Версия: Пожар в склад с въглища довел до края на ”Титаник”

Причината за потъването на "Титаник" - най-големият лайнер за времето си - може да е пожар в трюма за въглища, пише в. "Индипендънт", цитиран от Дарик радио.

Обратно в новината

Коментари - Версия: Пожар в склад с въглища довел до края на ”Титаник” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всички филми за Титаник да се снимат по още един път с новата версия. Да се анулират старите филми и да се възстановят комисионните. Приходи трябва да има.

Видеозапис предаден от сирийския правозащитен център на ФБР и ЦРУ разкрива участието на Путин в подпалването на отсека на Титаник ! Обамович след изслушването заявлението на спецслужбите на ФАЩ ще наложи санкции на Русия - обявяване Путин за персона нон грата !

Защо не Цитирате Бойко-прес . "Титаник потъна по вина на всички царували преди мен".

След сто години на снимки на предмет престоял на хиляди метри дълбочина в солена вода са открити следи от сажди! И как по-точно се скрива острата и задушлива миризма на тлеещи въглища в такива мащаби в продължение да дни? Първи април е далече.

Това не е могло да се случи обаче, без да се хакнат предварително компютърните системи на борда, лично от другаря Путин.

БСП е като титаник пожара от вътре ще го потопи

По-безумна версия едва ли маже да се измисли! Значи пътува си кораба цели 2 седмици с пожар на борда и екипажа успява да скрие този факт от пътниците! Тази "учен" знае ли какъв черен и задушлив пушек се отделя от горенето на въглища, всички пътуващи на кораба до няколко часа ще са се умирисали на кюмур и ще кашлят неудържимо с почернели от сажди лица и дрехи! Този "учен" да дойде зимата на гости в някое село или квартал в България където хората се отопляват на печки с въглища за да види за какво става на въпрос и тогава да пише небивалици!

Путин е виновен! Наредил е да торпилират Титаник.

виж горе снимката и си задай въпроса за какво са четирите големи комина на кораба. Той се е движел чрез постоянно изгаряне на въглища ...

Аааа, още веднъж в ония ледени води не влизам, при това заради жена!

А дано ама надали.

При висока влажност,ако са струпани голямо количество въглищата се самозапалват и няма пушек поне извесно време.Виждал съм го с очите си.Така че може и да е имало пожар.За самото гасене незнам ,но съм чел че в Китай има въглщна мина, която повече от 400 години не могт да угасят.А ако е имало висока температура(макар ,че океанската вода е охлаждала все пак) метала със сигурност е променил свойствата си. Но това не пречи Путин да е виновен.

...е загинал, защото се е състезавал. В началото на трансатлантическите рейсове е учредена купата "Синята лента на Атлантика", която се връчвала на лайнера, преминал най-бързо маршрута Европа-Ню Йорк, син флаг, който се издигал на гротмачтата и вероятно добра сума кеш. Башка голямата реклама. В напреварата се включили всички луксозни превозвачески фирми от Англия, Франция и Германия. Списък с корабите победители и съответната фирма го има в нета. Въпреки гибелта на "Титаник" надпреварата продължила до 50-те г. на 20 в. Ако не се лъжа, последният шампион е френският "Франс." Мнозина се питат какво би станало с "Титаник" ако беше оцелял. Нищо по-различно от останалите. Вероятно би завоювал една две титли, след което щеше да бъде заменен с друг--след потъването спират работата по негов близнак. Много от лайнерите биват мобилизирани през войните за превоз на войска и боеприпаси, "Лузитания" я потопяват германците, "Нормандия" и кралиците возят войници, после отиват за скрап.

Комините ги виждам, но те служат да отвеждат изгорелите отработените газове от двигателите директно нагоре в атмосферата, а при един пожар този пушек ще излиза безконтролно отвсякъде вътре в кораба. Така, че няма начин при един пожар да накараш пушека да излиза само през комина. Ако все пак знаеш за такъв може да го споделиш с нас!

Стига с този "Титаник", кажете какво стана с айсбера.

Нищо ново и сега крият ,че сме в криза , ама кои ще го признае ??

Телеграма от "Адмирал Кузнецов" - Дым без огън не бывает.

Какво стана с айсберга не знам, но Путин връчи лично на капитана му "Герой на Росия" и следващото офицерско звание.

Както се споменава в материала пожарът продължавал "няколко седмици", а корабът е пътувал само 4-5 дни!? Смех!

