Машинистът от трагедията при Калояновец влиза за 5 г. в затвора

При катастрофата загина колегата на Христо Тиляшев - Венко Тодоров и бяха ранени четирима от пътниците

Обратно в новината

Коментари - Машинистът от трагедията при Калояновец влиза за 5 г. в затвора | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Най вероятно грешката не е на Машинистите а на този който от гарата или пункта преди гарата пуска стрелките как се спира Влак с 80 или 100км влезнал вече в гарата аз ще ви кажа никак не можеш да го спреш... освен да го делерираш когато има друг спрял на същия коловоз...

Интересно! Как тогава се спират влакове на гара, за да изчакат да се разминат с друг влак?

спират след като биват не по разписание вкарани в свободен съседен коловоз ,дорде по този който е продължение на линията между две гари мине насрещния влак

да не би да е саботаж (злоумишлено действие) ?! некой да е закрил плътно временно челната част на светещите фарове и да е сложил фалшива светлина ?!

дежурния р-л жп трафик няма на раб. си място тежка поне 30 кг и дебела поне педя стом. плоча и време да я постави стабилно на поне едната релса ,или да възложи изпълнението на това на свой подчинен ; ако помня вярно от публикувана в пресата информация във злополучния влак е пътувала група деца с физ. или мент. особености , не, не бива никой да пострада при пътуване в трансп. ср-во, живи и здрави

Лежане в затвора ми се струва доста неадекватна присъда за човек допуснал поредица от грешки без умисъл за престъпление. Солидна глоба и условна присъда биха били доста по съизмерими със случая. Насила тикат човек с чисто минало в ръцете на престъпници.

За Хитрино всичко е ясно vvv, При ограничение 40км/ч влизат в гарата със 70км/ч Нали ти е ясно щом влезеш с несъобръзена скорост в завой какво се случва(ако си шофьор разбира се)?

Това е официалната версия за Хитрино, но на Пловдивската гара същата машина навлиза с по-ниска скорост от позволената, чупи елемент от стрелката, излиза от релсите и някак набързо определиха и всички се съгласиха, че дефект в трасето и всичко утихна. Някак странно се случва една и съща машина дава два пъти един и същи дефект (само чист късмет е втория път да няма трагедия) и това не се отчита при разследванията.

Питайте ръководител движение кога е обърнал стрелката за първи коловоз? Влакът е преминал първия семафор със сигнал на главен (втори коловоз) - означава преминаване през гарата със 100км/ч. На втори коловоз е мотрисата от ЖП управление Пловдив. Усещат се, че са допуснали голяма грешка и обръщат за първи коловоз, но влакът вече навлиза в гарата с висока скорост. Правят отчаян опит да намалят скоростта по показанието на втория сигнал, но ... Машинистът е в гроба, а помощника в затвора... Питайте ръководител движение, който е наясно какво се е случило!

Първи коловоз е за товаро-разтоварни дейности, ползва се рядко. На трети идва влак от Пловдив- челен удар, на втори е мотрисата-удар в спрял влак, началници суматоха и ...какво щяхме да направим... обръщай на първи, само той е празен... , но късно

в случай че коловоз е трайно зает то на издърпващата се ос разположена на контролното табло за същия обичайно се слага кухо цилиндърче (с цел да не може деж.р-л жп дв-е) ,докато железн. път пред (по посока движение) жп трансп. средство се освободи напълно

допълнение: с цел да не може деж. р-л жп движ. да борави с лостчето разположено на схемата представяща гаровите коловози, живи и здрави

Абе колкото са виновни машинистите от гара Хитрино, същата машина показа сходен дефект при преминаване през стрелките на друга гара, но всичко покриха, машината данните от разследването (ако въобще е имало такова)..... Някак си всичко потъна в тишина.

Само къде не разбрах как помощник-машинист ще управлява? Главният(Бог да го прости) къде е спал???...

заслужено временно е дремел (лека му пръст) ; а некой да се пробва да бъде начело на неколковагонна жп композиция с обща тежина (само локомотива тежи колкото 4 тира) хиляда тона , и да следи ,макар и денем , в недъжд.,и немъгл.време, при скорост 100 км ч, светлини на жп светофари,табели

Ако беше карал пиян или надрусан някой джип или друг луксозен автомобил, най-добре и с по-така номер, и беше учистил 1-2 семейства, щеше да мине само с една условна. Но поне сега собственика на влака е някоя мутра, много ясно, че машиниста ще го отнесе.

дерайлиралия при Калояновец влак е собственост на бълг. държ. жел-ци и не, не е частен, живи и здрави

За съжаление законите са такива, че често осъждат машинисти за смъртта на хвърлили се пред тях самоубийци. Машинистите са доста онеправдани в момента сравнено с други гилдии.

който не иска да е машинист, да стане диригент на филхармония

A който няма какво да коментира изцепва някоя слабоумна мисъл като теб.