Коментари
По всичко личи, че нивото на образованието ни е стигнало дъното.Резултатите от матурите показват,че децата са тотално неграмотни, време е министъра да си подаде оставката!!
Стига плюхте бе, учителите преподават трагично. Ученик ако иска добра подготовка трябва да ходи на курс, да обаче на вас не ви щрака в мозъчето че мон не са идиоти нали. Ще променят нещо незнам какво, но не могат да изцеждат хората, замислете се преди да пишете на 13 съм а мисля по трезво от вас.
А защо общата оценка от дипломата не участва макар и частично в балообразуването. Какво означава това?! Има деца, които да се старали по всички предмети, не са пренебрегнали знания по нищо, защо да не бъдат възнаградени с това предимство. Може да не е водещо, но е важно общото ниво на знания. Така цяла година можеш да учиш активно само по бел и мат и да се правил на по добър от ученици, показали сериозно отношение...
ОБОБЩЕНИ ДАННИ ЗА НВО 2020 ЗА СТРАНАТА БЕЛ-51,06 МАТЕМАТИКА-36,33 ЗА СОФИЯ БЕЛ-66 МАТЕМАТИКА-48,50 Ето Ви анализа за средният успех.
все още не могат да четата сносно и те вместо да акцентират поне на това ще измислят други глупости! Трябва повече да се обърне внимание на професионалното обучение за да има подготвени хора за производството!
Трябва интегриран изпит, точно така, ще ги подготвят в училище, ще има проверки в часовете, контролни тестове и да има данъци върху частните уроци. Как така без данъци, нали е подсъдимо?
Подготвям 4 деца по математика тази година с резултат от 33 до 97! Стига плюхте учителите, в клас е същото....който иска да учи и се труди успява! По добре контролирайте децата си и ги мотивирайте!
А нашата е взела 30-40!Ако това са частни уроци? Как ходят при нея,една фалшива слава и резултатите го показват. Една- две шестици, няколко петици ,четворки , даже тройки. И за й това плащат.
Частни уроци без данъци! Еха!
Външно оценяване, ама на какво? На знавията на учениците или на знанията на учениците, придобити в училище. Защото двете са доста различни. Една част от децата, които са ходили по частни уроци, показват относително високи резултати. Голям процент от другите, придобивали знания само в училище, значително по-ниски, някои трагични. И средната оценка на всичките по никакъв начин не дава картина на това колко е ефективно обучението в училище. Напротив, изкривява го до положение анализът на данните да не позволява да се синтезират правилни решения.
Върви усилена кампания за увеличаване печалбите в бизнеса с частни уроци. Обхвата се разширява, досега само по математика и БЕЛ, а вече и останалите гладни, инак с некадърно училищно преподаване, учители.
Малоумно министерство. Спрете с тези промени, оставете по един учебник на предмет и толкова. Вместо тези НВО-та нека има приемни изпити с които ще кандидатстват. В момента е пълна "каша" и става все по-блудкава. Само да се дават пари за допълнителна подготовка, която не могат да получат в училище.
Къде може да видим таблица за преобразуване на точките в оценка?
https://uchiteli.bg/interesting/tablica-za-preobrazuvane-na-tochkite-v-ocenka-za-izpita-sled-7-klas-po-bel/2905
нищо не става от тия тъпанари в МОН
Сега се очаква децата да ходят на допълнителни уроци и по другите предмети, защото училището не ги подготвя адекватно.
Катастрофа, от училищата излизат неграмотни хора.... Готови роби за ЕС...
Зам.-министърът се надява децата да са се представили добре и резултатите да не са драстично по-ниски от миналата година, въпреки ситуацията, при която приключва учебната година''... ????????? Нали са излезнали резултатите как няма анализ и съпоставка или сега правят стъкмистиката????
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители: