Коментари - Откриха две тела след срутването на моста в Балтимор, както и черната кутия на кораба | dnes.dir.bg
назад

Откриха две тела след срутването на моста в Балтимор, както и черната кутия на кораба

Записващото устройство ще бъде анализирано, като трябва да се проуч дали мръсно гориво е изиграло роля за загубата на мощност на плавателния съд

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Откриха две тела след срутването на моста в Балтимор, както и черната кутия на кораба | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Шило

Нищо не пише за капитана- какъв е, опит, какво е правил по време на инцидента?

Евросоюз О се движи от нафтата във военновременните запаси в другия случай БВП е резко надоле като се интегрират двата ще висят по въжетата дистанцирани от земята Эвролидерите от Эврейския Эвросоюз

".... на разбилия се кораб ...". В дирника или не четат източниците на информация внимателно или нямат време за това .... Като изключим закъснението с което се появява тази статия истината е че НЕ КОРАБЪТ СЕ Е РАЗБИЛ... А МОСТЪТ БЕШЕ РАЗБИТ И НАПЪЛНО УНИЩОЖЕН ОТ КОРАБЪТ ! Това се вижда и от снимките и потвърждава от статията - на 2-3 ден от инцидента, представители на властите се качват на него за разследване, а след това корабът се буксира по-далече от останките от моста. Има много неясноти около този "инцидент". Президентът Байдън направи поредният гаф, като без да е говорил с който и да е от разследващите обяви, че това е нещастен случай, с което шокира раследващите ! А има много факти на коото няма отговор: Танкерът губи управление по фантасмагоричен начин, неясно как, но двигателите му работят ? Видимо от заснето от камера видео, той на няколко пъти остава без светлини - прекъсва електричеството. Въпреки, че капитанът и управляващите загубили управление, танкерът се насочва и удря с голяма точност единствената подпора, която е от ключово значение за конструкцията на моста... Капитанът е украинец... В Интернет на украински сайтове подобни на Миротворец се появяват съобщение, че "това било отоговор на недаването на оръжия на Украйна..." и скоро щяло да има такива неща и в Европа...

Высокоточные оружия ВКС России ги управлява ЧатПатГПТ через ГЛОНАСС дорогие друзя

Къде видя танкер, като е контейнеровоз?

Глей са - капитана украинец, ама главния механик е индиец и май по голямата част от екипажа също .... Тока на кораба е най важното нещо защото там всичко е на ток. И акто спрат девигателите корабна не спира. Ако е по голям и е засилен прилично спира след 7-8 часа че и повече.

Украинците принципно са грамотни моряци. Освен това на Борда е имало и пилоти. Ама индийски главен механик... глей кво направиха индийците с Микрософт

западнати талибани и техните укронацисти вместо да съборят кримския мост то взе, че падна балтиморският.

Вече така пълнят корабите, че било нормално част от контейнерите да изпадат в моретата и океаните. Приемливи загуби.

че само 2 контейнера са в водата, аз очаквах даже кораба да потъне след падането на цял мост почти като Аспаруховия във Варна върху него.

Капитанът на кораба е УКРА!

По време на такива преходи капитанът си седи на стола и си чопли в носа, а корабът се води от лоцман. Имало е двама лоцмани на борда в момента на аварията.

Споко вата, ще падне и кримския! Много си нетърпелив.

ураинските офицери са изключително неграмотни... е, през последните 10-на години и наште взеха да падат до тяхното ниво, но поне още масово не си купуват сертификатите за компетентност като украинците. И на всеки мостик задължително се поставя постер който трябва да напомня на капитана че пилота е само СЪВЕТНИК, който е нает защото познава местните особености, а отговорността за управлението на кораба се носи от Капитанът, който е длъжен да се запознае с всичката налична към момента информация за района в който плава, друг е въпросът че много капитани не смеят да си карат кораба когато има пилот на борда.

