Wizz Air свали 23 пътници от самолет в София
23-ма души са били свалени тази сутрин в последния момент преди полета от самолет на нискотарифната авиокомпания Wizz Air, който излетял от София за Лондон.
Обратно в новинатаКоментари - Wizz Air свали 23 пътници от самолет в София | Днес.dir.bg
Коментари
Чакайте малко, какво ги бъркат празните места? Нали билетът е платен? Взели са си парите.
Много зачестиха в последно време тарикатлъците на авикомпаниите. Не са само нискотарифните-всички правят така! Необходими са промени в закона, като най-малко трябва да се повиши значително обещетението за такива случаи. Бръкни на тариката яко в джоба-повече ще го заболи от колкото да му бръкнеш в пърдялника!
... такава простотия не бях чувал" Продават повече билети за да се застраховат от закъснели пътници"? Че закъснелите нали са си платили билетите. Ами те така могат да искат по два пъти да продават всяко място в самолета? значи купуваме си билет но тои нени ггарантира че ще пътуваме ? Това си е чиста проба измама! Няма ли контрол за защита правата на гражданитте срещу такива измамници. Ужас!
Що за наглост и алчност! "продават повече билети отколкото са местата в самолета" като тайно се надяват някои от пътниците да не успеят да си хванат полета...
Те по тая логика могат и по 3 пъти да продават едно място, щото има ненулева вероятност и продаденото два пъти място да остане празно!
На мен също ми се случи веднъж, чекирах предната вечер преди полета и реално нямах място в самолета понеже бяха продали повече билети за този полет. Добре че трима, които бяха чекирали преди мен не се яиха за полета и в крайна сметка ме качиха, като бях сам на три седалки при пълен до дупка самолет :Д
ЕДИНСТВЕНОТО КОЕТО МОЖЕ ДА СЕ КАЖЕ В СЛУЧАЯ Е: НЕ ЛЕТЕТЕ НИКОГА С авиокомпания Wizz Air.
копеленцата плачат за промяна на нормативната уредба...продават един полет 2 пъти, после кой ми с.а в гащите и пътниците го обират. Закупен билет гарантира превоз - иначе защо ще ги купуваме?
Без да оправдавам Уиз Еър, според мен случката има логично обяснение. От препродаване може да "артисат" 3ма-4ма пътника, но чак 23... Според мен причината е другаде. Уиз Еър летят на Airbus А320 и А321. Моделът A321 е на практика "разтегната" версия на А320, която побира около 20-25 пътника повече. Според мен поради някаква причина планираният А321 не може да лети и курсът му се поема от А320, който обаче не може да качи толкова хора. Остава отворен въпроса - защо Уиз Еър не дават никакво обяснение, както и защо не предвиждат резервни машини със същия капацитет.
Мунчо, тея нагли маджари са се намърдали на много повече дестинации отколкото си мислиш..
Искате Терминал 2? Ето ви Терминал 2! Защо трябва да се занимава цялото общество с гастарбайтерските проблеми?
пътниците да си подадат рекламации веднага, имат право на по едно голяяямо обезщетение. Така никой няма да се сети да се презастрахова за нещо си.
Да се спрат всички полети на тази авиокомпания!Всеки който си е купил билет отива по предназначение.Като немогат да си направят сметката да се махат от нашия пазар!МОШЕНИЦИ В ОСОБЕНО ГОЛЕМИ РАЗМЕРИ ! КЪДЕ СА НАШИТЕ КОНТРОЛНИ ОРГАНИ ?
Ако примерно съм на среща която ще ми коства много пари ако я изпусна заради тези дали няма да ги съдя до дупка, да ми покрият загубите.
Това не е допустимо, а тази практика за продажба на повече билети от местата трябва да бъде забранена. Трябва да ги съдят до дупка, или ще става по-зле.
Че коя авиокомпания предвижда резервни машини за полетите си, та и със същия капацитет да бъдат! Заместват при проблема с каквото имат под ръка, ако изобщо имат!
Веднъж летях до Валенсия с тия избушеняци и няма да повторя. Аз си Ползвам БългарияЕЪР. Летях и с ЕЪРФРАНС от Париж до София, също беше неприятно,мръсно и тясно, както в WIZZ
В момента масово се прибират туристи. Затова и е много малко вероятно да не се появят 20 човека, колкото са свалили. Просто трябва да спрат да се презастраховат до септември, когато ще се нормализира потока от хора... Естествено как да се сетят, щом има дори минимален потенциал да загубят пари...
Похватите на Американските Цървули от ЮНАЙТЕД. Лично си изпатих с полет от Чикаго до Бъфало.
Хах, жалка работа. Това ми напомня за наскоро нашумелия случай, за докторът, когото го влачиха от американските United Airlines.
Как ще се "презастраховаш" от празни седалки?! Тия са абсолютни боклуци!!! Нали мястото е платено, "лоу кост" отрепки, какво искате повече?! Ще върнете ли парите, на тези, които са се отказали от полета или поне половината?
