Поредица от грешки довели до разцепването на самолета в Истанбул
И времето, и екипажът, и диспечерите, и пистата...
Обратно в новинатаКоментари - Поредица от грешки довели до разцепването на самолета в Истанбул | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
то само (нерегистриран)
като видиш модела на самолета ти става ясно няй голямата грешка коя е
112 (нерегистриран)
И както винаги, пилотите са виновни!!!!
Момчил (нерегистриран)
Те и нашите "братя българи" като се видят по пазари и улици обичат да плещят на турски.
хф ф (нерегистриран)
КАто изсрахте такава голема статия, каква информация дадохте - бълвоч!
обаче тия боинги 737 (нерегистриран)
кефят яко
Разговори на турски с кулата (нерегистриран)
Пилот: Аеропландъ маанъ йок....(самолетът няма проблеми,) Диспечер : Кър ачик...(писта свободна)... Пилот: Абакалъм... (потегляме, излитаме) ... Какво му е толкова трудното в комуникациите на турски ?
☠️ (нерегистриран)
боингО начи са пръсна като тиква у дувар
Ъ (нерегистриран)
Самолетът се движил 50 метра и след това паднал от 30 метра височина ?!! Че от къде е идвал този самолет , та да се движи "цели" 50 метра, да не би чак от съседния квартал ?! Ма той оттам ли излетял ?!
Я стига (нерегистриран)
На 3 км. писта самолет от този тип и сам ще спре, дори и без колесните спирачки, да не говорим за реверса на двигателите, колкото и силен вятър да има! Ако е уцелил началото на полосата, естествено !
д-р Дрегер (нерегистриран)
Не бъркай щатите. 737 (без букви, цифри и глупости отзад) си е много сериозна машина, проектирана през 70-те години по тогавашните стандарти и процедури за контрол и произвеждана без почти никакви промени оттогава. 737-тиренце-нещоси, макс, блякс, 8, 9, алабала - са нови модели, дето се опитват да ги пробутват върху старата слава на 737 и обещанието че няма да има курсове за преобучение на пилоти сертифицирани за 737 въпреки че вътре нямат много общо. Големите катастрофи дето ги четем в новините не са от оригиналния 737 ами с новите. Той и в тая статия не е виновен самолетът, освен че не е издържал на падане в дерето. Ако беше лека кола или автобус оцелели сигурно нямаше да има.
д-р Дрегер (нерегистриран)
КъФ реверс на двигателите на пътнически самолет?
Гонзо (нерегистриран)
Доктор Дрегер е виждал самолет само по тАлАвизора. Не се е возил никога, но има един братовчед, дето един негов приятел познава един дето познава един друг, дето чичо му се е возил. Затова е и толкова осведомен...
д-р Гайгер-Мюлер (нерегистриран)
Ей бе, Саше, много си....
Хърмаяни Грейнджър (нерегистриран)
Следва подобно мазало от такъв характер на полет на авиокомпания с розово-лилав фашизиран свинско-шовинистичен бранд, както и с подобни възгледи на мениджмънта. Жалко за пътниците, екипажа е ясен - отчаяни момчета и момичета, мислещи си, че им се дава шанс, а всъщност използвани за ниско платена работна ръка...
кулите в Ню Йорк (нерегистриран)
ижким бяха разрушени от 2 такива самолета, дето се чупят на три само като излезнат от пистата а навремето ни въртяха едно филмче което показваше как един такъв самолет пробива 60 метра бетонна кула в Ню Йорк евреите ви лъжат като малки деца промити овчи мозъци
... (нерегистриран)
преди 2 месеца един с 319 на бг-еър е така за малко не ни утрепа на Хитроу, при добро време. деградация на маймуняците във всички области. може да дадеш фира за едното нищо поради некой некадърник, малоумник или неграмотник...
... (нерегистриран)
не беше 319 ,а Ембра- 190....
;)) (нерегистриран)
Ти си бил голем разбирач бе! 60 u кусур тона самолет с 800 км/ч що да не може да бутне кула? формулата за китетична енергия чувал ли си я?
За тва ли (нерегистриран)
Падат като круши бе дрегер
по света и у нас (нерегистриран)
виновен е винаги този, който върши работата. Невинен е винаги неговия шеф, невинен е този, който отговаря като цяло за безопасността, но най-невинен е оня, който е прибрал печалбата. Пак ще попитам: кой е този ИД.ОТ, който е сертифицирал полоса, която завършва в дере?? Трябва ли следващия път да избухне самолет в този ров и всички да загинат, та някой да се сети, че така конструирано това летище, по-специално пистата, е изключително рисково? Тогава пак пилотите ще са виновни, без проблем ще ги очернят защото ще са загинали. Но... в Ориента е така (у нас и в Турция, принципно няма разлика м/у манталитета в двете страни), пашата е невинен, винаги, маскарите са всички останали.
Panelkata (нерегистриран)
Забележи и панелките наоколо - за да има повече жертви... ICAO, ICAOOOOOOOO мачкакуродатируча, ICAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! за ниШТо неставаш!
все пак (нерегистриран)
737, има грешки някъде .
ТрънТи (нерегистриран)
Тия докато се разберат, защо се е разцепил самолета, друг самолет е свален от ракета. 172 души са били на борда на пътнически самолет......
Летял съм се няколко пъти с техни самолети (нерегистриран)
От всички полети само един беше напълно ОК. Веднъж като кацнахме в анкара, самолетът направо се пльосна на пистата, изкърца като за последно. В този случай явно пилотите са бързали да кацнат, щото са летяли вече на керусинови изпарения, иначе няма как да се обясни обстоятелството, че не е избухнал пожар при такова крушение на самолет и крила, където са основните резервоари, апропо!
НАЙ
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие