Коментари - Масово проверяват търговците на коли втора употреба | Днес.dir.bg

Масово проверяват търговците на коли втора употреба

Държавата погва търговците на коли втора употреба, съобщи снощи Нова тв. Масовите проверки по автокъщи и салони ще следят основно дали ни лъжат в километража.

Обратно в новината

Коментари - Масово проверяват търговците на коли втора употреба | Днес.dir.bg

Коментари

Поредната глупост.Някои плаща ли данък печалба от тия автоджамбази.В нашата държава всичко е оставено на произвола на съдбата.Нека някой ми обясни как точно ще разберат на колко км е автомобила.

А дали някой следи за издаване на касови бележки?

Купих кола с пробег 135 000 км, а имаше лепенка че маслото е сменено на 180 000

Защо не проверите на каква стойност се вписват по фактура колите и какво реално плащаме на тях.В Германия превъртането на километража се наказва със затвор.Кога ще ги задължите да изкарват транзитни номера за всеки автомобил, кога ?

ВСИЧКИ коли за продажба в България са около 137 000 км. Без значение на колко години са :) Моята за три години стана над 110 000. При това не я карам всеки ден. Изводите си правете сами.

Разбира се, но късно едва, когато я закачиш на читава диагностика. Пресен случай, купуваме Мерцедес - километри, документи, всичко е ОК. Закачаме колата на диагностика и първото подозрително нещо беше обслужването - все на кръгли км. (15 000, 30 000 и т.н.). Истинската измама лъсна, когато проверихме ключа (в менюто за диагностика на Мерцедес я има тази опция) и там излязоха истинските километри 150 000 отгоре. Хората трябва да са наясно, че никой извън България не си купува кола, ако не минава над 60 000 на година. Разходите по застраховки, данъци, обслужване и каквото още се сетиш, надхвърлят значително тези за кола под наем. Да не говорим, че на много места е съвсем обичайно да пътуваш 300-400 км. до работното си място. В тази връзка няма как 5-6 годишна кола да е на 130 000 км.

Ааааа не! На тъщата голфа го е карала една немска баба. Само кучето си е водила 2 пъти седмично на разходка! :)

проверяващите да направят справка от съответната страна за последния праглед и откажат ли ви проверка на колата в сервиз бягайте в друга автокъща

Направо се умилих от заглавието! Ма то едни ми ти мерки, ма то едни ми ти грижи...дума да няма, като в райска градина сме. Погвали били....Погват те на дедо им опинците. Много добре знаят кои са мафиите и как са разпределени канали и региони, но явно ония са поизгладнели и не щат вече да "смазват" нагоре. Ако дойдат Ед Чайна и Майк Бруър, ще се шашнат - всичко е за скрап и ремонт! Ако службите искаха реално да направят нещо, щяха поради хиляди нарушения на пет-шест закона веднага да закрият онова свърталище, наричано "Горубляне", където всичко е перфектно, със сменени консумативи и карано в полите на Алпите от бизнесдама, а километрите са съвсем реални, не се съмнявайте!......

Проверката на вече внесени и обявени за продажба коли е умряла работа просто защото са много и няма как да се проверят всички. Работа би свършила проверка при вноса - още преди да се обяви, всяка кола да бъде регистрирана в някоя от бездействащите държавни агенции с основните данни, но проверени и удостоверени от контролен орган, а не по декларация от продавача. Така по някакъв идентификационен номер посочен впослествие и в обявата в автокъщата купувачът да провери в сайта на агенцията съвпадат ли данните. Защото ясно е, че километражите се връщат в България след вноса, ремонтират се от удари и после се обявяват като неудряни. При възможност да видиш колата при вноса вече е друга работа. Но също така е ясно и, че подобна организация е скъпа и затова както се казва "Кьорав карти не играе".

Я,ти като си много действащ стани митничар и провери всичките коли про внос разбирач! ??

Сетила се Мара да се побара... те от вчера почнаха да внасят щото... И в немските сайтове колите са основно с пробег над 300К километра, тука са основно с до 135К... предимно от баби карани по магистрали до магазина два пъти месено да си напазарува... зарзават...

