Коментари - Васил Терзиев: Задръствания ще има, докато строим метро и разширяваме улици | dnes.dir.bg
назад

Васил Терзиев: Задръствания ще има, докато строим метро и разширяваме улици

На 20 октомври ще бъде отворено движението през три ключови кръстовища в София. Заради липса на кворум днес извънредно заседание на СОС заради тежкия трафик нямаше

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Васил Терзиев: Задръствания ще има, докато строим метро и разширяваме улици | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Фандъкова не сш показваше носа с години, този след всяка своя изява ме оставя в потрес ... колко градове имат и метро и развита пътна мрежа, но въпреки това задръстванията продължават. Колко тланзитни паркинга са готови около станциите на метрото, че да очаква някой да слезе от колата си и да се качи на влак?!?

Оди у лево у Б

говорите за амбиции, но засега само довършвате това, което направи ГЕРБ. Нищо ново не сте приели, да не кажа, че и бавите почти направените неща. На Симеоновско една 30 метра тръба 6 месеца я правихте, 3 багера бяха паркирани там, като последния месец имаше по един мангал да стои и да гледа в телефона си, а ние в задръстването само майносвахме. Ами ремонта в Драгалевци - и там 3 багера стоят и нищо не правят. Колко време вече? Сменихте Гл.Архитект и 4 месеца чакам едно писмо да ми се изпрати по пощата. Пред 4 месеца - прието, одобрено, само че нямало зам.кмет, който да го разпише и затова 4 месеца съм чакал да получа един документ, с който ме уведомяват, че трябва да им занеса един лист, за да ми продължи преписката. Не смеят да ми го изпратят от администрацията, защото зам.кмета не им го бил разписал, а такъв нямаше назначен от Терзиев. Порнография сте във всичко започнато.

Какви ги дрънка този ? В момента в София върви повсеместно стесняване на улици заради т.нар. "велоалеи" . Та дори им се отделя врем в светофарите, нищо че няма велосипедисти. Което води до драстично увеличаване на задръстванията. Но все пак, аз веднъж дори видях велосипедист на една такава алея.

Майтапиш се ,нали. Къде го видя?

ТОЗИ ТЕРЗИЕВ Е ГНУСЕН МАНГАСАР !!!!

Кои викат били управляващи? А защо почти всички председатели на комисии са от ГЕРБ, защо всички управители на предприятия са от ГЕРБ, назначени без конкурс и удобно сменени преди няколко месеца от "опозиционните" ГЕРБ. ЙФ каква част от програмата си изпълни? Колко се увеличи % на приетите в ДГ деца през нейните 3 мандата? Защото това винаги и беше най-големия приоритет?

Освен да си разширявате дупките помежду(васко ДСто и меката китка бонев) си и да рушите града, друго не правите. Няма да има задръствания, ако се изградят паркинги(вече е късно), като се спре презастрояването(вече е късно), като се направят широки улици и булеварди, адекватен градски транспорт и много други неща. Тези приказки са без никаква стойност. София заприлича на кенеф, както и цялата ни държава. Онзи чешкия художник доста добре ни беше оприличил на тоалетна.

Не защитавам това комунистическо мекере, но той е прав, във всеки голям град е така, много коли и много ремонти създават големи задръствания. Единственото спасение от тях е рестрикции върху автомобилите за да се използва градски транспорт. Градският транспорт в София е доста уреден, това е може би едно от малкото добри неща, които създаде учителката по руски език за дългото време през което се преструваше на кмет. Дори и автобусите по линия 72 не миришат, както по времето, когато Лойко беше кмет.

Само неспособните и некадърниците забраняват, защото не могат да се справят.

Погледни що селяндури се изсипахте там? Роден съм в село Лозенец, сега квартал на София и имам отлична представа за града. Това е разликата между теб и мен, на нивите на на семейството ми сега живеят хиляди пришълци като теб, всеки домъкнал трошка от някакъв скрап и станал баровец, а в моето село - парвеню.

Цяла Европа са некадърници.

На снимката - "синовете" на великия Доньо Донев!

Само герберска сган коментира тука!

Гледам и доста от шарените евроминдили ги защитават. Смятам, че сте 50/50.

Смучи, София!

Бойко, Шиши, Доган ... смучат България вече 35 години.

В София живее цяла България и продължавате да строите блокове за сметка на инфраструктура

При 22-25% празни жилища. Факт.

