Пламъци обхванаха локомотив на жп гара Костенец
В нощта срещу вторник бе регистриран поредният инцидент на влак с цистерни. Около 2.30 ч. се е запалило трансформаторно масло в локомотив на гара Костенец.
Обратно в новинатаВ нощта срещу вторник бе регистриран поредният инцидент на влак с цистерни. Около 2.30 ч. се е запалило трансформаторно масло в локомотив на гара Костенец.
Обратно в новинатаВ нощта срещу вторник бе регистриран поредният инцидент на влак с цистерни. Около 2.30 ч. се е запалило трансформаторно масло в локомотив на гара Костенец.
Обратно в новинатаза състоянието на БДЖ са виновни политиците, които умишлено водят БДЖ към фали, въпреки че това е стратегическа инфраструктура и не трябва да се разпарчалосва, то частни апетити ликвидират БДЖ подкрепени от политиците
Това са терористични актове с цел да падне цената на БДЖ и някой да я приватизира.Много елементарно.
и в двата случая пожарите са от прегрято масло .....за какво износване в локомотива става въпрос? - моля, знаещите да споделят компетентно за какъв технически проблем става въпрос. На мен ми намирисва на немарлива профилактика и поддържане, а може би на умишлен саботаж от хора имащи намерение да ЛИКВИДИРАТ БДЖ , или да го приватизират....... Повече от 25 години се нагледахме на подобни "практики в политиката и икономиката" - разпродажби на държавно имущество на безценица за да се облагодетелствува някоя чужда фирма (я с лизенз, я с завоюване на пазар, я заради зверска експлоатация на българските природни ресурси). Поради глупава приватизация и лоша икономическа политика Докараха българския народ до последното мизерно ниво в Европа- сега на това троловете ще ми скокнат да плюят социализма и да сравняват живота у нас с този преди 30 години НО ГОСПОДА ОБЕКТИНОСТТА ИЗИСКВА СРАВНЕНИЕ ТО ДА СЕ ПРАВИ НЕ МЕЖНУ РАЗЛИЧНИТЕ ЕПОХИ А В ЕДНО И СЪЩО ИСТОРИЧЕСКО ВРЕМЕ, защото ако сравним живота в Англия,примерно , с този в България преди 500 години ще излезе че тогава българинът е живял по-добре от англичанина (просто Бог ни е дал по-добра природа)
Намразих БДЖ много години преди вагоните им да станат потенциална скара, а пътниците - потенциални кебапчета. Не може с кола да се стига до едно място за 2 часа, а по железопътната линия - за 4 и половина (без закъснението).
Държавата не стопанисва и подновява жп парка, а скубе народа за катализатори по колите!
Айде държавата виновна, че простите и мързеливи жепейци не си вършат работата. Оставете държавата да живее и се научете да работите както трябва! Всеки да си гледа работата! Че то както е тръгнало с тези горящи локомотиви, скоро във влаковете на БДЖ-то ще горят хора като в камерите на Освиенцим.
Че локомотивите са стари е видно от пръв поглед. Това, което ми е правило впечатление, че за няколко десетилетия локомотивите не са били пребоядисвани нито веднъж. Това не е най-важно за сигурността, но е показателно за немарливото отношение към поддръжката.
Наливането на пари в това БДЖ е престъпление. БДЖ трябва да се закрие. Опасно е, губещо е, трагично е. Само малоумници могат да наливат пари от печалившото летище в губещо БДЖ, което ще ги издуха и ще иска пак нови.
Кво точене бе ахмако герберски???даже данък печалба им начисляват на приходите на БДЖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- БДЖ е губещо - да не се финансира! - БАН е губеща - да не се финансира! - Заводите ги ликвидираха. Земята изгориха! - Образованието е загубено - да се закрие (без това за учебници няма пари, има пари за многотиражни ежедневни луксозни реклами на десетките хипермаркети)! - Здравеопазването е загубено - да се закрие (без това НИЩО не се финансира от вноските ни освен държавните мерцедеси и кръшкания)! - Армията... СРЕЩУ КОГО - Турция са ни началници, САЩ също, Румъния ще ни командва; ще ходим да бием братята си ли, тия дето са ни изровили из бунището?! Изобщо затова Хора питат КОЛОСАЛНИТЕ ДАНЪЦИ КЪДЕ ОТИВАТ?! За какво изобщо "плаща" (т.е. похабява ТРУДА ни, т.е. ЗДРАВЕТО ни!) Държавата?! Защото охулените ни стари РОДИТЕЛИ - пенсионери, ГИ ХРАНИМ НИЕ - РАБОТНИЦИТЕ, мизерстващи до един, че пенсиите са 1% от бюджета! Единствено Спорта се гуши с милиарди, също и "родното кино",... за Мутрите ли съществува тая "държава"?!
