Четирима пострадали при катастрофа между трамвай и автобус

Четирима души бяха откарани за преглед след катастрофа между трамвай и автобус в столицата.

Обратно в новината

Коментари - Четирима пострадали при катастрофа между трамвай и автобус | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мамово частните линии в София работят пенсионери и защо

Колко пенсионера работят на 204 на72 на 73. Втпросният шофыр на 204 е пенсионер от много години и защо работи шофиор или пенся или заплата

Колко пенсионера работят на 204 на72 на 73. Втпросният шофыр на 204 е пенсионер от много години и защо работи шофиор или пенся или заплата

Dimitar

Може и да няма (най-вероятно) още 100 години докато се конструира техника по кръстовищата и където е опасно за поява на ПТП, която да генерира холографски /или подобни/ образи преди истинското релсово превозно средство да е преминало, така че шофьорите да го виждат предварително и да имат време за реакция.

Трамваите са допотопни, ватманът е задължен да продава билети, да ги подава на пътника през полуотворената си врата, да връща ресто и да следи движението- изобщо, стой та гледай.

трамвая е стартирал от спирка! тя там е на един ч...вор място! тръгнале явно на червено - едва ли се е нахендрил на буса нарочно, ами нали пръв ще даде фира (освен ако не е от отбора по гимнастика)! нафтобусаджиите карат като еднолични самодръжци на тартана! за да го уцели в петата-шеста от дължината на буса се предполага, че 200 и четворката е късала мрака със скоростта си. понеже ще имам невежи опоненти да им кажа, че там трамвая технически не може да вдигне голяма скорост поради поредните не леки завои, които прави линията му! другия вариант е ватмана наистина да е черпил пътниците с нещо по-така, както му се иска на един от форумците по-долу :)))

Мнозина не знаят, че трамваят има предимство и на "зебра". Трамваите се покланят единствено на локомотивите.

Колега, прав си, трамваят наистина има предимство пред пешеходците дори и на пешеходна пътека. Веднъж ми се случи трамвмай да не ми даде предимство на пашеходна пътека докато я пресичах, та добре го напсувах. После се оплаках, ама ми обясниха, че според закона той е с предимство. Преди това не го знаех. Затова оттогава пропускам трамвая и тогава пресичам!

Кошмара по линия 204 продължава Данчето даже удължи срока на договора Сега от новата далавера спонсорът на ГЕРБ агент Митко ще прибере допълнително 700 000 лв. в джоба си,

Бе не беше ли се заканил нЕкой ШОП тука да протестира "до край" за тези билетчета ?

Всички водачи говорят по телефоните,пътувам и е така

4ма ранени: - бебе; - девойка; - младеж на 17 години; - иииии?????? Очевидно 4ия е нормален хетеросексуален бял млад мъж, без степен на инвалидност :)

Благовест Кирилов е четвъртия

Да споделя, защо "контрольорите" не закачат мангали - защото повечето от тях са именно от такъв произход.

и шефовете им... и нагоре....

И аз искам да се оплача, то не че стюардесите в градски траспорт са грозни - то направо ги няма никакви. Срещу 1.60 кинта можеха поне да сервират обяд, или в краен случай закуска и чай в пет часа. А пък за водачите от градски траспорт - нямам думи. Оня ден, пред очите ми, водачът на автобус по линия 72, вместо да слезе и да покани пътниците най-любезно да се качат, да ги настани в климатизирания салон за пушачи, да им предложи по един сингъл малц (Лагаволин, Глен Моранж, Кардю, абе нещо по-така, нали разбирате, все пак по 1.60 е билета), да им сложи петточковите колани, които предотвратяват травма при 100% от възможните инциденти при ползване на градски транспорт, включително ядрен удар с епицентър до 2-3 метра. Той, водачът, седи като пън и ни гледа в огледалото - какво безобразие, каква наглост, заслужаваше да го обесят на тролейбусен прът или най-малко да го влачат с трамвай през цялата гора пред Семинарията за назидание. Но така е! Всичко ства толкова безнаказано, затова безобразията в градски транспорт ще продължават!

Глупости.

А . . ъъъъ . . . за горното е нужно въображение и хумор - не го чети :)!

