Без части втора употреба при ремонт на асансьори
Да се забрани използването на части втора употреба при ремонт на асансьори, а проверките им да станат веднъж годишно, а не както досега - на три години.
Обратно в новинатаКоментари - Без части втора употреба при ремонт на асансьори | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ceco (нерегистриран)
следните мерки ще доведат до рязко вдигане на цената на поддръжката,куп специaлисти напуснали страната и нови кандидат техници които ще се научат на вашите асансиори -за частите оригинални няма, затова щесе сменят асансиорите за по евтино. фабрикантите да запрятат ръкави!
Разбирач (нерегистриран)
Браво повече пари за проверяващите на асансьори! Това е много доходен бизнес!
Илиян Илиев
А според теб къде се правят резервните части а ?! Точно в тези заводи които правят асансьори ! Аман от такива многознайковци като теб ! Ти асансьора по тв ли си виждал а ?!
TOTO (нерегистриран)
докага ще има фирми подизпълнители в поддръжката това е въпроса интересен и незададен
някой (нерегистриран)
Айде сега, като се обърне колата, пътища много! То няма хора да поддържат асансьорите, а тези, които работят няма да споменавам колко са кадърни (бивш асансьорен техник съм), та камо ли надзор след всеки свършен ремонт! Много е лесно да си зад бюро и да даваш акъл как да стават нещата, ама едва ли някой от ДАМТН е бил на ремонт на асансьор, и да може след 10-тина дена да погледне ремонтираният асансьор на какво прилича! Според мен съоръжения за обществено ползване трябва да са под особен надзор и смятам за пълно безумие да променят контролните проверки на три години, както е сега. Друг е въпроса за това, че проверяващите се познават с управителите на съответните фирми и контрола е силно занижен! Като предложение към ДАМТН е : поне на 5г. асансьорите да се проверяват от техен представител! А към използващите асансьори - пазете ги - те са ВАШИ!!!!! Все пак ВИЕ плащате за ремонтите им и имате пълното основание да изисквате качествен ремонт от поддържащата ви фирма!!!
(нерегистриран)
Някакъв чужбински експерт по асансьори ли си? Ако си в БГ, запретни ръкави, май не ти стиска? Иначе, пише са асансьори, не асансиори ;-))) НЕГРАМОТНИК
ceco (нерегистриран)
колегата е прав слушаитего скоро всички ще сме бивши ще останат само златанов и маринков,наи ме е яд за шантов сасипаха го човека
ПРОДАВАМ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Браво на фирмите (нерегистриран)
Направиха от дефекта ефект.
ceco (нерегистриран)
не фирмите братко ,фабрикантите те неса техници а добре излъскани шмекери
хммм (нерегистриран)
Стикерите около и в асансьорите не издържат дълго. Трябва информацията да е някакъв вид метална плочка.
Варварин (нерегистриран)
Това да не е самолет? Автомобили втора ръка има ли? Проблема е културата и интелекта на Домоуправителя! 80%са феодални старци
упс (нерегистриран)
то и прегледите не са безплатни, ние платихме 42 лева през декември - 10-15 минутен преглед. нищо не е направено по забележките, но парите са си отишли. Сега всяка година по толкова - за надзорна фирма не е зле.
yes (нерегистриран)
Не е проблема там където го търсите -само ще се изръсим повече пари -файда никаква!По добре проверете на кой капути сте дали лицензи и защо не си вършат работата като хората!А тези дето трябва да ги надзирават - да си отиват!Нищо не са свършили!
ceco (нерегистриран)
вижте колегата от снимката-въпреки добре свършената работа смятатели че ще има сили да натисне бутона с новите промени това питам аз
angel r (нерегистриран)
едно не мога да разбера . защо всяка година автомобилите трябва да минат на преглед , а тези съоръжения не ? нима там не се износват частите ? ако няма хора , намерете . и статистиката за безработица ще подобрите . друг е въпроса че ние не пазим .
Ото Скорцени (нерегистриран)
Най-добре е всеки ден да правят прегледи на асансьорите. Таксата за прегледа, която няма да бъде никак малка естествено ще я плащат простите скотове от входа. Още един законен начин да се дои и стриже простата измет.
perko (нерегистриран)
Когато се ползва нещо е редно да се плаща. Ако Вашия живот не струва нищо и не желаете да плащате за това, то аз предпочитам да се возя в безопасниколи, асансьори, автобуси...
ceco (нерегистриран)
предлагам като номер едно да се вдигнат с хиляда лева заплатите на инспекторите от дмтн,газаджии ,параджии и кранисти да не ми гледат асансиори с вдигане на заплатите на инспекторите работата ще стане привлекателна за бивши колеги или такива пред пенсия с доказан опит и компетентност-другите точки ги оставям на фабрикантите
Grom (нерегистриран)
И самолети втора ръка има!
angel r (нерегистриран)
много ми хареса логиката . ти данеби да караш с едни гуми 5 години , защото не си толкова прост да платиш за нови ? цените би трябвало да се регулират от държавата , не от частна фирма . има начин , но дали има желание това е друга тема .