1. Досега държавата масово и повсеместно е спала и тия търговци са си правили каквото си искат. 2. Досега инспекторите не са се вглеждали в табелките с данни за всяка кола. По-специално не ги е интересувала годината на производство, типа на двигателя. Нито пък мощността му. Питам се доколко картинката е същата и с екологичните норми, защото няма ден в който да не срещна по улицата тресящ змей, който може да те стресне и след това да се радваш на диабет. Или пък пушещо като запалена гума самоходно возило. Същото е и с допустимите вибрации у автобусите на градския транспорт. Като спре на червен светофар и при запален двигател те обземат едни мощни нискочестотни вибрации. Започват да ти се движат камъните в бъбреците и пломбите по зъбите. А дали пък не е така заспало положението и с Годишните технически прегледи? Или пък с дежурните хора на КАТ по пътищата... Оставям на вас да се досетите. Просто се вижда.

Всички Вие господа знаете ,че отивате да купите ВТОРА РЪКА автомобил. Всички ние знаем ,че се превъртат километражи ,че колите са "напудрят " за продажба... Гледайте и МИСЛЕТЕ! До сега съм купувал поне 12 такива -хората ги продават ,защото вече са си "изпели песента" и следват разходи за поддръжка ,а ние се радваме ,че сме си купили нещо "по-така"! До сега съм доволен от това ,което съм купил . Без да съм го "водил" в специален сервиз ,НО ГЛЕДАМ !!!! Вярно, от 45 години се занимавам с автомобили , и като погледна колата ,тя започва да ми "говори". Ако на Вас не ви "говори" , вземете със себе си ПРИЯТЕЛ ,който разбира от тази техника. Виждал съм как се купува кола на старо само защото е от авторитетна марка и... на жената и е харесал ЦВЕТА!!! :-(((

Абсолютно верен пост на колегата. Автомобили внесени от чужбина са с реален пробег 30-60 хил. на година или 10 годишна кола от Италия не е на 100 а на 500 хил. поне. Търговците мамят и със състоянието на колата, наливат добавки в маслото да не трака двигателя или ги ремонтират по гаражи след сериозни удари и после в обявата - без забележки, уникат!

Съгласен съм, нали затова пиша, че подобна организация е скъпа , трудоемка и времеемка и не е оправдано държавата да прави чак такива разходи за един в крайна сметка частен интерес. Но и, че тия проверки на място не вършат работа е ясно- в самите обяви в сайтовете/Мобиле напр./ е посочено къде може да се проверят техническите параметри на колата.

Сега ще ви обясня колко малоумна държава сме и колко безхаберни управници имаме!!! Не дай Боже, да стане война, тогава всички превозни средства минават на военен отчет с оглед защита на Родината! Представете си само с какво разполагаме в момента!? С пределно амортизиран автопарк! Гежко ни и горко! Ако решът да сложат картечници на джиповете, те ще станат потевциални мишени за врага, поради акта че няма да са надеждни автомобили... Престъпление срещу отбранителната мощ на държавата е да се допуска вноса на пределно амортизирани автомобили, без контрол и санкция от страна на държавните органи!

Това може да бъде подходът ти към жената, за да я накараш да ти свърши нещо. Но при държавните служби не става така. Аргументът "като си голям разбирач" показва само колко не допускаш някой друг да разбира повече от теб или просто да изкаже различно мнение. Той пък върши работа само в кръчмата.

И какво като се установи разминаване в километрите? Така или иначе става въпрос за продажба на вещи втора употреба при което оценяването е абсолютно субективно и не подлежи на никаква регулация. Дори и да се хване разминаване накрая търговеца ще пусне фразата - ами това ми е цената, ако искаш купувай с което по никакъв начин няма да се измени ситуацията.

Няма нищо,драги "съписатели" важното е , че проверката ще бъде изненадваща. Те от автомобилната мафия добре , че четът вестници иначе нямаше да знаят , какво ги часа...

Търговецът може ди си сложи всякаква цена. Но ако подвежда и променя релните характеристики на автомобила то това е престъпление за което трябва да си понесе наказанието.

Само че като купуват коли, търговците ги купуват с документи, които после крият. Примерно аз си купих колата от Испания и в договора ми пише километража, който пък съвпада със сервизните документи. Българските джамбази купуват трошки на по 400К км и ги превъртат на 120-150К и това е масова практика. Закон трябва, с големи санкции, а не кухи проверки.

Глупости на търкалета. На повечето автомобили е абсолютно невъзможно да провериш истинският пробег. Всеки с подходящият софтуер и минимални познания може да го манипулира както си иска

Сетила се Мара... Стотици търговци на коли за 15-20 години станаха мултимилионери чрез всевъзможни фалшификации и измами както на клиентите, така и на държавата, вече е много късно държавата да си търси правата.

