Проект предвижда нови екооценки на всички автомобили

Колите ще бъдат разпределени в 5 категории на база вредните емисии, които отделят при техническия преглед

Обратно в новината

Коментари - Проект предвижда нови екооценки на всички автомобили | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Семейството ми няма търпение да дойдат изборите и да гласуваме против тия изроди. 300 лева гражданска 100 лв винетка 200 лв данък. То няма пътища те ще мислят за екология.Крадец до крадеца.

Как пък решиха, че преоборудваните за работа на газ от бай Пешо автомобили са по-екологични. Резултат от работата на тези гаражни майстори и менте газови уредби и сервизи. Е масова практика силно да мирише на газ след такива по-екологичн таратайки. По екологични може да са само заводски автомобили на газ, тези пригодени от работа на бензин към работа на газ, за мен не са по-екологични. Да не говорим за корумпираните сертифицращи и технически пунктове.

Ново дране се задава.Тия не се награбиха.И аз чакам изборите.Трябва да бъдат изритани.

Да знаеш пък като дойдат други колко ще свалят цените. По-скоро ще измислят други причини да дерат кожите ни.

Ще спестят от данък, ще им го вземат за проверка. Не чакайте от тези европейски граждани друго, освен дране.

Всеки друг е бил и ще бъде по-добър от тия крадливи национални предатели!

Яко! троловете с изтърбушените катализатори и дпф сега какъв вой ще вият. Окрадиха ги одраха ги. живи без упойка даже. Браво за проектозакона. В цял свят е така и в България трябва така да стане!

Малък ти кръгозорът кюфтак и земята ти е плоска.

ДО 123 (нерегистриран): Като прочетох, че си писал "всеки", се сетих за Жан Виденов и Румен Гечев, които от некадърност подариха спестяванията на хората на финансовите акули.

А защо никой не споменава колко пари сложиха на камионите екотакса, 5000лв и 4800лв гражданска, за тия разорани ниви по който се кара, да се махат тия, Герб, ебалници, разбиха всичко

До one Виденов колкото и да го плюете - погледнете му финансовото състояние - откраднал ли е от държавата нещо?

Единствената причина да правят това е да дерат още кожи, или си мислите, че някой го е грижа за екологията. Да видим новото правителство след изборите дали ще продължи с тази данъчна политика - "да смучем до краен предел"!

Пак започнаха с простотиите.

Тези с газовите уредби преди да се зарадват да се преброят на колко от тях уредбите са законно поставени и са регистрирани в регистъра от лицензирана фирма. Освен това да си видят бутилките, че се сменят през определен период от време.

Поредния малоумен закон...от сега го виждам че ще го има само на хартия и няма кой да го контролира...Всеки ден виждам по пътищата барутници които пушат и тровят хората. Ама няма проблем да им влезем в положение на хората защото нямат пари пък нека си ни тровят то и без това сме на изчезване.

След, като сложих нисък клас газов инжекцион на 20 годишната си кола имам само положителни впечатления. На газ работи по-добре от бензин и досега на газ не ми е замирисало. Все пак технологиите се развиха, а бай Пешо има опит и софтуер от производителя, което гарантира правилна работа на АГУ. Разбира се, ако е признат майстор със съответните документи за тази дейност. Мислех и сам, но реших, че е по-безопасно и редно да я сложи професионалист. От запад много малко коли са със заводско АГУ.

На евроизборите ли ще ги изриташ? ДЕБИЛ!!!

Тиии нас газарите не ни мисли . И уредбите са законни и в талона са вписани и бутилките са в срока ..Ти мисли за твоя кофтор на дизел дето пуши чернилка .

Кат знам как ми мерят газовете на техническия преглед, всички ще станат на документи толкова екологични, колкото електромобилите.....

А като зареждаш екомазут по бензиностанциите как ще се контролираме.

Оставете групите, кажете за какви пари става въпрос и ще се разберем. Хора сме все пак ,а?

Всичките тези екооценки и тралала.... Аз давам един пример: имам 20 годишна кола, която подържам изключително добре. При замерване винаги е ок с вредните газове за модела си. От гърнето и ауспуха не излизат никакви черни или бели газове. Перфектна. От друга страна съм виждал много около 5-8 год автомобили, не зная по каква причина които са доста зле видимо от към изгорелите газове. Е, проблема не е само в модела и годината, а най-вече в пунктовете за технически прегледи, където е ясно как се минават тези прегледи. Само вижте по улиците какви коли се движат и какво остава зад тях. Питам: как са минали технически преглед? Защо пътните полицаи виждайки тези автомобили не ги спират?

Бутилките не се сменят, а им се правят водни тестове и ако не издържат теста, тогава се сменят. Между другото, въпреки че техническите прегледи на газовите са на една година (заедно с ГТП), понеже не съм сигурен че н пункта за ГТП, правят коректен преглед на системата, ходя в сервиза на фирмата производител на системата на всеки 6 месеца.... да ми е мирна главата. Струва 30 лв.,но съм с една идея по спокоен.... Всеки сам се грижи за техническата изправност на автомобила си!!!

Стига глупости, дайте ми пари и аз сам ще си купя истински нова кола, няма да има нужда от тия усуквания.

