Шефът на "Трейс" отрича вина за трагедията с автобуса

Типът асфалт бил одобрен от АПИ, а друга фирма била надзорник

Обратно в новината

Коментари - Шефът на "Трейс" отрича вина за трагедията с автобуса | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тея трейс ли са,какви са БОГ ДА ГИ ТРЕСНЕ ДАНО! Украли милиони па затрили сума ти и народ залудо. Що хора измреха на това място! Всичко е на съвеста им,дано се задавят с кразеното дано!

Е, оставаше да си признае далаверките, които е спретвал?! Прах в очите на хората ... И ще се измъкне естествено и то са парите откраднати от данъкоплатците!

Няма страшно и тези ще се измъкнат от затвора. Ще си платят на някой мазен адвокат и ще се окажат невинни.

"професор Николай Михайлов" . А аз си мислех че трейс холдинг е рожба на прехода ( парите са всичко човешкия живот е кратък) но виждам нови играчи и съм много притеснен за бъдещето на магисттралния ( и немагисттралния ) подем на България. Ученото си е учено и когато се посветило на тъмната страна няма да видим бял ден.

ChatGPT

хмммм от къде ли са ми познати "Трейс"?... А да... от скандала с "ремонтираните" пътища за ловното в сливенско. Тези трябва да им отнемат лиценза и да ги затворят!

Значи, тези не искат да работят качествено но парите си ги вземат на 100%

Тоя би ли обяснил защо след като е ''втори клас'' нищо че няма друг нормален път трябва да е по некачествен от ''първи клас'' дето виждаме по големи нередности??? Кой е разрешил ползването ПРЕДИ окончателното приемане??? Това ми прилича на апартамент '' на зелено'' - дай парите , който иска да ползва незавършено и след някоя година я камилата я камиларя...

Обяснете, през гаранционния срок на този злополучен "път" не изпълнителят го ремонтира при нужда, т.е.дефекти , а друга фирма??? А г-н професора защо не е поставил навреме въпроса, че заданието на обществената поръчка е некоректно по отношение на асфалта, на същия да му се отнеме професурата

Обяснете, през гаранционния срок на този злополучен "път" не изпълнителят го ремонтира при нужда, т.е.дефекти , а друга фирма??? А г-н професора защо не е поставил навреме въпроса, че заданието на обществената поръчка е некоректно по отношение на асфалта, на същия да му се отнеме професурата

И в БДЖ, ако е загинал машиниста го изкарват виновен и после го реабилитират. В случая е виновен върховният машинист и бивш СИКаджия.

Гаранционният срок започва да тече след издаването на разрешение за ползване от държавната приемателна комисия. Щом строителната компания не предприема действия, АПИ е трябвало да възложи изпълнението на друга фирма и после да накара (може и след съдебно дело) Трейс да заплати направените разходи. Разбира се, експертна комисия е трябвало да установи дефектите.

Това добре. Много удобно. Шофьорът виновен, прегледа ненаправен, времето дъждовно, строителят калпав... Но защо се пропуска първопричината - проекта? В такива участъци (над пропаст) е задължително по проект да се залагат стоманобетонни бордюри Ню Джърси. Те връщат в пътя всичко, и тирове, и рейсове, и коли. Ако в проекта е имало такова изискване и строителя не го е спазил тогава вината е 100% негова. Но ако го няма и не само това, а е заложено мантинелата да е в тревата, а не в тротоара и да не е усилена двойна - тогава още от проекта рискът за тежко ПТП е налице. И още къде е бил Надзорът? Абе много въпроси...

Аз понеже съм от района, ще Ви кажа че даже месеци този път стоеше без никаква мантинела докато го ремонтираха, а до пътя дерета, река Искър, която на места е съвсем до пътя, че и Вец-ове. Тогава се чудехме и маехме как е възможно, положиха настилка и мантинела е-хе-хе, НИКОЙ не бързаш да сложи.

Е като е втори клас и чак пък много голямо натоварване не е предвидено чий го дирят там тировете пренасочени от Хемус там всеки уикенд..

Има сигнали че пътя е хлъзгав-5 броя. Това е! Сега се опитват да се оправдават че автобуса е закъснял с прегледа с 10 дни. Още по-големия "проблем"-не бил обявен курса като Случаен превоз. Това ле щеше да спре автобуса? Взимат се най-лесните мерки да се сложи ограничение 40 км/ч. Така се прави навсякъде. А какво ще кажете за "магистралата" край Стара загора където за 2-3 години цялото дясно платно е на вълни и коловози които те увличат? Хората са принудени да карат в ляво и при поява на по-бърз автомобил отзад да навлизат в коловозите. И за там ли ще е виновен шофьора?

А този лот край Стара Загора не го прави пак ТРЕЙС?

Един печели поръчка, подизпълнител прави нещата, трети одобрил асфалта, четвърти бил надзорник... Страната на бушоните сме!!

