Коментари - Полски тираджия помете шофьор в аварийната лента на "Хемус" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

пътувах на 19 и 21 по пътя Търново - Русе и обратно-тираджиите карат на една педя разстояние зад колите. Трябва камери, проверки, глоби при неспазване на дистанция. Освен това като изпреварват минават толкова близо, че могат да те отнесат или те принуждават да се набуташ я в канавката, я в мантинелата. ГЛОБИ, ОТНЕМАНЕ НА КНИЖКИ ЗА ПОНЕ ГОДИНА - само така ще се спрат

Пишеш глупости, като сънуваш "глоби". Катаджия ли си? Тир така се управлява, не го правят нарочно. Глоби трябва за глупаци, които предлагат глоби и произвол на неграмотни катаджии, тормоз и терор от страна на КАТ над шофьорите, включително на камиони. От текста става ясно, че журналистът лъже в заглавието. Лесно е, такива журналисти да бъдат гонени от работа, ако не за една подобна лъжа, то за две. Но явно нямат съвест или професионален кодекс и чест. Става ясно, че го е блъснал в дясното платно за движение на магистралата, не в аварийната лента. Защото няма начин водачът да скочи в аварийната лента без да излезе с врата или част от тялото си в платното за движение. При това положение виновен е загиналия.

Днес един тираджия ми правеше сечено на пътя. Чудя се какво си мислеше че това е някаква детска игра ли? На 10 тираджии само един е севстен. ДАИ трябва да засилят проверките и присъствието си на пътят

Заглавието трябва да е " Един се хвърли пред ТИР". Тва да не е тротинетка та да спира на половин метър.Бог да го прости!

чета материала и после коментариите ви. Едното с другото няма връзка. А пък да коментирате филм, който не сте гледали си помислете какви сте. Айде, лека!

полякът НЕ Е КАРАЛ В АВАРИЙНАТА ЛЕНТА тези, които си мислят, че товарен автомобил, движест се по магистрала (с 80 поне) може да реагира за милисекунди и рязко да заваие, за да се обърне и блъсне други коли (или камиони), да се застрелят! жалко за човека, по-жалко за поляка!

Ами като си ясновидец я ни разкажи какво точно е станало!

Когато, се спира в аварийната лента , се изтегля автомобила колкото е възможно вдясно до банкета , включват се веднага аварийните светлини ,ПОГЛЕЖДА се,...... в лявото огледало и ако не идва автомобил, или е достатъчно далеч се отваря лявата врата, слиза се, взема се триъгълника, като допълнително средство за уведомяване на останалите водачи, че си аварирал и се поставя отзад на необходимото посочено в закона разстояние!! В описаната трагедия е виновен и нашият водач , че е скочил на платното без да се огледа , HO,.... и полският Cъщо е Bиновен, защото волана е в неговите ръце, а спирачката е в неговите крака !! Той, е трябвало, да премине с повишено внимание като е видял спрял автомобил в аварийната лента и да реагира Mигновено!!!;)) Съдът ще реши, Hо,..... ЖАЛКО, за загиналият колега и съболезнования на близките му!!!!;))

КОгато трябва да стане белята става и остават само малоумните коментари, когато каруцата се обърне-пътища много са казали дедите ни./

ЗДП: " Чл. 95. (1) (Предишен текст на чл. 95 - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачът и пътниците могат да отварят врата, да я оставят отворена, да се качват и да слизат от превозното средство, спряно за престой или паркирано, след като се уверят, че няма да създадат опасност за останалите участници в движението.". Почти 100 % от водачите четата ЗДП и ППЗДП един път в живота си- преди явяването на листовки! Преди дни, на паркинга на " Кауфланд" в Русе бях свидетел на следното: На паркинга- всичко е " път" !!!! Всички са на равнозначни позиции и никой не пропуска дясностоящия! Един мъж тръгна да пресича потока от МПС и 5 други скочиха с мотиви, че са в движение, че бързат, че това е главния път и тн. Наложи се да се намеся с ръста ми от 198 см и 140 кг. в защита на дясностоящия водач! Просто попитах всеки един от " мъдреците": " Кой е дясностоящ?", при което онемяха..... Единият от спорещите беше инструктор в учебен автомобил!!! Последно: Не плюйте по ТИР- джиите- карат доста по- вече от всеки друг водач, в различни държави, при понякога различаващи се правила, с доста по- добра преценка за дистанция и скорост, " хранят" семействата си, освен със СУМПС с още поне един документ! Общите ми впечатления за Полша като водачи не са добри! А нашенецът що ще веднага след изхода на София? Пиш-ш-ш-ш, му е излязло твърде скъпо! Лека му пръст и нека бъдем обективни и човечни, а не да лепим етикети всекиму!