Нормално за граТИския транспорт. Причината е била, че щракане на перфоратор е предизвикало необичаен шум, който е разсеял ватмана и той не е видял червената светлина на светофара. Затова е решил да спре в автобуса, че перфориращият дразнител да изхвърчи от мястото си и да се озове отпред при ватмана, че да види кой е този луд дето перфорира 1 фандък в граТИския транспорт. Благодарим на ГРОБ, че направиха транспорта в София безплатен на законово основание. Фандък Акбар!

Причината не е в метеорологичната обстановка, а в егоцентризма и напълно изперкващото население на столичния град. Нулева толерантност към всичко и диващина в най-чист вид! С една дума ПРОСТОТИЯ!

Ватманите удрят нарочно и рядко са виновни.

Софиянци , потърсете отговорност на кмета на София - за разбитите улици , за малоумните кръстовища с неадекватно регулиране , за градския транспорт без климатици с температура в тях над 50 градуса, за високата цена на билета , срещу която не получавате нищо друго , освен несигурност и опасност за живота.Няма да изреждам повече - София е един много мръсен и занемарен град.Срам ме е , че живея тук. Трябва да се спре това , трябва да се потърси отговорност. Не може само да лапат , трябва и нещо да правят.

Нещо ме съмняваш, пич. Аз съм роден в град София, от София съм, София е прекрасен град. Явно си забравил откъде си, та няма с какво да сравняваш, когато изливаш недоволството си е добре да имаш предвид, че София е единствения град в България с градски транспорт.

Както е тръгнало, скоро ще остане единственият град в България! Пълен със самоизяждащи се калинки!

Аз също съм от София, та и баба ми и дядо ми и прадядо ми са от София, но не мисля, че всичко в София е прекрасно, уви. Обожавам си София, но не мога да не се съглася, че улиците ни са под всякаква критика. Основни булеварди са като минно поле - моментално се сещам за Дондуков, а има още толкова други, кварталните улици са, като лунен пейзаж, места за паркиране - мечтай си, велоалеи - какви са тия лигавщини, майки с колички - да летят и т.н. и т.н.), адския транспорт е отвратителен, автобусите са стари, трамваите, в по-голямата си част също, тролеите и те горките не могат да се похвалят с малко годинки, организацията на движението също е някаква недомислица. Та забележете масовите нови светофари - на огромно кръстовище, сложили на пешеходните пътеки светофари с копче - никаква логика този светофар да свети червено за хората, докато успоредно с тяхното движение, колите са пуснати и ако го натиснеш няколко секунди, след като те са пуснати, трябва да изчакаш цялото кръстовище, за да те пусне и тебе следващия път. Всичко, което се прави е проформа, за да се усвоят и откраднат някакви пари, колкото до нас, жителите на София, никой не го интересува нашето удобство, важното е да ни се събират пари (такси, глоби и пр.) за всичко и навсякъде, а ние да се оправяме. Имам чувството, че града ни се управлява от хора, които го мразят, мразят и софиянците. Жал ми е, защото наистина си обичам София.

Братовчеде Лари, когато от калното село са направили столица - не е имало дори канализация. Та от тогава е традицията ШОПЕТО да се замярат с лайна.

Както виждам и други хора преди мен са отбелязали, че масово рейсовете за да спестят чакането на светофара минават през отклонението, което е за десен завой. Дано всичко е наред с пострадалите.

Съжалявам за хората в инцидента, дано се оправят. Но наистина не бива кмет на София да е човек роден и живял в провинцията. Аз самата живея 25 години тук, но не съм родена тук и смятам, че е 100% задължително градоначалника да е софиянец. Същото важи и за главния архитект, който, ако не се лъжа е от Червен бряг - моите уважения...... но не може така.....

Адмирации за вашия коментар...найстина! Аз съм на същото мнение, не че е проблем да си роден на друго място. Но според мен трябва да разбираш нуждите на градът си, а това най-често става когато си исрастнал там. Браво за коментара ви отново!

Аз пък съм сельо от провинцията (сега съм си пак сельо, но в София). Имам няколко дядовци, които са били кметове (и на град в Гърция). Та те са казвали "Не от всеки завалия, става валия". И не е толкова важно от къде идва човекът..

На това кръстовище ще стане и друга катастрафа. Практика е автобусите по линия 72, идвайки от НДК да продължават към Орлов мост, пресичайки през отклонението за десен завой, този за към Тв.кула. Абсолютно нарушение, но КАТ няма. Защо ние обикновените хора го виждаме, а контролните органи-НЕ?

