и в София такива като задръсти и без това натовареното движение. Бай Село обаче не знае, че климатичните особености в България изобщо не са такива като в тези страни от които докарва псевдоспециалисти. Да не говорим за културата в тях. Да не говорим, че у нас велосипедистите са 0,001 процента от моторните превозни средства. София в градоустройствено решение е млад град. Димитър Петков проектира и прави един основен булевард от централна гара до Витоша а ние го затворихме за да правим кръчми по него. Отгоре на всичко ще го продължим като пешеходна зона за да натоварим до невъзможност околните малки улици. Видяло селянчето, че в чужбина има пешеходни улици, само дето не е разбрало, че това са стари средновековни улици без голямо транспортно значение. Накрая искам да уточня, че не обиждам хората от село а само искам да кажа, че за кмет и главен архитект трябва да се избират хора които от рождението си живеят и работят в даденото населено място независимо колко е голямо то и независимо откъде идват.

А защо са 0.00000001 процента бе? Щото и гащите не си сваляте без МПС! Затова, търтеи с търтеи!

Това за кметовете и провинцията е факт, да. Това, че по бул. Витоша трябваше да останат трамваите също е така. Обаче за пешеходните зони не е така. Особеностите на България са следните - евтини коли, евтина поддръжка - колкото повече улици се правят, толкова повече коли ще се появяват. Трафикът няма как да се облекчи с повече улици за автомобили, просто защото броят автомобили винаги ще изпреварва инфраструктурата - дори и ако не се краде. Затова на запад са го разбрали - автомобилен трафик се намалява когато се ЗАТВАРЯТ улици, и се затруднява трафика. Така този 0.0001 процент велосипедисти има шанс да стане повече. Сега, всички си обичаме колите, обаче ЕДИН МИЛИОН коли няма къде да се дянат. Просто няма. Затова превозът с автомобил трябва да стане скъп и труден - това е пътя.

Ал

Видяла жабата, че подковават коня... Та и ти като жабата. Можеш ли да обясниш поскъпването на билета за градския транспорт за какво спомага?

Средностатистическият комплексиран българин много го е страх да не го видят на колело, или в градския транспорт. Някак си, това е за плебеи, а той нали си е купил кола за 5 хил. лв., няма да се вози в някакъв автобус я! Комплексари-задръстеняци-пишмантежкари, тровещи себе си и децата си със скапаните си талиги. После, що толкова много раково болни, що ли наистина?

Задръстеняци...

Селяните напълниха София!

Аз летя Чикаго Канкун другият месец да си поддържам тена и през зимата. Хахахах

Боли ме Уя за теП .

След като си намерил време да пишеш в този форум явно те е грижа. Дано намериш и някой мексиканец, който да ти проговори на чист български и да ти сервира една шопска салата и една стралджанска мускатова.

Точно така селяни от най-голямото село в България, купувайте, купувайте още трошки. По 2-3 трябва да са на член от семейството и по 1-2 в резерва да има. Всичкото нов внос и купено на далавера. На голяма далавера. А това, че вече човек не може да върви по тротоарите от спрели трошляци никой не го вълнува. А да излезе с колата и да си свърши някаква работа е цяло приключение и ти трябват часове. Ама нали сме тежкари, защо да ползваме градски транспорт или колело при хубаво време. Не, не може. Селянина трябва да е тежък и да избива комплекси по пътищата, иначе няма да му е ползотворен деня. Съжалявам, ако съм обидил някой, но вече не се издържа. Бленувам за времето, когато София беше сравнително чист, спретнат град без задръствания, гъчканица и можеше да се диша. Разбира се не хората, а политиците и кмета са виновни за сегашното положение. Въпреки, че съм софиянец, виждам как всичко се централизира в столицата, вместо да е разпределено на цялата територия на държавата и навсякъде хората да имат сравнително добри доходи и работа. А сега какво, половин България се е изипала в един град, опссс, вече село, което се пръска по шевовете. И това обезлюдяване на страната до кога?

Нито има градски транспорт из Бг, нито място за колело. Аз си карам колелото, но после се задават въпроси "защо караш по пътя" и има някакви обвиняващи погледи. А новата кола заема място точно колкото старата, че и малко повече.