Ба си глупака вместо да излезе от дясната врата и да се хвърли в тревата. Бас давам, че в едната си ръка е държал и цигара.

Щеше да излезе от дясно ... ма те видя ... и предпочете смъртта ,

МОЖЕ, в другата ръка и телефон да е държал и за волана не са останали ръце !!??;))

Хора, като нямате информация или пък не сте преки очевидци, не се упражнявайте в глупаво красноречие и велики измишльотини. Ако искате да сте полезни на себе си и на другите около вас, вземете ЗДвП, прочетете какво се прави в подобна ситуация и се кръстете да не ви се случи такъв проблем.

Полския гражданин едва ли е, чел българския ЗДП. Както и аз полския или гръцкия.

В Булгаристан е смъртоносно по пътищата, голяма касапница е. Сигурно полицаите са корумпирани в най- корумпираната страна в Европейския съюз.

E те тираджиите така слизат без да гледат отварят врата и скачат на бялата линия. Вратата е на 50см, след линията. В това време ако някой те изпреварва, а друг ако се е лепнал зад тебе знаете ли какво ще избера? Ами и аз не знам поне 30 сек. след това на коя планета съм? Ами ако този скачайки се спъне и легне до средата на средното платно ? Кой кажете кой е виновен? Кой?

2 метра на 1.5 кола са малко .... за слепите .

А ти откъде знаеш как точно е станало? Не четеш ли заглавието? Полякът го е ударил именно в аварийната, не в другата! Наистина си с никаква култура!

Съдейки по коментарите, разбира се, че нашият шофьор е виновен, а на поляка да се извиним за създадените проблеми. Поляците навремето, ходеха по селата да продават изкуствени платове и ако няма никой вкъщи, крадяха, в Унгария ни следваха по петите да не откраднем нещо, защото езиците ни си приличат, а имаше и руси сред нас, в Гърция също, мислеха ни за поляци.

Имаш грещка, в Гърция поляците са уважавани. Ходели са след теб защото са разбрали, че си крадлив българин, както са известни българите.

Имаш грещка, в Гърция поляците са уважавани. Ходели са след теб защото са разбрали, че си крадлив българин, както са известни българите.

Те казаха, че са ни помислили за поляци, като разбраха, че сме българи, ни оставиха. Никъде не мислят българите за крадливи, джебчиите за които ни предупреждават са местни, румънски цигани или имигранти.

Съдейки по половината коментари вие нито книжки имате,нито някога сте се качвали на кола като шофьор,а още по-малко на магистрала,ама много знаете иначе.Ограничението е 140 км в час без значение в коя лента караш лява или дясна,вие със 140 км в час,ако някой отвори вратата си във вашето платно и заеме 1/3 от него ще можете ли да реагирате?Ще спрете,ще намалите,ще минете в другата лента?Хайде стига сте писали глупости.Човека е спрял в аварийната лента и не се е огледал като излиза,това е,всеки прави грешки,но някои са с тежки последствия и трябва да се внимава много.

Извинявам се ограничението е 130 км в час в България.

Чи кога го върнаха, беше си 140 ако караш с +9 не се санкционираше демек 149 е крайсерската скорост. В Гърция е много интересно, на повечето места на платените магистрали в средната лента има знаци за една скорост, а в крайната лява има знаци за по-висока обикновено разликата е 20-30км/ч. На всичкото отгоре в лявата ти забраняват да се движиш с по-малка скорост от максималната на тази в дясната.

Я опитай пак - зздп

Хайде провери пак - колко е за леки коли , колко за товарни автомобили .

ти също явно нямаш книжка, а ако имаш трябва да ти я вземат! в статията става дума за товарни автомобили! разрешената скорост за тях е 90 км.ч.!

това са 25 метра в секунда... ако на 5 метра от теб някой си отвори вратата, за 20 стотни ще навиеш геврека, за да се катурнеш и да убиеш някой в лявата лента ли???

Най-вероятно нашият се е паникьосал от аварията, спрял, не е погледнал назад, отворил вратата, слязал и до тука. Жалко за човека, жалко и за поляка. Магистрала, магистрала, но човек трябва да си отваря очите на четири.

Ся не разбрах - аварийната да е около километър широка , или да се спазват правилата за движение ?

Ситроена-товарен, колко е широк? Колко е широка аварийната лента? Само питам.

