Мястото на инцидента - екстремно опасно, катастрофата там не е прецедент

Премиерът на Северна Македония Зоран Заев и външният министър Буяр Османи пътуват към мястото на инцидента

Обратно в новината

Коментари - Мястото на инцидента - екстремно опасно, катастрофата там не е прецедент | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Модулът на прокопиев- радев- Божков в действие !! Свиквайте

не палЕативни, а палИативни мерки... и палиативни означава нещо малко, дорълнително, такива са например грижите за терминално болните от рак, например обезболяващи, т.е. такива, които няма да повлияят съществено болестта. въпросният господин ползва термини, които тотално не разбира, за да се направи на интересен с непознати думички. какво да кажем, БГ политик...

Мафията , след 12 години пост и молитви си върна държавата!!! И веднага вчера 9 запалени ,нощеска 45 още ........ чака ни радева зима

Не политизирайте трагедията. Ще има разследване, то ще посочи причините.

Толкоз за великите магистрали на алчната тиква. Само линч и по диреците.

Голям наклон има на Шипка и Петрохан. За Троян - Кърнаре да не говорим. Там е урва а на върхът за гащите на Добри Джуров.

Всички журналисти са глупаци. Задават въпроси и очакват разследването да е готово и да се знае всичко за инцидента. Да почиват в мир загиналите!

На крива ракета космоса и пречи. Това по повод заглавието. Хиляди превозни средства минават от там всеки ден.

Балкана има 11 прохода и всички до един са екстремни. Това дори не е проход а лек наклон на права като конец магистрала.

Айдее, троловете наскачаха и метеорит да падне пак Радев ще е виновет.

Има снимка на мястото на катастрофата, някакъв бордюр стърчи, от склона има свлечени камъни, от института за пътна безопасност много добре са го обяснили - изхвърля ППС с висок център на тежестта като трамплин и след приземяването са трудноуправляеми... Настилката е била мокра заради лошото отводняване. За мен това е второ Своге, Господ да накаже тези, които са крали и мамили, че български съд не го прави.

Гледайки картата на гугъл мапс на 100 м. преди катастрофата пътят при спускането е трилентов без аварийна лента! В тъмницата шофьорът нормално се е придължал към най-дясната. И хоп след малко от нищото ... пред теб една разделителна мантинела, която отбива към локално платно за почивка! Мир на душите на изгорелите!

"Участъкът на магистралата има множество проблеми, цяло лято там са ремонтирани дупки", добави пътният експерт Диана Русинова." Това е гнъсна клевета. Даже германците нямат такива хубави магистрали!

Не РАДЕВ -виновни са ГЕРБОПОТЕЦИТЕ НА БОКО ТИКВАТА.

Какви камъни свлечени виждаш като склона е от другата страна на пътя. Или е заспал шофьора или спукана предна гума.

Защо Деси ,хорото да го врътне БОКО ТИКВАТА. ТОЙ СЕ ХВАЛИ С МАГИСТРАЛИТЕ. АМА КОЛКО НАРОД СЕ ИЗТРЕПА ПО КАЛПАВИТЕ И НЕ ДОБРЕ НАПРАВЕНИ ОТ КРАДЛИВИТЕ ГЕРБОПИТЕЦИ.

Нашият министър по обед ще съжали във фейсбук. Това е играч .

Абе много добре я знаем тази денивелация там, ама има сложени знаци и някой трябва да ги гледа. А най-редовно селски бекове превишават скоростта и не им пука на това място.

Каква тъмница, фаровете ли не са му работили? Като почнете да драскате глупости по форумите....

Ako имаше Институт за пътна безопасност опълченците немаше да се качат на Шипка по онова време че пътот бил опасен.

В близост има каменна кариера.

Това е чешмичката след Боснек, преди Старо село. Нищо екстремно няма там, нито пък са пълнили дупки цяло лято, това са пълни глупости. От другата страна на пътя укрепват скатовете. Бог да ги прости всички загинали, а нашите "експерти" и "журналисти" да вземат да млъкнат малко!

от времето на Соца. Преди да си построи магистралата от Боснек чак до отклонението за Радомир винаги са ставали ужасни катастрофи. Стръмно спускане и в двете посоки по хлъзгава пътна настилка, зимно време.Движението е интензивно а и повечето водачи,карат състезателно с висока скорост.

Некомпетентните простаци да не пишат глупости!!

Струма я строи Станишко, ограмотете се, а Комитова си бара шундата половин година. https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B0_(%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B0)

Струма я строи Станишко, а Комитова си бара шундата цяло лято, ограмоти се накрая https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B0_(%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B0)

Кой бил виновен! А ми идиотът шофьор е виновен! Караш хора, посред нощ в 2:00, мокър път. Несъобразена скорост. Пътя му крив и неравен и т.н.

Не виждам причини да се говорят и пишат "експертни" дивотии за пътния участък, по който се е движел автобусът.

Да започнем с това че там автомагистрала Струма не е автомагистрала. И ограничението на скоростта е 120 км/ч. Само дето много от минаващите през участъка, това изобщо не ги интересува.

Точно!Пътя е превъзходен и ако не е голямата денивелация може и с 200 км.да се движиш без да усетиш скоростта. Срамни и невероятни простотии се леят от говорещите и никой от глупаците не коментира защо при катастрофата двамата водачи не са отворили вратите,избили прозорците и да евакуират пътниците.

