Коментари - Wizz Air свали 23 пътници от самолет в София | dnes.dir.bg
назад

Wizz Air свали 23 пътници от самолет в София

23-ма души са били свалени тази сутрин в последния момент преди полета от самолет на нискотарифната авиокомпания Wizz Air, който излетял от София за Лондон.

Обратно в новината

Коментари - Wizz Air свали 23 пътници от самолет в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Колко пътници има свалени в Германия на Wizz Air? - няма институции в БГ, това е истината, презастраховането за празни места е 1. НЕ ЛОЯЛНА ПРАКТИКА!!!, защото ако няма места, то хората ще си купят от друга компания. 2. Унищожаване на правото на потребителя

Мрън-мрън ... в щатите направо си ги бият! Трябва да приемете, че е така при нискобюджетните компании. Поради тази причина не пътувам с тях, освен ако няма места. А и такива неща стават и в Германия, просто не се говори за това и се приемат съвсем нормално - свалят те, изчакваш още, и в зависимост от времето авиокомпанията е длъжна да ти осигури пари за храна, напитки, ако е повече от 12 часа, мисля, и хотел, плюс малка такса за неудобството и транспортни разохди. Вярвайте ми, и на тях не им е лесно, не съм им адвокат. Извинете, но от 20 лева в посока(с уиз дискаунт клуб) е възможно да се случат такива неща. За това вземайте билети по-рано и чекирайте онлайн, за да се избегнат такива неприятности, защото ...last who kill a bad guy buys the beer ...И да, ще ви бъдат възстановени транспортните, режийните и разходите за пренощуване но неприятните емоции и загубеното време с близките - не!

съжалявам за хората, но който лети редовно не би трябвало да бъде изненадан. и второ, пътниците няма как да са били свалени от самолета, след като никога не са били качени, а им е обяснено на терминала...

Второ некоректно заглавие днес - пътниците въобще не са били качени според мен като човек преживявал подобно нещо с AirFrance. Няма как да качиш 23 повече в един самолет и чак тогава да ги "сваляш", за багажа въобще не ми се и мисли ако трябва и него да свалят. Та заглавието е грешно. Иначе е нещо съвсем нормално и не от вчера и не само с нискотарифни авиокомпании.

какво значи празни седалки??? Те не са празни - някой си е платил за тях, дори да не се е появил на летището!!! Просто уиз еър са алчни и искат да продадат едно място два пъти с надеждата единият пътник да не се появи, така ще приберат двойна цена!!! Иначе аз уиз еър не ги ползвам, предпочитам да дам някой лев повече за по-добро обслужване.

Това е практика на всички компании, както и на големите туроператори. Продават повече от 100% от легловата база, за да се застраховат и след това понеже не стигат местата, като пристигнат пътниците още на летищата им се казва, че ще са в друг хотел.

Повярвай ми Уиз-а са за предпочитане в България. Не знам как са продали 23 билета повече, след като и при тях вече билетите са с места. Вярно, ако искаш избор - плащаш, ако не - които ти се паднат, но няма да ти продадат билет без място. А пък имат и собствени самолети, за разлика от България еър например. А и големите компании като луфтханза и ер франс например имат гадния навик да стачкуват отвреме навреме, което не съм чувал да се е случвало с нискотарифните. Та всеки знае себе си, и успех на пътуващите

Крайно недостатъчно! Трябвало е да свалят поне 50! Ай ся, глезотии... Да се радват, че бой не са яли ... а можеше...

Не мсетам да се връщам повеке в балхар, Брекзит наближава, ЕС се разцепва, вноските нема да се плащът веки. Некои ше го духат и го духат веки. Което ме радва. Да се наместът нещата на местО. Тази година тека, а догодина оше повеке.

Не е ли можело като правостоящи да останат, какво толкова, едва ли друса повече от автобус по павета...

Бойко ще се намеси ли? Пак става дума за столове...

