Протест срещу концесията на Летище София

Десетки служители на летище "София" и синдикати протестираха срещу концесия на столичната аерогара, предаде БНР.

Обратно в новината

Коментари - Протест срещу концесията на Летище София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

от златна кокошка? Какви са причините за да искат тази концесия? Едни бързи пари веднага.. щото ни трябват докато сме на власт?

Правителство ТИКВА РАПОН КАРАТЕ 2 иска да ни заличи от картата на света. Явно са получени нареждания от КОЗЯКО за летището

Да не стачкуват много,че на всички ние известно какво става там. Като тръгнете и гледате полицай,роднина,полицай,роднина.

"БЪЛГАРСКИТЕ ГОВЕДА СА НАЙ -КРОТКИ" КАУБОЙСКА МЪДРОСТ

Естествено, че трябва да се даде на концесия на някой кадърен да управлява по-добре, а ако заможните чистачки си вършат работата, няма да ги уволнят.

Ще бързат кратуните, как няма да бързат с концесията...!!! Една яка комисионна ги чака на финала на сделката, а "територията" и лошия мат'риал кучета ги яли...!!! И така де - нали според (Б)есните държавата е "лош стопанин"...!!! :::))) Да....!!! :::)))

А този "кадърен" после ще прибира печалбите от най голямото ни летище в продължение на 35 години, а държавата ще се лиши от тези печалби в продължение на същия период! И после управляващите се оправдават, че нямали пари да вдигат заплати и пенсии, и че трябва да взимат нови заеми!

За каква печалба на България говорим! Никъде другаде няма такива раздути заплати и такъв раздут щат.На позиции,за които е достатъчен един човек са назначени минимум 5. Разходете се по терминалите и ще видите,че хората с пропуски са повече от пътниците !!! Концесия трябва да има и когато тя стане факт,първо трябва да бъдат изгонени наглите чистачки,които излъгаха цяла България,че работят за смешни пари,а не за 1500 лв.

БЪРЗАТ ДА ОТКРАДНАТ И ЛЕТИЩЕТО НАШИТЕ КРАДЦИ - ЛЮБИМИ

КАК КОСТОВ Е ПРОПУСНАЛ ДА ГО ХАРИЖЕ И НЕГО - МОШЕНИКА МУ С МОШЕНИК КРАДЛИВ

За смешни пари работят всички в "територията", а ако 1500 лв. са мечтата ви за добра заплата, значи не заслужавате и тези 500 лв., които евентуално Ви подхвърля за непосилния Ви труд Вашият робовладелец...!!! Да...!!! И продължавайте да си траете, когато неграмотната мутра Ви се подиграва със заучената фраза: - ПАРИ НЯМА...!!! :::)))

Оправданието за концесията - да захранят БДЖ - е повече от идиотско. Ако летище София беше на загуба поради лошо управление, да го дават на концесия. Ама летището е на печалба. Защо се министерството се отказва от печалбата? Освен това имаме много горчив опит със Софийска вода и ЧЕЗ.

.... Хайде да върнем социализма

Само 2 (двама) ли са доволните да работят без пари на чорбаджиите си?... :::))) Хайде по-смело тракайте минусите...!!! :::)))

едно се събирайте барабар с фамилиите и багажа. Тука няма прокопсия не разбрахте ли. Гарантирано от ГРАБ.

Интересно колко печели годишно летището сега.

Опитът да се даде най-голямото летище на България на концесия при тези условия, след като държавата и данъкоплатците платиха почти милиард евро за новата писта, новия терминал и реконструкцията на стария, е чисто криминален и си плаче за ДАНС. Ако държавата смята, че е необходимо по-добро управление на нейната собственост, да назначи нов мениджърски екип без политическа намеса, след честен публичен конкурс и публично оповестяване на резултата. Каквито и заплати да се дадат на тези 5-6 човека, ще е много по-изгодно от мъгливите и глуповати очаквания за следващите 35 години. Да не говорим за това как една групировка, длъжник с около 60 милиона на летището, се опитва хем да заличи дълга си, хем да лапне златната кокошка.

" размерът на годишното концесионното плащане не може да бъде по-малък от 9 957 000 лева без ДДС" БРЕ искам и аз летище за 10 млн на година бе, къде мога да взема под наем?

аз избягах именно през Терминал едно, мога да кажа, че не съжалявам въобще. Четейки новините всеки ден в България, ми става все по-ясно, че втъщане назад няма.

За 2015-та печалбата на летището е 5 милиона, не е ли по-добре някой да плаща концесионна такса по 40 милиона средно на година?

Мутритизацията продължава с пълна сила. След Франфурт,Цюрих и Рим и последното в БГ.

Дайте примери в цифри - къде държава или някоя община е на печалба от концесионер или приватизатор!? Също така и примери колко са заетите работници и какви възнаграждения дават за труда им въпросните дружества? Как допринасят за намаляване на безработицата в съответните региони? Хайде, конкретни примери, ако обичати - Софийска вода, ЧЕЗ, ЕОН, мини, рафинерии, тецове, банки, пристанища и т.н. Всичко друго е блябля...

