Шофьорът на ударилия се автобус в Македония не е пил

Техническа неизправност или човешка грешка са версиите за автобусната катастрофа в Македония. Алкохолната проба на шофьора е отрицателна.

Обратно в новината

Коментари - Шофьорът на ударилия се автобус в Македония не е пил | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

нискотарифна нискосигурна високодоходна!

Пожелавам на пострадалите бързо оздравяване! За колегите - безделници - няма начин да разбереш коя фирма е по-надежна, тъй като в България вече 30 г се насажда такъв тип икономика, при които не съществува добро търговско име.

Много жлъчни и безумни коментари, отвращавам се от безчувствените реплики! Засрамете се, мислете и пишете разумно! Единственото, което бих искала да коментирам е - подбиването на цените за превоз на пътници от превозвачи от съседни градове и селца, в сравнение с по-добре поддържани и нови автобусни фирми в столицата води до подобни, неприятни инциденти! Когато става въпрос за човешки живот, за удобно и комфорно пътуване, не трябва да се търси евтиното, а най-сигурното! И докато не почнем да разсъждаваме, че евтиното винаги излиза по-скъпо ще се случват нелепи инциденти. Започни да мислиш българино и обръщай внимание на всеки един детайл!

Държавна сигурност е виновна.

Представям си какво щеше да направи, ако беше и пил...."Географски свят" да изплати преди фалита си по 223 000 лв. на всеки пострадал плюс нотариално заверено лично извинение! Иначе сме като македонците, на провала.

Македонците не са имали подобни катастрофи тяхни рейсове с години. След катастрофата в охридското езеро затегнаха контрола навсякъде, лодки автомобили, обществен транспорт. Там техническите прегледи даже и на частни автомобили са доста по-сторги и много често автомобилите биват връщани заради неизправности. Кога подобно нещо е станало тук. Винаги около седмица след поредното масово избиване на хора от технически неизправни машини. Моята кола я проверяват единствено за спирачки. Така че ако те с на провала ние сме дълбоко вътре в него. Да мислиш че се справяш по-добре от другия без въобще да правиш нищо и пък да не си видял какво прави насрещнич си е чиста гупост. Така сега се успокой малко и се загледай в собствената си градина.

Туроператорът не е собственик на автобуса. На него могат да му търсят фактическа отговорност, ако не е в ред дкументацията по договарянето на превоза. А и този, втория автобус е търсен при форсмажорни условия. Но при всеки случай бие по реномето на фирмата.

две основни версии за инцидента - техническа неизправност и човешка грешка!?!?! - - че какво друго !?!...

Метеорит! Международното положение! ПУТИН!

Това са само основните версии, но разбира се ще се разгледат всички останали (така поне обиковено се казва във всяко клиширано комюнике на коя да е агенция). Освен намесата на извънземни, илюминати, реприли, мафията, тайните общества и други, ще се разследват и на баба ти фърчилото дали няма общо. Накрая ще се излезе с объл документ, който нищо не казва и по тази причина застрахователя няма да плати нищо както обикновено.

Единия автобус се развалил, другия катастрофирал...Близко е до ума в какви таралясници пътува българския турист и колко са професионали шофьорите им.Има обаче и още нещо - отговорността на пътуващите спрямо собственото здраве.Докато масово се търсят възможно най-евтини варианти за пътуване и се предприемат рисковани нощни преходи, много ще има да четем за злополуки.Аварирали - ок, защо им е било обаче да пътуват по нощите?Не е ли било по-разумно да спят в някой крайпътен хотел и пред деня по светло да продължат.Колко ли щеше такова решение да им оскъпи пътуването или може би бебета им плачеха по домовете, че да бързат да се прибират дори и с риск?Сравнително евтините билети за път, дали дават на фирмите достатъчна печалба, с която да могат да поддържат надежден автопарк, да купуват и ползват по-нови и надеждни автобуси?

Глупости! Гадости си се случват, колко автобуса на ден, по колко курса правят и за колко произшествия четеш?! Процента вероятно е нищожен!

Вижте им пътищата и стърнищата до тях. А до Охрид можете да преброите не по-малко от 58 джамии, чисто нови и бели. Цели села са ислямски, т.е. албански, с побито албанско знаме до пътя. А по него всеки си изхвърля боклуците и празните опаковки и имаш чувството, че минаваш през сметище. Шашите разпарчетьосани улици са направо гладки писти в сравнение с техните надупчени сокаци, а на места даже няма и откъде да минеш нормално, особено край мостовете. Не знам в кой век са и какво си мислят занапред, но по този начин са обречени. А Арсов повече да не си праща кокошките на почивка там, нито сега в гръчко - най-добпре е в Румъния да изнесе т.нар. "изнесено обучение", т.е. европочивка за няколко дни.

А ти как ще помогнеш на братята Македонци. Дай им евро-Кунева или Бостана да оправят пътя.

сеедно си в България нали, или тук няма буклуци, джамии и не се веят турски знамена, или пък на ислямската държава. Дупки какво е това нещо? Българския гражданин е забравил какво е това та сега ходиме на екскурзии в Макдония да се снимаме с дупките им и да се хвалиме на facebook. разбирач.

КАКВА РАБОТА СА ИМАЛИ ТЕЗИ ИЗБРАНИ УЧИТЕЛИ?

Ми нали си пише - семинар! Повишавали са си квалификацията за сметка на някой фалирал общински бюджет или държавен фонд, за да се повдига непрекъснато нивото на българскити образование. Така е и с други държавни и общински структури. Е, някои казват, че това са си чисти екскурзии, ама това е от завист:)

ВСЕКИ има нужда от знания. И да споделяш глупостите които се въртят в главата ти е доста тъпо. Нито познавате хората, нито знаете с какви пари са отишли, нито имате право да дрънкате глупости. Дано не ви се случва на вас да катастрофирате и да изчетете всички злобни коментари по темата!

То не може с едната ръка да си гукаш по телефона, с другата да държиш кафе, цигара и волан, а и да заглеждаш през огледалото някоя засукана учителка.

До редакторите - "не е пил" едва ли е най-праилната глаголна форма. Прави впечатление много лошото владеене на българските глаголните времена от пишещите журналисти и др. не само в този сайт, но и по принцип в България. "Той не е пил" означава, че в момента, сега, се установява, че преди настоящия момент той не е пил /освен това не е уточнено какво, очевидно се има предвид алкохол/. Ако искам да кажа, че вчера преди катастрофата той не е консумирал алкохол и съм бил свидетел, ще кажа - "той не беше пил /преди това/". Ако не съм бил свидетел бих казал напр. "когато го разпитали, той казал, че не бил пил /преди това/".

разбрахме те!? ;) дано и боцето ти прочете коментарчето и назначи теб за министър на образованието, вместо кунева??!! ;))

Кунева защо им е изпратила повреден автобус?

А бе писано им било съдбата да стресне някого за нещо! Щом на първият автобус му е умряла електрониката, а вторият след 30 минути се е обърнал, значи друго е значението. Формално може и водачът да е заспал на волана и да не казва, но нещата са на друго място по- скоро.

интересно ми е как биха ги извадили през здравите стукла??? много ясно че през счупените ще ги вадят. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.