Кико (нерегистриран)
Всяка година да се правел задължителен годишен преглед. И всички викат "ние сме за, точно така, браво". После като им кажат "ами плащайте за прегледа", те викат "ама как, какво плащане, защо ние" :))). Ами кой да плаща за прегледа на вашия асансьор бе, глупаци? Също като ежемесечното отчитане на парното. Всички викаха, че са за. После, когато разберат, че трябва да плащат за всяко отчитане, викат "ама как" :))) Че кой да плати за извършената услуга бе, юнаци - държавата или Европейския съюз :)))
:-) (нерегистриран)
След дъжд, дъга...
Ото Скорцени (нерегистриран)
Всички, които имат стари асансьори знаят, че за тях части освен втора ръка, други няма. Скотовете щат не щат ще трябва да кихнат дебели кинти и да си поръчат нови асансьори. Още един елегантен начин да се остриже и издои простата измет, което много ме кефи. Тъпаците трябва да плащат и да страдат.
007 (нерегистриран)
Много мнения или интереса клати феса . С казуса шега не бива. Не когато има инцидент да се прехвърлят нещата . Имаше случаи в поликлиника в Бургас , сега по зле. 1.Да , лиценза е важен и да се знае до колко фирмата е надежна , кои е собственика и каква е специалността му , ако няма връзка няма лиценз. 2. Има много стари сгради и анасьорите стари , какво се очаква, бум на инциденти. Да части нови , нужно е някъде смяна на асансьорите , няма друг вариант и това не държавата а собствениците в даден плок ще вземат решение .
angel r (нерегистриран)
добре де ото не могат ли тези части да се произведът ? да не забравяме, че повечето от тях са произведени тук . а и днес има снс машини .
Ото Скорцени (нерегистриран)
Всеки който има капка ум в главата знае, че техническата изправност на автомобил или асансьор зависи хората които ги ползват а не от скота който прави "технически преглед" и прибира едни кинти за това. Тези "прегледи" са елегантен начин за пореден път да се остриже простата сган, което лично мен много ме кефи. Простата измет трябва да бъде непрекъснато стригана и доена, и да страда.
angel r (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
AZ (нерегистриран)
Ей евреина, не бъркай асансьор с автомобил. Колко ти разбира главата от асансьори и колко пъти ти си проверил състоянието на асансьора ти. А липсата на контрол или фалшив такъв не е само при асансьорите. Навсякъде, където някаква фирмичка прави контрол е така -при търговските везни, при горивата, при анализите на кръв, при храните, в мините, в АЕЦ, при отпадъците, включително и опасните, като радиоактивни и отровни и където още се сетите. Контрол няма! Държавата е абдикирала от тази дейности и който оцелее завижда на умрелите.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Двата завода, които ги произвеждаха отдавна не съществуват. А произвеждането на единични бройки от други фирми излиза безумно скъпо и нерентабилно и за това се влагат възли втора ръка, в което няма нищо лошо. Също както при автомобилите.
Popokatepetala@abv.bg
От къде нови части когато вече никой не ги произвежда у нас ?Всякакви приспособявания е то на уж нови но призведени неизвестно къде задълбочават проблема.Мисля ,че държавата трябва да възстанови прозводството на асансьори .Отначало като части за съществуващите модификации а в последствие и цели нови уредби .Нали все се бият в гърдите ,че ще откриват нови работни места -това не става без производство .Може фирмата да е акционерна с преобладаващо държавно участие и както някога там да са провежда обучение и даване на правоспособност за асанасьорни техници с категории.
Lumpy (нерегистриран)
Абе какви части втора употреба за асансьори. Вие морги за асансьори чували ли сте? Колко асансьора се разглабят за части? Всичко е измама за да се печели много.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Присопособяването на китайски и турски недододелки е триста пъти по опасно от влагането на читави възли втора ръка. В случая не става на въпрос за грижа за скотовете, а за това как елегантно да се бръкне в джобовете им. Лошо няма. Простата измет е свикнала да плаща за какви ли не глупости.
angel r (нерегистриран)
мисълта ми бе да се произведът в някоя наша фирма . провери какво е снс и тогава коментираи за скъпо . хем работа има хем и съоръженията в изправност . не е ядрена физика .
Ото Скорцени (нерегистриран)
Когато се демонтира стар асансьор за да се монтира на неговото място нов, фирмите не изхвърлят годните възли на боклука а ги прибират. После влизат в употреба там където ганювците са бедни и нямат кинти за нов асансьор. Тази "мярка" със забраната на възлите втора ръка ще удари бедните скотове, дето нямат кинти. Ще качват етажите пеш, по стълбите. Лошо няма. Гимнастика.
ujabg
Ще се сетите...