Как бяха толкова тихи от ГРОБ,когато техният кумир Тиквата и подгласничката му Фандъкова, създадоха от красивият град София, едно голямо гето ,презастроено, грозно,без инфраструктура и свободни зелени зони ,задръстено от коли и боклуци? Нещастни клакьори! И Хекимян вместо да се срамува от подлата си и лъжлива душа,квичи постоянно от всички възможни телевизии! Толкова е овъртяна от безкрайното гербово брюезхаберие,София,че и трябват години,за да бъде възстановена в що годе .нормален вид!

Мис Бони гледа много похотливо кметицата..

Което си вярно, вярно си е - при ГЕРБ, при Фандъкова нямаше задръствания, не знаехме какво е това "задръстване" ;-)

Това опит за неуместна шега ли е? Фъндъкова иначе не лош човек, има само едно отвратително качество и то е покорен тикво лакей. Даже в българския има вече думичка за това - "калинка". "Калинкити" не винаги са прости, но винаги са покорни и са назначени на висока държавна заплата за да са лакей на Бойко, Шиши, Слави Трифонов ....

жалки лекета.

Какво сте разширили бе гейзер? В Лозенец една улица я изрезахте и я направихте цялата в кръпки, вместо цялата.

Кмета, абе вземете оправете(поизправете) кръговото кръстовище на булевардите Андрей Липчев и св. Климент Охридски. Сега идвайки от центъра в посока околовръстното, Някой недоучил проектант-архитект на Фъндъкова и Бойко, е направил така, че първо трябва колата да направи остър ляв завой, после остър десен завой. А там минават големи съчленени автобуси и тази маневра за тях е невъзможна без да заемат и двете пътни платна. За това навлизат в съседната лента и това е предпоставка да пътни инциденти и запушване на движението. Същото малоумие го има и на кръговото на околовръстното и Бистришко шосе при Икея. Архитекти, кметове, общински съветници... почвайте да си вършите работата, да служите на избирателите си, а не да служиге на прости партийни вождове и корумпирани свръхцогати олигарси.

точно тия две кръгови отпушиха трафика там

Аз съм за кръговете движения, даже искам на още места, противник съм на малоумния начина по който е направено влизането в кръговото. Искам да изправят влизането, сега е като шикан от Формула 1, а съчренените автобуси не са толкова маневрени.

Моря хора, които не минават често на това кръгово да не коментират. Също и хора, които не са държали кормило през живота си.

Ха така! Признахте си, че не можете да оправите нещата! Ми кво превите още в кметството!? Взимате заплатки и взятки. Айде, марш оттук, комунистически и реститутцки изчадия!

Ти не си шоп с дървена кратуна, ти си платен клакьор с червена празна кратуна.

Епа не съм шоп - 200 годин родата живее у Вакарел, а аз преди 30г се преместих в София, не съм шоп!

На шумкарското копеле все друг му сере в гащите, това явно е семейна традиция за тия мандраджии...

Абе това комунистите сте много злобни и отмъстителни. Щом на някой дядото е бил партизанин и бащата милиционер от ДС. То той не може да бъде нещо друго освен БСП. Ако е нещо различно веднага е обявен за предател. Е видя се, у нас имоло и хора, които искат да следват своя път, а не да вървят в БКП=БСП стъпките на дядо си и на баща си.

вярваш ли си ...

такива хора, ама кметиците не са при тях

Хранейки се от откраднатото от дядо му и баща му... Пръв капиталист и евроатлантик и боклук също :))))))

:))))) Разширенията и строежа на метрото започнаха откакто Бонев и Терзиев се захванаха:)))) Те построиха и първата детска градина, първото училище, асфалтираха улица:)))) Иначе е доста по-просто - ако можеше Терзиев да научи фирмите на Вълка кога камионите им да събират боклука, без да пречат и беше помолил катаджиите вместо да клечат за надник в храстите да поизлязат на терен и да успокоят хилядите нарушители на предимство и знаци в час пик, задръстванията щяха да са наполовина. Иначе опулени общественици съм видял много и все са силни по телевизора;)))) И ако може само да не ми обещават задръствания - омръзнало ми е от дебили-наставници, които десетилетия ми обясняват как ще е зле и как да живея по правилата им. Освен задръстванията от Малката Нидерландия на Патриарха, до момента няма друго кой знае какво да са свършили - така че малко по-смирено и по-креотко. София не е само Патриарха и не е само за велосипедистите на Глово.

