Собственици на столичен хотел и автокъща не плащат вода с години

Според тях, задълженията стоят неплатени поради липса на фактури от ВиК

Обратно в новината

Коментари - Собственици на столичен хотел и автокъща не плащат вода с години | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И кои са тези наглеци?

Поредния нагъл тарикат!!!

Както и избирателите на ГЕРБ по гетата. Те не са плащали вода... НИКОГА! Ток също.

Прав е човекът и в нашия блок не идват фактури с месеци. Но ако не платим ни режат!

ЗАЩО В ПРАВЕЦ Златев НЕ ПЛАЩА ВОДА?????????? ЗАЩО?????? Басейните на хотелите му са пълни????

Така е, фактурите на Софийска вода се доставят някъде другаде, но не и до абонатите. От електронните фактури печелят те..

Що ли вярвам на хотелиера, а не на ВиК?!

на Владимир Гълъбов ще му кажа следното. проследете "подизпълнителите" как доставят фактурите. аз ще го улесня и ще му кажа .... за един вход от 20 апартамента, целият куп с фактури го забиват в една пощенска кутия. не си правят труда да ги пъхнат в съответните кутии. така е по-лесно, нали ...

за да ни накарат да поискаме електронни фактури. И при нас е така.....

години наред не съм полуавал фактури. След като три години не бях плащал ми изпратиха инкасаторката да ме предупреди......казах и че докато не получа фактура, и се подпиша под нея че съм я получил няма да платя и стотинка. Оказа се че години са отписали апартамента ми че никой не живее, въпреки че имат телефон за обратна връзка никой не ме е потърсил. В крайна сметка инкасаторката я изгиниха, а на мен ми казаха да си сменя водомера че бил стар. Поисках писмено да покажат по кой закон трябва да си сменя водомера......никакъв отговор. Тъй че ВиК е поредния вампир в нашата страна..........

Имаш предвид Софийска вода , нали? Вярно е ,че не получаваме фактури.

Фактури от отдавна не съм получавал от софийска вода. Постоянно ме подсещат по телефона, като им казвам че не получавам фактури, отговора е не може да не получавате. Всеки месец ви пращаме. Какво да ви кажа, дебили

В китното шотландско селце гдето ме запрати съдбата да мия чинии, таксите за ВиК се събират заедно с местния данък. Доставчик е същата Веолия.

Само този хотел ли е в нарушение.Смешници,те тези по сънито и другите курорти не знаят как се плаща ток и вода,всичко им е без пари а построеното с крадени такива.Затова България се върна 1век назад в развитието си ,от грабежи и престъпления.Кога ще спрат пластмасата?Колко заводи за стъкло и хартиени торбички построиха?Николко.

- Владимир Гълъбов, старши мениджър "Комуникации" в Софийска вода. Той допълни, че трябва да бъдат направени електронни фактури, за да няма подобни казуси - Фирма монопол в 2 милионен град не може да състави електронна фактура, 2020 година, сигурно нямат пари за софтуер.. България на 3 морета, смърт на турките и марсианците, ние сме номер едно !!!

Вашият "подизпънител" хваща снопчето с писмата и го мята във входа! И всеки да си търси, ако иска... Нищо чудно да не е получавал фактурите си човека...

Абе, тия наглеци от Софийска вода, Топлофикация и ЧЕЗ, си решават кога да има фактури и кога да няма. А пък и като ги дадат на куриерски фирми, и те ги изсипят пред входа на блока, а не по пощенските кутии, щото е много работа, какво правим? Не защитавам никой, който не си плаща сметките, НО! фактурата е необходима, най малко за да видиш дали няма грешка в начисляването.

Поредния тарикат. Фактурите за ток и вода се доставят по идентичен начин. Защо не излиза със същите мотиви при плащане на сметката си за ток. Мотивът за отчетност пред НАП тотално издиша, защото сметките за вода, сравнени с тези за ток са в пъти по-малки и могат да се платят от не инкасираните плащания на клиенти, които съм сигурен че има. А бе ако мине номера мине!