Popokatepetala@abv.bg
Прав си ама само от части защото не си вътре в играта -например в нашия вход има два асансьора .Единия е товарен а другия е пътнически .Товарния е ,,донор "на пътническия от години а в съседния вход е обратното .Това е само един пример а в практиката съществуват какви ли не варианти Зная например една сграда на която повечето от етажите са затворени за достъп с асансьра е съответните врати са дали не малко части понеже не се използват.Има неработещи асансьори в приватизирани и частично рециклирани сгради на принципа събори къща- постой колиба
ценовик (нерегистриран)
Видяхме я държавата как регулира цените 45г и после още четвърт век не можем да се оправим, че дори и натрупаните отпреди 10-ти дългове не можем да изплатим. Явно си доволен от цените на парното, тока и водата, от акцизите, от ДДС, от данъците, от пенсиите и от здравната каса... все примери за тотален контрол и регулация от държавата.
пълни глупости (нерегистриран)
Журналята си намериха тема. Служебното правителство си намери работа. Интересно ми е как ще накарат хората в блоковете да плащат за тези прегледи, части и ремонти. В нашия блок не искат да плащат за нови въжета. На всичкото отгоре возят товари и мебели, а това не е позволено. Почти във всички жилищни сгради се сблъскват с подобни проблеми. Как може някой да направи хората малко по-отговорни и да мислят за себе си и децата си, а не все друг да им е виновен?
Ото Скорцени (нерегистриран)
Прав си, не съм в играта но имам известен поглед. С тази наредба за частите десетки хиляди бедни скотове ще останат на практика без асансьори. Хиляди пенсионери от високите етажи няма да стъпват с години на земята защото нито ще могат да слязат по стълбите, нито да се качат. Лошо няма. Простата измет ще страда, което много ме радва.
Ото Скорцени (нерегистриран)
На скотовете нито автомобилите са им технически изправни, нито асансьорите, нито нещо друго. Простата измет никога няма да разбере, че сама носи отговорност за скапания си и безполезен живот.
Варварин (нерегистриран)
И защо НЕ Е позволено човек да си вози мебели и товари? Хората не са ли товари бе? Правилото е да не се претоварва,но и затова хората са измислили защита и подръжка
Popokatepetala@abv.bg
Защо така си се озверил против народеца?Това са хора дето щял живот са страдали и са се бъхтили без пари и сега дори земята под купените им с лишения ,чакане с години и молби пред какви ли не истанции жилища не е тяхна Много често тези жилищата за бачкатори са били проектирани от съдисти за да са максимално неудобни и да се отличават от палатите на номенклатурата .Един животец им е оставал на хорицата и да се мъчат по стълби ,без вода когати вземат ,че просто им я спрат и с вонящите си кенефи които стават първия проблем щом спре водата за няколко часа.А знаеш ли какъв кошмар е когато трябва някой спешно да се кара на болницата или вече е умрял ?
Ото Скорцени (нерегистриран)
НЕ Е ПОЗВОЛЕНО ЗАЩОТО KATO качиш обемиста мебел обикновено изпочупиш бутоните или лампата. Или огледалото ако има такова. Ако качаваш строителни материали асансьорът става на кочина, която скотът който го е ползвал обикновено не чисти. То и да се пуши, пикае и сере в асансьорите е забранено но скотовете масово го правят.
*/* (нерегистриран)
Просто ги взимат от друг вход и друг асансьор.Продават ги на домоуправителя дори с фактура.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Ако някой скот е пукнал /обикновено от глупост и простотия/, погребалната фирма ще смъкне мършата, нали за това и се плаща. А ако е болен докато го смъкнат от 10тия етаж по стълбите и без това ще пукне. Ако въобще дойде линейка де.
и туй (нерегистриран)
Копия от резултатите от всяка една проверка и ремонт да се предават и на домоуправителя
Муцка (нерегистриран)
Кефиш ме, шти звънна :)
sms (нерегистриран)
Няма ли да има кампания със смс-и пак??? Да се събират пари спешно за най-окаяните асансьори! Както винаги сега започва голямото чудене. Затова навсякъде по света се удържат едни пари на месец от живущите, ама бай ганьо не иска да плаща било то 5 или 50лв за чистачка, асансьор и др, независимо дали има 500 или 50000лв заплата, просто не е свикнал и не иска!
! (нерегистриран)
Като чета форума, по-голям скот от теб не срещнах. Момченце, живота е като палачинка. Много лесно се обръща. Да не те стигне на стари години скотския живот. Пък като гледам, на дали си прокопсал. Постоянно ръсиш мозък в ДИРа. Какво правиш между "скотовете", келеш.
НАЙ
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Още един млад живот остана на пътя
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си
Атина строго предупреди новите власти в Скопие
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
Още един млад живот остана на пътя