Правят нов проект за тунел под връх Шипка - с двулентов път в двете посоки
Според регионалния министър интензивността на движението в региона е много голяма
Обратно в новинатаКоментари - Правят нов проект за тунел под връх Шипка - с двулентов път в двете посоки | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ъъъ (нерегистриран)
Изучиха се от Бойко. От тунели лесно се краде, никои не вижда какво става, а много пари трябват
Врата в полето (нерегистриран)
В Габровско няма нито магистрала, нито двулентов път в двете посоки! Нито един! Този мухъл ще направи първият!
да (нерегистриран)
Същото е и в Казанлъшко! Най-близката магистрала е в Стара загора и Пловдив!
поредната калинка (нерегистриран)
Министъра щял да го "канселира" тунела!!!! Демек мадърфакър ще канселира....
Зоро (нерегистриран)
Да го нахакам на тоз дет ми трие коментарите!
Нищо (нерегистриран)
Няма да построят тези. И един 1км път, камо ли тунел. Това са само приказки, за да оправдаят бездействието си. Най-много да откраднат няколко милиона за проект, който НИКОГА няма да бъде реализиран. В Северна България здраво се прецакаха. Внуците им ще посрещнат 22 век БЕЗ магистрала!
Минчо (нерегистриран)
Ако управниците бяха загрижени отдавна щяха да го построят да се свърже Северна и южна България ама кой ли го е грижа само някакви мнения проекти търгове и айде мандата свърши и пак се започва сега влизало в съда значи въобще няма да е
БМ (нерегистриран)
Абе ти направи този, проектирания тунел под Шипка! А ако ти се стори тесен, после втори може да се построи до него, хем проекта вече ще е готов, хем път ще има до него, хем ще имат вече опит строителите. Ама не - сега ще обясняваме, че е по-добре да няма тунел, отколкото да има, ама да не е най-широкия възможен.
Герберо- депесарските (нерегистриран)
Тролове, се скъсват да обясняват, колко си е хубав тунел само с две ленти Но иначе врещят за задръстванията по Хемус, когато движението е организирано именно по този начин, само в единия тунел Да ви хрумва, смотльовци, че един ден ще има магистрала, север-юг? Нов тунел ли ще се прави тогава? Аман от платени герберо- депесарски плювачи
Да не говорим, (нерегистриран)
Какво се случва при ремонт, профилактика или някаква катастрофа в тунела Ако са два, движението се отклонява в другия, а ако е един? Отново пълзене през Шипка? И това само на прима Виста Е мноо, мноо сте смотани тва крадливите герберо- депесари
пълни глупости (нерегистриран)
Под Алпите има сума ти двулентови тунели, които си бачкат от сума години! Въпрос на организация и контрол на поддържането и експлоатацията!
Поредният (нерегистриран)
малоумен министър! Не се учудвам като е от квотата на Чалгата. Няма ли кой да му каже каква ще е разликата в цената! Или целта да се усвоят едни пари и да се прибере комисионната.
те са марионетки (нерегистриран)
Някой им дърпа конците - ами боклушарския завод в Тракия!
Bobi (нерегистриран)
Бих желал такъв път под Витоша, дирвктна връзка от околовръствн към магистрала Струма
Всичко (нерегистриран)
опира само до проекта , до едни по лесни пари за усвояване / крадене / ... пък строителство аллах керим :)))
Онзи (нерегистриран)
Намирисва да.Всичко започнато се спира и все нови проекти.Преливане на Пери в други джобове.Естествено,че от двулентов път няма смисъл повече.За какъв интензивен трафик говори тоя?Ходи в Алпите и виж.Повечето са двулентови,освен ако не е магистрала.,а трафика там е в пъти по-интензивен
Челен опит (нерегистриран)
Строителството на тунела да мине към мевере! От единия край копаят тези, които са гласували за ГЕРБ! От другия гласувалите за ДПС! На най трудните места вътрешнопартийната опозиция на БСП! И максимално скъсяване на сроковете
Марк (нерегистриран)
350 млн. С откраднатите за саниране милиарди отдавна щяхме да имаме тунела и пътищата от двете страни на Балкан.а Доживотен затвор за Тиквата- Крадец!
….. (нерегистриран)
Който е минавал по обходния път на Габрово, вероятно е забелязал колко е неподходящо направен за тирове, там ще имаме големи катастрофи - тесен, с остри завои и големи наклони.
oko (нерегистриран)
От двулентов в четирилентов, после пак в двулентов. Като се има предвид и че изпреварването в тунел е забранено и че извън града трябва да се движиш в най-дясната лента - от какъв чеп ще го правят четирилентов, след като НЯМА план да има четирилентов път! И като знам как караме и как спазваме закона - това е рецепта за много и тежки катастрофи...
Зелкс (нерегистриран)
Превеждам. Ще даваме пари за проектиране на наши хора . Проектът е поне 5% от стойността, тоест ще са милиони.
Az (нерегистриран)
С други думи, нищо няма да построят докато са на власт, само ще проектират и ще одитират. За да усвоят едни пари. А ни е ще си седим без пътища.
