17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Трябваше да отидете в "Тролейбусно стопанство Надежда" преди две седмици, за да видите как се разглобяват старите тролей на отворени врати, как се реже вътре с оксижен и цялата миризма и пушек на изгорели кабели остава вътре в халето, също така от страни се боядисва и шкури на затворени врати. Там нищо не може да се направи и каже, защото е мафия, и кажеш ли нещо си на улицата. Много хора мълчат и преглъщат.

Държавните институции яко хъркат по въпроса... Време е за събуждане от сън с шут!

Кошмара по линия 204 на агент Митко продължава

Като казахте градски транспорт искам да попитам община София и лично кметицата защо се дават частни линии? Увеличихте цената на услугата, но качеството й остана все толкова зле, дори се влоши още повече. Искам да питам защо колите са мръсни и не се мият вътре, защо не се дезинфекцира, защо пускате 'къси" рейсове по една от големите линии в София, най-гадния, най-мръсния, най-претъпкан рейс с номер 204? Фандъкова има ли пилот в самолета?

упадък братчет. вчера дори тока ти спря на жълтите павета за час! радвай се, че си жив и не те ебът цигани без почивка. щот натам сме тръгнали.

автобусите са чисти...само когато са чисто нови....

Някой си работодател вчера: "В България е по-хубаво, отколкото на Запад".

да , помня , некъв мазен джендър от световно неизвестната фирмичка за телефонисчета - Телус

Навсякъде е така,хората си плащат и не ги безпокоят.Масово се лепят менте графици на осем часа,а се работи по 12.

Ееее така е при робовладелския строй! Това,че някой само приказва за демокрация не значи ,че в България тя съществува. Пълно е със синдикати, с инспекции дори и с Инспекция по труда, която е поредния кърлеж. Само за каски говорят, ама никой не прави връзка между масово болното българско население, което си трая и мре от рак ,полудява и го хващат всякакви болести от липса на адекватен режим на работа и нормално натоварване. Всички ни третират като впрегатни животни, а накрая както става ясно и някой направо ги колят. Жалка работа,но няма да има промяна. Все трябва да сте го разбрали вече след като повечето българи вече не са в България.

-миндикати, джасмаги-ласмаги, гер`ап у ! Ето това е истината - няма синдикати в България ! Повсеместно се "коленичи" пред пишман работодателите ! Работника ... е роб !

""Градският транспорт в София предлага едни от най-добрите условия на труд" според шефа на софийския градски транспорт. Правилно - за него е най-добрата работа.

Вече робонаемателите искат да стане 300 часа извънредно! 40 дни! ДЕПМ РОБИНАЕМАТЕЛСКА!

Берете плодовете на простотията си, гявурски свине!!!

Лош репортаж със сбъркани цифри, което веднага го класира в групата на тенденциозните, дори и всичко останало да е вярно

"Не са рядкост водачи с между 350 и 500 часа годишно, при допустими 150." Ако водачите работят между 350 и 500 часа годишно, това прави 44 до 63 дни... На мен ми е ясно, че това се отнася само за извънредния труд, но Лилия Чалева не е проверила ВСЕКИ ЕДИН ФАКТ, а механически е копи/пействала статията... За нейно съжаление не в това е същността на редакторския труд. Да поправя граматически грешки може и машинен алгоритъм, но да оформи смислово и фактологически една статия може само човек. За сега! Започнат ли компютрите да пишат ще се случат две неща - фактите ще се проверяват на 100% и някой хора ще са принудени по друг начин да изкарват заплатите, които сега вземат без да си дават никакъв зор!

150 часа извънаредно е по закон за година , а те работят по 350-500 часа годишно извънаредно

Ето едно въпросче към журналята. Проверете дали председателката на транспортните синдикати Екатерина Йорданова на която според статията и искат оставката дали заема някаква Административна длъжност в фирмата столичният градски транспорт. Масова тактика на бизнеса е синдикалните лидери по фирми да ги назначават на някакви измислени административни длъжности по частните фирми и така на практика се получава че колективното трудово договаряне е м/у шефа и шефа а работника кучета го яли. Синдикатите като идея за защита на работещите отдавна умреха по тия земи всичко което е сега м/у синдикти и бизнес е театро по пресата и задпараванни договорки. Докато в закон не се забрани синдикален лидер в частна фирма да не може да заема административен пост до тогава не чакайте някой да ви защитава.

