Окончателно: Спират старите коли в центъра на София догодина
Първи под санкцията влиза идеалният център от зона "Малък ринг" между булевардите: "Васил Левски", "Патриарх Евтимий", "Ген. Скобелев", "Сливница" и улица "Опълченска"
Обратно в новинатаКоментари - Окончателно: Спират старите коли в центъра на София догодина | Днес.dir.bg
Коментари
Отдавна е измислен начина в цивилизовани страни. Правят се големи многоетажни паркинги в покрайнините, където срещу жълти стинки или безплатно се паркират бараките на селяните. Трябва да са буквално до метростанции, за да могат да се придвижват бързо и евтино към града. Това е. Виж Виена, Берлин и др. Само така ще се поизчисти въздуха, все от някъде трябва да се почне!
тъпаците винаги взимат тъпи решения които не сработват! няма стари и нови коли! има коли които са минали годишен технически преглед, и могат да се движат навсякъде, въпреки недомислията на някого, и коли които не са минали годишен технически преглед и не могат да се движат никъде!
Те могат да приемат каквото си искат, ама въпроса е дали ще имат достатъчно ресурс за да контролират всичко това? Историята е доказала, че контрол ако изобщо има, той е много слаб или почти никакъв. Пожелавам им успех в начинанието, но силно се съмнявам, че ще има ефект.
Да обобщим: не може да караш кола Евро 1, но ти позволяват да я регистрираш. Колата ти Евро1 може да е 1.3л и ще трябва да се лишиш от нея, но някой баровец с 5л дизелов мотор, който пили гуми по светофарите - проблем няма. България е една от малкото страни е Европа, в която няма субсидии за закупуване на електрички. Ако вкъщи си на дърва и въглища, имаш 3 години да се преоборудваш, но като кажеш: "ще си сложа слънчеви панели!" идват едни и ти обясняват, че процедурата е дълга и сложна и ще трябва да дадеш едни 30-40К преди това, за да ти кажат те, че може. Въобще държавата гърчи хората просто така, за забавление. Първо те ограничава, после евентуално мисли (дали) да те насърчава. Т.е. има я само тоягата, морков липсва. Пример: ограничават Евро1 колите, но няма субсидии за закупуване на електричка (единствени в ЕС!). Ограничават дървата и въглищата, но да си сложиш панели на покрива или друга твоя собственост без разрешение е незаконно.
Компетентните юристи да заведат дело за Дискриминация на социален признак. Бедните да го духат. В центъра на София ще се направи специален купул, в който само умнокрасивите ще дишат въздух, който не е отровен от категории коли 1 и 2. Пълни и нещастни малоумници !!!! Няма ли някой да заведе дело срещу тия олигофрени бе?
Като са такива велики еколози да вземат да мият улиците повече от веднъж годишно. Огромната част от гадостите, които дишаме са от мръсотията
Това е истината. Всяка сутрин миеха улиците преди години... Сега се краде като за последно и се лъже два пъти повече.
И как ще накарат ''по-чистият въздух'' в центъра да си остане там??? Ще го остъклят ли???
Дискриминация ,или там каквото искате го напишете,но аз след въпросната дата за забрана ще влезна в така нареченият център и ще драсна кибрита на колата да гори и да се радват тези от Сос!
Ей тъпаци печките ви с дърва и въглища замърсяват въздуха идете да дишате чист въздух в Англия Германия, само докато кацнете ще усетите чист въздух, нямат ли дизели????? Имат, но нямат печки !!!
То пък един "център"... Порутняк. Ама пазете си го де, сега остава да видим как ще приложите "правилото". Има ли електронна система която да чете категорията? Или стикери с цвят?
Лате спре полицая и ти "резне" глобата, друго ще плямпаш....!
Абсолютен ценизъм е да оределяш до коя пресечка ще е "чисто" и къде ще са лайната. Щом дадено МПС не отговаря на някъви норми се спира от движение и отива за скрап.
Още се тъпчете в София да стане 3 милиона и тогава такъв рахат ще имате , че ще ви иде да си ходите кой откъде е. Решението е просто - населението да се разсели по другите градове чрез изнасяне на министерства , ведомства, производства от София към провинцията. Така парите които ги тъпкахте само у София ще се разпределят по равномерно по цялата територия на България. Ама щом ви харесва да живеете като в Мумбай например си е ваша грижа.
То беше така при социализма. Във всички региони имаше големи производствени предприятия. Дори в селата имаше най различни цехове. Иначе централната държавна администрация си е в столицата, както е навсякъде. А тя има и регионални структури. Но след като цялата промишленост беше умишлено унищожена какво се очаква.
И да си плащат данъците тогава.Е бахти и европумията тя ще ми каже колко да си цапам унас.Махнете ги тези смешници есес законите са им противоконституционни за България!Продадоха си боклука тук после ни забраняват да си ги караме.ТОВА Е НЕОФАШИСТКА ЕВРОПА ИЛИ ЕВРОСЪЮЗ ПЪЛНИ ШИЗОФРЕНИЦИ УПРАВЛЯВАНИ ОТ ЕЛИТА!
начи замърсяват само през зимата... а незнайно как и защо прес лятото същите не замърсяват.... бугаристан
След като забранят дървата и въглищата, ще задължат всички да минат на МЕТАН, от най скъпият
На прегледа питам господина: как се определят категориите и той ми отговаря: според годината на производство…….. голям смях…… има доста супер нови на години автомобили, но замърсяват много по ред причини…… не искат да измерват реални изпускни газове и на тази база да са категориите….. човека от прегледа ми каза, ако трябва да измерване реални емисии 80% няма да минат прегледа…..
