Коментари - Шофьорите в Германия гневни на предложението за ограничаване на скоростта | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ми ако не ограничим скоростта в градовете на 30 км /ч с тия дупки и окраден асфалт ще се изтрепете бе .........

Имат си нещо което работи, защо им е да го разручкват!? Забележете - заради така модерното напоследък замърсяване на въздуха. Въздух има много, колкото и да замърсяват повече колите не могат да замърсят и една милиардна част от въздуха на земята. Виж спасените човешки животи са друго нещо. Там и един е важен. Но въпреки това не смятам, че намаляването на скоростта в една работеща и доказала се система ще намали жертвите. Едни ще намали, други ще увеличи. Да не барат нищо, системата работи, нямат повишаване на жертвите, а това е най-важното.

Немците харесват високите скорости и могат да си го позволят , на тези които се съмняват или не вярват им предлагам да изгледат докрай това видео и после да коментират - http://linkshrink.net/7gr6KA пс. За съжаление никога няма да ги стигнем.

Предлагам ти да отвориш Google Maps (чукни на Меню>Трафик) и погледни онлайн трафика около големите градове, като Мюнхен, Кьолн, Дюселдорф където ще видиш доста германски "магистрали" в червен цвят и дори в черен цвят (което означава задръстване със скорост 0). Забележи, че още не е летен сезон с ремонти на магистрали и летуващи с каравани по магистралите.

така както усещам една нормална съвременна кола със стабилно окачване спирачки гуми с добра кормилна уредба осигуряваща качествена обратна връзка и спирачна система позволяваща прецизно дозиране на спирачното усилие си мисля че съвсем нормално е скоростите да са както следва -градско 50 километра в час с отчитане на конкретната обстановка. -извънградско 120-140 километра в час с отчитане на конкретната обстановка. -магистрала 200 километра в час с отчитане на конкретната обстановка. за да не се изнервят хората трябва да се уважават.щом си водач на автомобила е редно да се занимаваш с неговото водене.не с други неща с водене на машината и постоянно отчитане на промените в обстановката.потеглянето от светофари е редно да става пъргаво и своевременно за да може да минат и други хора.промяна на посоката само след изясняване на околната ситуация колите имат достатъчно средства за това. и най-важното не се удряй в друг.срамно е.пък после застраховки бояджии и колата не е същата. посочените скорости мисля са нормални за средностатистически автомобил от класа на голф корола фокус мазда 3 ... мотори 1.8 и 2.0 кубични сантиметра. катастрофите според мен не са функция на скоростта тя само определя тежестта им.самата катастрофа е проблем на водача и несъобразяването с условията.но доста дисциплинирани шофьори карат според знаците а това не винаги е възможно и после пътя не е съвършена система и е редно да се мисли много и бързо.иначе ше се блъскаме с 50 по паркинги с 5 километра и ходейки по тротоара в околните дори.

Май не се сещаш, че по лявата лента на германските магистрали през деня карат колони от тирове с ограничение на скоростта до 80 км/час (през курортния сезон и колона от коли с големи ремаркета каравани), а по най-лявата се изпреварват баровци с поршета, спортни ауди, бмв и т.н. Ако германската магистрала е само с две ленти, шофирането е истинско изпитание... Да, френските магистрали са платени, няма тирове, настилката е истински комфотна и можеш да слушаш симфонична музика, но все пак ограничението си е 130 км/час. Докато в Германия повечето "магистрали" са бетонни с граници между бетонните блокове и шумът при движение и подскачането ще ти пречи да слушаш дори диско музика... Нека да не идиализираме точно германските магистрали!

Става въпрос за тировете и караваните в дясната лента, разбира се... За да поясним за "идеалните" условия по германските магистрали, нека да споменем и вечно изпреварващите се тирове, които заемат двете ленти отдясно... ако няма трета лява лента, се образува колона от коли зад тях... Нещо повече, през горещите летни дни се случва гумите на тировете да "гръмнат" и големи ленти от гуми на тир просто изведнъж изникват на пътя пред теб и ако минеш през тях гарантирано ще катастрофираш, а не винаги можеш да се отклониш в другите ленти, там просто има колони коли... ако не набиеш спирачки си пътник... не ти пожелавам да ти се случи...