Ако ще ти коства много пари дали ще летиш с нискотарифна авиокомпания или ще си в първа класа на Бритиш Еъруейс? Ама иначе веднага си готов с далаверата да ги съдиш! Май "многото пари" оттам ги чакаш, нали?
Така са нискотарифните полети. Гаранция няма за нищо. Дали ще се качиш, дали не....Въпрос на късмет! Хахахаха
Така е, ако ще продават повече от капацитета то тогава всички билети трябва да са с възможност за безплатен отказ с възстановяване в пълен размер. Също и компенсацията трябва да е солидна, много солидна. Ама тогава цената на билетите ще удари тавана(и ще го пробие), lowcost вече няма да съществува като концепция и клиентелата на wizzair ще тръгне пак с влакове и автобуси по европа пътувайки не часове а дни. За съжаление качествено, евтино и бързо се получава само ако средната компонента е финансирана или загубите се прехвърлят.
Ужас .23 пътници свалени .Това е недопустимо 1или2 билета да са дублирани но 23 неееее
ДА СЕ ИЗНЕСЕ ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ ВЪВ ВСИЧКИ МЕДИЙ!ИЛИ СПИРАТ С ТАЗИ ПРАКТИКА-ЛАКОМИЯ НЕЗАБАВНО ,ИЛИ ВЪН ОТ БЪЛГАРИЯ !ВЕДНАГА САНКЦИИ ОТ НАШИТЕ КОНТРОЛНИ И МЕЖДУНАРОДНИ ОРГАНИ !ПОМИЯРИ !!!!!!
Няма гаранция - мен така ме прецакаха австрийските авиолинии и вече 2 месеца си чакам обезщетението!
Големи мислители има тука както винаги. Съвсем елементарно , всички авиокопании ( не само лоукост , но при тях е най-изразено ) има заявени Н броя места от туристически агенции. Например на БългарияАйр над 60 % от местата са запазени за няколко агенции. По този начин агенциите получават премиум цени , но не могат всеки път да заемат 100 % от местата и така ги завъртат. Нищо нередно , нищо ново и т.н. Просто бизнес , със сигурност не сте чели дългите права и задължения на авио компаниите , а там си е упоменато :)
Помните ли, че имаше една държавна авиокомпания при кпято такова нещо не се е случвало и нямаше как да стане, защото имаше контрол. Един мургав и в душата министър-председател я доведе почти до фалит и я подари срещу...... той си знае. Затова сега разни нискотарифни разбойници дерибействат над хората. И това няма да се промени, защото на никого не му пука
Това е практика и на много други авиокомпании, не само на нискотарифните. Аз лично летя често и ми се е случвало да пътувам с прекачване, чекират ме само за първия полет, след това на трансферното летище ми се съобщава, че няма места за следващия полет. Имайте предвид, че компенсацията в тези случай е добра и ако пътникът не бърза, даже може да му е изгодна тази сделка. За да сте застраховани, просто се чекирайте онлайн възможно най-рано.
Затова Я си пътувам с каруцата и Марко. Малко по границите се бавя,ама е занимателно.Пристигането ми е сигурно ЗА РАЗЛИКА ОТ ВАС.
Мдаа Еър Франс са боклуци,но България Еър по нищо не им отстъпват. Кво ще да е друго само не и България Еър!
Да ги съдят за пропуснати ползи, дикриминация защото сме най-евтиното летище за компенсация, извадете си медицинско, че сте се депресирали и са ви уволнили от работа или сте пропуснали уникално събитие. Натресете им искове за по 1-2 милиона долара и ще се пенсионирате с кеф.
Като не сте доволни пътувайте с нормална авиокомпания-за толкова пари такова обслужване.
Вчера ми се случи...Редовен полет на Аустриан ейрлайнс от София до Виена......Пренасочиха ни през Франкфурт и веднага ни компенсираха с по 250 евро за неудобството.....Аз съм си платил билета -дори и да не летя, парите са в тях и не е резонно да овербукват полета.....Но като действат по този начин -да си палщат по 250 еврака....Уизейр обече е нискотарифна и освен ваучери за храна -нищо друго няма да получат....Ако не искат да ги третират така и бързат -да си купуват билети от нормални национални превозвачи - Аустриан , Луфтханза и т.н. Те плащат солидни компенсации, но билетите са им малко по-скъпи...Ама да овербукваш полет с 23 души - това си е пълна мизерия...
Не 1, не 2, не 3.... а цели 23, голяма презастраховка, няма що! Направо подигравка с пътниците! Казали "Извинете много, ама ще пътувате когато ние решим!" Тия трябва да се съдят не само за изпуснатия полет ами и за нанесени морални и материални щети!
Доктора след влаченето стана милионер, след подписване на агримент с авиокомпанията...Него не го мисли - утре може да се пенсионира...