От 1 декември до 31 февруари съм отпуска на малдивите и ше ми ядете ... знаете какво
На 1-ви декември, сипвам 50 кила нафта, спирам в некоя прека на опълченска с кюнеца към центъра и почвам да форсирам буса да влезе в 3000 оборота. Аууу къв кеф ще си направя на душата
Техническите прегледи са фиктивни, но спират старите коли . Редно би било да спират НЕИЗПРАВНИТЕ! Кое ли по територията е нормално та това да е... Безумие след безумие?
А в центъра на София, където има богати хора които имат камини и се отопляват с дърва ще спазват ли наредбата да не използват дърва и друго твърдо гориво за отопление. Ще успее ли някой да ги контролира.
Си измисли въглеродните емисии като рекет към слабите държави в ес. Парите от рекета си ги харчат безконтролно.
Необходимо е за цяла София. Който не може да си излезе от гаража вкъщи или от този в офиса ще ме разбере. Който виси в задръствания с пушещи таралясници също ще ме разбере. За останалите - градски транспорт. Пенсионери и прочие са дори с отстъпки.
Значи по центъра се отопляват на дърва, те тези на дърва не замърсяват. А колите замърсяват. Но пък същите тези коли се движат и когато печките на дърва не работят и тогава няма замърсяване. Ми да спрем "колите" на дърва и центъра ще се поизчисти, а?
Ако това не доведе до промяна в качеството на въздуха, какво правим?
Преизбираме Файдъка и съветниците от ГЕРБ и подгласните им от ДБ, разбира се! Трябва да им дадем още шансове да ни правят на маймуни!!!
Нали и за спирането на Кремиковци същото говореха. Е, някой изобщо забеляза ли да има промяна ? Ако е забелязал - да каже кога е настъпила, да сравним със спирането на Кремиковци. Ама май никой даже не е забелязал, камо ли да помни ...
отдавна си ясен руски троле и тъп комунист, не само под тази статия Кремиковци когато спря , ЗА ПРЪВ ПЪТ от 50 години СОФИЯНЦИ ВИДЯХА СТАРА ПЛАНИНА Разбра ли комуне тъпо?
Най-сетне! Живея в центъра и искам таралясниците да не се допускат тук. Без изключения за живеещите тук. Започнат ли да правят изключения, каузата е загубена.
И аз искам да няма идиоти по центъра, но ти си там.
Подобна извратена гавра с гражданите не трябва да остава безнаказана на предстоящите местни избори! Иначе скоро ще ни вкарат всички обратно в автобусите, както беше при Тато.
Аз всеки ден виждам МПС-та нови пушешти и стари непушешти. На очите си ли да вярвам или на директивите.
Чети цялата стария. Там се казва не стари, а неизправни.
Пак половинчати и неработещи мерки само да отбият номера и то сле 4 години..дотогава вече ще се возим на дронове и коли без шофери, но не в България разбира се. Те дори не правят случайни проверки и по улиците да спират колите които хвърлят турлуци от сажди или смрад на токсично изгоряло масло, не са забранили двутактовите мотори и скутери, можеше да сложат по големи наказания за фалшиво ГТП, можеше вместо да пълнят гушите на наши фирми със стикери които са вредни за природата искъпи да сканират с камери номерата на колите и по тях да определят коя с каква еко категория е и тн. Но явно хората които взимат заплати и крадат в администрацията пак няма да свършат нищо и ще обясняват как нещо не може да стане а причината е че властите ги е страх да не загубят електорат :)
Обаче камините с твърдо гориво по кооперации и блокове не са забранени. както и циганите с техните гуми, но те не са в еуитните кваутауи
Събрахме боклуците от Европата- дрехи, коли, бяла техника, че и боклук от разни помийни ями за горене... Мила Родино ти си земен рай!!!
Ако някой се интересуваше за здравето на софиянци нямаше да допусне безконтролното изливане на бетон и унищожаването на детски площадки,паркове и градинките ,само и само да се угоди на шепа перачи на пари.
Поредната Несправедливост и Глупост !!! Съгласен съм , че трябва поетапно да се въвеждат ограничения, НО ЗА ЗАМЪРСЯВАЩИ МПС , а НЕ за коли над едиколко си години без значение на техническото им състояние !!!! Едната ми кола е производство 1986 год. дизелова , купена е 1993 от Германия от първият собственик ! Поддържана и ремонтирана е съвестно през годините. Като минавам на ГТП тея на пункта цъкат с език и се изказват положително за състоянието и включително за изгорелите газове които мерят ! Питал съм ги защо тогава ми дават стикер Категория-1, отговарят, че Наредбата е такава заради годинките на колата , а не заради техническото състояние !!! Виждал съм доста МПС над 2010 г. Пушат тракат ама за тях по-може ама не и за стари коли !
Чудя се така ли няма един депутат да повдигне този въпрос от трибуната на народното събрание ?! Ограничение трябва да има, НО за реално техническо състояние, а не за всички над определени години !!!
Za tezi deto jiveem v centara i kolite ni sa registrirani tam dali ste ima izklu4enia?
Както са го приели така и ще го отложът 90% от зареждащите магазини коли и бусове са с евро 1 ,ако спрът да влизат ,инфлацията в центъра ще е 100% минимум ,а за ремонтните дейности не ми се мисли. ,,,,