Преди доста години (беше още през деветдесетте) бях свидетел как автобус от градския транспорт за да спести светофара там мина чак по линните на трамвая пред строителния техникум и излезе директно на кръстовището. 400-500 метра по надолу го настигна патрулка на КАТ, пътниците ги свалиха, а шофьора го закопчаха с белезници и го отведоха.

Вярвам ти, че може да е така. По тези трамвайни линии може да минават само полицейски коли, съдебни (от Районния съд), баровски с еднакви номера, кметски (виждал съм оттам да минава Лужков с 15 мерцедеса). Как така ще минава автобус с обикновени плебеи-рая?

30 секунди е фазата на сфетофара в тази посока. 30! А е нормална гледка три колони от автомобили да стигат до Хилтън.

А кога някой все пак ще поеме отговорност.Къде е политически назначения шеф на Електротранспорт-ЕАД който се крие като мишка.Кога ще поеме отговорност.Всяки месец има произшествия с негови подчинени.

Политически назначеният шеф е при останалите такива. Те отговорности не поемат! Те ще разберат само ако им се отреже кранчето на далаверите. Нищо друго не ги плаши или интересува. Отговорности, морал... това е за достойни хора, а не за политически назначения.

Съветвам всички пострадали да заведат дела. Ако са с редовни билетчета или карти, това им е задължителната застраховка. За билетче от 1.60 да искат най-соленото обезщетение от соления градски транспорт. А, и от община "Лозенец", ако можете да четете, оправете тротоарите на ул. "Бряст", защото НЯМА такива. То и улица няма...

При билет 1.60 в нито едно от превозните средства, минаващи по този маршрут, няма работещ климатик.

Човек вече незнае с какво да пътува

Кошмар е да се пътува по линия 204 на агент Митко Малки рейсчета вътре гъч и жега но Данка поднови за още една година договора

Бас държа, че автобусаджията е решил да мине на тъмно оранжаво, защото не му се е чакало още една минута на светофара, че 1 мин. на светофара е разход от 50мл. нафтичка, 50мл. тук, 50мл. там и ето ти едно тубе, което може да смукнеш след смяната

Бас държа, че реакцията на ватманката е била като на умряла котка, къде тръгва като кръстовището не е чисто, ударила е автобуса в края му все пак.

Бас държа, че си адски тъп. В момента нормите за разход са толкова ниски, че шофьорите се чудят как да не влязат вътре, а ти да смучат говориш. Когато не си запознат с нещо не говори глупости.

Всички водачи говорят по телефоните,пътувам и е така

Това е най идиотското кръстовище в София, на което се чака по 5 минути за преминаване. Самоковската даскалица си чеше пу...та вместо да вземе мерки. Движението там трябва да бъде на няколко нива, но отде толкова ум в една даскалица?

за пострадалите. Трябва да заведат дело срещу СКГТ.

Чак пък дело... Обикновен пътен индицидент. Билетчетата им или кратите (в зависимост с какво тама са пътували) са им застрахователните полици. Все пак всеки пътник е застрахован. Един иск към застрахователната компания би бил достатъчен...

Коя е застрахователната компания,милиони пъти съм питъл наглите контроли каква е застрахователната сума при подобен инцидент и какво поема СГТ при доживотна травма отговора е с билетчето ,но каква сума е застраховката никой незнае.С билетчето но трябва и да докажеш с свидетели ако ги намериш при положение че ти е възможно ако е тежък случая на дали.После се минава през телк и много добри адвокати за които трябва доста пари ако са ти останали след лечението нали не си очите на митака .Изобщо измъкват се по всякъкъв начин .Но да увеличат необосновано билета о разбира се .Питай ЦГМ как се прцедира ако могат въобще да ти отговорят.

Автобусът мина на червено.

ПИШЕ ЗА ЧЕТИРИМА РАНЕНИ ТРИМА В ПИРОГОВ КЪДЕ Е ЧЕТВЪРТИЯТ

дОма си е. Пие ракия за здраве и против уплах.

хъ хъ хъ хъ :D

Dimitar

Не мина много време и тази катастрофа се повтаря (спомня ли си някой). Какво означава това?