Състоянието на БДЖ днес е резултат от системното пренебрегване на интересите на едно държавно транспортно дружество и фаворизиране на частните автобусни фирми в продължение на почти 30 години.
Бяхме във въпросният влак със децата. Настана пълна паника като съобщиха че има пожар. Ние с една друга майка с деца естествено започнахме да пищим защото не знаехме дали ще се измъкнем живи от огнения капан. Истински ад за който не искам да си спомням. За щастие всички сме невредими но децата се уплашиха сериозно. Казаха че повече никога не искат да се качват на влак. А досега често пътувахме защото за нас са по-удобни от автобусите като разписание. Признавам че за първи път ми се случва подобен инцедент но определено се стресирах изключително неприятно. Ако страхът на децата не премине смятам да ги заведа при психолог. Това пътуване пречини на всички ни много неприятни емоции.
ти си луда ма !
И де го видя тоз огнен капан ма фича кратуно??? виждат се следи от горяло в средата на локомотива там където трансформатора!!! да не би да е горял вагона!!!не си вивианна а си бибипатка!!!!!!!!!!!!!!!
"Ние с една друга майка с деца ЕСТЕСТВЕНО започнахме да пищим " Браво бе. В една такава ситуация точно допълнителна паника и истерясали женски си трябва в теснотията, дето двама не могат да се разминат. Че и естествено било. Не е ли по-естествено с оная друга голяма бяла птица да си заберете децата и бързичко, но без да търчите като овци и без да пищите в движение, да напуснете "огнения капан"? Ей заради такива квачки им излиза лошо име на жените.
Московски е за уволнение и разследване! Само той е виновен за състоянието на транспорта в Б-я.
Този локомотив предполагам е от подарените ни по времето на другарят Сталин и е произведен в " Урал-вагон завод "-най-големият завод на планетата ни !?
БДЖ-Бягай Докато си Жив.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Личко (нерегистриран)
Ами те май не останаха повече локомотиви а?
12 (нерегистриран)
за състоянието на БДЖ са виновни политиците, които умишлено водят БДЖ към фали, въпреки че това е стратегическа инфраструктура и не трябва да се разпарчалосва, то частни апетити ликвидират БДЖ подкрепени от политиците
верно ли? (нерегистриран)
БДЖ е търговско дружество на самоиздръжка. БДЖ не е БАН на издръжка от държавния бюджет.
Кравар с компютър! (нерегистриран)
Ако една крава само е доиш без да я храниш и тя ще умре, както и БДЖ-то ....
007 (нерегистриран)
Това са терористични актове с цел да падне цената на БДЖ и някой да я приватизира.Много елементарно.
не е невъзможно, НО (нерегистриран)
По скоро проблма е че само се експлоатира без да се подменя и поддържа качествено! Ремонтите са "през пръсти" , техниката стара и пре-стара и това е резултата! Цената пада и от некадърно управление и нищоправене!
ДОЛУ НЕКАДЪРНАТА ТИКВА! (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Пенсионер (нерегистриран)
Кои по-точно олигофрени имаш предвид, тези около тебе и тези до тях ли? Ти нали от работното си място пишеш в момента?