който лети с ниска получава един гол ХУЙ,А МОЖЕ И ПУТКА ала пластмасова

Който лети с ниско бюджетна компания е така.

Gal

Понякога нямаш избор- Лондон-Варна само те летят директно, от тази година и Easy jet но само през лятото.

mrsmith

Те и другите дублират билети. Повсеместна практика е. Отделен въпрос е, че Уизеър отдавна само на лаврите си лежат, че уж били евтината алтернатива.

За всички, които пишат без да нямат грам представа как работи авиоиндустрията от 30-40 години насам: Оувърбукингът (продаването на повече билети от местата) е стандартна практика, която се използва от много авиокомпании. Обикновено самолет е 13% оувърбукд. Пътниците, които са направили онлайн чекин нямат проблем. Тези, които са потърпевши са хората, които се чекират на летището получават чашата студена вода.

е обикновено "чашата студена вода", която получавам е бизнес класа за следващия полет и поне 200 евр в джоба.

може и кур в добавка ТАКА Е ПРИ КАПИТАЛИЗМА ТЪПИ ката ли затори

Да на мен са ми предлагали 200 евро за да не пътувам с даден полет на софийското летище (полет за Швейцария) Взех ги изчаках 2 часа и оп на следващия. Дали щях да хващам влак от Цюрих или Женева ми беше все тая.

Това е добре, ако не ти бърка следващи връзки или нещо друго, за коети си тръгнал. Иначе - един голям и кел файда от обезщетението.

Винаги чекирам онлайн, да чукна на дърво никога не сме имали проблеми с Уиз, напротив, доволна съм много. Последно летяхме за Меминген/Мюнхен за 15 евра. Не сме и мечтали колко достъпни могат да се окажат ккрасивите европески градове.

На минсуджиите по би им се понравило- Приморския край, напр. Скоро- скоро.

Да де, но досега се чуваше за тази практика само при вътрешните полети ж Америка, не знаех, че и в Европа вече се практикува!

англичаните винаги са ни смяталинас българите за най-долната раса и са ни мразили и сега ни мразат много

Gal

Каква е връзката на статията с англичаните не можах да разбера само???

Те понеже руснаците много ни "обичат". Уизеър са ирландци между другото

Gal

Бъркаш са...унгарци са....

Мамини сладки - прибрали паричките за всички седалки в самолета, но решили че поне 23 човека няма да дойдат и решили да приберат двойно - да хванат още 23 балами. Честито на печелившите!

аз ша ва таковам там дето слунцето не греи..по 23 циреа да ви излязат ..да ви питам кви говна мутите виззз аир

начинът, по който оперират авиокомпаниите и летищата е толкова грешен, че не мога да го описвам тук. Тъй като те се застраховат от загуби, но не искат да споделят печалбата - в този смисъл не предлагат обезщетение на пътниците, които трябва да летят на друг полет. И тук има решение - всеки пътник, който е принуден да лети на друг полет и е закъснял поне 3 часа от предвиденото кацане в оригиналния полет нека намери някоя от фирмите които прави групови искове към авиокомпаниите и стартира случай с тях. Авиокомпаниите НИКОГА не отказват обезщетение на тези пътници, защото тези фирми се позовават на съдебен прецедент в ЕС , който регламентира това обезщетение. Мисля, че в конкретния полет пътниците ще получат по 200 евро.

Дееба и тъпия ЕС!

Това е евроатлантическо, да се радват,че не са били задокеан при ЗАПАДНАЛИТЕ НАРКОМАНИ защото с кръв щяха да ги изкарат.

Мен друго ме дразни в тези измекяри, че много са намалили размерите на ръчния багаж и скоро ще ни накарат да пътуваме само по бански и обръснати.

За 20 евро толкоз. Уиз еър може да отмени полета,да не върне нито една стотинка.Авиокомпания за измекяри и тарикати.Това е положението ;)

Изключително тесните седалки в някои от самолетите им също дразнят ужасно. По тези две причини откакто Ryan почнаха да летят от София не съм се качвал в Wizz. За съжаление не до всички дестинации летят и двете компании.