Без да мога да коментирам конкретната ситуация, проблемът е заради отвратителната ръчна регулация на кръстовището, която изпилва нервите на ватманите и води до неразумно поведение на релсовия път. Идващите от пл. "Журналист" трамваи след спирката на Строителния техникум висят като паяци по 2-3 минути да чакат зелено при началото на "Драган Цанков" и след това имат броени секунди, за да хванат второто зелено при влизането по "Граф Игнатиев", като същевременно трябва да внимават да не сгазят някой полуидиот-пешеходец, който тича през трамвайните линии, за да хване пешеходния светофар към входа на метрото, и да се надяват авто-олигофрените да не затапят за пореден път кръстовището на "Евлоги Георгиев" и "Фритьоф Нансен" по посока Орлов мост. Особено през лятото, неподвижното стоене на това място под печащото слънце е кошмар за пътниците (които трябва да го изтърпят веднъж...), но много повече за ватмана, който е подложен на него неколкократно всеки ден, като слънцето му свети директно в кабината. Комбинацията от нерви и физиологично изтощение влошава преценката на обстановката и провокира рисково поведение. Като от другата страна застане и някой друг също толкова изнервен шофьор на автобус, който гони разписание в най-задръстеното време за платното на "Евлоги Георгиев" в южна посока и ето ги причините и за предишната катастрофа, и за тази, и за следващите...

Е хубаво де, какъв извода - задръстванията водят до повече катастрофиV Какво е решението за София - няма такова. Свиквай и си приготви пари за ремонти на мпс-то.

В новата цена на билетчето би трябвало да е калкулирана и по-високо заплащане на водачите! А по-високи заплати предполагат и по-качествен подбор на кадрите! Дали наистина е така?

Катастрофа е и присъдата за АЕЦ Белене...

Дозата да бъде намалена . Алкохола тоже.

Русия да не е осъдила България?

Човек вече незнае с какво да пътува

ПИШЕ СЕ НЕ ЗНАЕ ОТДЕЛНО, МА!

Може да е овен :) как разбра че е овца

Колумбиана

Примерно можеш да направиш забележка и без да се държиш като селянин..."ОВЦО"

Човек не знае вече с какво да пътува

след доста опити уцели правописа на "не знае"

И ти най- накрая уцели с "бТаво- то" :)))

Човек вече незнае с какво да пътува

Човек незнае вече с какво да пътува

парите от новите билетчета са за свестни шофьори, не за джоба на крадците от общината. вЕрвайте ми!

Споредмен ватмана е виновен

Споредменватманаевиновен.

Според правилника за движение по пътищата Е ЗАБРАНЕНО да се влиза в кръстовище при светещ зелен светофар, ако има задръстване в него или има превозно средство което не се е изтеглило от него.

Боли ме ку*а зо правилника. Всъщност никой не го боли за правилника. Всъщност никой в тая държава не го боли за закона. Тука е дивия изток - всичко е позволено и няма наказания.

Захар,захар трябва да се ръси....:)

Какви цени, какви билети. Има ПТП. КАТ да си влизат в ролята и да санкционират виновния.

Кой е в НАРУШЕНИЕ, там има СВЕТОФАР?

За светофара там отговарят иновативните трафик системи,обаче напоследък имат проблем с кадрите ,а и с ръководството и за това е така.

този светофар по това време свети на "РУ" ще рече "ръчно управление"

И казват, че този шофьор имал 12 нарушения... Как може да го оставят отговорен за живота на толкова хора?! Подигравка с всички ни. Поне този път няма загинали.

Шофьорът или Ватмана е с 12 нарушения. дай линк, да преценим, иначе е много неясно.

Шофьора на агент Митко е преминал на червено

12 нарушения за 40 години всеки ден зад волана си е доста малко. Аз имам 3 нарушени за 20+ години, но като се има предвид колко километра изминавам, то по-скоро този шофьор е доста по-примерен от мен.

АААА, колко беше цената на билетчето за градски транспорт в София? Това ли е услугата, която ни предоставя Общината??? ИЗЧЕЗВАЙТЕ КРАДЦИ!!!!!

Кво общо има цената на билета с катастрофата?!?!? или трябва да се чешат пръстите?!?!

Общото е, че услугата "градски транспорт" има определена цена приятелю. Цената бе увеличена с 60%? Времето за придвижване от т.А до т.Б в София (благодарение на безумните 3 годишни разкопки) в момента е равно на полет София-Мюнхен. Старите икаруси продължават да се движат, превозните средства смърдят и не са мити от години. Интелекта на ватманите е на кота "0" с тенденция надолу.........С какво се е повишило качеството на "услугата" за да имаме 60% увеличение на цената на същата? Въпрос с повишена трудност.

Оплакваш ли се? Блъскащи колички на тази цена няма в нито един лунапарк!!!