Коментари - Пренареждат жълтите павета в средата на май | dnes.dir.bg
назад

Пренареждат жълтите павета в средата на май

Променят материалите за фугата и основата под тях

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Пренареждат жълтите павета в средата на май | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не, не, няма такава държава.....

Всичката Мара втасала ,че само жълтите павета ни бил проблема.В повечето от селата няма елементарна пътна настилка.Пешеходци и МПС се движат директно върху земната повърхност по т.нар. улици, като при сухо време са вдига прах , а при влажно и мокро време хвърчи кал навсякъде.

Ква фуга, кви пет лева бе. Я да погледнат някъде където не са ги пипали още дали има фуга.

Фандъката да плати ремонта от джоба си!

ХАХАХАХА

Връщайте откраднатите пари мръсни продажници.

Половин София няма тротоари, няма навеси на спирките на градски транспорт, липсва осветление. Улижите са покрити с прах и не се мият. Не се пръска за комари от години, а те наливат в каца без дъно парите от нашите данъци.

Боклуци навсякъде, неокастрени дървета и неокосени тревни площи.

Срам и позор за такива майстори.Добре, че не е жив дядо ми.Щеше да разбие главата с такова паве на изпълнителите. Колкото беше луд,толкова беше и мастор.Изпипваше всико до фанатизъм.

културното наследство.....павета. Какви са тези изисквания за пясъчна вузглавница след като трафика там в последните 20 години се увеличил в десетки пъти. Като искате павета върху пюсъчна вузглавница направете един тунел отдоло за основния трафик и отгоре само за пешеходци, колелета и автомобили със специален режим.

Вземете мерки на следващите избори!

идиоти

"Тази технология обаче била за леко и пешеходно движение максимум до 50 МПС-та на ден, включително и аварийни автомобили" Заяви изпълнителя на поръчката чиито работници така пренаредиха паветата, че не можаха да ги поставят обратно всички и останаха бройки за резерва, а няколко се наложи да се нарежат за да запълнят дупките в мозайката. Но не за целият участък, а само за една малка част от пътя. Тъй че без оправдания за това каква била технологията и на какво движение издържа!

гнусната патка ще ни изтръска с още няколко десетки милиона на изпроводяк. Като за "последно 10"... Защо не пишете този ремот като гаранционна поправка ли ще е или като нов ремонт, защото Мин на културата били виновни!?

На всички тъпунгери? И Господ да слезе да ги реди, пак ще е същото. Когато са поставени тези павета, по тях са минавали по пет коли на ден. На този огромен трафик не може да издържи и бетон. Там просто трябва да се спре движението ида се направи тунел или надлез. Иначе тези павета ще бъдат унищожени безвъзвратно.

по тях минаваха танкове и паради, подскачаха малоумни седесари и т.н.. Само като информация

Събудете редактора! Средата на април мина...

Април 2024 бе!

Препоткриха ли най-накрая супер новата технология от началото на миналия век?!?

Необходима е специална парламентарна комисия, която да извика на помощ чуждестранни експерти за компютърен модел на пренареждане3 на паветата. Ще се наложи и да вземем под наем спътник с онлайн видеовръзка с Президента, Парламента и Министерски съвет за съвети и корекции, както и за следене на работата на работниците и местоположението на всяко паве. Изобщо, тази работа не е като онази.

И кой ще ги пренарежда? Пак същите хора. Номера е че в България няма майстори на тази работа. Хванати работници от улицата, уж майстори, това са те, затова и работата им толкова, след тях паветата тръгват да ги търсят.

Добри хора ... щом и паветата след тях тръгват .