И аз не получавам фактури за вода та.Разрових се и намерих последната-2014г.

Дир-а, така и не се разбра, коя е автокъщата и кой е хотела...

Съжалявам ама да не платиш година и да ти се натрупат сметки за 2500 лв, несериозно е поводът да е фактурата. Неполучаването на фактура не води до неплащане на сметки. А копие винаги може да си изкараш стига да имаш желание.

В ЗОНА Б-5 НЕ СМЕЕ ПОЛУЧАВАЛИ СМЕТКИТЕ ОТ ДЕКЕМВРИ...СОФ.ВОДА И ОТ ТОВА ЛИ ПЕЧЕЛЯТ...

Ако не е получил фактура на какво основание да плати и най-важно колко? Щом плаща ток, който е в пъти повече от водата защо да не си плати и водата, но за да го направи трябва да има основание. Какво им пречи на Софийска вода и сега да му ги пуснат фактурите и да си ги плати. В тяхната система ги има и може много лесно да се изпринтат във всеки един обслужващ център. Не ми ги защитавайте тия мърлячи от Софийска Вода, защото не са цвете и те.

Просто мини на електронна фактура, явно ползваш компютър, така че няма да ти коства големи усилия...

Потвърждавам и за фактурите които идват по една на всеки три (това в центъра на София), и за НАП - няма документ - не признават разход (това за фирмените, пък и не само). Най-голямата тъпотия е че в новопридобит имот наследих водомер - монтиран наобратно и ... запечатан от същите хубавци от Софийска Вода, които не са си направили труда да проверят накъде върти. Да не гооврим за липсата на адекватно налягане, качествата на водата и т.н. Иначе са много хубави, честни и кадърни, нали...

И аз получавам фактури за ток но не получавам за вода. Поне от миналото лято. Та нищо чудно и да не е опит за тарикатеене от клиентите. Но със Софийска вода комуникацията е доста трудна. А има случаи в които изобщо не е ясно какво се фактурира.

Комунистите са крадци.

Има доста хотели по курортите, които плащат смешни суми за вода и ток , но тях никой не ги проверява ,защото са на мутрите .

Вик да си погнат ''подизпълнителя'' защото знаем как се хвърля на куп някакви фактури в блоковете или на боклука директнои. След като им казват че няма фактура задължение на вик е да издаде дубликати и плащането ще стане, ама нали и ите трябва да си забърсват далаверите с глупости от 1001 нощ

Регистрирате се на сайта им и си теглите фактурата.Въобще не е сложно.

фактура за вода получавам толкова рядко че дори не помня как изглеждат. за инкасаторите още по-малко ги виждам пишат се някакви произволни числа дали е толкова дали не е не се знае веднъж годишно вземат та минат и все се оказва че съм надплатил за ЧЕЗ е по добре там поне по 1 фактура виждам на 2-3 месеца добре че може да се плащат и проверяват онлайн че както я карат и без вода и без ток ще остана тук незнам кой е прав и кой крив но абсолютно вярвам че е напълно възможно тези хора да не са виждали фактура за вода от години те в блокове по 100+ апартамента просто хвърлят фактурите на земята и до там пък ако се наложи да доставят на някой самостоятелен обект най-вероятно тези фактури отиват директно в боклука и не се занимават със всичките неща в тая държава е така миналата седмица ходих до любезните хорица в НАП трябваше ми просто документ че не дължа нищо на никой попълвам си молбата или декларация така и не разбрах за какво е ама айде и какво да се окаже имал съм 2 глоби от кат на обща стойност 80 лв и то от 2009-та година разбира се в НАП немогат да ми кажат защо тези глоби не са ми връчени и защо след като не съм си сменял адреса те не са дошли немогат да ми кажат и как не са излизли в кат като си сменях книжката още 2016-та избора ми беше да ги платя и да си взема документа или да ходя в кат да подавам молби да ми разгледат случая и да паднат по давност тези неща да ама мен документа ми трябва сега а не след 3 месеца като ми разгледат молбата и глобите падна и цялата им система се обнови и вече ги няма общо взето ако е държавно или е монопол както са ЧЕЗ ВиК мик и другия положението е трагичко