От чифу/и какво да очакваш! с финансови и политически механизми ни докараха да пазаруваме за "левче" ;-(

Ами това не е ли част от договора ? Негарантирано време на полета срещу значителна отстъпка в цената ? Нискотарифна компания, за хора, които могат да си позволят закъснение. Който трябва да е навреме, за бизнес среща, ще полети с обикновена авиокомпания. Не може без компромиси !

Overbooking-a изобщо не е патент на нискотарифните компании. Дори напротив - единствената компания в Европа (поне според техния сайт), която не практикува overbooking e най-голямата нискотарифна компания - RyanAir.

всяка компания прави овърбукинг. тва не са го измислили бюджетните. освен това "нерегламентирано време на полета" не съществува в гражданската авиация, защото ако си изпуснеш времевия слот за пистата трябва да платиш нов - в този смисъл бюджетните компании са много много по точни в графика си от националните превозвачи защото пестят пари - затова и бординга почва и свършва преди реалния бординг и няма последни повиквания и не се продават транзитни билети.

ЧЕТЕЙКИ НОВИНАТА СЕ ИЗНЕРВЯМ , АКО МИ СЕ СЛУЧИ/КОЕТО НЕ Е ИЗКЛЮЧЕНО/ ЩЕ СЪМ ПОЛУДЯЛА. ВЯРНО ПРЕДПОЛАГАМ ,ЧЕ ЩЕ ГО ПРЕЖИВЕЯ /ТОВА Е СИГУРНО/ .

Извозихме ли ви, а?

Здравейте! Ние от SkyRefund сме готови да асистираме. Ние се грижим пасажерите, чиито полети са били отмени или закиснели и на които е бил отказан бординг, да получат компенсация до 600 евро. Попълнете нашия формуляр на link и ние ще се погрижим да бъдете компенсирани за отказа.

Не ползвайте услуги на фирми. Подавайте искове в сайта на wizz air, сами. Лесно е. Работи. Изпробвано е.

В случай на отказано качване на борда, имате следните опции според Регламент (ЕО) No 261/2004 и Европейския парламент и на Съвета от дата 11 февруари 2004 г., установяващ основни правила за компенсирането и помощта към пътници в случай на отказано качване на борда и отмяна или дълги забавяния на полети. В допълнение Wizz Air ще изплати компенсация в съответствие с член 7 на Регламента: Сума Разстояние Забележка 250 EUR 1500 км или по-малко Ако ви бъде предложен нов полет и часът на пристигане е не повече от 2 часа след планирания час на пристигане на резервирания от вас полет, тази сума ще бъде намалена с 50% 400 EUR между 1500 и 3500 км Ако ви бъде предложен нов полет и часът на пристигане е не повече от 3 часа след планирания час на пристигане на резервирания от вас полет, тази сума ще бъде намалена с 50% 600 EUR над 3500 км Ако ви бъде предложен нов полет и часът на пристигане е не повече от 4 часа след планирания час на пристигане на резервирания от вас полет, тази сума ще бъде намалена с 50%

Е тази реклама чакахме!!! Дай сега сайта с цветовете на българското знаме. Напиши и тарифите.

Не е реклама, сами подавайте искове. Точно обратното на реклама е.

Така става, когато да летиш до Лондон вече е по-евтино отколкото да отидеш до Пазарджик

Пътувах от Лондон до София с Bulgarian Air, преди това долетях до там с British Air oт Ню Йорк, имаш малко Carry on куфарче с мен в кабината. На Хитроу британските индийци и пакита ми казаха, че не мога да се кача на самолета, защото е препълнен.да чакам следващия катун от наши цигани за София...

е все пак в Европа те молят. в УСА ти налитат директно с юмруците и те нокаутират....

