Коментари - Малък самолет падна край бургаските села Крушевец и Вършило (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз тамън си помислих, че хартиените ф-ки са докарали, пък то някакъв човечец е имал лош късмет, но ще се оправи, щом е леко ранен. Дали самолетчето е поправимо?

Не спазена превантивна поддръжка заради липса на финанси - това е причината.

Абе идиоти няма едно пилотен самолет едномоторен е и Антон е пилот а ВИЕ усри в тази ситуация сте мъртви лато украински урки ….

Гизенга, ти ли си бе, неграмотен дебил?

"Опитния " летец да не би случайно да се казва Антон Георгиев -Гизенга, от Плевен? "Виден" бизнесмен, любовник, летец, преминал през всички партии, бивш кандидат кмет на Плевен и завършил с 3.33 средно образование!

Не го знам кой е този, но очевидно, вместо да кисне в дирника, е вършел нещо. И моята диплома не е "супер", но не ми пречи да вкарвам в ред нещата, на тия, с дипломите.

и Бай Ганя твърдеше същото!

Мойта диплома като е 5.50 сега се чудим как да си оправим живота. Нали знаеш: партито за събирането на класа тая година ще е на яхтата на Митко двойкаджията

Нали искахте "демокрация" и еврогейски ценност сега защо пак ревете?

Опитен е този летец, който знае как да пада.

Самолетът си е взел поука и повече няма да пада.

ㅤ

Не пише кой е авторът на новината да го питам оргазъм ли получава, като бърше с парцала?..

Опитен летец??? Пробвал напряко на браздите?

паднал като круша и овършал всичко....Крушевец и Вършило

Изкупиха боклуците от цяла Европа и сега се падат като круши. Българска работа. На гол тумбак, чифте самолети :)

Тоя се обърнал. Е*ах тва аварийно кацане.

Вижда се, че витлото е срязано, т.е. двигателя е работел. Очевидно летеца е търсил равна част от земята (района е хълмист и горист и трудно се намират равни участъци). Проблемът е, че нивата е изорана. При повече обратно на късмета (малшанс, липса на късмет) можеше и да е по-зле. При малко повече късмет можеше и да се размине само с лек стрес. Надявам се летеца бързо да се възстанови.

Когато при работещ двигател витлото се удари в писта (бетон или асфалт), то се огъва и заприличва на "макарон". Най-често това се случва на самолети с прибираем колесник, коъто не е спуснат. В случая носовия колесник е поддал, но основния колесник е здрав. Това означава, че пилота е кацнал изключително "меко", но изораната нива го е подвела. Трябват му 150-200 метра относително равна трева и кацането би било успешно.

Че, то тово като патлъдъ юрдек бе !

"...се отправили екипи от Ру Созопол и бърза помощ, като пилота с наранявания в областта на главата, но в контактно състояние, е откаран към УМБАЛ-Бургас." ПилотЪТ....... баси неграмотните драскачи...

Ми то тия течове се констатирар на Земята не у вяздуха

На земята може да не е имало теч. Прогнил маркуч се пука от налягането на маслената помпа.

Че тва налягане да не се създава само у въздуха бе ти колата си кято тръгваш на път на око ои я проверявяш

При излитане се подава газ до дупка за да се набере височина. Обороти на мах. Налягането на маслената помпа е максимално. После се минава на крайсерска - 75% от мак.обороти. Затова при излитане най-често става белята.

При това пилотът е опитен. Едва ли е претупал огледа преди полет.

Ако е при излитане се обръщаш и кацаш а не на ливада на 10км нанейсе си

На тия самолети с неприбираемия колесник, требва да има механизъм за изхвърляне на двете опорни колела и така да може да се каца по корем. Тоя се е обърнал на обратно като е заорал в нивата заради двете опорни колела. Ето, подарявам гениално инженерно решение без пари.

Пак поне не се е разбил.

стига глупости , няма самолетче проектирано да каца в нива , на равна поляна - ОК , а обикновенно от нормална,бетонна полоса . Забил е нос ( вижда се огънатата ламарина) и после се е "прескундил".

Ахам и на път как ши каца по корем кат ше са запали

На а път няма да има нужда да изхвърля колесника. Ще си каца с него.

Всъщност понякога точно тези гуми поемат голям част от удара.

Ако имаше по-големи гуми или някакви амортисьори на колелата немаше да има пробелм с кацането.

викаш , офроуд да беше , нямаше да му се опрат ямите (браздите ) на нивата