Ако има закони в България няма да карат в аварийната лента но уви няма

Защо мислиш, че е карал в аварийната? Нали ако беше така щеше да натресе спрелия в нея ситроен?

А защо мислиш , че не е карал на половина в аварийната лента ... така и е убил човека .

Защото го е ударил в аварийната лента! Прочете ли заглавието, бе, неграмотник?

Ако има закони в България няма да карат в аварийната лента но уви няма

Закони има ... и са добри , нос конролиращите ......

Спрял у аварийната, след което отворил вратата без да гледа и се фърлил на преминаващия камион да го блъска.

Колеги форумци, искам да отбележа, че обидите и квалификациите не са аргументи. С реплики от сорта на "без мозък", "луд" и прочее не правите тезите си по-тежки, а само показвате липса на възпитание. А на тези, които намират за нормално шофьор на аварирало МПС да се разхожда по цялата магистрала, им желая утре някой да им скочи внезапно пред тях без да гледа.

Може ... но са факт .

Към нахуй си. Не, не стоиш вътре, а слизаш внимателно и се оглеждаш. И направо спираш така, че да не ти се налага да се разхождаш пред движещите се МПС-та. И не се разхождаш по дясната лента за движение. А триъгълникът е с друго предназначение.

а кафе да почерпя ... задъжително , или само да онодя шофра .

Жалко за човека, но "товарен автомобил Ситроен"? Даже лекотоварен , направо товарен? Което означава, че шофьорът е отворил врата и е скочил долу без въобще да погледне назад.

В ,, аварийна лента " ??? Къде ли тогава е карал прошляка ?

Как точно шофьор на КАМИОН ще скочи от шофьорската седалка в аварийната лента. Нали камионът е спрял в аварийната лента? КАМИОН, не запорожец!

Какво искаш да ни кажеш с написаното? Колко мислиш е широк камиона - 2 метра, а аварийната лента е 3,5 метра. Значи има достатъчно място за шофьора. Хайде не се прави на много умен!

Всеки който е карал малко повече по Тракия/Хемус е виждал как се карат тировете- наполовина в дясната лента, наполовина в аварийната. Дясната лента друсала, затова карат така. Което не е извинение защото преди 2 седмици беше станал подобен инцидент. Пак със загинал. Истината е че най-сигурно се кара малко по-бързо вляво, понеже няма опасност да те изхвърли дупка/бабуна или да ти хвръкне част от зле стопанисван камион, както си замина моя близка приятелка.

УУУУУУУУ как така бе . Боко каза...

При нас аварийните ленти са ПЪТЕКИ

И така да е, вината не е на поляка. А загиналията е трябвало да си отваря очите на четири, а не да се мотка около колата без да мисли за трафика. Тъжно е, ама си е виновен сам според мен и според написаното в новината.

Значи - аварира колата и ти седиш в нея без да мърдаш ( нищо , че според закона и правилника - трябва да поставиш триъгълник ... ) . Седиш и ... чакаш някойси ? И ти не си виновен , че си се родил без мозък .

ЗДвП: Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. На първо място триъгълникът не е задължителен, ако ти работят аварийките.

Няма как хем убитият да е спрял в аварийната лента, хем тирът да го е бутнал на нея??? Щом тирът не е ударил спрялото МПС, значи си е карал в дясната лента, а загиналият шофьор, слизайки от возилото си, е залитнал, или по друга причина е застанал в дясната лента на пътя на тира. И ако е така ,не виждам никаква вина в тираджията. То подобни инциденти са си класика - спира някой в аварийната и излизайки застава на пътя ня друго возило.

Някой от тези с минусите да се аргументира? Може би тировете трябва да заобикалят издалеч спрелите в аварийната лента? Ама за да го направят трябва да засекат някого в лявата. А и това не е трамвайна спирка, че да намаляват. То даже не да намалят, а направо да спрат трябва, защото и с 50 км/ч да се движи един тир, пак няма да може да спре ако му скочи някой отпред.

Друга класика - кара си тирчо в аварийната ( щото е свободна ) ... и хоп спряло превозно средство ... газ да влезем на ляво и минаваме на боя от това в дясно ... после разбираме , че ,, това " било човек . Ти луд ли си или от герб ... че само те живеят в техен си свят - който няма допир с нормалния ?

За какво са аварийните ленти ?

По принцип като видя спрял автомобил в аварийната, минавам в лявата лента, стига да е свободна.

Има как, има! Не четеш ли, че полякът го е ударил именно в аварийната лента? Кое не ти е ясно?чети, не бъди неграмотен!