Таксиметров превоз - само за търговци с регистрация

Таксиметров превоз на пътници ще се извършва само от търговци, притежаващи удостоверения за регистрация.

Обратно в новината

Коментари - Таксиметров превоз - само за търговци с регистрация | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това е, бакшишите ги е страх от конкуренция.Скоро ще свикнат и с това.Бай ганьовци и нищо повече!

Поне във Юбер не могат да те возя цигани,защото тях никой няма да ги вземе.Смърдящи Аборигени.Пример Копърките на Летище София.

Ами това е капитализъм! Който иска да си прави каквото ще да дърви при путлер! В капитализма има правила, който плаща той ще вози! Браво на България за про европейската й позиция! Поздравление!

Юбер работи в цяла Европа и сега ще осъдят България за платеното дело.По-добре се информирайте.

Какво става с т.нар. "Случаен превоз"?!

Значи досега можеше заради лобитата в Парламента, къде маршрутки таралясници на синове на разни министри, а сега при сериозна конкуренция-не може!Европа знае какви мастии сме българите и скоро всичко ще си дойде на място, или ще работим по европейски, или шут!

Не съм ползвал Юбер, но съм ползвал taxi.me или беше нещо такова. Единственото свястно такси, което ползвах за 3 седмици беше от него. Чисто и с възпитан шофьор, които не искаше да ставаме приятели, нито пък имаше видими психични отклонения.

Аз се чудя, ако сървърите са в чужбина (те най-вероятно са там) и на практика сделката се сключва там, а изпълнението (превоза) е в България ... защо се намесва съда, че и депутатите гласуват закони в услуга на монополистите ... имат ли юрисдикция да контролират сделки и договори, които не се случват изцяло в България?

държавата като ми подари кола и бензин тогава ще казва кой да возя - в момета отивам от петте кюшета да кача двама за Драгалевци

В условия на пазарна икономика, пазарът а не държавата контролират бизнеса. Не е редно държавата да се меси и да спасява некадърните бакшиши. Държавна политика е да не се строят железници, да няма автобусни линии околко летищата. Всичко това е в полза на мафията на таксиметровите компании и да се принудят хората да ги ползват.Държавна политика е да няма Градски транспорт денонощно както е в нормалните европейски страни - за да принудят всеки да ползва такси след 22 часа.

Навсякъде са спрени. Да си продават шмекерлъците където плащат данъци у ФАЩ.

я бакшишите вмирисани на пот и пръдня налазиха темата и чукат минуси

Както на едните така и на другите. Освен това е длъжна да си пази гражданите, от нелоялна конкуренция по ЕС законодателство. Защото ако утре с тия дето ги ка4ваш стане ПТП те съдят тебе, не убер, която се измъква по терли4ки, ни държавата. И ти ще го отнасяш.

Крайно време е да се сложи ред в таксиджийско-търгашеско-измамния занаят. Нещата се решават по много прост начин. За пример е Лондон, Пекин и др. китайски градове, и т.н. В Лондон има една приказка-да станеш MP(Member of Parliament) е по-лесно, отколкото таксиджия. Намного места местната управя решава за броя на такситата. Също така решава да са само един вид автомобили, пригодени за таксита. Фабрично. Тези коли не се продават на свободния пазар, и така лесно се ловят нелегалните. А на все пак дръзналите да правят незаконни превози, се глобяват и им се конфискува автомобила. Тарифата се определя за града. Лиценза се дава на таксиметровия шофьор след строг подбор и изпити. Тук всеки 3-ти е съден или криминално проявен. Колкото и да ви звучи комунистически и налудничаво, друга оправия няма.

Крайно време беше. Онези дето вземаха от летишето до центъра по 100 лв и се криеха зад един собственик, който преотстъпва правата на други и не можеш им хвана края. Като свинска черва са. И никой не носи отговорност.

Тя иска данъци от всеки.

Понеже си неграмотен нещастник, няма много да обяснявам. Никога не съм ползвал Юбер, но четох, че компаниите, които имат регистрация, си плащат данъците в държавата, в която са регистрирани. Тези, които превозват, получават доход. Всеки сам е отговорен да впише доходите си в данъчната декларация и да плати данъка си. Дори майсторите, които ти лепят плочки в кухнята, без да ти издадат касова бележка. Юбер не носят отговорност, ако някой пропусне да си плати данъците. За целта всяка държава си има служби и агенции, които да правят проверки. Например, данъчните поспаланковци, биха могли да изискват информация от конкретна компания за служителите и да правят насрещни проверки за платени данъци. Това е интелигентното решение на казуса. Партенките, които пускат таксиметровите компании и техните лобита са несъстоятелни.

