Започна строежът на най-трудната метростанция в София

Започва строителството на метростанция 8 “Орлов мост“ - най-трудният проект от строежа на трети метродиаметър.

Обратно в новината

Коментари - Започна строежът на най-трудната метростанция в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Когато България се е освобождавала от турско робство, в Лондон от 8 години е имало действащо метро.

Ето това са отвратителните последици от 500 години принудително съжителство на цивилизован натовски народ като турците с варварски народ като българите - славяни, православни и хетеросексуални, като мръсните руснаци!

jingiby

А в Атина метрото е от 1869 г. въпреки хипертурското суперробство...

АЗ го написах само с цел и надежда, че няма да чета дълбокомислени писания как всъщност нямаме нужда от този вид транспорт.

само една от тях е оборудвана с ескалатор. Асансьорите са по един за всеки перон и предоставят връзка с ниво 1..... УЖАС САМО ЕДИН ЕСКАЛАТОР !!!! ПРОВЕРЕТЕ СИ ПЪТНИКОПОТОКА И СТАВА ЛИ С АСАНСЬОРИ ???? ОТ 24 М ДЪЛБОЧИНА?

"предполага закриването на стълбището, водещо от спирката на автобусите на бул. Евлоги Георгиев към подлеза" За пореден път се прави станция, която гледа към себе си от едното кьоше и имаща комуникация със самата себе си! Когато правиш кръстосваща станция на 2 линии на метро, може би е хубаво да помислиш как да направиш достъп до нея от всички ъгли на кръстовището отгоре! Кому са нужни тези пешеходни светофари на Орлов мост, ако можеш да направиш безконфликтен подлез!!!!

Гърция някъде от 1820-21 не е под турско робство.

Решението на пространството предполага закриването на стълбището, водещо от спирката на автобусите на бул. Евлоги Георгиев към подлеза. БЕЗ МИСЪЛ ЗА ХОРАТА ...

Айдеее, разбирачите изпълзяха.

Започна строежът /грабежът Метрополитен към Столична община / на най-трудната метростанция в София. Типичният състав на грабежа е очертан в чл. 198, ал. 1 НК.

При хората се строи метро за да се облекчи движението, а при нас за да се ебе мамата на населението и да се откраднат максимум пари.

защо не си чешеш например нещото над уретрата а езика всеки ден?

jingiby

Зависи. Южна Гърция от 1830 г. , но Северна остава под робство до 1912 и затова Солун още няма метро. Или по твоята логика: На крива ракета, космоса й пречи!

Епа начи нема да одим на раота докле не пуснете метрото, че де оарчих нещо, па и тва тука у Красно село жиот ли му викате?!Я що не дое некой тарикат да живее насам па да го видим. То добре че я съм наочен работник иначе кви простаци ги има-а по пазара, мани-мани, римуув-римуув.

Тази 1-ва линия на Атинското метро вярно е оттогава, но тя по принцип си е надземна железница. Подземно метро имат от 2000 г. Т.е. от лъч до лъч имат към 130 г. разлика. При нас се строи доста по-бързо :)

Хората под земята ,колите на слънце и въздух .... Защо вкарахте , хората под земята?

Прекрасни новини! Това е като да лекуваш болният от рак от простуда. Не че не трябва, ама не е най важното за болният от рак...Отрасли трябват а не метростанция. Метростанцията е удобство, икономиката е необходимост.

Хайде стига простотитии. Големи разбирачи!!!

Олигофрен ли си или се правиш на такъв? Успешно е...

Защото не съм знаела, че така ще наредите, Повелителю!

Та светна...в Щатите има 3 категори хора...бедните дет пътуват под земята, по малко бедните, с коли на земята а баш богатите се предвиждат с хелкоптери.

Може да се издигнат колони по 50 м на горе и на тях да се пусне метрото. Ако знаеха за тази технология, в Лондон отдавна да е така . . .

А ти сигурно пътуваш с хеликоптер под земята.

jingiby

На 17 май 1895 година е открит първия подземен участък: Тисио Омония.

Браво,една хубава новина

излишно трудна и прекалено скъпа метростанция. Целият маршрут на третия лъч в центъра е тъпичък....

Ще изтърпим. Но после ще бъде по-добре за всички.