То само в София да е така, здраве му кажи. Няма да е лошо инспекторите да се завъртят край Бургас защото тук умишлено се води към фалит от другаря Драгнев. Първо с тези нови транспортни схеми честотата драстично намаля, сега минават през 20 до 30 мин. Презастъпват се линии. Колкото до шофъорите, масово напускат. Няма кой да стои за 860 лв и купони за 150 лв. Те затова и правят толкова часове извънредно. За отнета почивка се заплаща 8 лв плюс надника за деня, обаче някой да не си помисли че се изплащат. Не не не, тези пари се описват във фиша но реално не се получават. Най вероятно да не забогатее много работника. Реално трябва да почиват събота и неделя, но на практика винаги са с отнети почивки, или събота или неделя. А за цената на билета да не говорим 1,50. При положение че се накупиха нови автобуси и нямат разходи като старите щайги. Тук намаляне на цената няма, само нагоре, каквото и да става. ДЕРЗАЙТЕ ИНСПЕКТОРИ АКО ИМАТЕ ТОПКИ

"От Столичен автотранспорт обясняват, че понякога шофьорите работят извънредно заради липсата на кадри. " Ако заплатите на територията бяха нормални, нямаше да има липса на кадри. Ако от ръководството на градския транспорт си намалят калинките, заплатите, прекратят спонсорството на герберската община, ще има пари за по-високи заплати на шофьорите и ватманите. И няма да има недостиг на шофьори и ватмани. ХОРАТА НЯМА ДА СА РОБИ.

българския език го нямате за нищо! Статията ви отново е съкратена и то изключително нескопосано! Нещастна държва сме и още по гнусен народ който е прави! Масово е на всякъде така с градския транспорт в гнусната българия! Не е само в София еднасмяна средно е от 9 -12 часа!

Прочетете си поста - също е с грешки. Наричайки България с обидни квалификации всъщност квалифицирате населението, от което зависи как изглежда държавата му.

Повечето смени означават повече пари. Вината в никакъв случай не е на шофьорите и дори не е на общината. Вината е на политиците, които с безхаберието си изгониха 2млн българи и няма кой да работи. Останалите пък не могат да изхранват децата си и са принудени да работят извънредно.

Плащаме 1500 лв. и продължаваме. Довиждане!

Да го проверят и за новичок.

То па само там да е така......

еми, начи транцпортъ ше спре. щот нема кой да бачка. човек на човека си се назначават в администрационът, а тез, нещастниците дето работът - умират и се махат. ПРОВЕРЯВАЙ БЕ. НАКРАЯ ТРЕБВА ДА ГО ИЗДУХАТ ПЪТНИЦИТЕ И "ГРАЖДАНСКАТА ОРГАНИЗАЦИЯ".

скора плебейски труд , а не робски ... Празноглавец !

“При нарушение на трудовите условия санкцията е от 1500 до 15 000 лева.” Интересно кой ще плати - ако е фирмата, а не виновните чиновници, значи ще я платим гражданите, данъкоплатците... т.е. хем застрашават живота ни, хем си плащаме допълнително за това...

На бас, че проверката ще покаже, че всичко е нормално. Неслучайно половината българи се изнесоха от тая страна и работят в чужбина. Фирмите на батко и братко ли? - мерси!

"робски" труд...Този израз го наложиха от ЕС....и ние хукнахме да го употребяваме.../По света има роби-отвлечени хора, затворени против волята им, принуждавани да работят и т.н./ Тук става въпрос за"нерегламентиран" труд...несъобразен с Кодекса на труда и т.н. Робски е, ако са ги вързали с вериги и не могат да излизат от превозното средство...Напр."робско" е мисленето ни-да подражаваме на чужди клишета...

БАХ ТИ ИДИОТЧЕТО СИ! Секи, който има НЕЗИПЛАЩАЕМ КРЕДИТ е РОБ! Превива глава пред сека несправедливос, само за да може да плати поредната вноска. Съвременното робство е такова, че самия роб си плаща за подслона и храната, работи във плантацията 24/7 и са му втълпили, че е СВОБОДЕН! СЕКИ,СЕКИШ,СЕКИ, КОЙТО ХАРЧИ ПОВЕЧЕ, ОТКОЛКОТО ПИЧЕЛИ И НЕ МОЖЕ ДА ОТКРАДНЕ БЕЗНАКАЗАНО ОТНЕКЪДЕ Е РОБ. НА СИСТЕМАТА, НА СЕБЕСИ И НА ОКОЛНИТЕ. Само атомната бомба поправя това. и ДА, ПРАВИЛНО Е ДА СЕ КАЗВА "РОБСКИ ТРУД"