Добре че има български фирми като ТРЕЙС да стоят пътищата на България, да дават работа на много хора и да плащат данъци. Без тях трябваше да викаме чужди фирми за това - хем по-скъпо, хем печалбите навън. А и хора щяха да си доведат. Шофйорът е виновен! Пътят си е хубав.

Да прав си , парите само дето се връщат под масата , качество е за сметка на нашия живот , я обясни на немската фирма как трябва да върне половината от сумата за да спечели и поръчката и какви ще са последствията за омиротворителя на галактиката . Айде всички некачествени изпълнители , не само на пътища , но и всичките държавни поръчки да влезнат малко на топло и тогава да видиме дали ще продължават по старому .

Като оставим другите глупости, обясни какво означава думата "Шофйор"? Ако е "водач на МПС", пише се "шофьор". За да даваш акъл на другите, първо ти трябва да имаш!

Да де, отрича, но нека да отрича от ареста, до изясняване на вината. Той, и всички отговорни. А министъра на транспорта просто е неподходящ - човек, безотговорен към децата си, е безотговорен човек.

Ако това се беше случило преди акт 16 интересно ми е как щяха да се оправдават от Трейс !

Пак няма ще да са те виновни. Преди акт 16 не би трябвало да се ползва. Който е пуснал движението щеше да е виновен...

Всички софиянци могат да видят тези какви майстори са. Само трябва да минат по Дондуков. А като се сетя Фандъкова как ги защитава, че паветата били добре наредени и трамвайната линия била модерно направена ми става ясно, че са поредната партийна касичка.

Наглеци мръсни. Не стига, че не изпълнили 5 предписания, ами и отричат вина. А скапания Дир защо махна статията за предписанията и я замени с тази за Тръмп? Боклуците са превзели държавата и се подкрепят.

Стига вече с тия дреболии бре, кажете за джигита - баща на президента

Не зачайте Трейс, те са правилна фирма. Гадните пенсии са ми изяли асфалта, то и Цоко така ми каза, сиреч отиваме с детеубиеца Московски да се напием на собствен остров.

Боко хвьргай бързо оставка и бегай бързо. Ти тук го умееш най-добре

ах... новият път , пуснат през 2016, всъщност бил правен през 2011... А през 2016 само хартиите (и сигурно бялата линийка по средата) аба шофьора е виновен! той си е цял престъпник, с 2 акта за 41 години! и не минал преглед през август! (а сега е все още август)

sthefu

Пропусна преди да стане шофьор на автобус бил не знам си колко години шофьор на линейка, а те нали там само некадърници взимат......

удобен момент да кихне малко и да изтръскат брашнения чувал и пак ще го забравят

Този михлюзин няма ли да коментира отсечката по АМ Тракия, която те правиха при Стара Загора, която вече е на вълни и в дясното платно е невъзможно да се кара, а? А продължават да им дават държавни поръчки БСП-арско лайно

Герберюги, лошо иде. Комунистите(не ги бъркайте с бесипиету) и техните ятаци живи ще ви дерат. За едната радост народна.

комунисти в България няма А преди да почнат да дерат може и да се порежат :)

Трейсъджията бил и професор рзирш ли.Значи на първата си лекция за новата академична година да вземе да обясни на студентите си какви заплати плащат в тяхната просперираща топ ъв ди едж фирма.На втората лекция ако изобщо за нея някой е решил да остане да им обесни как се изчислява и конструира еластична ограда.

Ами как, вързали са я с ластик, тая мантинела. Този нито е професор с професорите, нито отговорен собственик на фирма. Палячо, със загънат ценз в хартия. Такива, напоследък, взеха да стават много, че взеха и че си повярваха и на интервюта за работа питат - ''А, на вас специалисти трябват ли ви?!''... Ама, статистиката не прощава на никой, убити родилки, убити пътници, убити пациенти, убити строители, по обекти, убити пешеходци, отровени с храна, ... Специалисти в България, колкото щеш, ама на дипломи само ...

Глйте ся По важно са смачканите брони на Харманлийските тротинетки ......

Трейс (от англ.-следа, диря).Както е казал поета'' Диря, диря няма хей-куче влачи рейс''.

Сега Цаца Дик Трейси ша го разнищи

Цацо Справедливия ще го окове с три реда синджири! Пранги на шията!

И по пет кила тикви на синджир

Просто се прави следствен опит с мантинелите на други участъци от пътя - веднага и без експерти на мафията - тоест на Цацаров

До вчера трейсъджията е ходил като господ-поръчките осигурени, схемата изпитана, колата най-малко Бентли, бре бре и да вземе тоя автобус така да катастрофира.

Старозагорски наглец даже говори на диалект ,но е любимец на Лила дебелата и Лазар Лазаров от АПИ а и на Боко. Нагуши се с милиони, сега тези от лабораторията на АПИ нещо ще изфалшифицират и готово

Тази трагедия удари по егото на главния,дето нали само с магистрали се хвалеше! Пък ,тя мантинелата слаба ,освен това не била на правилното място и асфалта не бил със едри камъчета,и сцеплението лошо! Трейс казаха,че нямат вина. Остана и от държавната власт да кажат,че не носят отговорност! И накрая-Шофьорът разбира се! То друг не остана! Лека им пръст на загиналите! Повечето са се отървали! В тази разрушена държавност ,това живот ли е ?