Капитана не си чопли носа защото въпреки че кораба се управлява от лоцман, отговорноста си е негова. Да вярно и лоцмана ще го отнесе, но капитана го отнася гарантирано при всички случаи. Но при този сучай най много ще го отнесе главния механик и подчинените му защото отговорноста за електроснабдяването на кораба е тяхна грижа. На снимките ясно се видя как кораба мигаше на дискотека. преди да се удари. А както казах цялаото управление е на ток и фактически след като дойде тока на системата за управление на кораба и трябва време да стартира и да заработи.

И очевидно го е яд, че американсерите измамиха укрите и вече не дават гроши :))

Беше достатъчно дълбоко да се издавят американците.

Строили са моста доста ефтинко и не са взели никакви мерки при строителството за защита на опорите от подобни сблъсаци. Случилото се не е чак толкова маловероятно и по света има многобройни подобни сблъсаци, но без катастрофални последици.

Прочетохме как "ще". Укронацистите го били атакували, ама братушките си го ползвали, можели да го съборят, ама не искали, и братушките вече не го ползвали за транспорт на оръжия, ама хиперзвуковият удар по Киев дойде от Крим. :))

Американсерите на всяка цена избягват да използват бетон. Бил твърде скъп.

С такова ли сринаха моста? :))

Сега тия с купените тапии са ясни. Но другите са общо взето грамотни въпреки че укрите като нация са една от най дебилните.

И какво като е от Крим бе, идиот? Не може ли да е донесена от кораб или пък изстреляна от Севастопол? Баси тъпака си!

Както и достатъчно силен пожара в Крокус Хил по извратения ти начин на "мислене". Баси идиота си!

За последните 20-на години от десетките украински навигатори и механици, с които ме е срещнал занаята, 7-8 знаеха какво правят... останалите смятаха че някой друг трябва да им върши работата, та и затова не се напрягаха дори да прочетат ръководствата за употреба, та поне малко да запълнят дупките в теоретиччната им подготовка, на поверената им техника и караха по метода проба-грешка, упс, голяма грешка. Айде, да кажем че в случая ще успеят да изкарат механиците виновни за това че всичките дизелгенератори, плюс аварийният който трябва да се включи автоматично при отпадане на основното захранване, по чудо са се повредили, но пак си остава възможността за аварийно ръчно управление... поне колкото да се отклонят от моста, но явно паниката породена от случващото, а и нивото на подготовка на екипажа, е било толкова голяма че никой не е действал според добрата морска практика и утвърдените от ИМО процедури.

Ти май нещо се разстрои? Нали уж не било много дълбоко, а?!

Ми не, по доста очевидни причини, ха ха ха!

Е аз имам наблюдения на по- дъртите, а иначе че падна нивото падна. И високомерието и това някой друг да ти свърши работа го гледам в момента при франсетата, а преди това при швабите в един друг бизнес дето франсетата не си мърдат пръста, защото знаят че не са последни по веригата и това дето те не са го свършили ще го оправят други. Само че едно е да оставиш нещо недовършено защото не си успял, а друго е всичката работа която тряба да свършиш да я оставиш на тия след тебе. Просто всичкото западняк е минало на схемата - ако това дето трябва да го свърша е важно - друг ще го свърши. Отделно тука главния механик вместо да си гледа работата си е говорил я с Шива я с Кали и резултата е налице.

Капитана по всички слухове е бил украинец. Факта че Байдън не обели нито дума го доказва. Във всеки случай доказва че са от някоя висша на тях нация - Израел или Украйна. А не се знае защо изведнъж му е паднала мощността на този двигател. Кораба във всеки случай не е украински а съветски. Може да са го заредили със джеджерска нафта и той да е бил проектиран само с руска водка.

Май ти си разстроен за ватенките! Не ги мисли америте! Те ще построят нов мост, но москалските малоумници винаги ще са с 10 процента от болниците БЕЗ ВОДОПРОВОД!!! И това го каза Путин в интервю. Ако не вярваш потърси в нета, има я информацията.

Джоко, тъпунгер си и тъпунгер ще си останеш!