Започна строежът на най-трудната метростанция в София
Започва строителството на метростанция 8 “Орлов мост“ - най-трудният проект от строежа на трети метродиаметър.
Обратно в новинатаКоментари - Започна строежът на най-трудната метростанция в София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Красная Кухая ЛЕйка
Когато България се е освобождавала от турско робство, в Лондон от 8 години е имало действащо метро.
Меглена Евробаши (нерегистриран)
Ето това са отвратителните последици от 500 години принудително съжителство на цивилизован натовски народ като турците с варварски народ като българите - славяни, православни и хетеросексуални, като мръсните руснаци!
jingiby
А в Атина метрото е от 1869 г. въпреки хипертурското суперробство...
Красная Кухая ЛЕйка
АЗ го написах само с цел и надежда, че няма да чета дълбокомислени писания как всъщност нямаме нужда от този вид транспорт.
ОХЛЕЛЕ (нерегистриран)
само една от тях е оборудвана с ескалатор. Асансьорите са по един за всеки перон и предоставят връзка с ниво 1..... УЖАС САМО ЕДИН ЕСКАЛАТОР !!!! ПРОВЕРЕТЕ СИ ПЪТНИКОПОТОКА И СТАВА ЛИ С АСАНСЬОРИ ???? ОТ 24 М ДЪЛБОЧИНА?
Grom (нерегистриран)
"предполага закриването на стълбището, водещо от спирката на автобусите на бул. Евлоги Георгиев към подлеза" За пореден път се прави станция, която гледа към себе си от едното кьоше и имаща комуникация със самата себе си! Когато правиш кръстосваща станция на 2 линии на метро, може би е хубаво да помислиш как да направиш достъп до нея от всички ъгли на кръстовището отгоре! Кому са нужни тези пешеходни светофари на Орлов мост, ако можеш да направиш безконфликтен подлез!!!!
123 (нерегистриран)
Гърция някъде от 1820-21 не е под турско робство.
ЖОЖО (нерегистриран)
Решението на пространството предполага закриването на стълбището, водещо от спирката на автобусите на бул. Евлоги Георгиев към подлеза. БЕЗ МИСЪЛ ЗА ХОРАТА ...
Gonzo (нерегистриран)
Айдеее, разбирачите изпълзяха.
Градеж и грабеж (нерегистриран)
Започна строежът /грабежът Метрополитен към Столична община / на най-трудната метростанция в София. Типичният състав на грабежа е очертан в чл. 198, ал. 1 НК.
гост (нерегистриран)
При хората се строи метро за да се облекчи движението, а при нас за да се ебе мамата на населението и да се откраднат максимум пари.
065 (нерегистриран)
защо не си чешеш например нещото над уретрата а езика всеки ден?
jingiby
Зависи. Южна Гърция от 1830 г. , но Северна остава под робство до 1912 и затова Солун още няма метро. Или по твоята логика: На крива ракета, космоса й пречи!
Евала (нерегистриран)
Епа начи нема да одим на раота докле не пуснете метрото, че де оарчих нещо, па и тва тука у Красно село жиот ли му викате?!Я що не дое некой тарикат да живее насам па да го видим. То добре че я съм наочен работник иначе кви простаци ги има-а по пазара, мани-мани, римуув-римуув.
БЪЛГАРИН (нерегистриран)
Тази 1-ва линия на Атинското метро вярно е оттогава, но тя по принцип си е надземна железница. Подземно метро имат от 2000 г. Т.е. от лъч до лъч имат към 130 г. разлика. При нас се строи доста по-бързо :)
всичко в Бг, е обратно (нерегистриран)
Хората под земята ,колите на слънце и въздух .... Защо вкарахте , хората под земята?
sonibvc@gmail.com
Прекрасни новини! Това е като да лекуваш болният от рак от простуда. Не че не трябва, ама не е най важното за болният от рак...Отрасли трябват а не метростанция. Метростанцията е удобство, икономиката е необходимост.
Айде стига (нерегистриран)
Хайде стига простотитии. Големи разбирачи!!!
18 (нерегистриран)
Олигофрен ли си или се правиш на такъв? Успешно е...
Красная Кухая ЛЕйка
Защото не съм знаела, че така ще наредите, Повелителю!
sonibvc@gmail.com
Та светна...в Щатите има 3 категори хора...бедните дет пътуват под земята, по малко бедните, с коли на земята а баш богатите се предвиждат с хелкоптери.
Ами предложи . . . (нерегистриран)
Може да се издигнат колони по 50 м на горе и на тях да се пусне метрото. Ако знаеха за тази технология, в Лондон отдавна да е така . . .
данко (нерегистриран)
А ти сигурно пътуваш с хеликоптер под земята.
jingiby
На 17 май 1895 година е открит първия подземен участък: Тисио Омония.
U2 (нерегистриран)
Браво,една хубава новина
Паисий
излишно трудна и прекалено скъпа метростанция. Целият маршрут на третия лъч в центъра е тъпичък....
DR (нерегистриран)
Ще изтърпим. Но после ще бъде по-добре за всички.
