Wizz Air свали 23 пътници от самолет в София
23-ма души са били свалени тази сутрин в последния момент преди полета от самолет на нискотарифната авиокомпания Wizz Air, който излетял от София за Лондон.
Обратно в новинатаКоментари - Wizz Air свали 23 пътници от самолет в София | Днес.dir.bg
Коментари
Колко пътници има свалени в Германия на Wizz Air? - няма институции в БГ, това е истината, презастраховането за празни места е 1. НЕ ЛОЯЛНА ПРАКТИКА!!!, защото ако няма места, то хората ще си купят от друга компания. 2. Унищожаване на правото на потребителя
Мрън-мрън ... в щатите направо си ги бият! Трябва да приемете, че е така при нискобюджетните компании. Поради тази причина не пътувам с тях, освен ако няма места. А и такива неща стават и в Германия, просто не се говори за това и се приемат съвсем нормално - свалят те, изчакваш още, и в зависимост от времето авиокомпанията е длъжна да ти осигури пари за храна, напитки, ако е повече от 12 часа, мисля, и хотел, плюс малка такса за неудобството и транспортни разохди. Вярвайте ми, и на тях не им е лесно, не съм им адвокат. Извинете, но от 20 лева в посока(с уиз дискаунт клуб) е възможно да се случат такива неща. За това вземайте билети по-рано и чекирайте онлайн, за да се избегнат такива неприятности, защото ...last who kill a bad guy buys the beer ...И да, ще ви бъдат възстановени транспортните, режийните и разходите за пренощуване но неприятните емоции и загубеното време с близките - не!
съжалявам за хората, но който лети редовно не би трябвало да бъде изненадан. и второ, пътниците няма как да са били свалени от самолета, след като никога не са били качени, а им е обяснено на терминала...
Второ некоректно заглавие днес - пътниците въобще не са били качени според мен като човек преживявал подобно нещо с AirFrance. Няма как да качиш 23 повече в един самолет и чак тогава да ги "сваляш", за багажа въобще не ми се и мисли ако трябва и него да свалят. Та заглавието е грешно. Иначе е нещо съвсем нормално и не от вчера и не само с нискотарифни авиокомпании.
какво значи празни седалки??? Те не са празни - някой си е платил за тях, дори да не се е появил на летището!!! Просто уиз еър са алчни и искат да продадат едно място два пъти с надеждата единият пътник да не се появи, така ще приберат двойна цена!!! Иначе аз уиз еър не ги ползвам, предпочитам да дам някой лев повече за по-добро обслужване.
Това е практика на всички компании, както и на големите туроператори. Продават повече от 100% от легловата база, за да се застраховат и след това понеже не стигат местата, като пристигнат пътниците още на летищата им се казва, че ще са в друг хотел.
Повярвай ми Уиз-а са за предпочитане в България. Не знам как са продали 23 билета повече, след като и при тях вече билетите са с места. Вярно, ако искаш избор - плащаш, ако не - които ти се паднат, но няма да ти продадат билет без място. А пък имат и собствени самолети, за разлика от България еър например. А и големите компании като луфтханза и ер франс например имат гадния навик да стачкуват отвреме навреме, което не съм чувал да се е случвало с нискотарифните. Та всеки знае себе си, и успех на пътуващите
Крайно недостатъчно! Трябвало е да свалят поне 50! Ай ся, глезотии... Да се радват, че бой не са яли ... а можеше...
Не мсетам да се връщам повеке в балхар, Брекзит наближава, ЕС се разцепва, вноските нема да се плащът веки. Некои ше го духат и го духат веки. Което ме радва. Да се наместът нещата на местО. Тази година тека, а догодина оше повеке.
Не е ли можело като правостоящи да останат, какво толкова, едва ли друса повече от автобус по павета...
Който лети с ниско бюджетна компания е така.
Понякога нямаш избор- Лондон-Варна само те летят директно, от тази година и Easy jet но само през лятото.
За всички, които пишат без да нямат грам представа как работи авиоиндустрията от 30-40 години насам: Оувърбукингът (продаването на повече билети от местата) е стандартна практика, която се използва от много авиокомпании. Обикновено самолет е 13% оувърбукд. Пътниците, които са направили онлайн чекин нямат проблем. Тези, които са потърпевши са хората, които се чекират на летището получават чашата студена вода.
е обикновено "чашата студена вода", която получавам е бизнес класа за следващия полет и поне 200 евр в джоба.