Асфалт не ядем

Точно така и ограничението беше 90 докато Бойко не дойде да открие АМ от Долна Диканя до Дупница. Тогава се изтъпанчи по телевизията оплю предишните и се обади да оправят ограничението.

Според Владимиров участъкът е един от най-тежките в републиканската пътна мрежа. Той е с голям наклон и огромна денивилация. Божке, жива да не бях! Хвала на таквиз "експерти", дето отварят очите на хората. Че тъй де, трябва да се знае: ТАМ ПЪТЯТ Е ЕДНОВРЕМЕННО С ГОЛЯМ НАКЛОН И ОГРОМНА ДЕНИВЕЛАЦИЯ! Айде сега този ПСЕВДО експерт да ми обясни какво е път с нулев наклон и огромна денивелация и каво е път с голям наклон и нулева денивелация!!! Аланкоолу, денивелация означава наклон бре, специалисте! Явно или си платил за диплом, или си преписвал! Апропо, нека нашите УЖ медии спрат да дават думата на тези ИДИОТИ, защото макетата само това чакат - друг да им е виновен. Те виновен си измислят и сами, а в случая им се надупваме! Хора, вие мислите ли с главите си?!!!!

Наистина си клоун ама от лудницата. Тази магистрала трябваше да е готова за олимписките игри в Гърция. Я сега провери за коя година става въпрос????

Да се премахне всякаква денивелация, Балканите да се заравнят с фадроми, и Рила и Пирин и Родопите

Тука си прав лично Бойко нареди този участък от МЕЖДУСЕЛСКИ път да се вдигне ограничението от 90 на 120 км. Който не вярва да потърси интервюто на Бойко от откриването на магистралата от Д.Диканя до Дупница.

Сега очаквам някоя мисирка да се изцепи че участъка е прокълнат!!!! Преди 25 - 30 години километър по надолу автобус с около 20 пътника падна и той изгоря!!!

Там наистина си е едно стръмно спускане на завой. Като добавим часа (в който обикновено се спи), мрака и дъжда, нормално е на няколко милиона минали коли да има по един такъв случай. Дори и най-добрият шофьор е човек - изморява се, остарява, доспива му се. И представи си и някой да го е заслепил малко преди това...

Толкова милиони погълнати а пътищата (става дума за магистралите другото и за чеп не става) по зле от афганистан.............

Защо ли двамата водачи не са отворили вратите? Ами примерно автобусът се е обърнал и затиснал вратите. А шофьорите (или шофорът, на Балканите се пести от всичко) ако не са били вече мъртви. поне са били сериозно ударени и в безсъзнание.

С триене на неудобни мнения по отношение на некадърните писачи, проблеми не се решават. Вече сте известни с избирателното си триене.

като ирония на съдбата... този участък се строеше за олимпиадата в Атина... от Станишев. А фирмата изпълнител беше Северна Македонска...

Не мога да разбера как е възможно да се правят заключения за катастрофа без да си бил на мястото?Кой пусна по телевизията тази "експертка " да прави виртуални анализи и да се прави на врачка явно да спечели някой лев ?

Ти карал ли си през нощта на дъжд на спускане на завой? Да не си мислиш, че от фаровете става светло като през деня? Мокрият асфалт направо поглъща светлината и виждаш само някакви отблясъци и черно. А когато си на завой, виждаш само маркировката до кривата на завоя. Която маркировка на много български пътища е стара, изтрита, липсваща, или покрита с прах/кал. На някои нови модели коли при завой фаровете също се извиват, но не съм карал или се возил още на такава. Но каквото и да е, в определени условия видимостта е ужасна, независимо от фаровете. Но хората все бързат за някъде. Ама са пристигнали на различно от планираното място.

Каквото и да си говорим, условията по нашите пътища са под всякаква критика. Като се почне от маркировката, осветлението, указателните и предупредителни табели и се стигне до всякакви глупости, натворени по нашите пътища. За сега е много важно да се разбере, защо и как автобусът се е озовал върху мантинелата, но каквато и да е причината, да се вземат недоходимите мерки за недопускане на инциденти.

Знаем си хала на пътищата - тъжна работа, но като знаеш какво е положението и внимаваш! "Конете под капака нямат съществено значение, важно е магарето зад волана".

И резултатът от плещенето на простотии по телевизията без да си бил на мястото с картинки от Гугъл- "Дорожный эксперт Диана Русинова рассказала, что данный участок трассы имел много проблем. В частности, все лето там ремонтировали ямы.". Това пишат в Русия. И после чакай туристи ...Заради патки които дрънкат каквото им падне.

Там някъде е епицинтърът на малоумието на балканските кочини. Системна разруха, недоразумения всякакви, инциденти всякакви, мизерия и гибел не са случайност, а плод на генетичната умствена изостаналост на съответните популация. Истината е грозна, но е ИСТИНА.

Има стандарти evro 5,6,7,но кога ще има така наречената черна кутия и при автобусите.Превозно средство с над 10 пътника трябва да е оборудван със записващо у- во,за да е ясно причината за инцидента.

А нещо за шофьорите с ксенони китайски самоделки, които заслепяват зверски дори да не карат на дълги?