300 (нерегистриран)
Ако не беше скъпа, никой нямаше да се навие да я прави. Няма какво да отклониш от ефтина станция. Иначе практиката от години е една и съща. Скъпа на документи, ефтино изградена и разликата отива пропорционално по мрежата.
Да си дойдем на думата (нерегистриран)
Ми вземи и стани от стола бе Ьовиги и иди да свършиш някаква работа. Стига си седял тук и писал глупости. Произведи нещо друго освен "мъдри мисли". Икономика без работа не става. Тия дето строят метрото произвеждат нещо. Ти какво произвеждаш?
Сузи (нерегистриран)
Така е, прав си... затова БСП падна толкоова ниско при последните местни избори в София! Отрепка!
Паисий
ако ще е като станцията на Центр.Гара - мерси! .... Голяма и тъпо направена - дълги коридори и никакви удобства! Вървиш пеш с километри, за да влезеш или излезеш.
Смръдльо (нерегистриран)
Българските метростанции са едни от най-красивите, които съм виждал по света. Кое му е евтиното на изпълнението бе, 300 мунчовци да ти се изредят барабар с философа мрънкащ...
E (нерегистриран)
Ти имаш ли идея колко е 50 м.?
777888 (нерегистриран)
Някой правил ли си е труда да измери разстоянието между спирката на "Софийски университет" и тази, която ще е на "орлов мост"? Любопитен факт може да се окаже, а и нов световен рекорд за близост на две спирки на метро.
E (нерегистриран)
И на мен не ми стана ясно какво ще правят хората, когато слизат от автобусите. Ще трябва да отидат до някой друг вход може би?
Въведете правила за путаците! (нерегистриран)
Да се проверят без прошка по лична карта паразитите на комуняро-сидерастията и да се изхвърлят безмилостно като парцали от метрото!При опит за съпротива ,да не се пестят палките в кратуните! Имат си самалюти ,талиги и колелета да върят на майната си на бузлуджа и варадеро!
300 (нерегистриран)
пфууу, през монитора се усети смръдлявината ти. Има голяма разлика м/у красиво и качествено.
комунист (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ванката (нерегистриран)
март и април е чудесно да се изкарат колелета и ... пляс пляс педалите, аз си поръчах по-голям дрон да ме разнася на горе надолу по Софето... и парашут вместо предпазен колан.
DR (нерегистриран)
Не знам дали знаеш, но от Орлов мост се влиза в метростанцията на СУ. Новата ще е към 3 метродиаметър, и просто ще има връзка между тях.
zeddd
Нещо неподготвен се изказахте, драги ми смехурко...
DR (нерегистриран)
Паисий, язък че си си написал това име. Пише се "еВтин".
zeddd
Горкия, счупили му се краката, че извървявал 50 метра повече, ц ц ц
уточнение (нерегистриран)
Е да, ама обществеата поръчка за плочките знаеш ли колко сладка беше?
DR (нерегистриран)
Добре де. Забележката е към 300. :)
комунист (нерегистриран)
Всяка уважаваща себе си столица има нужда от метро,просто не беше лошо да се развият производствата първо. Да правиш подобни инфраструктурни проекти в страна със 72% импорт е като да боядисваш стените на разпадаща се сграда. Всъщност страните по света се унищожават именно с подобни проекти,както беше казал онзи икономически убиец Джон Пъркинс: "Джон Пъркинс става икономически килър (economic hit man) през 1971 г., когато е на 26 години. Схемата, по която "работят" той и неговите колеги, е проста: те убеждават дадено правителство да започне някой мащабен инфраструктурен проект (огромен язовир, летище, автострада), който уж ще осигури на страната голям икономически растеж и благоденствие. Пак килърите уреждат милиардните кредити. С условието обаче проектът да се изпълнява от определени американски фирми. Когато след някоя и друга година става ясно, че правителството не може да върне заемите, "измамената държава вече е изпаднала в тежка икономическа и политическа зависимост от САЩ". По този начин американските концерни стават господари на нейните петролни находища и други богатства, Пентагонът придобива военни бази, а Вашингтон установява пълен контрол над важни геополитически обекти (напр. Панамския канал). "Похватите на икономическия килър са като тези на мафията - обяснява Пъркинс, позовавайки се на собствения си опит от Индонезия, Еквадор и ред други страни. - Осигуряват се кредити, които въпросната държава не може да върне, след което започва спиралата от искания за нови и нови "услуги и отстъпки". Заменете американски с европейски и схемата се напасва.
300 (нерегистриран)
Грешката е моя, не на Паиъий.
Grom (нерегистриран)
Очевидно тъпаците не са се прибирали даже!
:) (нерегистриран)
Закриване, в смисъл да се покрият защото сега са открити.
Ивайло Йорданов (нерегистриран)
Явно проектанти и инженери така са преценили. Вие очевидно разбирате повече от тях.
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Гръцкият климат се променя и ще става все по-лошо
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Силяновска към Радев: В договора ни няма нито дума за вписване на българите в конституцията
"Хюман райтс уоч": Руските сили вероятно са екзекутирали най-малко 20 украински войници от декември