Stan Stan

Абе защо не оставят хората на мира !? Само да има нещо хубаво, уредено, и дай да го забраним, дай да го отнемем. Нямат ли си друга работа джендърте, дето са напитили и бундестаг, и европарламент !?

Имам познат в Западна Германия, работата му е на 200+ километра от вкъщи. Возил ме е до нея и обратно, бях 'леко хванат' за дръжката на вратата. В предпоследната вляво лента на магистралата беше ковнал 190-210км/ч, с някакъв мощен Баварец. От време на време ни изпреварваха по-бързи коли като Ферари, Порше и подобни. Сякаш вчера беше... Та кога ще ги стигнем, немците?..

По околовръстното на Карлсруе, Хамбург се налага редовно в пиковите часовеа да стоиш 1-2 часа в задръстване. Подобно е положението около всички големи германски градове. По магистралите към други страни (напр. Мюнхен-Залцбург, Карлсруе-Базел) трафикът на тирове е ужасен и никога не можеш да се движиш на 130 дори. Лятно време точно през курортния сезон започват пословичните ремонти на всички германски магистрали и задръстванията са ужасни, като дори да няма задръствания, на всеки 50 км влизаш в ремонтиран път и двупосочно движение в едната лента за поне 15км, с ограничение 80 км/час... Просто отвори си на телефона Google Maps на Германия в часовете пик с индикация на трафика и ще видиш като доказателство червено оцветените германски "магистрали"... дори в този час "магистралите" около Дюселдорф и Кьолн са оцветени в кафяво...

Само не разбрах къде е проблема в случая? Задръстване - чакаш. Имаш път - газ! Това е. Интересно е само на кого пречи това? Най-вероятно на джендъри и тем подобни, да са живи и здрави...

Проблемът е, че пътни отсечки без ограничения на скоростта почти няма, почти всички магистрали са с ограничения със пътни знаци и много рядко и само на много къси прави отсечки от няколко километра имат знак "без ограничения" и тогава може да се кара над 130... Действителността на претоварените и вечно ремонтирани германски магистрали обаче е болезнената действителност...

Нещо обърках репликите, та: Пак не разбрах къде е проблема? Там ограниченията се показват за различните ленти. Имаш знак 'без ограничение' в твоята лента - караш колкото можеш! Има знак за 200км/160км и т.н. лентата - караш колкото препоръчват. Това е?..

Ако не си шофьор май ще ти е трудно да разбереш нещо. Проблемът е, че че пътни отсечки без ограничения на скоростта почти няма, те са ПО-МАЛКО ОТ 1% от общата дължина на магистралите в Германия! Навсякъде има твърди ограничения на скоростта със знак за скорост! На практика скоростта е ограничена навсякъде до маx 130, както във всяка друга страна, има и камери за скоростта и ще си получиш солиден фиш за глоба и в къщи, в твоята страна! Нещо повече, има допълнителни светлинни "пожелателни" знаци за ограничение по време на пиковите часове със задръствания около градовете и може да имаш ограничение на 100, 80, 50, дори където е разрешена скорост 130. Като по-време на подобни задръствания може да стоиш и чакаш повече от час и да се движиш със скоростта на охлюв по всички платна, както е например редовно на колелото около Карлсруе на дистанция от 3-4 км.

В Германия има около 13 000 км аутобани,но само около 2500 км нямат ограничение. Това е около 20%. Въпреки това-не вярвам,че може да бъде въведено 130 км/ч ограничение навсякъде. Автомобилното лоби е много силно... Такова предложение имаше 3-4 пъти за последните 20-25 години,но винаги се отхвърля!

Баровците, които са свикнали да се кефят на адреналин от скорости над 250 - 300 км. в час не са пилоти от "Формула" 1, това са обществени пътища, не са спортни писти, участници са в движението и лично аз смятам, че всички са задължени еднакво спрямо закона за движение по пътищата и факторът "Спортни и мощни коли" трябва да заработи и в Швабия - така, както е навсякъде по света !! В Щатите за такива скорости са гарантирано в пандиза, освен солидната глоба !!

