Без части втора употреба при ремонт на асансьори

Да се забрани използването на части втора употреба при ремонт на асансьори, а проверките им да станат веднъж годишно, а не както досега - на три години.

Обратно в новината

Коментари - Без части втора употреба при ремонт на асансьори | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И без техници "втора" или никаква употреба!!! Впрочем, ходенето нагоре-надолу пеша е твърде полезно, нещо като безплатен фитнес, особено ако си с три-четири торби в ръце или малко позабременял!

... спуканите автомобилни гуми могат само да бъдат сменени с нови. От години няма услуга "лепене на гуми". Смята се, че рискът от инциденти, причинени от ремонтирани гуми, по магистралите, където няма ограничение на скоростта е твърде голям и тази дейност е забранена.

Жалко, че няма резервни части за човешкото тяло, за да върнем починалата жена! Лека й пръст.

humfry

Но има депутати в резерва за парламента.

Колко сме жалки, наистина. Явно у нас нещата се правят, но трябва някой да умре. След това, сигурен съм, куп глупости, за да пеят медиите песента си, че да вижда народа как добре властта се грижи за него. Бляяяяяяяк

Това не можеше ли да се реши преди да умре някой?!?

Няма ли да има кампания със смс-и пак??? Да се събират пари спешно за най-окаяните асансьори! Както винаги сега започва голямото чудене. Затова навсякъде по света се удържат едни пари на месец от живущите, ама бай ганьо не иска да плаща било то 5 или 50лв за чистачка, асансьор и др, независимо дали има 500 или 50000лв заплата, просто не е свикнал и не иска!

Копия от резултатите от всяка една проверка и ремонт да се предават и на домоуправителя

Просто ги взимат от друг вход и друг асансьор.Продават ги на домоуправителя дори с фактура.

Журналята си намериха тема. Служебното правителство си намери работа. Интересно ми е как ще накарат хората в блоковете да плащат за тези прегледи, части и ремонти. В нашия блок не искат да плащат за нови въжета. На всичкото отгоре возят товари и мебели, а това не е позволено. Почти във всички жилищни сгради се сблъскват с подобни проблеми. Как може някой да направи хората малко по-отговорни и да мислят за себе си и децата си, а не все друг да им е виновен?

На скотовете нито автомобилите са им технически изправни, нито асансьорите, нито нещо друго. Простата измет никога няма да разбере, че сама носи отговорност за скапания си и безполезен живот.

И защо НЕ Е позволено човек да си вози мебели и товари? Хората не са ли товари бе? Правилото е да не се претоварва,но и затова хората са измислили защита и подръжка

НЕ Е ПОЗВОЛЕНО ЗАЩОТО KATO качиш обемиста мебел обикновено изпочупиш бутоните или лампата. Или огледалото ако има такова. Ако качаваш строителни материали асансьорът става на кочина, която скотът който го е ползвал обикновено не чисти. То и да се пуши, пикае и сере в асансьорите е забранено но скотовете масово го правят.

ujabg

Ще се сетите...

Абе какви части втора употреба за асансьори. Вие морги за асансьори чували ли сте? Колко асансьора се разглабят за части? Всичко е измама за да се печели много.

Когато се демонтира стар асансьор за да се монтира на неговото място нов, фирмите не изхвърлят годните възли на боклука а ги прибират. После влизат в употреба там където ганювците са бедни и нямат кинти за нов асансьор. Тази "мярка" със забраната на възлите втора ръка ще удари бедните скотове, дето нямат кинти. Ще качват етажите пеш, по стълбите. Лошо няма. Гимнастика.

Като чета форума, по-голям скот от теб не срещнах. Момченце, живота е като палачинка. Много лесно се обръща. Да не те стигне на стари години скотския живот. Пък като гледам, на дали си прокопсал. Постоянно ръсиш мозък в ДИРа. Какво правиш между "скотовете", келеш.