Не бъркай българите с мършата на българите, че как ти натресох плюс по погрешка, така и ще ти натреса нещо по кратуната "по погрешка".

Преди десет дни пътувах с влак Бургас-София - 8 часа, мръсотия и воня. Седмица преди това с автобус, същото, само с час и половина по-малко. Синът ми каза, че съм луд, че не използвам пътуване с автомобил в група. При следващо пътуване, отсвирвам и влакове, и автобуси. Ако е толкова удобно, колкото ми го похвалиха, може да зарежа и шофирането. А депутатите ДГД.

Ще поиз4акаш да се лицензират и да си плащат данъците и застраховките.

Ами браво - така се пази хляба. Представете си, че няма кой вече да зарежда таксито си с депутатска карта и на половин цена.... За какво ще си депутат тогава?

Така е в повечето европейски столици и големи градове. Но има и нормални коли, които също се използват за таксиметрови превози, но те нямат право да вземат хора от стоянки а са само на повикване.

като искаш пазара да регулира цените защо мрънкаш че тока и бензина бил скъп. ДЕКВР и ББ били виновни. Абе няма угодия на българина

А за какво носи отговорност, паля4о? Да те осъдят тебе защото имаш само гражданска отговорност, понеже те не щат да плащат лиценз за таксиметрова услуга?Дебил нещастен.

Че защо да чакам? Колите имат ГО , включително и за местата на пътниците и платен годишен данък. А за четиристотин км, един шофьор през горивото плаща около 35 лева акциз и ДДС. Отделно такива коли са перфектно обслужвани и за съответните услуги също се плаща ДДС. Като се качиш на някое такси, тип каталясала пропан-бутанка, да не мислиш, че от "услугата", която получаваш, в бюджета ще влязат повече пари?

Абе нали искаха да глобяват ако си сам в колата? Или сега е друга песента а?

Или ще си регистрирате дейността или не работите.

ама не ще да се регистрира толкова перфектната компания. И ще влиза, през горивото горкия. Ами ти и кат си караш сам и не извършваш дейност, пак с гориво караш или на вода? Вси4ко му било пирфектно с ГО. А при ПТП само с ГО къде отива скъпия тала пирферктен наивник, щот компанията му хи4 не щяла да си усложни пирфектността с такива подробности като регистрации, проверки на коли, психо на извършващи дейност, ааа да тя такава дейност не извършва. Да му мисли шофера.

косми4ески корабда ти купи?

Твойта или на нежелаещ да си регистрира дейността?

нежелаещите да си регистрират дейността , но желаещи да си прибират пе4алби от цял континент за едно приложение те така като си седят у офис4ето, изриваха.

В България няма нито една голяма международна банка. Нито една американска банка. Нито една световна верига лукс хотели за туризъм. Сега се сложи прът и на поредният опит за разбиване на монопола в дребната търговия. Юбер предложи иновативна технология, която е създала средната класа в САЩ - контракторите. Самоосигуряващи се самонаели се работници. Дали ще извършваш таксиметрови услуги, ще монтираш интернет, сателитна телевизия, превозваш товари с тежкотоварни коли или микробус, дали ще лепиш плочки или ще ремонтират покрив и т. н. .....всичко се е извършвало някога по телефон, после по факс, интернет а сега с мобилни приложения. Така времето и цената се намаляват а крайният продукт отива бързо до клиентът. Специално за Юбер - само наетите таксита са само нови коли. В САЩ са 3 типа : среден клас, черни лимузини и лукс лимузини и джипове. Сигурността на клиентът е гарантирана от застраховката на колата. Такситата нямат специални застраховки за клиенти. Данъците се отчитат от компютърна с-ма и Юбер няма интерес да укрива приходи, защото си взима % а останалата част обявява като приходи на субконтракторите. Те от своя страна получават данъчните си справки от Юбер и са длъжни да платят данъци. Тази данъчна с-ма е стандартна за всички бизнеси. А това, че ченгетата не могат да разпознаят Юбер таксито от бакшишите и да правят далавери с "такса спокойствие" и развеждане на проститутки е друга бира. Такситата са морално остаряла форма за превоз. Но генерираща монопол, корупция, престъпност.

Направо ме срази с доводите си и най-вече с начина, по който ги излагаш. Така че аз още от този момент ставам върл фен на коментираното гениално хрумване, как да се развива висококонкурентен бизнес в областта на таксиметровите превози. Как не се сетих, че като направиш един фокус-мокус по отношение на: регулиране; ограничаване и каквото там ти дойде на акъла, свързано с извършване на таксиметрова дейност, още от утре ще започнем да се возим на таксита-слънце. Ех, да бях, щях да взема Нобелова награда по биология. Щях да стана хем известен, хем богат! Защо биология, а не по икономика? Ами като превърнеш примати в хора, само с един закон, какво друго?