на калпавата ракета, асвалта е крив

Асфалто нема Изедоха го Като сирене от 2 лева с краве млеко но млекото избегало

Ей, шофьорчета, скоростта е виновна, айде приемете вината си, бе! Престанете да търсите вината някъде другаде, бе! Некадърни шофьори сте.

ивке, лягай да спиш, моме!

Изчезвай, бе.

Шофьори некадърни много но всичките политици са кадърни Знач Пожарникар може шофьор не

В държавата на мафията е така.

мне, в държавата на вечно невинните е така. До последният.

Винаги става човешка грешка или автобуса е неизпрявен. Така им харесва на управниците да си избършат задниците. Приятел първо ми каза че като си вкарал колата в БГ като натискал спирачката се плъзгала много. Дойде време и аз да си внеса мотора и не мога да спирам както преди, асфалта е като пързалка никакво сцепление. Като стане мокро не мога да карам. Качеството на асфалта е за паркови места. ЗАКОНА позволява некачествен асфалт и затова има много жертви за да им излиза ефективно на километър , да се бият по гърдите че в БГ е най ефтеният километър асфалт. ЗА САЖАЛЕНИЕ СИ ПЛАЩАМЕ С ЖЕРТВИ.

Краси, щом не можеш да спираш с матора, силно те съветвам просто да не го караш.

Ще накарат и вярвящи бабички да емигрират! Те всъщност го правят. Бабички работят като гледачки на бабички в чужбина!

А мъжете дремат и плетат плетки.

Нема ли некой да та упрай мъ рожбо мамина, та дъ млъкнеш малко, че стана лизгав целио форум!

Трейс е печеливша фирма, но явно не си вършат работата!

Я пак пробвай да ни кажеш какво искаш да кажеш!

Аз само да попитам ей така другарите Цацаров, Борисов и другите от мафията! Кога в тази пропаднала държава ще видим някой осъден, с конфискувано имущество или обесен пред "Народното" събрание! Питам и отговор не искам.

АКо мантинелата е била с здравината на тези.., едни черни колчета с две жълти ленти, които са "напраскани" из цялата столица по спирките, но ако с крак се подпреш да си завържеш "вратовръзката на обувката както казва един професор" падат, защото са декоративна изработка, но документално не е така и всичко е спазено и безопасно"""" в кавички

мантинелита са сложени само за красото и мравка да се опре в тях се огъват

Това следствие изобщо не го и започвайте, няма смисъл, до никъде няма да стигнете! Я по-добре кажете кво стана с делото КТБ? А Гинка от Пазарджик? Там има ли някакво развитие?

В България разследванията се правят във жестниците и всички читатели са експерти. Бравос. Ще има резултати.

Някои от нас са а други имаме достатъчно опит и интелект за да анализираме фактите сами.

Нанков как ли е избран за министър на такова важно министерство, какви са му връзките, слез като за мен и много други прилича на дете идиотче с умствени отклонения

Всички "построени" от ГЕРБ пътища вече трябва да се правят наново, или са пропаднали и са вълнообразни или нямат достатъчно сцепление което е предпоставка за инциденти с фатален край, като този с автобуса.

Бог да ги прости починалите .Обикновено лошите неща идват за миг.Като се замислим често има много лоши предпоставки за да се случи трагичният сценарий. Ако нещата са добре структурирани и схемата е правилна лошото по често ще ни заобикаля.Всичко е въпрос на организация ,възможности и желание.

Строителният сектор отдавна е съсипан.Има няколко фирми които печелят всички по-големи поръчки не защото са кой знае какви фирми, а защото са на правилните хора.Няма свободна конкуренция а се раздава баницата по мутренски.Наемат се подизпълнители които после често пият по една студена вода.Схемата е изпитана и превъртяна стотици пъти.Да но за зла беда има и такива последствия.

Не знам колко сгради трябва да паднат и колко катастрофи като тази трябва да станат ,за да стане ясно ,че т.нар.надзорни фирми нищо не вършат .Строителят ги наема уж да го надзирават и да го контролират.Пълен майтап ! Все едно подсъдимият да си наеме прокурор.Но така ще бъде докато лудите се налудуват !

Обратното е . Надзорните фирми с общинските власти по райони наемат съответните строители като съответно си искат тяхната лепта , без значение към коя партия са съответните общинари .

Само си коментираме, оплюваме, констатираме, а хората умират по пътищата, с писане няма да се случат нещата, с действия, че вече май не се издържа в тази дьржава. Утре и ние може да сме в някой автобус..

И какви действия предлагаш?

Моля някой да обясни, как от 25 местен автобус, извадихте 16 жертви и 26 ранени, като за оцелели никой не говори?