ако някой още не знае да кажа че всички коли по къщите са на 400+ хил км и превъртат на принципа години х10 000 км

глупости! не е възможно да са "всички" защото 90% от колите които се произвеждат няма как да издържат повече от 200-250 хиляди.

Ей като чета как искрено се възмущавате по-долу, като че ли това е "първата" българска стока с неверен етикет ??? Всичко останало, вкл. и храните ние е "наред" ??

Все едно да знаеш дреха втора употреба, колко време е носена!

Преди години купих от приятел кола, но я беше оставил в ватокъща. Като отидохме да я вземем, бяха превъртяли километража с 40 000 назад без да го питат даже:) Говоря за "елитна" автокъща в София.

" Масовите проверки по автокъщи и салони ще следят основно дали ни лъжат в километража." ха ха ха

Заради тези малоумници , никой не вярва на колко км е една кола. В момента продавам джип, който съм купил от магазина преди 9 години и сега е на 145 000км...никой не вярва в това естествено....само се усмихват хората: да бе да:)

ЗА ТЕЗИ СТАРИ БАРИКЯ НЯМА ЧАС С ЧАСТ ДА СИ ОТГОВАРЯ НО ТОВА МОЖЕ ДА СИ ПОЗВОЛИМ В КРАЙНА СМЕТКА СТАРИ КОЛИ ПАНЕЛИ НА ПО 70 ГОДИНИ И ЗАПЛАТИ И ПЕНСИИ ОТ ПО 400 И 160 ЛВ ЗА СЪЖАЛЕНИЕ.......

Аз ти вярвам, пич, защото "въртя" по 7-8 хиляди км на година и има две коли в гаража !

Пак само заглавия.За 26г.България се превърна в бунище,задръстена от стари автомобили,едни хора станаха големи"бизнесмени"сетили се проверки да инсценират.До сега къде бяхте.?

Това шега ли е? В България всяка кола от автокъщите е средно на 150 хиляди километра, било то и на 20 години. Всичките са карани от 70-годишни баби до магазина. А реално обаче повечето коли са милионници, които са с прикрити повреди, зле поправени удари, бракувани и т.н.

На запад дори фирмата да фалира, задължението за заплата към служителите остава вечно върху физическото лице собственик на фирмата, и след това на наследниците. В Швейцария, ако докажат че си въртял километра и си мамил,след това купувача може да си вземе 5-6 коли, има солени глоби

След като има интернет, мобилни телефони по европата, свободно пътуване ЗАЩО не си купувате колите директно в Германия, Италия и т.н.Да, сетих се, защото повечето автомобилни къщи ги държат далавераджии от източния блок !

А за търговците на ДРЕХИ СЕКЪН ХЕНД, проверка ще има ли? През 20 метра има такъв ПАРЦАЛЕН МАГАЗИН, дажи май и долни гащи втора ръка продават

А сега де? Това атака срещу малкия бизнес ли е, или защита на потребителите?

Масовите проверки са за сплашване на честните и безчестните бизнесмени, все пак някои от тях може все още да не са платили рекета, който дължат на партията - мащеха на всички ни.

ами те половинат акори ги вкарват ударени "за части". после ги ремонтират по селата из благоевградско и пак на автовоза към борсата "пресни пресни". Свалят я от автовоза на Горубляне, а човек като се загледа в документите и, тя внесена преди 6 месеца в България.

И? Лъжат те в километража на гащите ли?

Да.

не до магазина беее...ти пък..ходела 2 пъти годишно на зъболекар с нея...и то не всяка година щото била с много здрави зъби:)))

Най-големият терорист (не ни трябват вносни) е самата крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, която законно краде от банкови влогове, от здраве, от съдби, от природа, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!

То тогава всички ние ще караме поне по 5 коли,защото ако намериш непипан километраж то все едно си видял бяла лястовица!

Лъжат яко

Избори наближават, защо спряхте да цакате на ГРОБ? Бацето е бесен...

НИКОГА не може да има "атака" срещу който и да е бизнес, ако той е изряден. Имам частен бизнес от 2001 г. и оттогава се изредиха няколко правителства от различен политически спектър. Никой не е успял да ми пречи, защото държа всичко да бъде изрядно, светло и законно. Всеки, който се оплаква от тормоз от страна на Държавата, значи има МНОООГО трески за дялане (нередности в работата и/или документацията). Случаят с автокъщите е аналогичен - ако някой се счита тормозен, значи послъгва клиентите с инфото за возилата и състоянието им.