Аз е возя на чаръри.

Какво е "чаръри"?!

dir ми е изял "т"-то

Докъде уа? Уткога има чартъри до Каспичан?

то чартърни са и полетите на масовия туризъм до морето - претъпкани с пияни туристи. ;) ако имаш предвид, че се возиш на частни самолети - тогава трябва да се засрамиш - знаеш ли колко замърсяваш околната среда??? пък и статистически доста катастрофират.

Ха ха тази новина я има на други места обаче я има с една реклама на един български сайт който гарантира връщане на билети за закъсняло пътуване на една българска авиокомпания с до 75% Тука излиза без името на фирмата и подменен авиопревозвача.

Пътуващите до Лондон са основно цели катуни циганьори, отиващи да смучат "цоцалки". Не е голема беда, че ги прекарват!

Ако щеш вярвай и та са в командировка като тази дето наду фанфари МакАрон.

Абе Wizz air ги оставете q кажете за Бъгария Air.

А защо не кажат нещо за БГА балкан? За Костoff и Гад Заеби? Или там всичко - нормално...

И за бензиностанциите на Марешки

Който иска по евтино трябва да търпи унижения и неудобства, не дават хем к..а в п..ката, хем душата в рая.

Само, ако е безплатно можем да изтърпим туй в онуй без третото да е в рая. Обаче щом човек си плаща срещу нещо договорено - редно е да го получи. Но нали българите сме смачканяци и не смеем да си търсим правата....

Тия нискотарфни компании правят каквото си искат и има нужда държавата да ги регулира.

Е просто да ги оставят прави да седят. В нашите автобуси това е практика.

Да, и една госпожица в скута на пилота може даже...

Какво има да се презастраховат, нали билета е платен? Който не дошъл да е дошъл.

за какви празни седалки говорят, при условие, че всички места са платени! и аз не схващам как е възможно това да е законно! се едно на самолета има 100 места ама продават 110 места с надеждата че 10 няма да дойдат.

Еееее, много си скромен, приятел. Аз бих продал 210!

Майната им на всички авиокомпании ! Пътувам САМО С личен автомобил ! НЕ ми пука колко време отнема ! До Германия, до Белгия съм ходил, когато искам карам, когато искам си почивам !

А как ще отидеш в Япония? Или в Щатите??? С амфибия?

С ферибот :D

До Япония става - 12 000 км през Румъния, Молдова (Приднестровската република е екстра), Украйна, Русия и малко ферибот от Владивосток. Не съм сигурен колко от тези 12 000 км са асфалт.

А ти с wizz air ли ше идеш до там бе умник :)

zeddd

Авиокомпанията е виновна и би трябвало да има доста сериозни компенсации за потърпевшите. Дори и да са продали повече билети не е трябвало да допускат чекиране на повече пътници и проблемът да се пресече още там. Щом са допуснали чекиране на всички това е проблем на WizzAir. Това с празните седалки не е оправдание, защото без значение дали пътникът е дошъл или не, ако той се е чекирал те са му взели парите, нали така? И това със свалянето на последните чекирани не се връзва с реалността, където са свалили на случаен принцип.

По долу някой беше обяснил, че проблема всъщност е бил в смяна на самолета в последния момент от А321 с А320. Пътниците вероятно са били чекирани спрямо по-големия самолет и изведнъж на последните няколко седалки се е оказало, че им ги няма седалките :).

Ползвайте инфото от този сайт. https://link

"https://link и "link

h t t p s : / / w w w . c a a . b g / a r c h i v e / p a g e . p h p ? c a t e g o r y = 9 5 & i d = 6 0 8

Такива случаи се срещат непрекъснато, не само при нискотарифните, но и при традиционните авиокомпании. Има си регламент и процедура за компенсации. Наистина не е приятно, но се преживява. Това е последицата от непрекъснатия натиск за по-ниски цени и пазарен дял. Все пак се радвайте, че имаме толкова много възможности да пътуваме евтино до различни дестинации.