Да на мен са ми предлагали 200 евро за да не пътувам с даден полет на софийското летище (полет за Швейцария) Взех ги изчаках 2 часа и оп на следващия. Дали щях да хващам влак от Цюрих или Женева ми беше все тая.
Винаги чекирам онлайн, да чукна на дърво никога не сме имали проблеми с Уиз, напротив, доволна съм много. Последно летяхме за Меминген/Мюнхен за 15 евра. Не сме и мечтали колко достъпни могат да се окажат ккрасивите европески градове.
англичаните винаги са ни смяталинас българите за най-долната раса и са ни мразили и сега ни мразат много
Мамини сладки - прибрали паричките за всички седалки в самолета, но решили че поне 23 човека няма да дойдат и решили да приберат двойно - да хванат още 23 балами. Честито на печелившите!
начинът, по който оперират авиокомпаниите и летищата е толкова грешен, че не мога да го описвам тук. Тъй като те се застраховат от загуби, но не искат да споделят печалбата - в този смисъл не предлагат обезщетение на пътниците, които трябва да летят на друг полет. И тук има решение - всеки пътник, който е принуден да лети на друг полет и е закъснял поне 3 часа от предвиденото кацане в оригиналния полет нека намери някоя от фирмите които прави групови искове към авиокомпаниите и стартира случай с тях. Авиокомпаниите НИКОГА не отказват обезщетение на тези пътници, защото тези фирми се позовават на съдебен прецедент в ЕС , който регламентира това обезщетение. Мисля, че в конкретния полет пътниците ще получат по 200 евро.
Това е евроатлантическо, да се радват,че не са били задокеан при ЗАПАДНАЛИТЕ НАРКОМАНИ защото с кръв щяха да ги изкарат.
Мен друго ме дразни в тези измекяри, че много са намалили размерите на ръчния багаж и скоро ще ни накарат да пътуваме само по бански и обръснати.
За 20 евро толкоз. Уиз еър може да отмени полета,да не върне нито една стотинка.Авиокомпания за измекяри и тарикати.Това е положението ;)
Изключително тесните седалки в някои от самолетите им също дразнят ужасно. По тези две причини откакто Ryan почнаха да летят от София не съм се качвал в Wizz. За съжаление не до всички дестинации летят и двете компании.
Ами това не е ли част от договора ? Негарантирано време на полета срещу значителна отстъпка в цената ? Нискотарифна компания, за хора, които могат да си позволят закъснение. Който трябва да е навреме, за бизнес среща, ще полети с обикновена авиокомпания. Не може без компромиси !
Overbooking-a изобщо не е патент на нискотарифните компании. Дори напротив - единствената компания в Европа (поне според техния сайт), която не практикува overbooking e най-голямата нискотарифна компания - RyanAir.
всяка компания прави овърбукинг. тва не са го измислили бюджетните. освен това "нерегламентирано време на полета" не съществува в гражданската авиация, защото ако си изпуснеш времевия слот за пистата трябва да платиш нов - в този смисъл бюджетните компании са много много по точни в графика си от националните превозвачи защото пестят пари - затова и бординга почва и свършва преди реалния бординг и няма последни повиквания и не се продават транзитни билети.
ЧЕТЕЙКИ НОВИНАТА СЕ ИЗНЕРВЯМ , АКО МИ СЕ СЛУЧИ/КОЕТО НЕ Е ИЗКЛЮЧЕНО/ ЩЕ СЪМ ПОЛУДЯЛА. ВЯРНО ПРЕДПОЛАГАМ ,ЧЕ ЩЕ ГО ПРЕЖИВЕЯ /ТОВА Е СИГУРНО/ .
Здравейте! Ние от SkyRefund сме готови да асистираме. Ние се грижим пасажерите, чиито полети са били отмени или закиснели и на които е бил отказан бординг, да получат компенсация до 600 евро. Попълнете нашия формуляр на link и ние ще се погрижим да бъдете компенсирани за отказа.