...Конгражулейшънс...задръстеняци ! :)

още шарени зони за паркиране на самите улици ,олита! Щото така нищо не ивестирате, но директно пари прибирате!

винаги съм казвал, че софия е нещо средно между концлагер, лудница и сметище в което бродят ходещи ГМО-та, управлявани от западни агенти и зомбита! ха ха ха! айде на европата....

ВСЕКИ СЕЛЯНДУР ДРАПА ДА ДОЙДЕ В СОФИЯ И КАТО НЕ МУ ВЪРЖЕ ПОЧВА ДА ДРЪНКА КАКВИ ЛИ НЕ ГЛУПОСТИ.

АбсЕлютно невЕрно! :))) Я че им одим на крак у СофЕ, а они че ме гърбат. Ай сиктер от тука!!!

има си хас столицата на най-големия производител на тикви и кратуни да не е най-задръстен

Какво искате да кажете с тази статия, че шопите сме задръстени ли!?

София 1900 г. е била 20000 души и дори тогава те не са били шопи. В момента София се състои от най-доброто и най-пропадналото от българските градове, села и паланки. Най-доброто идва в София, защото има поле за реализация - тук е елитът. Нормално е елитът на нацията да иска да е в столицата. Най-лошото идва, защото няма кой да го трае в селото му. Там вече му знаят селските номера, а големият град дава анонимност.

Тук си абсолютно прав. Само едно уточнение... На един пристигнал с интелект се падат по 8 тъпака. Такова е съотношенито. И той се чуди ... аз бях сред по-малко тъпаци в родния град, уж столица, уж елит .. пък то.... А тъпака си свирка и му дреме, той е анонимен в сивата ежедневна тълпа от тъпаци. Има една приказка ... "Странен факт, когато говориш с някой по-глупав и той не те разбира мисли теб за глупав а не себе си."

С това презастрояване ще излезем на първо място в света......да ни е честито......

Софиянци сме загубили цели 144 часа на година в задръствания. Което си е голяма загуба. В това време можехме да целуваме любимата си, да обърнем внимание на децата си, да се погрижим за възрастните ни родители. Да се погрижим за здравето си като спортуваме или се подложим на медицински процедури. Ама си знаем, че на нас време не ни липсва и бихме си драпали мадурите ако ни паднат тези 144 часа. Да ги почесваме, така. Заради това и почти никой не кара колело, а с него доказано в центъра на София се придвижваш два пъти по-бързо, отколкото с автомобил.

Проблема е, че Вие офис-велосипедаджиите сте една много малка част от от обществото. Ние останалите със служебните коли (не се возим в тях за кеф) баничарките, бусовете и т.н. няма как да си свършим работа с 'колелце' и правиме задръстване да му е*а майката.

Тя рибата се вмирисва откъм главата. Центърът трябва да е историческа забележителност, не място за правене на бизнес, а място за разходки и туризъм. Както е в столиците на цивилизования свят. Така на Вас, които си вършите работата с МПС-та тип баничарки и недостолепни дюкянджийници, за което шапка Ви свалям, рядко ще Ви се налага да влизате в центъра на София.

Карам седмица 2013 г. лятото и GL 2006 г. зимата. Което, колкото и да ти е странно, не ми пречи да ползвам метро и да се чувствам чудесно и в него. Докъдето не може да ме докара метрото пък - си взимам такси. Автомобилите си ползвам предимно, да не кажа само, на извънградски път. И то откакто няма една читава авиокомпания, която да ме закара сигурно до Варна без да си отмени полета заради мъгла, магнитни бури и вуду магия. Любовната ни история с автомобилите ще загасне с времето, както правилно каза главният архитект на Копенхаген преди няколко месеца. Той консултира столицата как да се ходи повече пеша и да се карат повече велосипеди. Колелета с други думи.

Чудно ми е Лондон или Барселона, Или в Амстердам .. там нали има магазини? Има кво ли не, което иска подобен транспорт.. Как ли ги зареждат? Що ли не видях? Или май селяндурино, те мързи да поработиш нощем, а?

Както в пряк, така и в преносен смисъл.

интересуват проблемите ви,някой да го интересува какво става в малките градчета или села????

Мен ме интересува, но там в общия случай няма задръствания и замърсяване.