5 милиона миналата година.

Ставаш лев т..... на Боко и десен на Московски и си в кюпа. Само за размисъл - такса пътник в момента е 11.50 евра.Миналата годена пътниците са над 4 млн.Смятай,и това е само едно перо от дейността на летището. Близо 85 млн. от такси пътник- за 10 години-850 млн., за 20-1.700 млр.,за 30-2.550 млр. лева,за 35 години над 3 млр.лева.Ето на това се казва далавера.

Мутрите от ОрганизиранатаПрестъпнаГрупа"герб" дадоха ново съдържание и смисъл на термина "концесия" - безплатно ползване на Държавната собственост за лично обогатяване...!!! Да...!!! :::)))

А не така братче.Да знаеш колко личности на държавна работа са на печалба щото са на хранилката на концесионерите.

Едно остана и него гледат да опукат, а аз предлагам да дадем на концесия всички депутати.

А от каргото се печели двойно повече от колкото от пътническите полети. Особено от карго на специална продукция.

Най-добре дайте на концесия: 1.родителите си/само смучат бюджета/ 2.Супруга/съпругата си, спират директните харчове по тях, отделно от някой страничен поклонник/чка някой нподарък може да падне 3.Децата си, спират харчовете и за тях И сега вече, може да се каже, че сте безродници!

това е истинския "ромски" манталитет , добре сте се интегрирали , браво !

...и не забравяй, че такса пътник след 15 години няма да е толкова, тъй че след 35 ще е вероятно х 10.

Така е но дадох пример с все известни факти.Броя на пътниците е известен,таксите са публикувани на сайта на летище София.А за каргото нямам инфо за тонажа и спецпродукцията.

Всички без изключение които работят на летището са назначени с връзки и рушвети ,щата е раздут безобразно за да се намери работа на нашите хора ,заплатките са нереално високи на ниско квалифициран персонал ,не се знае в момента дали държавата взима някаква печалба от тази шуробаджанашка структура ,които и да е концесионер ще плати първо една солидна сума за концесията и отделно ще внася по 10 милиона годишна такса ,проблема на врякащите е че ще отпаднат всички излишни длъжности ,а те са поне половината ,ще се наложи строг мениджмънт и които останат ще трябва да работят .

Първо: 600 милиона евро за 35 години не са 40 милиона на година. Второ: най-лесният вариант е смяна на мениджмънта на летището и печалбата скача осем пъти (тоест 40 милиона), каквито са били разчетите преди да започне строителството на Т2.

за съжаление, никой не търси паразити !

Така е и пътниците няма да са толкова.Нарастването е 3-5% годишно. Но това са виртуални планове.

А тъщата може ли?

Ти какво разбираш под "висока" заплата? 1500 лв., т.е. 750 евро на месец според теб "висока" заплата ли са за държава член на ЕС от 10 г.? И много интересно от къде имаш информация за "шуробаджанащината" в управлявани само от държавата дружества, а никой по никакъв повод не изнася информация за "прекрасните" условия на работа, "висококвалифицираните" работници и служители и "високите" заплати в "рентабилните" приватизирани и дадени на концесия дружества?! Както и за "ползата" за държавата и общините от тези дружества!

someone

в българия още от комунизма връзките и рушветите са основния начин за издигане в обществото и замогване. ако не си човек на някои си нула, общо взето.

Ей, голямо шубе пада. Най-големия кошмар на държавния служител е частник да го кара да работи. Ми разбирам ги пиявиците, с толкова зор са се уредили на сладка държавна службица и сега някакъв частник ще разкара некадърниците а останалите ще накара да работят.

Мислеш ли, че простаците които са мнозинство в тази страна ще те разберат? За тях работа означава именно това- далавери, уреждане, крадене... Точно в Чикаго трябва да отидат за да разберат какво означава да работиш. Американците не им търпят простотиите там. Питайте българите които работят там!

До момента аз не съм видял и една, изгодна за България концесия. Да, с изключение на Златица-Пирдоп, отдадена на американското Дъндито-Прешъс.

someone

като цяло 1, 500 лева е висока заплата за страната.

Ей го поредния олигофрен. Другарю, като са ди малко 1500 кинта заплата, напусни и си намери по-високо платена работа. Никой не те е вързал там, нали?

просто правителство,слаба държава.докато не бием шута на това правителство няма да се оправи държавата.

Що не си стоиш там, като ти е толкова Убаво в чикагото... Може и на 2, 3 години веднъж шефа ти да ти разреши да отидеш до България да си видиш роднините... а за почивка на курорт ще почакаш до пенсия!

Кои сте тия дето ще му биете шута на това паравителство бе другарю? Държавните паразити (опс, сори, държавните служители) ли ?

А ти, другарю, за каква заплата работиш? И да - вече над 2 млн. напуснаха родината заради такива "високи" заплати! Това е добре според теб! Така ли, другарЮ?!

А оня половин миллиард дето да го внесеш предварително наличен ли ти е? Или глеадаме само каквото ни е изгодно...