Ем, циганите пък не плащат и ток, не плащат мед. обслужване, образование, соц. осигуряване. Напротив, плащаме им за "интеграция" 1млрд., "инвалидни" 1млрд., "помощи" 3.6млрд, "самотна майка", "детски", "първи учебен ден", "дърва за соц. слаби"... Полиция, съдии, разходи по затвора... за да се "справят" с "битовата" престъпност, която 90% е циганска...

Регистрираш се в сайта на Софийска Вода, самоотчиташ се, получаваш електронна фактура, плащаш по банков път.

ДИмУкрат чуждо не барва. Ама ич.

от Соф. Вода също така издават фактури с невярно съдържание! От година и половина ни пристигат фактури с един липсващ водомер и един водомер, който не знаем на кого е! Преди 20 дни подадохме жалба до омбудсмана, пък да видим какво ще стане. Или и този случай ще остане в някое чекмедже или на някой сървър.

Този казус го имат хиляди нормални хора! Това трябва да спре! Аз съм страна по този платежен документ и ЖЕЛАЯ ДА ГО ПОЛУЧАВАМ РЕДОВНО! оТИВАМ С ЦЕНТЪРА НА ИЗМЕКЯРИТЕ И ТАМ МИ КАЗВАТ: За да ви издадем "копие" на фактура това ще ви струва по 3лв на всеки документ!?!!!!! Това е лоша практика на Софийска вода и нейните управляващи и трябва да се знае! Не ме интересува с кого и какви договори са имали! Аз договор имам с тях! Ако ще лично и CEO-то да идва и да ми носи фактурата, но да я полечавам редовно! Заставам на страната на този собственик, защото аз съм потърпевш по същия начин. И да не ми се измъкват с т.нар. "електронни фактури"! Ако искат да си облекчат документооборота да постъпят така: 1. Предлагат ми отстъпка за това и аз поемам отговорността да си подържам електронен адрес и достъп до интернет. 2. Предлагат ми друг тип на отчитане на водомера, например с равни месечни вноски и изравняване веднъж годишно, като засичането става ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с мой представител! 3. Предлагат ми електронно досие, на техен сървър и аз да си проверявам сам какво и колко им дължа, като ВСЯКО ОТЧИТАНЕ е придружено със снимка на водомера! Тези изме*яри нямат равни на себе си! В някои отношения са по-лоши и от ГСМ-операторите!

Ако подизпълнителят, който им разнася фактурите е "Стар пост" е разбираемо, че ги нямат. Тази скандална, КУРиерска фирма, ръководена от наглите мошеници Десислава и Ивайло Вълкови не плащат на служителите си, лъжат ги, мамят ги и т.н. Те пък от своя страна нехаят, не си вършат качествено работата, изхвърлят писма и пратки и въобще е пълно мазало. Навремето Господарите правиха репортаж за тези връзкари, които се оказа, че разнасят пратки на много държавни и частни дружества и структури, вкл. и МВР. С милионите от обществени поръчки, които прилапват, не си изплащат задълженията, а си строят хотели, купуват се скъпи коли, екзотични почивки, живият в скъпият и луксозен комплекс на Домусчиев в кв.Изток и т.н.

Вършиш им цялата работа и накрая си плащаш. Отстъпка - нулева! Браво!

Гешефт, къде спиш? Човека цял роман е написал! гешефт, самосезирай се!