Драги ми Аладине не дрънкай глупостите, които са ти внушили нискотарифните глобалистки медии ! Аз пътувам от 35 години и мога да ти кажа, че никакви цени не са по-ниски ! Напротив много по-високи са и ! Поглеждайки например към първото ми пътуване до САЩ преди 20 г. виждам, че срещу 700 долара съм се возил с AlItalia, спал съм в Милано в 4-звезден хотел с вечеря и закуска, имах право на 60 кг. багаж, а седалките бяха огромни и поне с 30 см разредени от сегашните. За храната в самолета не може да има никакво сравнение. До преди 10 г. да те остави някой на летище защото бил продал повече билети от местата беше невъзможно ! Винаги имаше резервни места, които се продаваха (ако може) в последния един час. Как успяха така да ви бетонират глвите и да зомбират потребителското, ненаситно самосъзнание ?

Драги, коментираме сегашната ситуация, не какво е било преди 20 години. Точно преди 2 месеца Луфтханза също ме остави на летището. Австрийците също ги правят тези номера. И не знам дали с Луфтханза може да летиш за 20 лева до Хамбург. Май глупостите ги дрънкаш ти.

че директно от самолета са свалили пътниците... щом не са стигали местата за този самолет, логично да не ги качват въобще, тези хора, които са отгоре на възможностите.

В сайта те таксуват 277,96 лв., а от картата дърпат 300,84 лв..Отговора е това са валутни разлики. Аз се съгласявам с тях и искам документ за 22,88 лв за да ми излезе счетоводството. Отговора е, че е невъзможно. 8 % валутни разлики при положение , че сме заковани за еврото.

За еврото сме вързани, но не е за другите валути.

Оферирана цена 277,96 лв Взета цена 153,49 euro

"Няма престъпление на този Свят, което бизнесът да не е склонен да извърши за 300% печалба!" - голям праз - 20 излъгани пътника оставени всред струяща в Лондон димокрация !

Познавам хора, които преди по комунизма, не са допуснати до самолет, а оставени за следващият и този самолет пада и няма нито един оцелял.

Аман от вас, дето все комунизмът им виновен. Ако беше Българската авиокомпания, злобата ти нямаше да има край, но щом е чужда, пътниците са виновни, защото преди 30 години било лошо, мизерници нещастни.

Тук не съм плюл по комунизма. Просто споменавам факт. Полета е бил Москва-София някъде 70-те години. Ако се ровичкаш из нета, може да излезне нещо. Просто понякога когато си мислиш, че губиш, всъщност печелиш. ;)

Wizz Air са лъжци и измамници и само гледат как да измекярат !!!!! По никакъв начин не можеш да се свържеш с тях. Телефоните за клиенти, написани в сайта им, не съществуват! Аз лично скоро ще ги съдя за друга такава гавра !!

толкова заслужавате! Вие искате хем едиквоси едикъдеси и душата да е в Рая. Тарикати

Браво! Поздравявам ви за силно интелигентния, почти неразбираем и изключително стилен изказ, на който мога да отговоря само с това, че тарикат е компания, която: - те кара да направиш онлайн чек-ин преди излитане (в противен случай доплащаш на летището), при който не знайно защо се опитва да те накара да платиш допълнително 190 евро без да обясни и грам за какво се отнасят тези пари и при положение, че всичко е платено....и естествено не те оставя да направиш чек-на, защото отказваш да платиш пари които не дължиш .. - при което ти звъниш (и караш приятелите ти да звънят) от различни европейски държави, в продължение на 1 ден, на няколко от показаните им телефони номера за връзка, но всеки път резултатът е един и същ.."избраният от вас номер не съществува".. - при което ти пишеш оплаквания на страницата им във фб, а те ти дават уклончиви отговори, но не и да разрешат проблема няколко часа преди полета ти - след което ти отиваш на летището и естествено се оказва, че 190 евро са резултат от технически проблем на сайта на Уиз Еър и не ги дължиш, но за това пък дължиш пари затова, че поради техния техничеcки проблем ти не си успял да си направиш чек-на и те задължават да си ги платиш.. - след което 6 месеца по-късно след няколко жалби и имейли парите още на са ти върнати... И това е системна практика. Но знаеш ли? Докато има хора с подобно малоумно мислене като твоето, които само хленчат и нищо не правят за правата си, ще има и фирми тарикати като Уиз Еър!

