Окончателно: Спират старите коли в центъра на София догодина
Първи под санкцията влиза идеалният център от зона "Малък ринг" между булевардите: "Васил Левски", "Патриарх Евтимий", "Ген. Скобелев", "Сливница" и улица "Опълченска"
Обратно в новинатаКоментари - Окончателно: Спират старите коли в центъра на София догодина | Днес.dir.bg
Коментари
е защо не го въведат веднага? да не би тия със старите трошки да заделят пари за нови?
Веднага на секундата трябва да се забранят коли и камиони под евро 5 да влизат в София
А живеещите в тази зона? Някой да сезира Конституционния съд ... Защото за живеещите това е ограничаване правото на собственост.
Право да имаш кола имаш , ако искаш и 10 имай ... ама това не значи право да я шофираш !
Това е като вица с пикаещите в басейна... Само вижте в ромските квартали за какво става въпрос с нещата, които горят и какви пушиляци се вдигат. Големи мал.умници са нашите управляващи на всякаквои ниво!Бай Сали гори гуми на 5 км. от центъра и въздуха ще е кристален нали????????
По принцип налагането на нови коли, тъй като не се произвеждат реално в България, прави хората по-бедни и изнасяне на печалбата в чужбина. Но 30 годишна кола за бензин, си е наистина много. А дизеловите са замърсител. Принципно трябваше да е според замърсяването. И всичко да отива в цените на горивата. Който харчи повече, замърсява повече, без особености за филтри и така нататък. Ако кара Жигула 10 пъти годишно, едва ли замърсява повече. Това което пречи е малко дървета. И може би иглолистни за през зимата, когато листата падат, а все зимата е най-замърсено и тогава горят неща за отопление. Не знам дали не е атакуваемо законово това деление на София.
Най-малкото да задължат общината да дава дотация на живеещите за закупуване на нов автомобил от 8000 лева, и двойна дотация за електрически. В тези зони не стига че са най-високи данъците, но и живущите са принудени да търпят редица неудобства. Сега се добавя и тая тъпня
С малкото уточнение , че за собствениците на коли живеещи в тези зони забраната не важи (поне това беше проектът, ще видим какво са гласували реално) . И сега ще започне фиктивна пререгистрация на МПСта по адреси в центъра .
Решението е взето, но защо категориите се определят от годините на колата, а не от степента на замърсяване???
Много си умен бе... Нали това е правото на собственост - да си я ползваш по предназначение. Ако исках да ги колекционирам щях да ги държа на място извън центъра и нямаше да ми е проблем. Освен това там има зелена и синя зона, за които също се налага да плащаме, сещаш ли се.
Автобусите от градския транспорт минават технически прегледи по "втория начин". Цялата Менделеева таблица излиза от ауспусите им.
Абсолютно прав, но ако минат на варианта, който повече харчи повече замърсява ще ощетят бетоновозите, товарните камиони, строителната механизация, а тя си има лоби. Бедните са интересни само по време на предизборни кампании.
Как пък един адекватен комептар да няма за доброто решение... Трошките аут - това е! Боклуците са за боклукчарника, както и кравите си стоят в краварника. Живи и здрави да посрещаме още хубави новини!
Ми да сравним тогава ! Един дизел от 1996 с един електроМПС от 2020 ! Нещо да кажеш ?!
Това има по-скоро възпитателен ефект. - Не си купувайте стари дизели. -Купувайте си коли поне след 2010-та./евро 5/.
те германците са по-прости от нас и затова си ги карат, нали... само че в берлин, бензиново бмв на 30г е все още със зелен стикер.
Ще може ли да се влиза в центъра само с тротинетки,тъй като имат нулев въглероден отпечатък? Вървим по плана на великият еврогейски съюз.
Докато ползването на автомобил в София е по-евтино от градския транспорт трудно ще накараш някой да слезе от колата си. И с това решение се налага бедните да увеличат разходите си, чрез ползването на транспорта, който вече е претъпкан поради решението да се намалят колите, заради икономия. Ама Фандъчката това не говижда, защото я превозват със служебен мерцедес.
Никой не е казал че трябва да караш бмв или мерседес.Нормялен човек не кара такива коли нови защото цените им са солени.Има опелчета вау вета шкоди фордове рендета дачии пежа хюндаи и тн
Живеещия в зоната пенсионер със старата си колица няма как да си купи нова, сещаш ли се? Много е лесно отстрани - я поживей малко в центъра и пак ще си говорим...
Точно така тотално следене му е майката. Стар нов автомобил биг брадър знае и следи всики. После още ще има едни тъпаци, които ехидно ще се хилят при споменаване на "чипиране" и др консп. "теории".. докато не им сложат газомери за емисии на задниците..
НЕЩАСТНИЦИ. КОЛИТЕ ЗАМЪРСЯВАЛИ. ТЪПАНАРИ. А СЕ ДОКАЗА, ЧЕ ОСНОВНИТЕ ЗАМЪРСИТЕЛИ НА ВЪЗДУХА В ГОЛЕМИТЕ ГРАДОВЕ СА ПЕЧКИТЕ НА ТВЪРДО ГОРИВО И ИЗГАРЯНЕТО НА ОТПАДЪЦИ. ТАМ ОБАЧЕ НЯМА ОГРАНИЧЕНИЯ. ЦИГАНИТЕ СА ЕЛЕКТОРАТ. ВСИЧКИ НА УЛИЦАТА ЗА ДА СПЛЕМ ТОВА БЕЗУМИЕ. ПРОТЕСТ!
Дори нафтата и 10лв.л. да стане от дизела не слизам ! Никога няма да се кача в градските кочини.
Интересно тогава защо май и септември въздуха в толкова мръсен колкото и през януари и декември ! Тази тъпотия може да си завреш в дриника !
Измамата Продължава, а Държавата Ви - вече не е Ваша, а е Тяхна! Днес Колите, Утре и Вас ще Спрат с КПП и Цифров КОВИД Сертификат за Проверка!!
Право на собственост и право на ползване са 2 коренно различни неща, които имат малко общо !!! Това е все едно някой да се оплаква защо след като си е купил кола , е задължен да има шофьорска книжка , за да я кара !!!