Ако не беше скъпа, никой нямаше да се навие да я прави. Няма какво да отклониш от ефтина станция. Иначе практиката от години е една и съща. Скъпа на документи, ефтино изградена и разликата отива пропорционално по мрежата.

Ми вземи и стани от стола бе Ьовиги и иди да свършиш някаква работа. Стига си седял тук и писал глупости. Произведи нещо друго освен "мъдри мисли". Икономика без работа не става. Тия дето строят метрото произвеждат нещо. Ти какво произвеждаш?

Така е, прав си... затова БСП падна толкоова ниско при последните местни избори в София! Отрепка!

ако ще е като станцията на Центр.Гара - мерси! .... Голяма и тъпо направена - дълги коридори и никакви удобства! Вървиш пеш с километри, за да влезеш или излезеш.

Българските метростанции са едни от най-красивите, които съм виждал по света. Кое му е евтиното на изпълнението бе, 300 мунчовци да ти се изредят барабар с философа мрънкащ...

Ти имаш ли идея колко е 50 м.?

Някой правил ли си е труда да измери разстоянието между спирката на "Софийски университет" и тази, която ще е на "орлов мост"? Любопитен факт може да се окаже, а и нов световен рекорд за близост на две спирки на метро.

И на мен не ми стана ясно какво ще правят хората, когато слизат от автобусите. Ще трябва да отидат до някой друг вход може би?

Да се проверят без прошка по лична карта паразитите на комуняро-сидерастията и да се изхвърлят безмилостно като парцали от метрото!При опит за съпротива ,да не се пестят палките в кратуните! Имат си самалюти ,талиги и колелета да върят на майната си на бузлуджа и варадеро!

пфууу, през монитора се усети смръдлявината ти. Има голяма разлика м/у красиво и качествено.

март и април е чудесно да се изкарат колелета и ... пляс пляс педалите, аз си поръчах по-голям дрон да ме разнася на горе надолу по Софето... и парашут вместо предпазен колан.

Не знам дали знаеш, но от Орлов мост се влиза в метростанцията на СУ. Новата ще е към 3 метродиаметър, и просто ще има връзка между тях.

zeddd

Нещо неподготвен се изказахте, драги ми смехурко...

Паисий, язък че си си написал това име. Пише се "еВтин".

zeddd

Горкия, счупили му се краката, че извървявал 50 метра повече, ц ц ц

Е да, ама обществеата поръчка за плочките знаеш ли колко сладка беше?

Добре де. Забележката е към 300. :)

Всяка уважаваща себе си столица има нужда от метро,просто не беше лошо да се развият производствата първо. Да правиш подобни инфраструктурни проекти в страна със 72% импорт е като да боядисваш стените на разпадаща се сграда. Всъщност страните по света се унищожават именно с подобни проекти,както беше казал онзи икономически убиец Джон Пъркинс: "Джон Пъркинс става икономически килър (economic hit man) през 1971 г., когато е на 26 години. Схемата, по която "работят" той и неговите колеги, е проста: те убеждават дадено правителство да започне някой мащабен инфраструктурен проект (огромен язовир, летище, автострада), който уж ще осигури на страната голям икономически растеж и благоденствие. Пак килърите уреждат милиардните кредити. С условието обаче проектът да се изпълнява от определени американски фирми. Когато след някоя и друга година става ясно, че правителството не може да върне заемите, "измамената държава вече е изпаднала в тежка икономическа и политическа зависимост от САЩ". По този начин американските концерни стават господари на нейните петролни находища и други богатства, Пентагонът придобива военни бази, а Вашингтон установява пълен контрол над важни геополитически обекти (напр. Панамския канал). "Похватите на икономическия килър са като тези на мафията - обяснява Пъркинс, позовавайки се на собствения си опит от Индонезия, Еквадор и ред други страни. - Осигуряват се кредити, които въпросната държава не може да върне, след което започва спиралата от искания за нови и нови "услуги и отстъпки". Заменете американски с европейски и схемата се напасва.

Грешката е моя, не на Паиъий.

Очевидно тъпаците не са се прибирали даже!

Закриване, в смисъл да се покрият защото сега са открити.

Явно проектанти и инженери така са преценили. Вие очевидно разбирате повече от тях.