Коментари - Малък самолет падна край бургаските села Крушевец и Вършило (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако имаше по-големи гуми или някакви амортисьори на колелата немаше да има пробелм с кацането.

На тия самолети с неприбираемия колесник, требва да има механизъм за изхвърляне на двете опорни колела и така да може да се каца по корем. Тоя се е обърнал на обратно като е заорал в нивата заради двете опорни колела. Ето, подарявам гениално инженерно решение без пари.

ше ти викаме Ристо Мотористо

мозъка докат още не си изпуснал козите напълно.

На майка ти путката

Изпрограмисайте малко газ за през зимата тогава. Вижте там с коя ит-технология ще е най-евтино.

Пак поне не се е разбил.

Представям си какъв неудачник и боклук стои зад такъв коментар.

Лъжеш !

виновна е природата

Не лъже момчето, всичко е точно. Знам я тая фирма. Програмистчетата половината са със самолетчета, а ако знаете шефчетата как са се уредили. Повечето си накупиха Имперски разрушители (Imperial Star Destroyer), малко по-скъпи са, ама повече хващат око, а и стават за пътуване из цялата галактика. Е вярно малко поскъпна бензина напоследък, ама те имат пари, не им прави впечатление. А баш собственика, основния акционер, той си все Death Star. И сега програмистите ако не кодят бързо, ходи да им изпарява родните планети :)

Ми то тия течове се констатирар на Земята не у вяздуха

стига глупости , няма самолетче проектирано да каца в нива , на равна поляна - ОК , а обикновенно от нормална,бетонна полоса . Забил е нос ( вижда се огънатата ламарина) и после се е "прескундил".

викаш , офроуд да беше , нямаше да му се опрат ямите (браздите ) на нивата

Ахам и на път как ши каца по корем кат ше са запали

В разорана нива, тия хвърчила накрая обикновено се захлюпват, като се преметнат през витлото, щото съпротивлението при колелата създава голям момент. Да си беше търсил голф игрище за кацане, а не в угъра. От това селско летище в Приморско колко народ се изтрепа и колко самолетчета потрошиха...

Ице, батка, не си я работил тази работа. Няма да имаш време за дългокраки мацки всяка вечер. Може по една месечно за два дена. Не защото си грозен, ама работата е наистина много и никой няма да те търпи да се отдаваш на развлечения.

На земята може да не е имало теч. Прогнил маркуч се пука от налягането на маслената помпа.

"...се отправили екипи от Ру Созопол и бърза помощ, като пилота с наранявания в областта на главата, но в контактно състояние, е откаран към УМБАЛ-Бургас." ПилотЪТ....... баси неграмотните драскачи...

Че, то тово като патлъдъ юрдек бе !

Вижда се, че витлото е срязано, т.е. двигателя е работел. Очевидно летеца е търсил равна част от земята (района е хълмист и горист и трудно се намират равни участъци). Проблемът е, че нивата е изорана. При повече обратно на късмета (малшанс, липса на късмет) можеше и да е по-зле. При малко повече късмет можеше и да се размине само с лек стрес. Надявам се летеца бързо да се възстанови.

Тоя се обърнал. Е*ах тва аварийно кацане.

Че тва налягане да не се създава само у въздуха бе ти колата си кято тръгваш на път на око ои я проверявяш

Когато при работещ двигател витлото се удари в писта (бетон или асфалт), то се огъва и заприличва на "макарон". Най-често това се случва на самолети с прибираем колесник, коъто не е спуснат. В случая носовия колесник е поддал, но основния колесник е здрав. Това означава, че пилота е кацнал изключително "меко", но изораната нива го е подвела. Трябват му 150-200 метра относително равна трева и кацането би било успешно.

Изкупиха боклуците от цяла Европа и сега се падат като круши. Българска работа. На гол тумбак, чифте самолети :)

паднал като круша и овършал всичко....Крушевец и Вършило

На а път няма да има нужда да изхвърля колесника. Ще си каца с него.

При излитане се подава газ до дупка за да се набере височина. Обороти на мах. Налягането на маслената помпа е максимално. После се минава на крайсерска - 75% от мак.обороти. Затова при излитане най-често става белята.

Опитен летец??? Пробвал напряко на браздите?

При това пилотът е опитен. Едва ли е претупал огледа преди полет.

Ако е при излитане се обръщаш и кацаш а не на ливада на 10км нанейсе си

ㅤ

Не пише кой е авторът на новината да го питам оргазъм ли получава, като бърше с парцала?..

Самолетът си е взел поука и повече няма да пада.

Опитен е този летец, който знае как да пада.

Всъщност понякога точно тези гуми поемат голям част от удара.

"Опитния " летец да не би случайно да се казва Антон Георгиев -Гизенга, от Плевен? "Виден" бизнесмен, любовник, летец, преминал през всички партии, бивш кандидат кмет на Плевен и завършил с 3.33 средно образование!

Абе идиоти няма едно пилотен самолет едномоторен е и Антон е пилот а ВИЕ усри в тази ситуация сте мъртви лато украински урки ….

Гизенга, ти ли си бе, неграмотен дебил?

Не спазена превантивна поддръжка заради липса на финанси - това е причината.

Аз тамън си помислих, че хартиените ф-ки са докарали, пък то някакъв човечец е имал лош късмет, но ще се оправи, щом е леко ранен. Дали самолетчето е поправимо?

Не го знам кой е този, но очевидно, вместо да кисне в дирника, е вършел нещо. И моята диплома не е "супер", но не ми пречи да вкарвам в ред нещата, на тия, с дипломите.

Мойта диплома като е 5.50 сега се чудим как да си оправим живота. Нали знаеш: партито за събирането на класа тая година ще е на яхтата на Митко двойкаджията

и Бай Ганя твърдеше същото!

Нали искахте "демокрация" и еврогейски ценност сега защо пак ревете?