Терзиев, че си интелектуално неспособен разбрах ме, че не си мениджър също. Но да си мързелив и да обясняваш на хората да траят е нахално. Така щяло да бъде докато......! Ми уйчо, спри тежките камиони по натоварениет артерии; отрегулирай светофарите по-добре; мии улиците по-често! Аз съм в Слатина - от квартала няма измъкване - стройте за метрото на четири ключови кръстовища - нито свегофарите са наред, нито миете, нито нещата се по-добряват /напасват/ за 6 месеца - от ден на ден става все по тегаво. Но стройтелните фирми си почиват и събота и неделя и по празниците,....

Тия на снимката са типични "десни" олигофрени, избрани и припознати от другите "десни" олигофрени, благодарение на което този град е толкова насран.Обитава се предимно от "десни"

на снимката - трима некадърни пе...........................али

кметици от снимката до никъде няма да я докараме

Не може да бутнем половината град за да се оправи планировката на града в момента целия град е тип "звезда" всичко ходи и минава през центъра както знаем. Но и не бива допускаме да ни правят на "лумпели" - със сигурност от миналия септеври до сега града не се е увеличил с 200 000 коли или друго. Една от причините за тези задръствания е желанието "центърта" да се поизпразни от движение а всички да стоят и да не минават от там. А града не е планиран така. Дали ще строим "рингове" и т.н. това не променя този факт и само се въртим в кръг. Докато новите квартали не се планират правилно (уж нали има архитекти), не се изгради инфарструктурата - и тогава да се строят сгради на по 20 етажа, нищо няма да се промени. Всеки един строеж (голям, малък) завършва с 10-20 парко места и няма да се отрази на трафика. Което както знаем не е вярно. Всяка една нова кооперация ... сгушена между 10 др., отнема и задушава градската среда. Не може да има 4-ри лентови булеварди и да са паркинги, бус ленти, вело алеи и пешеходни пътеки.. и после задръстване... Общината взима милиони от сини/зелени зони но не инвестира в паркинги... Както по-горе написа един читател - две от предложенията може да се направят веднага и то не с много големи загуби. Що за ремонт е 225 дни, за 700 м.? Като искате оферти - не изибрайте най ниска цена. Вчера на опълченска - 1 бута ограда, 3-ма гледат. Навътре жив човек няма - в 9.30. И не се оправдавайте с метрото - метрото го "проектирате" да е по-евтинко т.е. с максимална печалба за строителите и го прокарвате под големите булеварди ... т.е. не където има хора - а така по да се уплътни съществуващия градеж. Що са "метро" е, като най-близките станции в големите квартали са на 2 км и довеждащия транспорт е трагедия. Нима решихте за 20 год., паркирането на Сливница? Нима има довеждащ удобен ЖП транспорт към градовете и селата около софия? то ако имаше - хората нямаше да идват с коли от 40-км. Хайде моля не ни говороте ... шменти капели

Ами то решениес трафика има, но мерките са не популярни. последните 35 години София се управлява от некомпетентни, корумпирани марионетки на "силните" партийни лидери! Ето ви няколкко непопулярни мерки които биха свършили перфектна работа за облекчаване на трафика в София: 1. На общински имоти да се изградят платени паркинзи (а не да се пазаят за наши хора) 2. Да се увеличат данъците на автомобилите. Особена за 2-ра, 3-та коля на едно лице данъка трябва да е х5 пъти! 3. да се задължат сторителите на всеки апартамент които строят да има по 2 парко места! 4. Коли от провинцията които се движът в София да плащат такси. Не може за софиянци данъка и гражданската да са по високи, а за 'батката' от Горно Уйно щото е терикат и не си сменя регистрацията на таралясника цените да са по ниски! 5. За влизане в идеалния център - не екологични ограничения, а такси. Сложете входна такса от 50.00 лв на ден и всички които умрат да си ходят с коли на работа в центъра ще слязат от тях! още идеи искате ли??? Аааа сетих се, ако дори една от тези идеи осъществите утре ще паднете от власт, а вие ламтите за постове и сте се вкопчили като кърлеж в козината на помияр и смучете от бюджета на града! ИСКАМ ДА СЕ ОТКРИЕ ЛОВНИЯ СЕЗОН ЗА ПОЛИТИЦИ!

предлагам данък “дебил" за такива като теб

От хора с две мозучни клетки оценки не приемам. Ходи си в Горно Уйно и не се опитвай да мислиш - дори не си разбрал за какво говоря!