неразбиращ (нерегистриран)
и в двата случая пожарите са от прегрято масло .....за какво износване в локомотива става въпрос? - моля, знаещите да споделят компетентно за какъв технически проблем става въпрос. На мен ми намирисва на немарлива профилактика и поддържане, а може би на умишлен саботаж от хора имащи намерение да ЛИКВИДИРАТ БДЖ , или да го приватизират....... Повече от 25 години се нагледахме на подобни "практики в политиката и икономиката" - разпродажби на държавно имущество на безценица за да се облагодетелствува някоя чужда фирма (я с лизенз, я с завоюване на пазар, я заради зверска експлоатация на българските природни ресурси). Поради глупава приватизация и лоша икономическа политика Докараха българския народ до последното мизерно ниво в Европа- сега на това троловете ще ми скокнат да плюят социализма и да сравняват живота у нас с този преди 30 години НО ГОСПОДА ОБЕКТИНОСТТА ИЗИСКВА СРАВНЕНИЕ ТО ДА СЕ ПРАВИ НЕ МЕЖНУ РАЗЛИЧНИТЕ ЕПОХИ А В ЕДНО И СЪЩО ИСТОРИЧЕСКО ВРЕМЕ, защото ако сравним живота в Англия,примерно , с този в България преди 500 години ще излезе че тогава българинът е живял по-добре от англичанина (просто Бог ни е дал по-добра природа)
Аа (нерегистриран)
като одъртеят локомотивите им пада кпд-то и за да се движат имат нужда от повече ток + жегите = подпален траф...
Бб (нерегистриран)
На тоя, дето е сложил минус на човека с обяснението защо се подпалват локомотивите, да му се подпалят бедежейските топки.
Долу БДЖ (нерегистриран)
Намразих БДЖ много години преди вагоните им да станат потенциална скара, а пътниците - потенциални кебапчета. Не може с кола да се стига до едно място за 2 часа, а по железопътната линия - за 4 и половина (без закъснението).
Вили (нерегистриран)
Държавата не стопанисва и подновява жп парка, а скубе народа за катализатори по колите!
Гест-апото (нерегистриран)
Айде държавата виновна, че простите и мързеливи жепейци не си вършат работата. Оставете държавата да живее и се научете да работите както трябва! Всеки да си гледа работата! Че то както е тръгнало с тези горящи локомотиви, скоро във влаковете на БДЖ-то ще горят хора като в камерите на Освиенцим.
Байо (нерегистриран)
Че локомотивите са стари е видно от пръв поглед. Това, което ми е правило впечатление, че за няколко десетилетия локомотивите не са били пребоядисвани нито веднъж. Това не е най-важно за сигурността, но е показателно за немарливото отношение към поддръжката.
Диор (нерегистриран)
Наливането на пари в това БДЖ е престъпление. БДЖ трябва да се закрие. Опасно е, губещо е, трагично е. Само малоумници могат да наливат пари от печалившото летище в губещо БДЖ, което ще ги издуха и ще иска пак нови.
111 (нерегистриран)
Кво точене бе ахмако герберски???даже данък печалба им начисляват на приходите на БДЖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
а ти кво искаш? (нерегистриран)
Преди 3 години държавата им подари 40 милиона лева. Те отново ги изпапаха на заплати и сега реват, че всичко било старо. Ами старо ще е. Без инвестиции ново няма да има.
:) с Лично мнение (нерегистриран)
- БДЖ е губещо - да не се финансира! - БАН е губеща - да не се финансира! - Заводите ги ликвидираха. Земята изгориха! - Образованието е загубено - да се закрие (без това за учебници няма пари, има пари за многотиражни ежедневни луксозни реклами на десетките хипермаркети)! - Здравеопазването е загубено - да се закрие (без това НИЩО не се финансира от вноските ни освен държавните мерцедеси и кръшкания)! - Армията... СРЕЩУ КОГО - Турция са ни началници, САЩ също, Румъния ще ни командва; ще ходим да бием братята си ли, тия дето са ни изровили из бунището?! Изобщо затова Хора питат КОЛОСАЛНИТЕ ДАНЪЦИ КЪДЕ ОТИВАТ?! За какво изобщо "плаща" (т.е. похабява ТРУДА ни, т.е. ЗДРАВЕТО ни!) Държавата?! Защото охулените ни стари РОДИТЕЛИ - пенсионери, ГИ ХРАНИМ НИЕ - РАБОТНИЦИТЕ, мизерстващи до един, че пенсиите са 1% от бюджета! Единствено Спорта се гуши с милиарди, също и "родното кино",... за Мутрите ли съществува тая "държава"?!
Байо (нерегистриран)
Състоянието на БДЖ днес е резултат от системното пренебрегване на интересите на едно държавно транспортно дружество и фаворизиране на частните автобусни фирми в продължение на почти 30 години.
:) (нерегистриран)
Частните автобусни фирми возят товарите на България! :) БДЖ е това, което е, защото вече ги няма такива колоси на българската социалистическа индустрия като Кремиковци. Икономиката не е това, което беше преди 30 години, но БДЖ си е същото. Даже с по-висики заплати.