ахмак (нерегистриран)
Асеновград-Пловдив с колко ленти е? И то напълно измислен от нищото проект, който Каназирева и Бойко приоритезириха за сметка на много по-стари проекти като Шипка, магистралните връзки на Стара Загора и т.н.
. (нерегистриран)
На бас, че накрая паметника ще хлътне!
И защо Шипка?! (нерегистриран)
Този тунел трябваше да свързва Велико Търново със Стара Загора, ама щом сте решили, че е по-важно да се свърже Казанлък и Севлиево ваша си работа.
Уйу (нерегистриран)
А да ти го наместя?
Анонимен (нерегистриран)
Тия са некадърни един пирон да забият,не харесвали проекта,че бил с едно платно и две ленти. И така ще си проектират 4г. Ами аз искам и двойна железница да минава … Тока ни лъжеха и при социализма. Накрая се радвахме,ако за 4г направят и една канавка(фанфари и хора).Кадри има в YouTube.
Да (нерегистриран)
Кви проекти бе , вие сте до пролетта !!! А после като в Казахстан ви чака
ей тъй се прай (нерегистриран)
Ами супер дайте едната тръба на първата спечелила и другата на втората спечелила която свърши първа тръбата си да почва да копае другата тръба от другата страна като се срещнат по средата ще се разбере кой е спечелил делото . Така няма да чакаме резултата от делото 5 години и после няма да чакаме изграждането му още 10 години. Като тръбата с Гърция.
Просто киро (нерегистриран)
А втори мост на дунава кога
Ми (нерегистриран)
Те нали 4 ще са.
Ъ (нерегистриран)
Че то има втори мост, бре серсем. Позаинтересувай се.
Оксфорд (нерегистриран)
Инфраструктура е базово условие за развитие. Друга тема е дали точно тунел покрай Хаимбоаз е най-важният инфраструктурен обект. Според мен много по-важни са пътя ВАРНА-БУРГАС, магистрала Хемус, пътя Русе - Стара Загора, магистрала Струма, пътя Видин-София и връзката му с Хемус, Аспаруховият мост, моста при Витиня.... Също много важно е обновяването на ЖП транспорта, както и разни пречиствателени станции, Вик съоръжения, язовири за напояване...
КГБ (нерегистриран)
Абсолютно, много си прав. И за това оня плешивия габровски нещастник трябва да бъде вкаран в затвора за разхищаване на държавни средства.
АФ (нерегистриран)
“Поне по две ленти в посока” , Ама тия новите от кое комедийно шоу излязоха? Този знае ли за какво говори? Що не вземе да поръча и един тунел за каруци и велосипеди, нали е дружка със зелените?
Carella (нерегистриран)
Тоз тунел още преди 89 г го правят. И под Арбанаси -между Търново и Горна Оряхавица. тунели няма още
Нищо ново (нерегистриран)
Същото е и с Хемус. Скоро станаха 50 години от първата копка
Народна пара (нерегистриран)
Е, що да не похарчат народна пара за нов проект... Всяко управление ще си прави и плаща с наши пари собствени проекти... А, фактическия строеж - я се състои, я не
Марс (нерегистриран)
Разбрахме! Това ще ви е извибението да не го правете ще имаме тунел както имаме АЕЦ Белене
Щетко (нерегистриран)
Проекти да ти види окото и пари, които се влачат покрай тях...
КГБ (нерегистриран)
А как ще стигаме до този тунел когато го направят, не знам. И от към Севлиево пътя е ужасно тесен и от към Велико Търново е само завои, да не говорим за така нареченото околоМръсно на Габрово. Оня плешивия габровски некадърник трябва да бъде вкаран в затвора за разхищаването на държавни средства.
Гьобелс (нерегистриран)
Когато се превземе една държава (демократично разбира се), НИКОГА не се инвестира в нещо, което носи приходи - заводи например. ВИНАГИ се инвестира в това неща дето води до разходи и задлъжняване на хората като цяло - магистрали, градинки, паркове, пребоядисване и т.н. Хайде сега да си спомним колко български завода са открили нашите управници за 30 години? А колко магистрали, паркове, градинки? Всеки да се огледа за табели - как братския ЕС "дава" пари за това или онова. И за какво ги "дава"? (на табелата пише). И всеки да се замисли - От къде ги взема братския ЕС тези пари? И Защо няма табели - Колко пари плаща БГ на ЕС всяка година?
Не съвсем (нерегистриран)
Инфраструктура е необходима. Това е базово условие за развитие. Друга тема е дали точно тунел покрай Хаимбоаз е най-важният инфраструктурен обект. Според мен много по-важни са пътя ВАРНА-БУРГАС, Хемус, пътя Русе - Стара Загора, магистрала Струма, пътя Видин-София и връзката му с Хемус, Аспаруховия мост, моста при Витиня.... Също много важно е обновяването на ЖП транспорта, както и разни пречиствателени станции, Вик съоръжения, язовири за напояване...