Защо изобщо се мъчиш да обясняваш на бързащи примати, които идея си нямат, че еволюцията не ги е дарила с рефлекси за движение при 100+ км/ч?

Баровците със скъпи автомобили могат да си позволят да плащат солидни глоби! Но определено създават проблеми за останалите, в момент когато искаш да излезеш в лявото платно заради изпреварващи се тирове пред теб, изведнъж в лявото платно профучава някой такъв баровец и въпреки, че се движиш на 130, все едно стоиш на място... трябва да си много внимателен точно в Германия! Колкото до мигрантите, знаех едно турче, което си предвиждаше всяка година по 2000 euro само за глоби за превишена скорост, за разстояние от 15-20км до работа... и си ги изпълняваше...

И в швабско се напълни с ориенталци, които си карат както им падне. Един такъв брадат с телефона на ухото ми сече пътя като пресичах и ако не бях спрял да вървя щеше да ме сгази. И това става с около 20 км/ч и маймуната дори не разбра! И гонки си правят, и в градовете почват да минават на червено, много съм виждал. Германците също се научиха да си изкарват агресията зад волана... И пили карат доста... Ще извадят статистиките, ще направят една кампания и сигурно ще го прокарат.

За хората с минусите - синът на кмета на Кьолн беше убит през 2001ва година от келеши правещи си гонка докато чакал да пресече на червен светофар. И там присъдите са често твърде ниски. Имаше случай с двама турчина, които на един мост се удариха в камион, който изхвърча от моста. Тъй като никой не си призна, че е карал и няма как да осъдят невинния ги оправдаха и двамата. Имаше един шофьор изпитател на Мерцедес, известен сред колегите си като Турбо-Ролф, който така притиснал една женица на магистралата, че тя се шашнала, изгубила управлението и се уби с детенцето си. Хванаха го след месеци разследване и присъдата беше доста мека отново. Един боклуджийски канион миналата година се обърна засилен в завоя върху една малолитражка с 5членно семйство в нея и ги остави на място - камионът тежи 30 тона. И тук има брутални катастрофи.

Настоящата кметица на Кемниц уби преди години инвалид на пешеходна пътека. Никакви последици, даже се сърдеше, че хората протестират, защото един германец(с кубинско потекло) беше заклан от някви араби. Може ли да кажа, Свиня

Обличайте жълтите жилетки, че джендър политиците ще ви разкажат играта.

шофиране с над 120 си е терористичен акт.........

Тия зелени няма ли кой да ги спре. Да ги боядисаме в червено и да ги забранят навсякъде, тези клакьори, кукли на конци

Джем Йоздемир е етнически турчин!!!

Червено и зелено прави жълто! Обличайте жилетките!

Колите са станали твърде много , така че трябва да има ограничение на скоростта .Не е като едно време . Пък и много мощните коли по лесно излизат от пътя .

250 км. в час. Електронно ограничение на всички коли. Въпреки, че 2/3 от тях могат да се движат доста по-бързо. Това заводско ограничение също е направено заради Зелената партия в Германия.

Не е като едно време да карате само дисциплинирани германци по аутобаните. Хабибитата си карат като турско такси и се престрояват като арабин в пустиня. Та, най-вероятно ще си карате колите 300+ коня с 130 км. в час. То не може и орките да ви бачкат и всичко да си е като преди 30 години.

Така е...чува се само: ИШ БИН, ДУ БИН.....

Насочват вниманието и гнева на избирателите към ограничението на скораста. В същият този доклад има и предложение за увеличаване на цената на горивото с 52 Евроцента. Едно НПО със съмнителна репутация и с общо 72 члена наложи миналата година по съдебен път забрани за каране на дизел в много градове. Същите тези сега се заканиха и да прокарат през съда ограничение по магистралите от 120 кмч. Но тука вече започнаха да обличат жълти жилетки.

Гневни??? Вашите глави дир.бг са пълни с бръмбараи!

Идеята е добра. Който не мисли така, да се поразрови в Ютюб и да види, че е пълно с клипове на откачалки, които тестват различни модели коли с по над 300 км. в час по немските магистрали и правят сравнителни клипове. Навсякъде по света подобно нещо ще ги вкара поне за 2-3 години на топло, но не и в уж цивилизована и разумна Германия. Въпрос на стотна от секундата е някой такъв идиот да не си прецени траекторията и да изтрепе нищо неподозиращи невинни жертви.