Прав си ама само от части защото не си вътре в играта -например в нашия вход има два асансьора .Единия е товарен а другия е пътнически .Товарния е ,,донор "на пътническия от години а в съседния вход е обратното .Това е само един пример а в практиката съществуват какви ли не варианти Зная например една сграда на която повечето от етажите са затворени за достъп с асансьра е съответните врати са дали не малко части понеже не се използват.Има неработещи асансьори в приватизирани и частично рециклирани сгради на принципа събори къща- постой колиба

Прав си, не съм в играта но имам известен поглед. С тази наредба за частите десетки хиляди бедни скотове ще останат на практика без асансьори. Хиляди пенсионери от високите етажи няма да стъпват с години на земята защото нито ще могат да слязат по стълбите, нито да се качат. Лошо няма. Простата измет ще страда, което много ме радва.

От къде нови части когато вече никой не ги произвежда у нас ?Всякакви приспособявания е то на уж нови но призведени неизвестно къде задълбочават проблема.Мисля ,че държавата трябва да възстанови прозводството на асансьори .Отначало като части за съществуващите модификации а в последствие и цели нови уредби .Нали все се бият в гърдите ,че ще откриват нови работни места -това не става без производство .Може фирмата да е акционерна с преобладаващо държавно участие и както някога там да са провежда обучение и даване на правоспособност за асанасьорни техници с категории.

Присопособяването на китайски и турски недододелки е триста пъти по опасно от влагането на читави възли втора ръка. В случая не става на въпрос за грижа за скотовете, а за това как елегантно да се бръкне в джобовете им. Лошо няма. Простата измет е свикнала да плаща за какви ли не глупости.

Всеки който има капка ум в главата знае, че техническата изправност на автомобил или асансьор зависи хората които ги ползват а не от скота който прави "технически преглед" и прибира едни кинти за това. Тези "прегледи" са елегантен начин за пореден път да се остриже простата сган, което лично мен много ме кефи. Простата измет трябва да бъде непрекъснато стригана и доена, и да страда.

Ей евреина, не бъркай асансьор с автомобил. Колко ти разбира главата от асансьори и колко пъти ти си проверил състоянието на асансьора ти. А липсата на контрол или фалшив такъв не е само при асансьорите. Навсякъде, където някаква фирмичка прави контрол е така -при търговските везни, при горивата, при анализите на кръв, при храните, в мините, в АЕЦ, при отпадъците, включително и опасните, като радиоактивни и отровни и където още се сетите. Контрол няма! Държавата е абдикирала от тази дейности и който оцелее завижда на умрелите.

Много мнения или интереса клати феса . С казуса шега не бива. Не когато има инцидент да се прехвърлят нещата . Имаше случаи в поликлиника в Бургас , сега по зле. 1.Да , лиценза е важен и да се знае до колко фирмата е надежна , кои е собственика и каква е специалността му , ако няма връзка няма лиценз. 2. Има много стари сгради и анасьорите стари , какво се очаква, бум на инциденти. Да части нови , нужно е някъде смяна на асансьорите , няма друг вариант и това не държавата а собствениците в даден плок ще вземат решение .

Всички, които имат стари асансьори знаят, че за тях части освен втора ръка, други няма. Скотовете щат не щат ще трябва да кихнат дебели кинти и да си поръчат нови асансьори. Още един елегантен начин да се остриже и издои простата измет, което много ме кефи. Тъпаците трябва да плащат и да страдат.

добре де ото не могат ли тези части да се произведът ? да не забравяме, че повечето от тях са произведени тук . а и днес има снс машини .

Двата завода, които ги произвеждаха отдавна не съществуват. А произвеждането на единични бройки от други фирми излиза безумно скъпо и нерентабилно и за това се влагат възли втора ръка, в което няма нищо лошо. Също както при автомобилите.

По озлобено и оскотяло създание от теб мисля че няма да срещна!В кое гето те отглеждаха!?

След дъжд, дъга...