Самооценката Ви не е вярна. Има твърде много случаи, при които нямате полза да ползвате натрапените Ви електронни услуги. Това, че не ги отчитате като риск, е Ваша характеристика. "... и пази се от натрапени услуги ... ", Кентърбърийски разкази, Чосър XIV век, английски класик

като сме тръгнали така освен да отчета и съседите и да давам дежурства в някой офис на Софийска-вода ? Може даже и едно телефонче да ми дадът и да съм 24/7 съпорт и да им обслужвам и останалите клиенти те са ДОСТАВЧИК а аз КЛИЕНТ доставчика предоставя услуга и фактура/разписка/разчет на използваното от клиента клиента заплаща прост и доказал се модел на работа само дето това работи в цял свят но не и в българия и като стана дума за това има 2 варианта единият е сегашния ползваш и плащаш ползваното на края на месеца или отчетният период другия е предплатения даваш X пари и ползваш докато има пари в "сметката" и след това презареждаш ама и за двата варианта ДОСТАВЧИКА трябва да издаде документ където да пише не само за какви пари става дума но и как тези пари са се формирали

Това с неполучаването на фактурите, чисто и просто, е измама, нека прокуратурата се сезира от този случай. Може да изглежда, че става дума а стотинки, но не, тук става дума за милиони на година. Цената на услугите "изготвяне на фактура", "разпечатване на фактура" и "доставяне на фактура" са калкулирани в цената на водата, както и на електроенергията, както и на топлоенергията. Монополите - доставчици, редовно организират "обществени поръчки" за "разпечатване и доставяне на фактурите", като всеки от тях залага цената от този търг в калкулацията на своята услуга - доставка на вода, електро- и топлоенергия. КЕВР после одобрява тези разходи и те биват включени в цената. Това, че монополите използват поддоставчици, не ги освобождава от отговорността по доставянето на фактурите - ако поддоставчиците не вършат тези свои задължения по договора с монопола, последният има право да наложи санкции и дори да прекрати договора. След като монопола не го прави, значи е виновен. И точка. А някои коментиращи по-долу призовават за електронна фактура - ОК, хубаво е, улеснява - получаваш известие, виждаш фактурата, плащаш я, ако искаш после може и да я оспориш (но не и преди да си я платил, според одобрените отново от КЕВР "Общи условия" на съответния монополист), но това не отменя задължението на монополиста да издаде и достави фактурите, след като са включени в цената на предоставяната услуга.

Регистрацията в сайта на Софийска вода е напълно безплатна. Отдавна не получавам никакви фактури на хартия. Ползвам две водоснабдителни дружества, две топлофикации, ЧЕЗ и ЕВН. Имам лични имоти и фирмен. Сайтът на Софийска вода ми е най-удобен. Отделно, че получавам адекватна информация за предстоящи ремонти (в ЧЕЗ тази услуга е пълна пародия). Има много проблеми с течове, калпаво отчитане и какво ли още не. Но точно с фактурирането нещата са решени добре.

Не само, че Софийска вода не доставя фактури или ги захвърлят Бог знае къде но не и на адреса. Практически доставчика изпраща фактурите "НА ОБЕКТА", а не по седалище на фирмата, което е идотизъм. Този въпрос е поставян от години пред цялото ръководство на компанията, но явно предпочитат да не си развалят рахата. Както им опростиха 70 милиона дължими инвестиции, така им е все тая, че не си събират парите с години. За електронна фактура трябва пък регистрация в чужда платформа с фирмени и лични данни, което е недопустимо.

Оообаче за да получаваш е-фактури трябва да се регистрираш в чужда платформа. ЧЕЗ ги пращат директно на мейла.

Отиваш и си плащаш на гише и готово, аман от тарикати.

Просто е. СОФ.Шитня е длъжна да доставя фактурите. Ако трябва и с препоръчано писмо или обратна разписка ще ги праща! Това е включено в цената на водата. Щом не го прави - никакво плащане докато не почне да го прави. Точка. Собственика е напълно прав, дори и да тарикатее.

И що всеки месец трябва да ходя на гише, защото СВ не си върши работата?

Ние сме не битови клиенти и получаваме фактури по мейл. Този просто е скапан тарикат. Не може да намери фактурите, а спирателния кран намери?

Тарикати. Я да му спрат водата на този и ще се научи да си плаща сметките.