В случай на отказано качване на борда, имате следните опции според Регламент (ЕО) No 261/2004 и Европейския парламент и на Съвета от дата 11 февруари 2004 г., установяващ основни правила за компенсирането и помощта към пътници в случай на отказано качване на борда и отмяна или дълги забавяния на полети. В допълнение Wizz Air ще изплати компенсация в съответствие с член 7 на Регламента: Сума Разстояние Забележка 250 EUR 1500 км или по-малко Ако ви бъде предложен нов полет и часът на пристигане е не повече от 2 часа след планирания час на пристигане на резервирания от вас полет, тази сума ще бъде намалена с 50% 400 EUR между 1500 и 3500 км Ако ви бъде предложен нов полет и часът на пристигане е не повече от 3 часа след планирания час на пристигане на резервирания от вас полет, тази сума ще бъде намалена с 50% 600 EUR над 3500 км Ако ви бъде предложен нов полет и часът на пристигане е не повече от 4 часа след планирания час на пристигане на резервирания от вас полет, тази сума ще бъде намалена с 50%
Така става, когато да летиш до Лондон вече е по-евтино отколкото да отидеш до Пазарджик
Пътувах от Лондон до София с Bulgarian Air, преди това долетях до там с British Air oт Ню Йорк, имаш малко Carry on куфарче с мен в кабината. На Хитроу британските индийци и пакита ми казаха, че не мога да се кача на самолета, защото е препълнен.да чакам следващия катун от наши цигани за София...
Аз е возя на чаръри.
Ха ха тази новина я има на други места обаче я има с една реклама на един български сайт който гарантира връщане на билети за закъсняло пътуване на една българска авиокомпания с до 75% Тука излиза без името на фирмата и подменен авиопревозвача.
Пътуващите до Лондон са основно цели катуни циганьори, отиващи да смучат "цоцалки". Не е голема беда, че ги прекарват!
Абе Wizz air ги оставете q кажете за Бъгария Air.
Който иска по евтино трябва да търпи унижения и неудобства, не дават хем к..а в п..ката, хем душата в рая.
Тия нискотарфни компании правят каквото си искат и има нужда държавата да ги регулира.
Е просто да ги оставят прави да седят. В нашите автобуси това е практика.
Какво има да се презастраховат, нали билета е платен? Който не дошъл да е дошъл.
Майната им на всички авиокомпании ! Пътувам САМО С личен автомобил ! НЕ ми пука колко време отнема ! До Германия, до Белгия съм ходил, когато искам карам, когато искам си почивам !
А как ще отидеш в Япония? Или в Щатите??? С амфибия?
До Япония става - 12 000 км през Румъния, Молдова (Приднестровската република е екстра), Украйна, Русия и малко ферибот от Владивосток. Не съм сигурен колко от тези 12 000 км са асфалт.
Авиокомпанията е виновна и би трябвало да има доста сериозни компенсации за потърпевшите. Дори и да са продали повече билети не е трябвало да допускат чекиране на повече пътници и проблемът да се пресече още там. Щом са допуснали чекиране на всички това е проблем на WizzAir. Това с празните седалки не е оправдание, защото без значение дали пътникът е дошъл или не, ако той се е чекирал те са му взели парите, нали така? И това със свалянето на последните чекирани не се връзва с реалността, където са свалили на случаен принцип.
Ползвайте инфото от този сайт. https://link
Такива случаи се срещат непрекъснато, не само при нискотарифните, но и при традиционните авиокомпании. Има си регламент и процедура за компенсации. Наистина не е приятно, но се преживява. Това е последицата от непрекъснатия натиск за по-ниски цени и пазарен дял. Все пак се радвайте, че имаме толкова много възможности да пътуваме евтино до различни дестинации.
Драги ми Аладине не дрънкай глупостите, които са ти внушили нискотарифните глобалистки медии ! Аз пътувам от 35 години и мога да ти кажа, че никакви цени не са по-ниски ! Напротив много по-високи са и ! Поглеждайки например към първото ми пътуване до САЩ преди 20 г. виждам, че срещу 700 долара съм се возил с AlItalia, спал съм в Милано в 4-звезден хотел с вечеря и закуска, имах право на 60 кг. багаж, а седалките бяха огромни и поне с 30 см разредени от сегашните. За храната в самолета не може да има никакво сравнение. До преди 10 г. да те остави някой на летище защото бил продал повече билети от местата беше невъзможно ! Винаги имаше резервни места, които се продаваха (ако може) в последния един час. Как успяха така да ви бетонират глвите и да зомбират потребителското, ненаситно самосъзнание ?
че директно от самолета са свалили пътниците... щом не са стигали местата за този самолет, логично да не ги качват въобще, тези хора, които са отгоре на възможностите.
В сайта те таксуват 277,96 лв., а от картата дърпат 300,84 лв..Отговора е това са валутни разлики. Аз се съгласявам с тях и искам документ за 22,88 лв за да ми излезе счетоводството. Отговора е, че е невъзможно. 8 % валутни разлики при положение , че сме заковани за еврото.
"Няма престъпление на този Свят, което бизнесът да не е склонен да извърши за 300% печалба!" - голям праз - 20 излъгани пътника оставени всред струяща в Лондон димокрация !
