Залетите от водата пътища ще бъдат затворени

Екипи на Агенция "Пътна инфраструктура" ще посетят наводнените райони и ще оценят щетите по пътищата. 400 000 лв. от санкции на снегопочистващи фирми вече са инвестирани в изкърпването на дупките по републиканската пътна мрежа.

Обратно в новината

Коментари - Залетите от водата пътища ще бъдат затворени | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А КАТО ГИ ЗАТВОРЯТ ЩЕ НИ ДАДАТ ЛИ ПО 1 ХЕЛИКОПТЕР ДА СЕ ДВИЖИМ КАТО БОКО ИЗ БЪЛГАРИЯ?

Не знам как е по страната, но като гледам в какво състояние са улиците в София... Пример, края на миналата година по новия метод оправиха дупките по ул. Мими Балканска. Ако не ви се налага да минавате по нея, недейте. Има дупки по 20 см дълбоки. По Цариградско е същото. Абе с две думи: тотална щета е цялата пътна мрежа.

Така е в БГ - строителството на км магистрала струва по-скъпо от това в Европа, понякога в пъти, но качеството, след ограбването на средствата предвидени за строителство е нулево.

ХАхахаха 20 млн има ли бюджет, ебати нещастната държават тез 20 млн са събрани от няколко дена движение на турските тирове през БГ само! От там нататък не е за коментиране! Боклуци

Ако наистина сторят това - къде ще се движим изобщо?!

БГ е една голяма дупка в момента. Време е да хвърлим олигарсите в нея и да си оправим държавата.

А някой предлагаха движение по магистралата със 140км/ч.

Затворете и околовръстното между Суходол и Горна баня, това е някакъв кошмар все едно си в Африка.

Ето повод Боко да резне лентичката на всяка дупка.

Време беше да се затвори държавата!

Така става когато не се поддържа пътната мрежа, а се изливат евро пари в джобовете на мафията, чрез строителство на магистрали в нищото. За кухите рейтинзи да не говорим.

БРАВО НА ОТКРИВАТЕЛИТЕ НА ТОПЛАТА ВОДА!

В по лошо състояние никога не е била цялата пътна мрежа,пътувам от 40г,всичко е тотална щета.Да се въведат големи глоби и обезщетения срещу лошо поддържани настилки.

Явно най-успешният модел на работа е ЗАТВАРЯНЕТО.... Затварят се работни места,затварят се болници,затварят се училища,затварят се пътища. На флата ни трябва да пише : Република България - Затворена.

В такъв случай те трябва да затворят ш-та държава!

Уикенда пътувах до Свиленград.Магистрала Тракия в посока Пловдив е ужас.Магистрала Марица посока Харманли-магистрала на 2-3 години и вече с дупки.Всичко ние е като в Европа само дето качеството на всички услуги не е.когато е за цени все с тая европа се сравняваме ама ако е за качество никой не обелва и дума...

Ето за това трябва да се протестира... след като гоним европейски цени да гоним и такова качество :):):)

И кво стана пак??Надуха ни главите колко много правят и проверяват за да няма наводнения а сега на ден по две..Така и не разбраха че само с приказки и показванев по телевизиите работа не се върши...

са новите бокови магистрали,защо нищо не се говори за тях,те чисто нови и нямат нужда от ремонт,те са най-хубавите в света.

И Стара Загора - Нова Загора да оправят, голям поток от коли преминава от там, а целият е на решето.

нямаш работа на частни пътища,търговецо! Марш при слабоумнят си контингент!

Много превилен ход! Но кой ще плаща горивото и амортизациите?Къде им са фирмите, кантонерите и ............?Най-правилно е агенцията да се затворена, некадърниците ИЗГОНЕНИ и за всичко да отговаря министерството на транспорта!

всички пътища са за затваряне , ще пътуваме с хвърчила от утре!!!!!!

Не само в България вали сняг и температурите падат много под нулата, но само тук има такава шуробаджанащина! Ремонтните фирми са все едни и същи, конкуренция няма и търговете са само фиктивни. Контрол на качеството не съществува, защото всички са замесени и имат лична изгода след година да трябва пак да правят пътищата. Амин

Истината е, че интереса при кърпежа е много голям. Кърпи се първо с асфалт втора употреба, т.е. изрязан, претопен и наново сложен. Второ е, че никой не следи квадратурата на кърпежа - правиш 1000 квадрата, пишеш 3000 хиляди. Третото е, че контрола наистина го няма. В Германия кърпежа стои с десетки години - в България и една не стои. Трагедията е пълна.

А бе идиоти до кога околовръстното между суходол и горна баня ще е като решето , днес имаше километрично задрастване.

Ако се съди по правописа ти ,и ти спадаш към тях.Не знаеш ли кога се пишат главни букви,запетаи?

Прав си, кривчо, Идиоти трябваше да е с главна буква:)

А ти дали знаеш, че запетаята се слага след последната буква на думата, а не преди първата на следващата? ... присмял се Хърбел на Щърбел.... Иначе на тоя участък положението е потресаващо, абсолютно след всяка зима там е ад.

Важното е че се строи! Недейте така, да поръчвате лошо време, сняг и вода и да разваляте пътищата, които строим. Нали знаете кой е виновен за разбитите пътища.

Не само трябва да оправят дупките, но да има и контрол за ширината на пътя, когато целият се преасфалтира. Преди да преасфалтират пътя през Тополовград и Елхово за морето, беше по широк отколкото е сега. А оттам минават и големи тирове. Това много ясно си личи, където има мостове, защото моста е по широк от "новия път" :)

да стачкуваме, не може да се продалжава така

всички сме ЗА! ДА СЕ МАХАТ преди да съсипят и това което е останало от държавата и хората! Лесно глобяват. Но защо не си видят прехвалените ремонти по пътищата. На какво приличат сега след снега. Никога не е имало толкова дълбоки дупки само от един сняг.

хора стига сме малчали!!!каква е тая напаст герб?какво става в тази даржава все по гадно става...

В Германия асфалтът е дебел до 60 см.Тук едва 6 см.Дупки,дупки.

Асфалта на немските магистрали е 35 сантиметра. Обаче обикновено отдолу има бетон.

Добре е, да се преосмислят действията на пътните строители. Нека не хабят пари. Нека да подходят дългосрочно. Нека, макар и по-скъпо, да направят по-качествен ремонт. Където трябв да се промени трасето, където е нужно да се направи мост. Нека новото трасе да може да изкара 50 години.

В Косово правят магистрала за 8мил. euro / км ние за 2 мил. euro.В Германия за 2 мил.euro селски път правят.

Реалната цена на 1 км. магистрала е 1 000 000 евро без да използват затворници и 700 000 ако използват затворници Всичко друго си е чиста печалба :)

Аз им правя магистрали, те ги дупчат! :(

А на околовръстното в София пак ли е имало наводнения. Рововете са толкова дълбокиче вече едвам се преодоляват. Специално редовните окопи след Лукоил при Суходол предизвикват задръстване до кръговото под магистралата

Високи пътни данъци,висока цена на бензина и дизела,винетки,дупки,застраховки,а царят е далеко...

Снегът си отиде и лъснаха дупките от "качествената"работа на отговарящите за това.

To и магистрала Тракия е с дупки по 25см дълбоки.

в америка под асфалта има дренаж,арматура,видях как правят псатищата и колко време отнема....няма начин водата да се задаржи ..и няма дупки,естествено! *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.