Километрична тапа се образува на 134 км на "Тракия" заради ремонт и катастрофа
Стотици коли, изпълнили трите платна, пълзят с 5-10 километра в час, а после спират за минути
Обратно в новинатаКоментари - Километрична тапа се образува на 134 км на "Тракия" заради ремонт и катастрофа | Днес.dir.bg
Коментари
Има в мозъците на авторите на заглавието. Думата която търсите /или дори не знаете че търсите/ е "задръстване"
Нищо не се прави по пътищата и това е резултата, а ще става и по-лошо ако не се започнат ремонтите и новото строителство НЕЗАБАВНО!
явно не е знаел, че като се зададе мутра с къси дълги отзад, трябва да излиташ в орбита....
Трябва незабавно да се въведе извънреден закон за строителство на пътищата, защото положението е катастрофално. Сегашния ЗУТ не върши работа!
"Стотици коли, изпълнили трите платна, пълзят с 5-10 километра в час...." Т.нар. в статията "трето платно" не е за тази цел.
Какво е, това Километрична ТАПА??? Магистралата ни БУТИЛКА ли е ??? Какви са тези Селски изрази в този сайт ??;) И му давате ПАРИ на този /тази/ как да го нарека Журналист или МИСИРКА ??? Срещу Тапа, по добре... стои Мисирка.... НАЛИ..??;)
Въпреки че не виждам никаква връзка с конкретен комунист в случая, съм напълно съгласен по принцип - никаква милост за комунистите!
https://papagal.bg/person/35E40E567BBBA4530E4190187BD9EB293BC410407558C8B38049684309D1BA5E Същата, която беше вече официална жена на Сергей Яков-Станишев, когато Сергей се правеше на "млад бунтар" возейки на предната рамка на моторът си, на Бузлуджа, 50 годишната Елена Йончева.
Айде сега на всички тарикати, дето са са се изнесли в аварийната лента, да им се тръснат едни солидни глоби, щото това е изключително недопустимо. Дори и да се използва аварийната лента за шофиране при засилен трафик, това няма да се отрази кой знае колко много на времето за пътуване, но сериозно ще застраши пътя. Нито линейки, нито полиция ще могат да се доберат до инциденти.
Във всички нормални държави магистралите имат дублиращ път. По-бавен, с много светофари през населени места....но АЛТЕРНАТИВЕН ПЪТ. Това е задължително от военните изисквания в случай на война, катаклизъм, безредици. Иначе България се превръща във ВТОРИ КАРАБАХ с тази "магистрала".
Не говоря за Германия, там щеше да има вече полиция и да регулира мераците на гяволите. А местната община щеше да има финансови приходи за 1 година за издръжка на деца и пенсионери!
Чалева, срамно е да бъдете наричана "журналист". Ежедневно затвърждавате всеобщото мнение, че сте изключително ограничена личност без никаква обща култура. Изобщо не става дума, че не знаете и не използвате книжовен български и пишете неособено грамотно, да не кажа направо неграмотно. Тъжна картинка. Иначе по темата, хубаво че идва есен и зима. Ще намалеят малко състезателите по Тракия. Дошло ми е до гуша от инфантили, които дори не познават автомобилите си, но карат колкото могат без изобщо да имат капацитета да преценят адекватно обстановката и как да се държат на пътя.
Във всички нормални държави данъците за автомобили са в пъти по-големи от нашите. В една Румъния е 2000 лева. Затова имат пари за пътища. Тука общо 380 милиона за година. За сравнение една Австрия с дължина на пътищата колко при нас, 2 милиарда. Що се сравнявате с белите държави, като плащате по-малко и от развиващите се африканци.
съгласен, движението с автомобил трябва да стане лукс и да няма тарантайки по улиците, обаче поне ЖП транспорта да оправят, защото сега няма никаква сериозна алтернатива тази полу-магистрала
Дирнишки глупости - последният !!!! тунел на магистрала Тракия бил в ремонт! На Тракия има един тунел и не е бил в ремонт!!!! Надрусана работа
А кажете колко са заплатите и пенсиите в Австрия? Също и цените ме интересуват. Правете сравнение на ВСИЧКО, а не на каквото на Вас ви изнася. Пък тогава елате да пишете.
ай ся па ти. един плюс още 3 виртуални..... колкото моста, магистрали и тунели построиха ПеПетата :)
Четири дена в София беше ебати кефа. Абе нали все ревете, че нямате пари и я съсипаха тая държава пък не са спирате. Нещо не се връзват нещата.