Вивианна (нерегистриран)
Бяхме във въпросният влак със децата. Настана пълна паника като съобщиха че има пожар. Ние с една друга майка с деца естествено започнахме да пищим защото не знаехме дали ще се измъкнем живи от огнения капан. Истински ад за който не искам да си спомням. За щастие всички сме невредими но децата се уплашиха сериозно. Казаха че повече никога не искат да се качват на влак. А досега често пътувахме защото за нас са по-удобни от автобусите като разписание. Признавам че за първи път ми се случва подобен инцедент но определено се стресирах изключително неприятно. Ако страхът на децата не премине смятам да ги заведа при психолог. Това пътуване пречини на всички ни много неприятни емоции.
ivan_stoianov.1974@abv.bg
ти си луда ма !
Вивианна (нерегистриран)
И как по-точно го разбрахте? Или може би за Вас това че съм се уплащила в една екстремна ситуация ме прави луда. СИГУРНО НЯМАТЕ ДЕЦА!!! Всеки родител би изпаднал в паника ако се озове в подобна ситуация. Отново казвам - нямаше гаранция че ще се измъкнем живи от горящата машина-чудовище.
Fake Виванчето (нерегистриран)
И Т М С оди на ПМ пуйка заспала.
111 (нерегистриран)
И де го видя тоз огнен капан ма фича кратуно??? виждат се следи от горяло в средата на локомотива там където трансформатора!!! да не би да е горял вагона!!!не си вивианна а си бибипатка!!!!!!!!!!!!!!!
ко-ко-ко! (нерегистриран)
"Ние с една друга майка с деца ЕСТЕСТВЕНО започнахме да пищим " Браво бе. В една такава ситуация точно допълнителна паника и истерясали женски си трябва в теснотията, дето двама не могат да се разминат. Че и естествено било. Не е ли по-естествено с оная друга голяма бяла птица да си заберете децата и бързичко, но без да търчите като овци и без да пищите в движение, да напуснете "огнения капан"? Ей заради такива квачки им излиза лошо име на жените.
357 (нерегистриран)
Московски е за уволнение и разследване! Само той е виновен за състоянието на транспорта в Б-я.
Сан Петербургски (нерегистриран)
И Вашингтонски и той също, а и Пекински, Делхийски и Анкарски...
Кански усилия в БДЖ (нерегистриран)
Чакат да се запалят всички вагони, за да вземат "нови" подарени 40-годишни
Анализатор (нерегистриран)
Поредната негативна новина от България.
ivan_stoianov.1974@abv.bg
Този локомотив предполагам е от подарените ни по времето на другарят Сталин и е произведен в " Урал-вагон завод "-най-големият завод на планетата ни !?
бивш локомотивен машинист (нерегистриран)
Не е подарък , от Чехословакия на фирмата Шкода е !
локомотивист (нерегистриран)
БДЖ-Бягай Докато си Жив.
стрелкочник (нерегистриран)
Дейба. Едно време беше Боже, докарай ме жив, и си мислехме, че няма накъде да стане по-зле, а тя каква стана...
54 (нерегистриран)
Пак ли ти бе Московски ! Двамата некадърници с оня Владимиров- чеп за зеле не става от вас!
НАЙ
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Евелин Банев-Брендо се предаде доброволно
Бойко Борисов пред Румен Радев: Излиза, че на практика няма как да се състави правителство
ГЕРБ предлагат правителство на малцинството с техен премиер
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
ГЕРБ предлагат правителство на малцинството с техен премиер
Бойко Борисов пред Румен Радев: Излиза, че на практика няма как да се състави правителство
Нови експлозии разтърсиха Крим (видео)
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Евелин Банев-Брендо се предаде доброволно
Бойко Борисов пред Румен Радев: Излиза, че на практика няма как да се състави правителство
ГЕРБ предлагат правителство на малцинството с техен премиер
Москва: Най-вече Вашингтон носи отговорност за ракетната атака по Севастопол
Жертви и десетки ранени при украинска атака с американски ракети АТАКМС по Севастопол
ГЕРБ предлагат правителство на малцинството с техен премиер
Бойко Борисов пред Румен Радев: Излиза, че на практика няма как да се състави правителство
Нови експлозии разтърсиха Крим (видео)