Коментари - Масово проверяват търговците на коли втора употреба | Днес.dir.bg

Масово проверяват търговците на коли втора употреба

Държавата погва търговците на коли втора употреба, съобщи снощи Нова тв. Масовите проверки по автокъщи и салони ще следят основно дали ни лъжат в километража.

Обратно в новината

Коментари - Масово проверяват търговците на коли втора употреба | Днес.dir.bg

Коментари

Поредната глупост.Някои плаща ли данък печалба от тия автоджамбази.В нашата държава всичко е оставено на произвола на съдбата.Нека някой ми обясни как точно ще разберат на колко км е автомобила.

А дали някой следи за издаване на касови бележки?

Купих кола с пробег 135 000 км, а имаше лепенка че маслото е сменено на 180 000

Защо не проверите на каква стойност се вписват по фактура колите и какво реално плащаме на тях.В Германия превъртането на километража се наказва със затвор.Кога ще ги задължите да изкарват транзитни номера за всеки автомобил, кога ?

ВСИЧКИ коли за продажба в България са около 137 000 км. Без значение на колко години са :) Моята за три години стана над 110 000. При това не я карам всеки ден. Изводите си правете сами.

Разбира се, но късно едва, когато я закачиш на читава диагностика. Пресен случай, купуваме Мерцедес - километри, документи, всичко е ОК. Закачаме колата на диагностика и първото подозрително нещо беше обслужването - все на кръгли км. (15 000, 30 000 и т.н.). Истинската измама лъсна, когато проверихме ключа (в менюто за диагностика на Мерцедес я има тази опция) и там излязоха истинските километри 150 000 отгоре. Хората трябва да са наясно, че никой извън България не си купува кола, ако не минава над 60 000 на година. Разходите по застраховки, данъци, обслужване и каквото още се сетиш, надхвърлят значително тези за кола под наем. Да не говорим, че на много места е съвсем обичайно да пътуваш 300-400 км. до работното си място. В тази връзка няма как 5-6 годишна кола да е на 130 000 км.

Ааааа не! На тъщата голфа го е карала една немска баба. Само кучето си е водила 2 пъти седмично на разходка! :)

проверяващите да направят справка от съответната страна за последния праглед и откажат ли ви проверка на колата в сервиз бягайте в друга автокъща

Направо се умилих от заглавието! Ма то едни ми ти мерки, ма то едни ми ти грижи...дума да няма, като в райска градина сме. Погвали били....Погват те на дедо им опинците. Много добре знаят кои са мафиите и как са разпределени канали и региони, но явно ония са поизгладнели и не щат вече да "смазват" нагоре. Ако дойдат Ед Чайна и Майк Бруър, ще се шашнат - всичко е за скрап и ремонт! Ако службите искаха реално да направят нещо, щяха поради хиляди нарушения на пет-шест закона веднага да закрият онова свърталище, наричано "Горубляне", където всичко е перфектно, със сменени консумативи и карано в полите на Алпите от бизнесдама, а километрите са съвсем реални, не се съмнявайте!......

Проверката на вече внесени и обявени за продажба коли е умряла работа просто защото са много и няма как да се проверят всички. Работа би свършила проверка при вноса - още преди да се обяви, всяка кола да бъде регистрирана в някоя от бездействащите държавни агенции с основните данни, но проверени и удостоверени от контролен орган, а не по декларация от продавача. Така по някакъв идентификационен номер посочен впослествие и в обявата в автокъщата купувачът да провери в сайта на агенцията съвпадат ли данните. Защото ясно е, че километражите се връщат в България след вноса, ремонтират се от удари и после се обявяват като неудряни. При възможност да видиш колата при вноса вече е друга работа. Но също така е ясно и, че подобна организация е скъпа и затова както се казва "Кьорав карти не играе".

Я,ти като си много действащ стани митничар и провери всичките коли про внос разбирач! ??

Сетила се Мара да се побара... те от вчера почнаха да внасят щото... И в немските сайтове колите са основно с пробег над 300К километра, тука са основно с до 135К... предимно от баби карани по магистрали до магазина два пъти месено да си напазарува... зарзават...