Искаме си Чекмеджан велики- Строителят и Самоковската принцеса/2 грама мозък/!

пикай по жълтите павета

Нищо не се прави за проблема с паркоместата. Абе май се прави. Намаляват се

Когато масово се презастроява София и хиляди хора идват да живеят и купуват жилища за децата ,винаги ще има тапи,недостиг на детски градини, паркове места и зелени площи! Хора, гласувайте на 27ми Октомври, защото Кмет Терзиев ще гласува!

Правителството не решава точно тези пробмели на София. Да бяха гласували когато трябвше миналата година...

Да си кежеме истината, София е пренаселена от селяния и ежедневно влизащи да работят в града. Основен фактор за това е дивашкото строителство, което генерира пряк и косвен трафик от понеделник до петък. В събота и неделя положението с трафика е коренно различно, спомняме си 2009-2010 когато гръммна имотния балон, София опустя за 2 години. Софиянци масово използват метрото за разлика от селяните които не знаят как или ги е страх. От тук следва въпроса колко са нужни буферни паркинги, а липсват общ. паркинги в големите жилищни квартали. И не на последно място е безумието велоалеи в центъра и бус ленти по широките булеварди. Няма велосипедисти, а тролеите и автобусите в час пик са полупразни.

Ако всички си бяха седели по местата , откъдето дойдоха в София, сега щяхме да имаме големи ,облагородени села и паланки , а в София нямаше да има задръствания !

Еврика!!!!!

Ти ли ще им осигуриш работа? Иначе би било добре, боксониерата на баба ти в Люлин 19 , нямаше да струва 800 лева на месец, и някои "аристократи" щеше да им се наложи да работят. И нямаше да се изживяват като висша раса, ама то си е качество на низшите духом .

Те сами щяха да си осигурят работа . За децата им ще трябва детска градина - ето ти ти работа за учителки и персона, за училището и читалището -също, за медицинския пункт, за пощата , за фризьорския салон, за магазините и кафенета , за таксита и маршрутки до окръжните градове, за производители на чиста продукция и за какво ли не . В много села има условия за бизнес - защо арендаторите само искат субсидии , а не направиха цехове за брашно, макарони , всякакви тестени изделия, за производство на олио малки предприятия и какво ли не още ! Всички чакат или държавата да им намери работа или други да ги наемат ! Ами работе сами , кой ви спира - нали искахте частен бизнес !

Разширените улици през стари сгради ли ще минат? Или през парка за да се прегрупирате?

Ами стойте си , но вечер, когато няма трафик- нали уж сте професионалисти и мислите за доброто на "Софиянци"

Живея в Овча купел и съм пешеходец. По ул.Иван Радоев и по ул Маестро Кънев няма тротоари, а на места и улично осветление. Колите са паркирани една до друга и пешеходците се движим предимно по платното защото просто няма къде. Шофьорите са предимно млади хора- студенти с малък или никакъв опит и често карат доста бързо. Въпрос на време е някой да пострада. Не съм експерт, но в районите със синя и зелена зона пешеходците нямат този проблем.

Господин Кмете, четете и събирайте мнения! Дори тук можете да откриете предложения на граждани, които биха спомогнали значително за облекчаване на трафика! Защо не се предприемат активни дейности, защо вече ги няма полицатите на възлови кръстовища и ръчното упраление на сфетофари, защо само чакаме да мине времето...?

И как точно на 20.10 ще бъде отворена Опълченска?! Днес е 17.10 - не е лошо да се поразходите до там, за да видите какъв хаос е сътворен от любимците Ви Трейс! Невъзможно е да приключат ремонта за 3 дни!

Ако има срокове, следва да се налагат глоби. И не по 10 000 лева за проект от 7 000 000, а реална сума, от която да ги заболи.

Срокове има, но нямат нищо общо с действителността. Уж щяха на етапи да ремонтират, разкопаха всичко де що видят по цялата улица! На първо място и Терзиев трябва да бъде глобен за лъжите, които ръси наляво и дясно, после и Трейс!

План за подобряване на трафика: 1. Премахват се зоните за паркиране по улици и булеварди с повече от 2 платна - Сливница, Мария луиза, Дондуков, Тодор александров, Стамболийски 2. Всички улици с ограничено паркиране или спиране се контролират от полицаи и паяк - Красно село - бус лентата по Житница е постоянно блокирана от спрели или паркирали коли. Без значение от времето в денонощието 3. С къртица или друга изкопна техника се правят паркинги (платени) под площадите, където е възможно - например под мавзолея - поне 3 нива 4. Спира се строителство без да е осигурена инфраструктура за преминаване в две ленти. точките 1 и 2 могат да се изпълнят веднага без никаква инвестиция и забавяне.