А в страните където има ограничения и не карат с по 200 за да показват автомобили, никога не стават катастрофи и няма жертви по пътищата. Дебил.

Хм... А у нас има ограничение на скоростта по магистралите. И е окичено с камери и чичковци "и ко праим ся". И катастрофите и убитите - в пъти повече от Германия. И що така? Щото, пиле, не скоростта е основната причина за катастрофите, а ЛОШАТА ОРГАНИЗАЦИЯ и НЕКАЧЕСТВЕНОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ на инфраструктурата. Например един неотговарящ на каквито и да е норми асфалт е МНОГО по-сериозен фактор за инциденти - пример - пътя за Своге.

както и кола ма 10 години която се има за нова. или книжка закупена на черно. или плащане на този и оня да не ти вземат книжката. неспазване на знаците щото ние знаем най добре кое как трябва да бъде. ама верно бе... асфалта е най-виновен

"скоростта на колата се съобразява с пътната обстановка". като не е добра .. 30км/ч или 20... а не 130 щото такъв бил знака.

До Капоне: Ако има ограничение 130 заначи е магистрала, а това изключва лош път.

"Според депутата от партията "Зелени" Джем Йоздемир" - ха ха ха. Нали?!!?!?!

Да - Джем Йоздемир ще определя каква да е скоростта в Германия :) Чини ми се, че ще дойде пак един с тънки мустачки.

Точно така. Ще стане като във вица, дето двама немски катаджии спрели шофьор за проверка и единият показва на другия шофьорската книжка: "Абе Мехмед, глей тоя к'во странно име има - Ханс!".

Който и която партия евентуално успее да прокара такова ограничение в Германия , спокойно може да пасува в следващите избори я за Райхстаг я за Ландстаг( демек за общи и местни избори) . Това е ТОЛКОВА НЕМСКО , колкото е БИРАТА и АВТОМОБИЛА сам по себе си ! Така , че разни зелени и други недо....ци ако недайси боже успеят да прокарат нещо подобно не ги чака светло политическо бъдеще!!!

Ограниченията се регулират с елетрнонни табели в зависимост от трафика. Ако таблата са изключени няма ограничения.

Е то единствено на определени участаци няма ограничение. Пътувал съм от Карлсруе до Берлин и общо взето през повечето време има ограничения.

Абсолютно е така! Много често има и големи километрични задръствания и тогава е проблемът... Като цяло пътищата им са хубави,спор няма но и предложението е добро!

И как ограничението на скоростта ще реши задръстването. Виж, нови 2 ленти за движение биха го решили. Навсякъде по книгите пише: при задръстване - вдига се скоростта и се разширява лентата. Дори и ИТ книжките на Cisco.

Това, че ти не знаеш как контролирайки скоростта се контролира и трафика си е твой проблем. Най-общо казано всичко е математика. Придвижването не е само скорост от 50км/ч, това е време и разстояние.

Все пак нека да напомним, че основен участник в движението по германските магистрали са колони от тирове, които се движат със скорост 80км/час. На някои от тях все им се струва, че могат да изпреварват с 85 км/час и редовно предприемат изпреварване в лявата лента, като изпреварваният също увеличава скоростта. Ако няма трета лента, целият трафик след тях се движи с 85км/час. Ако има трета лента, в нея се движат баровци с 200+ и на практика не можеш да изпревариш изпреварващите се тирове. Нещо повече, лятно време е пълно с коли с огромни ремаркета-каравани, някои от които просто не могат да изкачат височините и намалят дори повече. Това е допълнително неудобство защото когато се налага да ги изпревариш на 50км/час, някой баровец "лети" по лявата лента с 200++. Товарният трафик е основно неудобство по германските магистрали, което например липсва по френските магистрали, където по принцип няма тирове защото са платени, а магистралите са с много качествено покритие и можеш да слушаш в колата симфонична музика, докато по германските магистрали и диско музика трудно се чува - те са основно с бетонно покритие, за да могат да се движат по тях и американските танкове...

Пътувай от Мюнхен до Щутгарт.