Пак се подават откъслечни информации. Не виждам в тая класация презастроените европейски мегаполиси като Париж, Рим, Лондин и пр. В много от тях има цели части в центъра забранени за движение през работно време. Иначе е направо ад в сравнение със софийските улици. А никъде не се включва движението по пътищата иколо големите европейски градове. У нас като излезеш от София и попадаш в пустиня. Доката в ЕВропа няма измъкване от задръдствания по автобаните.

ма в лондон метрото върви, редовно, и бързо, и стига на повечко места.

Абе мисля, че взимат нещо за да влязат в класацията!

Браво на кметската управа. Тя усилено работи за задръстването на столицата, като запълва булевардите с велоалеи, сини зони и регулира светофарите в червени вълни

Абе в София има зелена вълна. Вечер я хващам от Люлин до ромънското. Лошото, е че става с над 100км/ч.

Ромънското вероятно е нещо свързано с вашия ромски етнос? Как каруцата вдига 100 км. в час?

Трол...Виновни са всичките имбацили, дето си купуват колил ефтинко и задръстиха града. Положението няма да става по-добре, а напротив. Цялата политика на EU съсредоточена да подпомогне "отказването" от кола за всеки ден. Но тук сме пишман гъзари. Искам да вдигнат данъците 3-4-5 пъти и да въведат повече пешеходни зони, да намалят паркингите и да увеличат зелените/сините зони максимално. И да има достатъчно хора да следят за нарушители, вдигайки колите. Аз съм шофьор, но този кенеф вече не го понасям. Може да се ползва градски транспорт, таксите и т.н.

виж цените

Резултата от над 10 годишното управление на ГЕРБ. Не ми се коментира учителката от Самоков.

"Наложи" се да празнуваме. Викам си, за да пийна, ще ходим с метрото. Три спирки или около 4км. е разстоянието. Ние сме четирима в нашето семейство. По 1.60лв. това прави 6.40лв. в едната посока. В двете- 12.40лв. С такси, с бакшиша, ни излезе 5лв. в едната посока или 10лв. в двете. Т.е. с 24% излиза по- скъпо пътуването с метро от такси. Ако съм с личния си автомобил, то метрото сигурно излиза с поне 50% по- скъпо. Това е за еднократни билети. С карти сигурно е друго, но мисля, че пак би излязло по- скъпо.

Ама то 6.40 + 6.40 = 12.80лв. Май още ме държи празнуването :) То така излиза 28% по- скъпо пътуването... Колкото повече изтрезнявам, толкова по- скъпо става метрото :)

Имам годишна карта за 365 лева. Всеки ден ползвам 2 превоза в едната посока. Колко ми се връзва? И единият от тях е метро. Не кисна в задръствания.

1. Знаем, че столицата е проектирана за по-малко мпс-та. 2. Знаме, че големите панелни квартали, които са строени по време на социализма, са непрактични(спални, без усещането за градска среда). 3. Знаем, че пазарът в днешно време диктува, къде и какво ще се строи, като в "елитните" квартали, също не се мисли на едро, както би трябвало.. 4. Знаем, че действителността е общо неприятна, та хората се спасяват в колите си. Другари и Другарки, много работа има, та столицата ни да заприлича на функционален и прятен за живеене град. Решението още не се е узряло, нарича се национален консенсус.

А какво значи "консенсус? Няма ли българска дума, вместо да използваме латинска? Или това е показател за начетеност и интелект?

обратно в село:))

"Паркиране и мобилност" към ЦГМ Румяна Милова вика, че от 1 януари до 31 август в сметката на дружеството са влезли 8 768 413.40 лв. от платеното паркиране в зелената и синята зона. А с "озеленяването" на "Лозенец" и "Средец" се очаквало приходите да нараснат с още 4 630 937 лв. Обаче те нямало да са чиста печалба, щото ЦМГ направил инвестиции 2 538 077 лв. за "маркировка и сигнализация на новите паркоместа". Колеги веднага пресметнаха, че масрафите по очертаването на едно паркомясто излизат 540 лв. Не ни остава друго обяснение, освен, че паркоместата са рисувани от изявени художници, кубисти от ранга на Делоне, Дюшан и Пикасо. Което ни се струва неоправдано разхищение, предвид на напълно реалистичната възможност двама цигани с един мастар да очертаят до 50 паркоместа на ден. Помнете ми думата! Ще мине време и ще разберете, че епохата Софиянски далеч не е била най-лошото, което се е случило на София.