Всяка година да се правел задължителен годишен преглед. И всички викат "ние сме за, точно така, браво". После като им кажат "ами плащайте за прегледа", те викат "ама как, какво плащане, защо ние" :))). Ами кой да плаща за прегледа на вашия асансьор бе, глупаци? Също като ежемесечното отчитане на парното. Всички викаха, че са за. После, когато разберат, че трябва да плащат за всяко отчитане, викат "ама как" :))) Че кой да плати за извършената услуга бе, юнаци - държавата или Европейския съюз :)))

предлагам като номер едно да се вдигнат с хиляда лева заплатите на инспекторите от дмтн,газаджии ,параджии и кранисти да не ми гледат асансиори с вдигане на заплатите на инспекторите работата ще стане привлекателна за бивши колеги или такива пред пенсия с доказан опит и компетентност-другите точки ги оставям на фабрикантите

едно не мога да разбера . защо всяка година автомобилите трябва да минат на преглед , а тези съоръжения не ? нима там не се износват частите ? ако няма хора , намерете . и статистиката за безработица ще подобрите . друг е въпроса че ние не пазим .

Най-добре е всеки ден да правят прегледи на асансьорите. Таксата за прегледа, която няма да бъде никак малка естествено ще я плащат простите скотове от входа. Още един законен начин да се дои и стриже простата измет.

Когато се ползва нещо е редно да се плаща. Ако Вашия живот не струва нищо и не желаете да плащате за това, то аз предпочитам да се возя в безопасниколи, асансьори, автобуси...

много ми хареса логиката . ти данеби да караш с едни гуми 5 години , защото не си толкова прост да платиш за нови ? цените би трябвало да се регулират от държавата , не от частна фирма . има начин , но дали има желание това е друга тема .

вижте колегата от снимката-въпреки добре свършената работа смятатели че ще има сили да натисне бутона с новите промени това питам аз

Не е проблема там където го търсите -само ще се изръсим повече пари -файда никаква!По добре проверете на кой капути сте дали лицензи и защо не си вършат работата като хората!А тези дето трябва да ги надзирават - да си отиват!Нищо не са свършили!

то и прегледите не са безплатни, ние платихме 42 лева през декември - 10-15 минутен преглед. нищо не е направено по забележките, но парите са си отишли. Сега всяка година по толкова - за надзорна фирма не е зле.

Това да не е самолет? Автомобили втора ръка има ли? Проблема е културата и интелекта на Домоуправителя! 80%са феодални старци

И самолети втора ръка има!

Стикерите около и в асансьорите не издържат дълго. Трябва информацията да е някакъв вид метална плочка.

Направиха от дефекта ефект.

не фирмите братко ,фабрикантите те неса техници а добре излъскани шмекери

Айде сега, като се обърне колата, пътища много! То няма хора да поддържат асансьорите, а тези, които работят няма да споменавам колко са кадърни (бивш асансьорен техник съм), та камо ли надзор след всеки свършен ремонт! Много е лесно да си зад бюро и да даваш акъл как да стават нещата, ама едва ли някой от ДАМТН е бил на ремонт на асансьор, и да може след 10-тина дена да погледне ремонтираният асансьор на какво прилича! Според мен съоръжения за обществено ползване трябва да са под особен надзор и смятам за пълно безумие да променят контролните проверки на три години, както е сега. Друг е въпроса за това, че проверяващите се познават с управителите на съответните фирми и контрола е силно занижен! Като предложение към ДАМТН е : поне на 5г. асансьорите да се проверяват от техен представител! А към използващите асансьори - пазете ги - те са ВАШИ!!!!! Все пак ВИЕ плащате за ремонтите им и имате пълното основание да изисквате качествен ремонт от поддържащата ви фирма!!!

колегата е прав слушаитего скоро всички ще сме бивши ще останат само златанов и маринков,наи ме е яд за шантов сасипаха го човека

докага ще има фирми подизпълнители в поддръжката това е въпроса интересен и незададен

Браво повече пари за проверяващите на асансьори! Това е много доходен бизнес!

следните мерки ще доведат до рязко вдигане на цената на поддръжката,куп специaлисти напуснали страната и нови кандидат техници които ще се научат на вашите асансиори -за частите оригинални няма, затова щесе сменят асансиорите за по евтино. фабрикантите да запрятат ръкави!

А според теб къде се правят резервните части а ?! Точно в тези заводи които правят асансьори ! Аман от такива многознайковци като теб ! Ти асансьора по тв ли си виждал а ?!

Някакъв чужбински експерт по асансьори ли си? Ако си в БГ, запретни ръкави, май не ти стиска? Иначе, пише са асансьори, не асансиори ;-))) НЕГРАМОТНИК