1. Досега държавата масово и повсеместно е спала и тия търговци са си правили каквото си искат. 2. Досега инспекторите не са се вглеждали в табелките с данни за всяка кола. По-специално не ги е интересувала годината на производство, типа на двигателя. Нито пък мощността му. Питам се доколко картинката е същата и с екологичните норми, защото няма ден в който да не срещна по улицата тресящ змей, който може да те стресне и след това да се радваш на диабет. Или пък пушещо като запалена гума самоходно возило. Същото е и с допустимите вибрации у автобусите на градския транспорт. Като спре на червен светофар и при запален двигател те обземат едни мощни нискочестотни вибрации. Започват да ти се движат камъните в бъбреците и пломбите по зъбите. А дали пък не е така заспало положението и с Годишните технически прегледи? Или пък с дежурните хора на КАТ по пътищата... Оставям на вас да се досетите. Просто се вижда.

Всички Вие господа знаете ,че отивате да купите ВТОРА РЪКА автомобил. Всички ние знаем ,че се превъртат километражи ,че колите са "напудрят " за продажба... Гледайте и МИСЛЕТЕ! До сега съм купувал поне 12 такива -хората ги продават ,защото вече са си "изпели песента" и следват разходи за поддръжка ,а ние се радваме ,че сме си купили нещо "по-така"! До сега съм доволен от това ,което съм купил . Без да съм го "водил" в специален сервиз ,НО ГЛЕДАМ !!!! Вярно, от 45 години се занимавам с автомобили , и като погледна колата ,тя започва да ми "говори". Ако на Вас не ви "говори" , вземете със себе си ПРИЯТЕЛ ,който разбира от тази техника. Виждал съм как се купува кола на старо само защото е от авторитетна марка и... на жената и е харесал ЦВЕТА!!! :-(((

Абсолютно верен пост на колегата. Автомобили внесени от чужбина са с реален пробег 30-60 хил. на година или 10 годишна кола от Италия не е на 100 а на 500 хил. поне. Търговците мамят и със състоянието на колата, наливат добавки в маслото да не трака двигателя или ги ремонтират по гаражи след сериозни удари и после в обявата - без забележки, уникат!

Съгласен съм, нали затова пиша, че подобна организация е скъпа , трудоемка и времеемка и не е оправдано държавата да прави чак такива разходи за един в крайна сметка частен интерес. Но и, че тия проверки на място не вършат работа е ясно- в самите обяви в сайтовете/Мобиле напр./ е посочено къде може да се проверят техническите параметри на колата.

Сега ще ви обясня колко малоумна държава сме и колко безхаберни управници имаме!!! Не дай Боже, да стане война, тогава всички превозни средства минават на военен отчет с оглед защита на Родината! Представете си само с какво разполагаме в момента!? С пределно амортизиран автопарк! Гежко ни и горко! Ако решът да сложат картечници на джиповете, те ще станат потевциални мишени за врага, поради акта че няма да са надеждни автомобили... Престъпление срещу отбранителната мощ на държавата е да се допуска вноса на пределно амортизирани автомобили, без контрол и санкция от страна на държавните органи!

Това може да бъде подходът ти към жената, за да я накараш да ти свърши нещо. Но при държавните служби не става така. Аргументът "като си голям разбирач" показва само колко не допускаш някой друг да разбира повече от теб или просто да изкаже различно мнение. Той пък върши работа само в кръчмата.

И какво като се установи разминаване в километрите? Така или иначе става въпрос за продажба на вещи втора употреба при което оценяването е абсолютно субективно и не подлежи на никаква регулация. Дори и да се хване разминаване накрая търговеца ще пусне фразата - ами това ми е цената, ако искаш купувай с което по никакъв начин няма да се измени ситуацията.

Няма нищо,драги "съписатели" важното е , че проверката ще бъде изненадваща. Те от автомобилната мафия добре , че четът вестници иначе нямаше да знаят , какво ги часа...

Търговецът може ди си сложи всякаква цена. Но ако подвежда и променя релните характеристики на автомобила то това е престъпление за което трябва да си понесе наказанието.

Само че като купуват коли, търговците ги купуват с документи, които после крият. Примерно аз си купих колата от Испания и в договора ми пише километража, който пък съвпада със сервизните документи. Българските джамбази купуват трошки на по 400К км и ги превъртат на 120-150К и това е масова практика. Закон трябва, с големи санкции, а не кухи проверки.

Глупости на търкалета. На повечето автомобили е абсолютно невъзможно да провериш истинският пробег. Всеки с подходящият софтуер и минимални познания може да го манипулира както си иска

Сетила се Мара... Стотици търговци на коли за 15-20 години станаха мултимилионери чрез всевъзможни фалшификации и измами както на клиентите, така и на държавата, вече е много късно държавата да си търси правата.