са рисувани от изявени художници, кубисти от ранга на Делоне, Дюшан и Пикасо. Което ни се струва неоправдано разхищение, предвид на напълно реалистичната възможност двама цигани с един мастар да очертаят до 50 паркоместа на ден. Помнете ми думата! Ще мине време и ще разберете, че епохата Софиянски далеч не е била най-лошото, което се е случило на София.

Мухахахахахаха.... Да живее далаверата при спонсорирането на "някои" партии. Плащайте софиянци! Лошото е, че и аз съм такъв. Мухахахаха...

Как няма да им е скъпо. На два тротоара с ширина по около метър но пък високи над 30 см, на който никой не е виждал паркирал автомобил (то не може да се качи там кола), юнаците от Паркинги и грабежи набодоха поне 100 колчета. По 30 кинта да е едното пак са 3000 на вятъра

Важното е на хората с коли да им е гадно, та да почнат да карат колела, каруци, скейтборди и друг еко-транспорт.

След ремонтите на кръстовищата на Семинарията и Симеоновско шосе и при старата Телевизионна кула допринесоха тапата да се премести един километър по надолу на бул. Ситняково до Румънското посолство. Някой минавал ли е от там в час пик сутрин и вечер да види за какво иде реч. Ееее тогава защо бяха онези ремонти при Семинарията и старата Телевизионна кула ? И защо ручахме жабетата ?

та там има цели ЧЕЕТИРИ НОВО УМНИ светофара.. До Подуене-- Ама виж този на Румънското е от старите.. Той е прост.. Та синхронизацията хич я няма.. И тапата веч е чак до Подуене.. Щот ний строим новото метро и са ИЗВИНЯВАМЕ.. Туй не е ли достатъчно за капризните софиянци.. Че сме блокирали канала, Вл. Вазов и др. централни булеварди..

"София попадна в Топ 100 на най-задръстените градове" под вещото и умно ръководство на боико(бивш кмет на сф) и фандъка(бивша учителка по руски)

И Варна е така! Така е ,след като преди 28 г. отрекохме централизираното държавно планиране и заклеймихме изцяло соц.държавата като ,,лош собственик и стопанин",лишихме я от основни структуроопределящи отрасли ,източник на доходи както към Бюджета,така и за населението по региони! Завършил съм ,,Икономика на промишлеността в ИУ Варна /77/82г./тогава ВИНС.Един от предметите по които съм държал изпит/два сем./,бе...,,Регионална икономика". В последствие работата ми бе свъзана с контактите и посещенията на различни производствени предприятия,цехове,кооп. из ЦЯЛАТА страна! От Варна,през делиормана,Плевен,Ловеч,Враца,Монтана та чак до Видин и Лом....цяла Южна България...Смолян Елхово,навсякъде се ...РАБОТЕШЕ...цехчета имаше дори и в...селата! Днес всичко това го...НЯМА... Една част от хората напуснаха страната на ,,проспериращата ЧАСТНА инициатива",а друга се ПРЕСЕЛИ в големите градове...София,Пловдив,Варна...,където се съсредотчиха парите и капиталите с ,,неясен"/всъчност напълно ясен/ на реститути,приеатизатори...политици/преди дни един такъв купи ТЕЦ Варна и откровени...бандити! Днес тези,които управляват,явно не са си платили в купените си дипломи за изпита по....,,Регионална икономика"...бих добавил и...НСЦИОНАЛНА!!!

олеле ..още една чугунена комунистическа кратуна, тръгнала да обяснява, как плановата икономика била супер. То това изобщо не беше икономика бе умньо. Нищо не беше! Ако е нямало такива задръствания в комунизма, причината е че и колите бяха сигурно 20% от днешните като бройка. А като качество едновременните трошляци сигурно и 0.5% не бяха от това което е в момента.

с колата си отивам ПО-БЪРЗО и НА ДАЛАВЕРА до работа.. За да отида с градския транспорт - включително и с метрото-мечта на Баце и Фандъчката, ми трябват по два часа на ден и 6 билета - един за рейс, после за трамвай и накрая за метрото или 9.80. Същите пари ги давам за бензин, но спестявам по ЕДИН час на ден. За миризмата в трамвай 22 - да не говорим..