Ама тия лайнари си просят, да ги изритаме на сила от московска.

По принцип съм привърженик на редуцирането на ползването на лични автомобили, та затова съм несъгласен с разширението на Опълченска...хората вече започнаха да си продават апартаментите в блоковете, дето ще са буквално до улицата вече.

Няма проблем човек да е гей, но когато е педераст по душа - за нищо не става.

Ама кмете.... абе човек... Миналата седмица на Черни връх около Парадайса. Вярно, че то там движението е ... Светофарите в жълта мигаща, спряла една полицейска кола и затворила една от пресечките, полицаите се подпрели на капака на колата и си говорят, а в кръстовището анархия. Разбирам, че не са имали заповед да регулират движението, ама така и така са там, патрулката е спряна напреко (демек на всички ни е ясно, че от там няма да се влиза) поне единия да вземе палката от колата и да иде да регулира движението, пък другия да се подпира на капака. Миналата година. Ремонт на Борис 3-ти за трамваите. Хубаво. В същото време укрепване на свлачище при Владая, хубаво.... От Владая до околовръстното булеварда беше почти напълно непроходим. Що не направихте ремонт на цялата отсечка ( и без това прилича на лунен пейзаш) ами трябваше 3 пъти от тогава насам да затваряте в петък вечер булеварда да кърпите дупки и накрая пътя пак на лунен пейзаш?!? Викате строителството на метрото. Браво, похвално, Вие отидохте ли да видите регулацията на движението около площадката на Окръжна болница, паркингите на блоковете в съседство, паркинга на бизнес сградата, достъпите към тях? Едно приятелче на детето като по-малък казваше "Няма мисъл бабо,няма мисъл!"!

Към Драгалевци метро няма, но задръстването почва още от мола. В младост метро не се строи, но виж какво се строи покрай метрото. Кухи приказки на кило. Презастрояване без инфраструктура и паркоместа. Ха някой е казал нещо го подсещат какво стана с Иванчева. Осирането на София по този начин е страшно престъпление и следващите поне 5 поколения ще живеят в гнус заради такива като мис Бони.

Който и да управлява, когато висшата цел на Бай-Ганьо е да кара 15 -20 годишен таралясник до магазина, вместо да се разходи за 5 минути ще сме си на същото дередже. По улиците от двете страни ще си има по 2 редици ламаринени трошки По тротоарите все няма можеш да минеш от "паркирали" шофери. Ще дишаме изпаренията на поредния ЛУКСОЗЕН - НОВ ВНОС - УНИКАТ(пърдел на 20 години) , и на други коли в режим на полу-разпад. Ние сме авто-моргата на Европа и се мислим за големи гъзари. За задръстванията най-вече е виновен манталитета на Бай-Ганьо

Задръствания ще има докато продължава да се презастроява София без да се строи неоходимата инфраструктура. Разрушават 10 къщи в които са живели 100 човека. На тяхно място строят няколко блока в които живеят 1000 човекта. Обаче улицата е същата, парко местата са същите, училището е същото - как да станат нещата!? Това се случва в доста квартали, например в Гео Милив.

Нагли копеленца, които си мислят, че след като излъгаха по-елементарните и глупави жители на столицата, ще векуват в Общината. След 3 години ще бъдат изметени като вмирисан боклук. Ако не и по-рано.

Кмете, Драгалевци -Парадайс, което е към 3 км. се минава за час вече. Автобусите са нередовни, а метрото никога няма да стигне до Витоша.

Как да се редовни автобусите като всеки е тръгнал с кола, вместо да ползва градския или да се разходи. Познавам един. Живее на 15 минути от мола, ама все е с кола. Няма да ходи пеша.

Спокойно, от Бистрица надолу е същото. Като се забиеш в Младост и всичко свършва.

Вижте ги само тия тримата на снимката. Вижте ги внимателно - един по един. Докато такива индивиди могат да влизат във властта и то по (относително) демократичен начин - няма надежда!

Пълни олигофрени

Оправете градския транспорт и хората ще се возят.

Добре си е градски. Идва си навреме 95% от случаите. Сутрин и вечер е по-често, ама вие сте свикнали да мразите. Всичко това го направи Фандъкова. Включително и метрото