ако някой още не знае да кажа че всички коли по къщите са на 400+ хил км и превъртат на принципа години х10 000 км

глупости! не е възможно да са "всички" защото 90% от колите които се произвеждат няма как да издържат повече от 200-250 хиляди.

Ей като чета как искрено се възмущавате по-долу, като че ли това е "първата" българска стока с неверен етикет ??? Всичко останало, вкл. и храните ние е "наред" ??

Все едно да знаеш дреха втора употреба, колко време е носена!

Преди години купих от приятел кола, но я беше оставил в ватокъща. Като отидохме да я вземем, бяха превъртяли километража с 40 000 назад без да го питат даже:) Говоря за "елитна" автокъща в София.

" Масовите проверки по автокъщи и салони ще следят основно дали ни лъжат в километража." ха ха ха

Заради тези малоумници , никой не вярва на колко км е една кола. В момента продавам джип, който съм купил от магазина преди 9 години и сега е на 145 000км...никой не вярва в това естествено....само се усмихват хората: да бе да:)

ЗА ТЕЗИ СТАРИ БАРИКЯ НЯМА ЧАС С ЧАСТ ДА СИ ОТГОВАРЯ НО ТОВА МОЖЕ ДА СИ ПОЗВОЛИМ В КРАЙНА СМЕТКА СТАРИ КОЛИ ПАНЕЛИ НА ПО 70 ГОДИНИ И ЗАПЛАТИ И ПЕНСИИ ОТ ПО 400 И 160 ЛВ ЗА СЪЖАЛЕНИЕ.......

Аз ти вярвам, пич, защото "въртя" по 7-8 хиляди км на година и има две коли в гаража !

Пак само заглавия.За 26г.България се превърна в бунище,задръстена от стари автомобили,едни хора станаха големи"бизнесмени"сетили се проверки да инсценират.До сега къде бяхте.?

Това шега ли е? В България всяка кола от автокъщите е средно на 150 хиляди километра, било то и на 20 години. Всичките са карани от 70-годишни баби до магазина. А реално обаче повечето коли са милионници, които са с прикрити повреди, зле поправени удари, бракувани и т.н.

На запад дори фирмата да фалира, задължението за заплата към служителите остава вечно върху физическото лице собственик на фирмата, и след това на наследниците. В Швейцария, ако докажат че си въртял километра и си мамил,след това купувача може да си вземе 5-6 коли, има солени глоби

След като има интернет, мобилни телефони по европата, свободно пътуване ЗАЩО не си купувате колите директно в Германия, Италия и т.н.Да, сетих се, защото повечето автомобилни къщи ги държат далавераджии от източния блок !

А за търговците на ДРЕХИ СЕКЪН ХЕНД, проверка ще има ли? През 20 метра има такъв ПАРЦАЛЕН МАГАЗИН, дажи май и долни гащи втора ръка продават

А сега де? Това атака срещу малкия бизнес ли е, или защита на потребителите?

Масовите проверки са за сплашване на честните и безчестните бизнесмени, все пак някои от тях може все още да не са платили рекета, който дължат на партията - мащеха на всички ни.

ами те половинат акори ги вкарват ударени "за части". после ги ремонтират по селата из благоевградско и пак на автовоза към борсата "пресни пресни". Свалят я от автовоза на Горубляне, а човек като се загледа в документите и, тя внесена преди 6 месеца в България.

И? Лъжат те в километража на гащите ли?

Да.

не до магазина беее...ти пък..ходела 2 пъти годишно на зъболекар с нея...и то не всяка година щото била с много здрави зъби:)))

Най-големият терорист (не ни трябват вносни) е самата крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, която законно краде от банкови влогове, от здраве, от съдби, от природа, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!

То тогава всички ние ще караме поне по 5 коли,защото ако намериш непипан километраж то все едно си видял бяла лястовица!

Лъжат яко

Избори наближават, защо спряхте да цакате на ГРОБ? Бацето е бесен...

НИКОГА не може да има "атака" срещу който и да е бизнес, ако той е изряден. Имам частен бизнес от 2001 г. и оттогава се изредиха няколко правителства от различен политически спектър. Никой не е успял да ми пречи, защото държа всичко да бъде изрядно, светло и законно. Всеки, който се оплаква от тормоз от страна на Държавата, значи има МНОООГО трески за дялане (нередности в работата и/или документацията). Случаят с автокъщите е аналогичен - ако някой се счита тормозен, значи послъгва клиентите с инфото за возилата и състоянието им.