Познавам хора, които преди по комунизма, не са допуснати до самолет, а оставени за следващият и този самолет пада и няма нито един оцелял.
Аман от вас, дето все комунизмът им виновен. Ако беше Българската авиокомпания, злобата ти нямаше да има край, но щом е чужда, пътниците са виновни, защото преди 30 години било лошо, мизерници нещастни.
Wizz Air са лъжци и измамници и само гледат как да измекярат !!!!! По никакъв начин не можеш да се свържеш с тях. Телефоните за клиенти, написани в сайта им, не съществуват! Аз лично скоро ще ги съдя за друга такава гавра !!
толкова заслужавате! Вие искате хем едиквоси едикъдеси и душата да е в Рая. Тарикати
Браво! Поздравявам ви за силно интелигентния, почти неразбираем и изключително стилен изказ, на който мога да отговоря само с това, че тарикат е компания, която: - те кара да направиш онлайн чек-ин преди излитане (в противен случай доплащаш на летището), при който не знайно защо се опитва да те накара да платиш допълнително 190 евро без да обясни и грам за какво се отнасят тези пари и при положение, че всичко е платено....и естествено не те оставя да направиш чек-на, защото отказваш да платиш пари които не дължиш .. - при което ти звъниш (и караш приятелите ти да звънят) от различни европейски държави, в продължение на 1 ден, на няколко от показаните им телефони номера за връзка, но всеки път резултатът е един и същ.."избраният от вас номер не съществува".. - при което ти пишеш оплаквания на страницата им във фб, а те ти дават уклончиви отговори, но не и да разрешат проблема няколко часа преди полета ти - след което ти отиваш на летището и естествено се оказва, че 190 евро са резултат от технически проблем на сайта на Уиз Еър и не ги дължиш, но за това пък дължиш пари затова, че поради техния техничеcки проблем ти не си успял да си направиш чек-на и те задължават да си ги платиш.. - след което 6 месеца по-късно след няколко жалби и имейли парите още на са ти върнати... И това е системна практика. Но знаеш ли? Докато има хора с подобно малоумно мислене като твоето, които само хленчат и нищо не правят за правата си, ще има и фирми тарикати като Уиз Еър!
Честито на свалените. Голяма група сте, имате шанс да вземете гилеми компенсации... Обърнете се към британските медии
"Според Wizz Air случаите, в които абсолютно всички пътници с продадени билети се появяват на летището, са прецедент." --------------------------------- Много често срещана практика. EasyJet например също така изгърмяха преди няколко месеца. Преди две години една моя позната не я качиха. Абе подобни случаи много - стига да се чете и слуша новини. Някои не стигат до новини защото добре ги компенсират, с хотел, AirMiles и т.н.
Абе тука се е напълнило с някви мижитурки дето я някой роднина , я фирмичката , я държавата покрива някоя командировка... Бай Ганьо се качил веднъж и опърдял седалката на Луфтханза и вече разбира от "въздухоплаване" и тарифи... Хе ех ех е Ако ще и цената да е 50 ст. договора си е договор......
Отново е пълно с "компетентни" коментари на хора, които "летят" само пред компютъра... Първо, "България Ер" в никакъв случай не са по-добра компания от Wizz Air! Самолетите им са по-малки и по-неудобни, полетите им редовно закъсняват, персоналът работи доста аматьорски... Второ, в края на август цените на билетите на Wizz Air не са много по-ниски от тези на България Ер. Просто това е времето "ден година храни" за авиокомпаниите, както и периодите около Нова година и Великден! През октомври-ноември билетите наистина струват по 20-30 лева, но в края на август сумите са многократно по-високи!
То и ти си един "компетентен". От летище София за Лондон летят няколко авиокомпании до 4 различни летища. Например British Airways лети до Хийтроу, както и България Еър. Самолетите им са подобни Airbus 320, 321, и т.н. Според теб един и същи тип самолет при едни авиокомпании е голям и удобен, а при България Еър е малък и неудобен. Браво!
Туй "семейство с три деца" нещо ми звучи съмнително . Докато пристигне майката със следващия полет, децата сигурно вече ще са заели позиции в подлези и пред супери!
Съмнително? Аз имам три деца. Още няколко приятелски семейства имат по 3 деца! И това , ако не ти е ясно помага на икономиката, на пенсионната система в бъдеще, полезно е (видиш ли) за демографията. И да - българи сме. И като самосъзнание, и като етност, и като произход. Съмнително ли е?!?!?!