Говориш глупости. Едногодишна карта за всички линии и видове транспорт в София излиза точно 1 пв. на ден! Ама ти си тарикат...

си я купувай... И си са вози на воля и виси по спирките.. ВРЕМЕТО МИ Е ПО-ЦЕННО..

и ЦЯЛ ДЕН се возиш...буквално!!!

Ама с нея се возиш сам. Я вземи да заведеш децата на училище и ще видиш как се справяш с картата

Интересно как братята чехи успяват да си поддържат транспорта в Прага, където годишната е на същата стойност (1 лв. на ден). С малката разлика, че транспортът е супер редовен и върви и през нощта.

Видимите резултати на учителката по руски Фандъкова. Хората изучават и специализират урбанизация за да стават градоначалници и да управляват мегаполиси ... но тук нещата са сведени до учителка по руски.

И Борис Джонсън ли мислиш че е учил урбанистика?

Освен бързото завършване на Околовръстното шосе трябва спешно да станат още две неща: 1. Да се доизгради Първия диаметър на метрото съгласно първоначалния проект - по Цариградско шосе до Младост 4 (сега до Пресичането му със съществуващата линия преди Горубляне. По този начин ще се осигури достъп до следните пътникосъбиращи точки, пропуснати в сегашния вариант: Орлов Мост, Алея Яворов, Плиска, 4-ти километър, Окръжна Болница и ХМС. 2. Да се построи заедно с метрото подземно пресичане на централната градска част - от Опълченска до Алея Яворов и така ще се облекчи тапата при Орлов Мост. Това са спешните решения, а същевременно да се мисли за изграждането на вътрешен и междинен рингове с висока пропускателна способност.

Ти май не си много в час за това което пишеш.

СОФИЯ Е ГРАДЪТ С НАЙ- МАЛКО ПРЕЗАСТРОЯВАНЕ И УПЛЪТНЯВАНЕ!!! НА ЕДИН БЛОК СЕ ПАДАТ 10 ШИРОКИ УЛИЦИ, ПЕТ ПОДЗЕМНИ И 10 НАЗЕМНИ ПАРКИНГИ!!! ТОВА, ЧЕ МЛАДОСТ Е "ОРАЗМЕРЕН" ЗА ДО 50 ХИЛ. ДУШИ, А ВНЕГО РЕГИСТРИРАНИ ИМА 110ХИЛ. ПЛЮС ПОНЕ ОЩЕ ТОЛКОВА БЕЗ АДРЕСНА РЕГИСТРАЦИЯ, ИЗОБЩО НЕ Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ. НЕ Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ И ФАКТЪТ, ЧЕ ПЪТНАТА ИНФРАСТРУКТУРА НЕ СЕ Е РАЗШИРИЛА И Е ОРИГИНАЛЕН ВИД ОТ ПРЕДИ 40Г. ВЪПРЕКИ УЧЕТВОРЯВАНЕТО НА ЖИТЕЛИТЕ ПОСЛЕДНИТЕ 10-15 ГОДИНИ. ПИТАЙТЕ ФАНДЪКОВА, ГЛАВНОТО АРХИТЕКТЧЕ И ВСИЧКИ СТРОИТЕЛИ, СПОНСОРИ НА ГРОБ!!! ПИТАЙТЕ И КМЕТИЧКАТА НА МЛАДОСТ, КОЯТО В МОМЕНТА РАБОТИ ЗА ТОВА, ЧЕ "ГАРАНТИ КОЗИ" ДА ЗАТАПИ КВАРТАЛА С ПОСТРОЯВАНЕТО НА КОМПЛЕКС ТОЧНО В ЦЕНТЪРА МУ!!!! ТОГАВА НЕ ЗА 38-40 МИНУТИ, АМИ ЗА 90 МИНУТИ ЩЕ СЕ ВЛИЗА И ИЗЛИЗА ОТ КВАРТАЛА... АМА НАЛИ СМЕ СИ ТЪПАЦИ, ПЪРВО ЩЕ СЕ ЗАТАПИМЕ. А ПОСЛЕ ЩЕ СЕ ВАЙКАМЕ...

...Младост иска да ни качи в класацията :)