Коментари - Пренареждат жълтите павета в средата на май | dnes.dir.bg
назад

Пренареждат жълтите павета в средата на май

Променят материалите за фугата и основата под тях

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Пренареждат жълтите павета в средата на май | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И кой ще ги пренарежда? Пак същите хора. Номера е че в България няма майстори на тази работа. Хванати работници от улицата, уж майстори, това са те, затова и работата им толкова, след тях паветата тръгват да ги търсят.

Необходима е специална парламентарна комисия, която да извика на помощ чуждестранни експерти за компютърен модел на пренареждане3 на паветата. Ще се наложи и да вземем под наем спътник с онлайн видеовръзка с Президента, Парламента и Министерски съвет за съвети и корекции, както и за следене на работата на работниците и местоположението на всяко паве. Изобщо, тази работа не е като онази.

Препоткриха ли най-накрая супер новата технология от началото на миналия век?!?

Събудете редактора! Средата на април мина...

На всички тъпунгери? И Господ да слезе да ги реди, пак ще е същото. Когато са поставени тези павета, по тях са минавали по пет коли на ден. На този огромен трафик не може да издържи и бетон. Там просто трябва да се спре движението ида се направи тунел или надлез. Иначе тези павета ще бъдат унищожени безвъзвратно.

гнусната патка ще ни изтръска с още няколко десетки милиона на изпроводяк. Като за "последно 10"... Защо не пишете този ремот като гаранционна поправка ли ще е или като нов ремонт, защото Мин на културата били виновни!?

Април 2024 бе!

Добри хора ... щом и паветата след тях тръгват .

"Тази технология обаче била за леко и пешеходно движение максимум до 50 МПС-та на ден, включително и аварийни автомобили" Заяви изпълнителя на поръчката чиито работници така пренаредиха паветата, че не можаха да ги поставят обратно всички и останаха бройки за резерва, а няколко се наложи да се нарежат за да запълнят дупките в мозайката. Но не за целият участък, а само за една малка част от пътя. Тъй че без оправдания за това каква била технологията и на какво движение издържа!

по тях минаваха танкове и паради, подскачаха малоумни седесари и т.н.. Само като информация

идиоти

Вземете мерки на следващите избори!

културното наследство.....павета. Какви са тези изисквания за пясъчна вузглавница след като трафика там в последните 20 години се увеличил в десетки пъти. Като искате павета върху пюсъчна вузглавница направете един тунел отдоло за основния трафик и отгоре само за пешеходци, колелета и автомобили със специален режим.

Срам и позор за такива майстори.Добре, че не е жив дядо ми.Щеше да разбие главата с такова паве на изпълнителите. Колкото беше луд,толкова беше и мастор.Изпипваше всико до фанатизъм.

Половин София няма тротоари, няма навеси на спирките на градски транспорт, липсва осветление. Улижите са покрити с прах и не се мият. Не се пръска за комари от години, а те наливат в каца без дъно парите от нашите данъци.

Връщайте откраднатите пари мръсни продажници.

ХАХАХАХА

Фандъката да плати ремонта от джоба си!

Боклуци навсякъде, неокастрени дървета и неокосени тревни площи.

Ква фуга, кви пет лева бе. Я да погледнат някъде където не са ги пипали още дали има фуга.

Всичката Мара втасала ,че само жълтите павета ни бил проблема.В повечето от селата няма елементарна пътна настилка.Пешеходци и МПС се движат директно върху земната повърхност по т.нар. улици, като при сухо време са вдига прах , а при влажно и мокро време хвърчи кал навсякъде.

Не, не, няма такава държава.....