Не, разбира се.Просто я фалира заедно с другите некадърници от партията му. Мадуро е венецуелския Жан Виденов.

На теб ръцете отзад ли са ти завреяни? Изкарай си пари и си купи.

Пълна простотия! Каква категория ще е Евро 6?

Според мен това е поредния държавен рекет, подклаждан от еколозите. Преди време, ни пречеше металургичния комбинат Кремиковци, за района на София... Сега причината била, че "някой" се отоплява на на дърва и въглища.... След това идва ред на поредната причина.. - леките автомобили ! След това следват повишаване на данъците.... Реално причината, причиняваща подобно замърсяване е пред очите на столичани. Това са всекидневните, пристигащи и заминаващи полети от летище София. Самолетите са основна причина за фините прахови частици в района на София и докато не се премести летището - никога няма да се реши проблема с мръсния въздух и винаги ще се спекулира с тази тема.

Прав сте. Смятам, че проблемът е в дизеляците. Те са основния замърсител на въздуха от автотранпорт. Виждам дори нови дизеляци, които като се "изрежат", пушат отзад. Въпреки, че имат разни системи за еко, меко норми, дизеляка си пуши, та се не трае. При бензиновете коли не е така - ако няма добро изгаряне, колата просто не върви - киха, кашля и пуши, и гори много - т.е. не може да се кара. Това е защото при тях има по-ниска степен на сгъстяване на гориво-въздушната смес и всеки проблем по горивната система се усеща веднага. При дизеляка не е така - дори при не напълно изпревен двигател, колата върви, вярно пуши здраво, но може да се кара, защото има много по-висока степен на компресия на горивната смес.

Ти сигурно има от де да краднеш, ама за мен нема, иначе и пари да имах Фиат не бих си купил.

Като спрат циганите в София да горят гуми, стари дограми и квото друго гепят - тогава да ми мислят за екология... Бахти лицемерщината (събирателна дума между лицемерие и милиционерщина - подарявам авторските права на който както реши да я ползва).

Айде пак откачиха ново 20.Поредното ограбване поредното чакане по опашки Поредната корупция

Планински въздух евро 6

Има една стара мисъл, теория - не мога да се сетя - всяка държава пред разпад увеличава бюрокрацията и данъчната тежест. Значи - левовете в долари, в банките - НУЛА, и трупайте консвери, сухари и патрони.

Ако сложите ограничения за влизане в столицата на екологични коли а това са най новите или електро колите колите с газ Хората постепенно ще почнат да се изнасят по кварталите на столицата както става с въвеждането на зоните за паркиране . Българоина неще ограницения неще и да плаща дори и да има пари -

За изритването - ще стане след избори, но бавно и мъчително! Това все пак не е хирургическа операция! А даже и след операция има дълъг период на възстановяване....... На Евроизборите ще е козметична намеса (ритник), спомагаща за официализиране началното търкаляне по нанадолнището! А изритването на ДЕБИЛИ не е лесен, а бавен и мъчителен процес - виж примера с някои Пунта Мара...

Сега това ли измислиха да ги ругаем не за кражбите а за новите им простотии ! Зелените да се скрият гори не останаха тръгнаха колите да гонят , всички мастии по телевизията показват ... писна ми тарикати като се изнесем всичките от тази колония ще ядете на мигрантите знете какво ... писна ми

Депутатите ще бъдат също квалифицирани в каква група патриоти са: пета група, които работят без пари за родината, 4-та на минимална българска заплата.... и първа които цоцат по над 8 бона заплата и партиите им получават милиони левове субсидия - това са псевдо патриотите. Само се чудят как да вдигнат данъците на най-бедните....

Поредният просташки препис на чуждо законодателство. Законотворците ни са много далеч от действителността.

Звучи добре.

А хибридите къде са?

А при пожар?

А при пожар? Парите или живота?

В краен случай швейцарски франкове. В никакъв случай паунди или евра. Ай помисли малко за глобалната политикономия и ще се сетиш защо, Хихи.

Шансът да пострадаш от пожар е супер нисък, но след като поставяш така въпроса - трябва да си пълен глупак да държиш кеша на едно място (и яйцата в една кошница, както казва народа). Дет се вика в краен случай можеш да оставиш и 20% в омразните банки :)

България е рядко населена държава, какво замърсяване може да има. Разбирам да имаме население като Бангладеш - 170 милиона на територия колкото нашата.

Тук и последният бълващ смрадливи облаци трошляк ще получи 5-та категория. Особености на населението. Капиш?

Направете си категоризацията само за София..........за другите населени места няма нужда.

България става все по-рядко населена-сигурно и това е изпълнение на някоя чужда директива.

Според изследвания, които бяха направени от частни станции за измерване на замърсеността на въздуха се оказа , че 60 %от фините прахови частици във въздуха са от лоша инфрастуктура. Други 20% от отопление на дрехи, траверси и дограми, 10% автомобили... Ако искаха да решат наистина проблема-оправят всички настилки-улични и тротоарни, паркоместа и т.н. После се започваш с мангустите дето горят що захванат и чак тогава евро 6,7,8... А ако искаш да стрижеш стадото то начини колкото щеш. Пък и това да оправиш инфраструктурата си е голямо изваждане.