Лъжа, не е вярно, телефонът им за България работи, говорила съм с тях в два случая, когато сайтът се бъгва отзивчиви са и помагат, но е скъп по- принцип

Даа, оказва се, че такса "празен стол" съвсем не е българско изобретение..!

Честито на свалените. Голяма група сте, имате шанс да вземете гилеми компенсации... Обърнете се към британските медии

"Според Wizz Air случаите, в които абсолютно всички пътници с продадени билети се появяват на летището, са прецедент." --------------------------------- Много често срещана практика. EasyJet например също така изгърмяха преди няколко месеца. Преди две години една моя позната не я качиха. Абе подобни случаи много - стига да се чете и слуша новини. Някои не стигат до новини защото добре ги компенсират, с хотел, AirMiles и т.н.

Не зашитавам wizz в никакъв случай! Но тази година аз съм пропуснала 3 платени полета от мен с тях. Просто така се случи. Ако всеки пропуска поне 1 полет годишно, май често самолетът не е пълен :).

Е и? Нали са платени, парите са си ги взели.

Абе тука се е напълнило с някви мижитурки дето я някой роднина , я фирмичката , я държавата покрива някоя командировка... Бай Ганьо се качил веднъж и опърдял седалката на Луфтханза и вече разбира от "въздухоплаване" и тарифи... Хе ех ех е Ако ще и цената да е 50 ст. договора си е договор......

това не се случва.

Отново е пълно с "компетентни" коментари на хора, които "летят" само пред компютъра... Първо, "България Ер" в никакъв случай не са по-добра компания от Wizz Air! Самолетите им са по-малки и по-неудобни, полетите им редовно закъсняват, персоналът работи доста аматьорски... Второ, в края на август цените на билетите на Wizz Air не са много по-ниски от тези на България Ер. Просто това е времето "ден година храни" за авиокомпаниите, както и периодите около Нова година и Великден! През октомври-ноември билетите наистина струват по 20-30 лева, но в края на август сумите са многократно по-високи!

То и ти си един "компетентен". От летище София за Лондон летят няколко авиокомпании до 4 различни летища. Например British Airways лети до Хийтроу, както и България Еър. Самолетите им са подобни Airbus 320, 321, и т.н. Според теб един и същи тип самолет при едни авиокомпании е голям и удобен, а при България Еър е малък и неудобен. Браво!

Верно ли самолети на БритишА летят до София или курсовете се изпълняват от Българияеър?

За сведение: България Ер имат няколко самолета Ембраер Е190, които са бразилски и возят до 100 пътника. Отделно имат един или два BAe-146, който е не по-голям и вози не по-добре от ТУ-134... Имат и Airbus A319 за около 130 пътници и само 3 по-големи самолета Airbus A320...

"бизнесмени"

Туй "семейство с три деца" нещо ми звучи съмнително . Докато пристигне майката със следващия полет, децата сигурно вече ще са заели позиции в подлези и пред супери!

Защо си такъв гаден буклук хейтърски???

Съмнително? Аз имам три деца. Още няколко приятелски семейства имат по 3 деца! И това , ако не ти е ясно помага на икономиката, на пенсионната система в бъдеще, полезно е (видиш ли) за демографията. И да - българи сме. И като самосъзнание, и като етност, и като произход. Съмнително ли е?!?!?!

Браво! Наистина! Дано има повече семейства, като вас :) !

пишат