Егати тъпака (нерегистриран)
Абе ти какво искаш държавата да ти построя едно заводче и да ти го подари може би? Ти как я мислиш тая работа-Европейския съюз дава пари на България за да строи заводи и предприятия и след това да ги подарява на частници? Или си мислиш че връщаме едно време държавните предприятия? Дето се оказа че извън сив не могат да функционират?
4 (нерегистриран)
Лошо няма, нека и 6 /шест/ лентов го направят- само дето от Габрово до северният вход на тунела вече е построен 2/дву/ лентов път Обхода на Габрово новият и новият мост също е 2/дву/лентов Тия че нищо няма да направят това е 100 процента ясно Основно ще се съсредоточат да /УЗАКОНЯВАТ/ построеното от ББ Като свършат с него ще почнат да / УЗАКОНЯВАТ/ и построеното от Тодор Живков
Аз мислех (нерегистриран)
че тоя тунел вече го копаят и са към края му? Поне така звучеше от устата на боковите хора ! При толкова много магистрали, които построиха, една напреко България не направиха !
КГБ (нерегистриран)
Разгеле, поне за тунела, а козята пътека до тунела няма ли да бъде и тя с по две ленти.
ююю (нерегистриран)
30 години го почват тоя тунел. Направо класическа българска работа.
ех (нерегистриран)
Когато го построят няма да има смисъл от него. Хората ще се телепортират вече.
Хола (нерегистриран)
Не са 30. Още От от байтошово време са го захванали. Първият проект за който съм чувал е от 70-те години на последния век на миналото хилядолетие, ама може да има и по-стари. От 80-те има вицове по темата.
Краси (нерегистриран)
От 1894 г. е първия проект
Пламен Пасков (нерегистриран)
Вместо 6 лентовата магистрала на Баце те щели да правят двулентово пътче ..
Практиков (нерегистриран)
Би Tрябвало да има и жп линия в тунела. Да не се окаже че са я забравили и нея.
Зоро (нерегистриран)
Чакай да завършат новия проект па ти
Мис Мисирка (нерегистриран)
То тоя тунел само от първи копки ще го прокопаят
Хари (нерегистриран)
Пак е нещо. Добре яе Караджата от Отворено общество се зае. Тои пробиването го умее.
Ами (нерегистриран)
Фирмите на Шиши срещу тези на Черепа. Магнитски....
:) (нерегистриран)
Правят нов проект, не значи ли, че нищо няма да се прави в обозримо бъдеще?
Да ви преведа какво значи (нерегистриран)
Ако някой не е разбрал. Сега ще усвоявам едни пари но няма да направим нищо. Щото проекта ще го правим една-две години. След това поне една година ще избираме изпълнител. След това поне две-три години ще текат обжалвания.
Е, да де (нерегистриран)
Нали това правеше и Боко ... Проект за магистралата няма още, ама едни пари са вече платени! Има опит вече , така да се каже !
Idioti (нерегистриран)
Ох, аман от идиотиии!!!! Абе, хвани построй нещо бе, мама ти! Нямаме пътища, а скоро летящи автомобили ще има!
КГБ (нерегистриран)
Не е точно така. Ако ще строи нещо, то да бъде направено както трябва, не само да се замазват очите на хората и да си пълнят джобовете
За 20 години (нерегистриран)
Преди да съществува ГЕРБ какво въобще построиха, та ще ми говориш че щели да го построят както трябва???
инженера (нерегистриран)
Да построят едната тръба, пък после да си проектират втора и още едно платно на чисто новият обход на Габрово. Явно целта е всичко да се върне на препроектиране, щото по-лесно се усвоява. А като строиш, всеки ще отиде на място да ти намери мана. Баси промяната.
ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА (нерегистриран)
Не правете нищо! Не ви бива. Само като се сетя колко години се ремонтира тунела от един!!! километър на Витиня и ми стига. Това само ще го умувате хилядолетия, а па за строителството и после ремонтите на ремонта не знам...
Киро (нерегистриран)
Околовръстните на Пловдив са с по един лента, тунелът под Шипка с две, а защо не и с по три ленти в посока.... Да те е.а у министъра прост!
ахмак (нерегистриран)
Асеновград-Пловдив с колко ленти е? И то напълно измислен от нищото проект, който Каназирева и Бойко приоритезириха за сметка на много по-стари проекти като Шипка, магистралните връзки на Стара Загора и т.н.
НАЙ
НАТО с декларация, позволяваща на Украйна да използва западни оръжия за удари по Русия
Радев поиска депутатите евроатлантици да се подпишат, че биха воювали за България
Внезапно почина главният редактор на "24 часа" Борислав Зюмбюлев
ЦИК свали билборди на ПП-ДБ с Борисов и Пеевски, съставя акт на Денков
Кремъл: НАТО е в пряка конфронтация с Русия
НАТО с декларация, позволяваща на Украйна да използва западни оръжия за удари по Русия
Радев поиска депутатите евроатлантици да се подпишат, че биха воювали за България
Урсула фон дер Лайен: ЕС трябва да се подготви за евентуална война
Кремъл: НАТО е в пряка конфронтация с Русия
ЦИК свали билборди на ПП-ДБ с Борисов и Пеевски, съставя акт на Денков