Въглищата ги товарят преди да се качат пътниците.Самите пътници сигурно няколко дена са се настанявали.

ако променят сценарият с мъж, може да опитам пак

30 години посветени на изследвания и накрая излиза с толкова всевъзможно тъпа версия допринесла за трагедията. " Пожарът на борда е започнал още преди съдът да отплава от Саутхемптън, твърди Молони." Интересно как не са направили проверка преди тръгване за състоянието на материалите и горивото на кораба,също така пожар именно в трюма(трюма които трябва да е обезопасен от пожари както на всеки друг кораб) за въглища едва ли би останал незабелязан за "седмици" и така до крайният четвърти ден от отплаването. "Обшивката на кораба се нагряла и именно поради това сблъсъкът с айсберг се оказал с толкова печални последици" Пред вид факта,че само кораби ледоразбивачи могат да отстоят удар с лед едва ли обикновен круизен кораб би отстоял Айсберг достатъчно дълго че всички хора да се спасят от потъването.

Тази новина, не е новина. За пожарът винаги се е знаело, но се е изтъквал като спомагателна причина за бързането. Освен това в онези времена за работа с въглища уменията и познанията са били далеч по разпространени отколкото днес.

Устоят се пише.

Запалили се въглищна мина зазидваш и казваш на внуците да идат да видят какво става. Има такива случаи навсякъде по света, даже цели градове се евакуират, че да не се издушат хората.

Да, ама трябва и айсберг, а Бойко не е айсберг, а балон, който вече издиша.

Нищо не разбирам от въглища. Обаче к'ви са тия отработени газове, незнам. Т'ва са едни тръби, въглищата си горят в котела и пушека излиза през тях. Та ако там където се съхраняват въглищата, ако затворено и му сложиш една по височка тръба, тя ще сеопита да изтегли въздуха и колкото е по-топъл и колкото е по-висока, толкова повече ще тегли. Т'ва е като да запалиш огън в камина, не се опушва цялата къща, ако не е запушен комина.

Точно така е както казваш - коминът е свързан с котела и дърпа пушека в него нагоре, а пожара е извън котела и няма как да вкараш пушека от пожара в котела за да го изкараш нагоре. Все едно да имаш в хола на къщата си камина, но пожара да е в мазето и ти да се опиташ да отведеш пушека от пожара в мазето през комина на камината в хола. Няма как да стане!

"Комините ... служат да отвеждат изгорелите отработените газове от двигателите" Браво бе юнак! Много плиткоУмно :))) И само за информация - двигателите на Титаник са ПАРНИ турбини, и от тях излиза само водна пара. Комините са за друго - пробвай да се досетиш сам :)

Той покрай голямата си компетенция...загуби някъде граматиката, ама, карай - важното е, че "изока" и той по темата...:))

За мен най-злощастна причина е ,че Филипс е пропуснал да съобщи последното предупреждение за айсберги в района.Тогава е било модно буржоата да пращат телеграми и са го претоварили на макс с глупавите си поздрави.

Ако е така, водата около Титаник е трябвало да кипи, а готвачите му да гребат сварена риба направо от морето!

По-трудно за мен е да определя какво е "евентуална причина " и равна ли е на "фактор". Това с въглищата е било масов случай. Примерно за мен причина е поведението на 2 капитан който е бил наясно с кораба и вместо челен удар е предпочел да ги разпорят странично.

chavdarlk

Точно комините са за пушека от въглищата! Парата в огромната си част е кондензирала и се е използвала за ново нагряване! Нужвото количеството несолена вода е било огромно и без регенерация не е било възможно проектирането на двигателите.

тази "новина" някак си ми напомня на обясненията за потъването на "Европа", на комунизъма, на клинтън и на много други потъвания... Сещам се и за един виц: Двама си разговарят: "За всички нещастия на тази земя са виновни евреите!". На което другият отвърнал: "Е не! Поне за потъването на "Титаник" не са!". "А айсберг как ти звучи?"

Еврейте са виновни !

Правилно - "комините са за пушека". Но НЕ ОТ ДВИГАТЕЛИТЕ, а от котлите. :)

Търсих, няма публикувана информация от какъв материал са били нитовете.Тогава не са употребявали заварка. При висока температура ,различните материали си пречат. Ако да е иначе стомана се закалява по-този начин -нагряване и охлаждане в присъствие на въглероден диоксид.