Коментари - Версия: Пожар в склад с въглища довел до края на ”Титаник” | Днес.dir.bg
Коментари
Търсих, няма публикувана информация от какъв материал са били нитовете.Тогава не са употребявали заварка. При висока температура ,различните материали си пречат. Ако да е иначе стомана се закалява по-този начин -нагряване и охлаждане в присъствие на въглероден диоксид.
тази "новина" някак си ми напомня на обясненията за потъването на "Европа", на комунизъма, на клинтън и на много други потъвания... Сещам се и за един виц: Двама си разговарят: "За всички нещастия на тази земя са виновни евреите!". На което другият отвърнал: "Е не! Поне за потъването на "Титаник" не са!". "А айсберг как ти звучи?"
По-трудно за мен е да определя какво е "евентуална причина " и равна ли е на "фактор". Това с въглищата е било масов случай. Примерно за мен причина е поведението на 2 капитан който е бил наясно с кораба и вместо челен удар е предпочел да ги разпорят странично.
Ако е така, водата около Титаник е трябвало да кипи, а готвачите му да гребат сварена риба направо от морето!
За мен най-злощастна причина е ,че Филипс е пропуснал да съобщи последното предупреждение за айсберги в района.Тогава е било модно буржоата да пращат телеграми и са го претоварили на макс с глупавите си поздрави.
Тази новина, не е новина. За пожарът винаги се е знаело, но се е изтъквал като спомагателна причина за бързането. Освен това в онези времена за работа с въглища уменията и познанията са били далеч по разпространени отколкото днес.
30 години посветени на изследвания и накрая излиза с толкова всевъзможно тъпа версия допринесла за трагедията. " Пожарът на борда е започнал още преди съдът да отплава от Саутхемптън, твърди Молони." Интересно как не са направили проверка преди тръгване за състоянието на материалите и горивото на кораба,също така пожар именно в трюма(трюма които трябва да е обезопасен от пожари както на всеки друг кораб) за въглища едва ли би останал незабелязан за "седмици" и така до крайният четвърти ден от отплаването. "Обшивката на кораба се нагряла и именно поради това сблъсъкът с айсберг се оказал с толкова печални последици" Пред вид факта,че само кораби ледоразбивачи могат да отстоят удар с лед едва ли обикновен круизен кораб би отстоял Айсберг достатъчно дълго че всички хора да се спасят от потъването.
Както се споменава в материала пожарът продължавал "няколко седмици", а корабът е пътувал само 4-5 дни!? Смех!
Стига с този "Титаник", кажете какво стана с айсбера.
...е загинал, защото се е състезавал. В началото на трансатлантическите рейсове е учредена купата "Синята лента на Атлантика", която се връчвала на лайнера, преминал най-бързо маршрута Европа-Ню Йорк, син флаг, който се издигал на гротмачтата и вероятно добра сума кеш. Башка голямата реклама. В напреварата се включили всички луксозни превозвачески фирми от Англия, Франция и Германия. Списък с корабите победители и съответната фирма го има в нета. Въпреки гибелта на "Титаник" надпреварата продължила до 50-те г. на 20 в. Ако не се лъжа, последният шампион е френският "Франс." Мнозина се питат какво би станало с "Титаник" ако беше оцелял. Нищо по-различно от останалите. Вероятно би завоювал една две титли, след което щеше да бъде заменен с друг--след потъването спират работата по негов близнак. Много от лайнерите биват мобилизирани през войните за превоз на войска и боеприпаси, "Лузитания" я потопяват германците, "Нормандия" и кралиците возят войници, после отиват за скрап.
При висока влажност,ако са струпани голямо количество въглищата се самозапалват и няма пушек поне извесно време.Виждал съм го с очите си.Така че може и да е имало пожар.За самото гасене незнам ,но съм чел че в Китай има въглщна мина, която повече от 400 години не могт да угасят.А ако е имало висока температура(макар ,че океанската вода е охлаждала все пак) метала със сигурност е променил свойствата си. Но това не пречи Путин да е виновен.
По-безумна версия едва ли маже да се измисли! Значи пътува си кораба цели 2 седмици с пожар на борда и екипажа успява да скрие този факт от пътниците! Тази "учен" знае ли какъв черен и задушлив пушек се отделя от горенето на въглища, всички пътуващи на кораба до няколко часа ще са се умирисали на кюмур и ще кашлят неудържимо с почернели от сажди лица и дрехи! Този "учен" да дойде зимата на гости в някое село или квартал в България където хората се отопляват на печки с въглища за да види за какво става на въпрос и тогава да пише небивалици!
виж горе снимката и си задай въпроса за какво са четирите големи комина на кораба. Той се е движел чрез постоянно изгаряне на въглища ...
Комините ги виждам, но те служат да отвеждат изгорелите отработените газове от двигателите директно нагоре в атмосферата, а при един пожар този пушек ще излиза безконтролно отвсякъде вътре в кораба. Така, че няма начин при един пожар да накараш пушека да излиза само през комина. Ако все пак знаеш за такъв може да го споделиш с нас!
След сто години на снимки на предмет престоял на хиляди метри дълбочина в солена вода са открити следи от сажди! И как по-точно се скрива острата и задушлива миризма на тлеещи въглища в такива мащаби в продължение да дни? Първи април е далече.
Защо не Цитирате Бойко-прес . "Титаник потъна по вина на всички царували преди мен".
БСП е като титаник пожара от вътре ще го потопи
Видеозапис предаден от сирийския правозащитен център на ФБР и ЦРУ разкрива участието на Путин в подпалването на отсека на Титаник ! Обамович след изслушването заявлението на спецслужбите на ФАЩ ще наложи санкции на Русия - обявяване Путин за персона нон грата !
Всички филми за Титаник да се снимат по още един път с новата версия. Да се анулират старите филми и да се възстановят комисионните. Приходи трябва да има.
Версия: Пожар в склад с въглища довел до края на ”Титаник”
Причината за потъването на "Титаник" - най-големият лайнер за времето си - може да е пожар в трюма за въглища, пише в. "Индипендънт", цитиран от Дарик радио.
Обратно в новината