Същото е като да правят проверка на товар, който минава транзитно през държавата. Пломбиран е в една държява, отива за друга, обаче минава през територията на трета страна. Може сделката да е съвсем законна в двете държави, но ако е забранено да се транспортира определена стока или по определен начин в транзитната страна, гориш...

Добре, че ми отвори очите. Всеки трябва да си изпълнява задълженията, нали така? Значи тези, които спазват закона, са си монтирали касови апарати, свързани с НАП в колите, застраховали са пътниците си като превозвачи и няма какво да се притесняват. А пък аз си мислех, че шофьорите на Uber нямат тези работи, за да минават тънко и да не могат да ги засекат данъчните...

Честито. аз съм го ползвал повечко пъти и съм доста по-притеснен. За сега най-спокойно ми е с Гриин такситата.

Че почти всички превозни средства в нашата родина са за спиране от движение съм напълно съгласен. Липсата на желанието на пътниците, недоволни от вида, чистотата или сигурността на ползваното транспортно средство, да сигнализират съответните органи отговарящи за дадения вид транспорт, позволяват това да продължава да се случва. И моля само не почвайте да обяснявате, как нямало кой и никой не искал да откликне.

Юбер е минаване под летвата!

За какво си се напъвал да се обесняваш с нежеланието да работиш законно, бе. Па виновни катаджии, па кой ли не. Остаряла услуга, която той предлага хохохо.

Спазвайте добият тон. Човека който сте репликирали не Ви е обидил с нищо. Всъщност Юбер е бледа сянка на това което се задава в близките години. Независимо дали Ви харесва или не. Безпилотните таксита ще са факт в Европа догодина. В Япония също. Следват безпилотни автобуси и камиони. Това е, нищо лично против Вас, просто света върви напред.

И колко струва това "удостоверение за регистрация"? През колко обръча трябва да се мине за да се получи?

Убер са нови, чисти и здрави коли, с културни шофьори. Той ще се върне на пазара скоро, а аз на бакшиш няма да се кача докато има Убер никога!

ЗАЩО ЮБЕР НЕ СЕ РЕГИСТРИРА , ДА СИ ВЗЕМЕ ЛИЦЕНЗ КАКТО Е ПО ЗАКОНИТЕ В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ И ДА ВОЗИ КОЛКОТО СИ ИСКА ? ТОВА КОЕТО ПРАВИ ЮБЕР Е КРАЖБА И КОНТРАБАНДА !

Услугата на, която предлага Юбер произлиза от нещо наречено Краудсорсинг. На български се е наложил терминът Икономика на споделянето, който не е съвсем точен. Смисълът на краудсорсинга е, че използва технологиите, за да свързва хората. Това е тенденция, която не може да бъде спряна. Решението, както на КЗК, така и ВАС е незаконно. Нямат право да наказват Юбер, защото фирмата не предлага таксиметрова услуга, а софтуерна платформа, която свързва хората. Няма, и не може да има закон, който да забранява това. Освен това, никой не може да ми забрани да се договоря с някого да го превозя до определана точка и да си поделим разходите по пътуването. Защото това би било нарушение на личните ми права и свободи. Краудсорсингът тепърва ще настъпва в изостаналите страни като България. Бизнесът в тези страни ще има избор - или да се промени, или да загине. Но краудсорсингът не може да бъде спрян, нито в България, нито, където и да е. Това е бъдещето на бизнеса. Това е сливане между Социалната и Бизнес системата, на основата на ИКТ.

Еее, доживях да чуя таксиджия да се изразява и аргументира като културен човек. вместо като кърско добиче зад волан! Поздравявам Ви! Ако колегите Ви бяха като Вас, драмата с Юбер просто нямаше да съществува, защото клиентите на такситата щяха да си държат на тях!

Поздравления и браво! Ама я идете да им го набиете в дебелите глави на българските бакшове, дето искат постарому да си мамят клиенти на воля с цигарка между зъбите между две отказвания на курсове щото били много кратки, в количка, дето едва успяваш да се качиш поради размерите ѝ, както и на ония в КЗК, дето обслужват интересите на мутрите, дето стоят зад таксиджийските фирми. Нищо, той пазарът ще им го набие това не само в главите, колкото и да реват и да се жалват какви са онеправдани.