Коментари - Ще строят още мостове над Дунав и нови пътища | dnes.dir.bg
назад

Ще строят още мостове над Дунав и нови пътища

Изолацията води до бедност, затова е важно да се строят магистрали, газови връзки, мостове. Пътната инфраструктура на Северна България ще е тотален приоритет за следващия програмен период. Искаме още два моста на река Дунав. България ще бъде променена до 2020 година.

Обратно в новината

Коментари - Ще строят още мостове над Дунав и нови пътища | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ал

За чий са ни още 2 моста, като първия не можем да поддържаме, а втория не можем да достроим под вашето светло "управление"?

Ал

"трябва"... "ще"... Хм...

Живях в развито социалистическо общество Видях как се ражда демокрацията Събудих се в монархия Гледах сериала Али Баба и 240-те разбойника имаше и "Мъжки времена" но не по Хайтов А, сега вече идват строителите на съвременна България

Повече пътища, магистрали, скоростни отсечки, северни тангенти, южни дъги, естакади и така Перник скоро ще стане пристанище на пет морета !!!

За каквото и да стане дума в стратегиите на различните партии, веднага следва въпросът: "А пари откъде ще намерите?" Като чета твърденията на това момче, разбирам, че си имаме президент-мечтател. Плановете са повече от смели, но не означава ли това, че отново ще се свиваме в нечовешки икономии, за да се гради светлото бъдеще? Управляващите така и не разбраха, че ние живеем сега, утре ще бъдат вече други хора /футуристите чертаят доста мрачни перспективи за родината ни/. Пак ли човекът ще е последна грижа? Не искам да е така!!!

Искам,искам ала много дрискам.Нищо от исканията на гробарите не са се случили,нито се случват,нито някога ще се случат.От четири магистрали три от които пред завършване за 4г. нито една не е завършена,от седем скоростни пътя нито един не е в проект дори.Куп пътища и мостове изчезнаха от картата на България заради липса на подръжка.

Най-накрая след повече от 50 г. държавата се сети че ни трябват пътища, мостове и изобщо инфраструктура. Както се казва по-добре късно отколкото никога. Идеята за още мостове на Дунав е много добра. Според мен би трябвало да има по 4 моста по тази толкова дълга речна граница. Но това което не ми харесва е че пак държавата, най-некадърното нещо измислено някога, ще се опитва да ги прави тези работи, а както всички знаем държавните пътища и мостове са под всякаква критика и буквално се разпадат пред очите ни, като Дунав мост. За да не измисляме пак топлата вода, решението както винаги е елементарно - новите оътища и мостове са дават на частни фирми да ги построят и поддържат за някакъв период от 15г., примерно, през който могат да събират такси от преминаващите по тях превозни средства и след 15 г. стават държавни и безплатни. Тези нови пътища и мостове ще бъдат перфектни защото иначе частната фирма която го е построила ще губи от подръжката. И най-важното, тъй като държават няма да прави нови пътища и мостове вече, трябва да се премахнат винетките и огромните данъци в цената на бензина, така че хем новте пътища ще са перфектни, хем цената на бензина ще падне на половина и няма да има винетки и глупости. Толкова е просто само и не ни трябват подаянията на ЕС или някакви измислени интегрирани глупости.

Всичко това е така,НО.....Но-то е отново голямо.За да се извади България от пропастта на бедността и мизерията,само с пътища,връзки и врътки,няма да стане.На първо място,трябва рязко да се намали корупцията,лобизмът и зависимостотите политици-бизнесмени-мафия-еврофондове.Какво като ги усвоявате?До къде стигат те,до шепичките на един куп,верни вам олигарси!?Основно внимание трябва да се обърне към най-малките фирми,към производствата,на тях трябва да им се дадат европари.Не Ковачки,Симо Пешов и още няколко "апостола",ще преборят безработицата.Дайте шанс на 10000 малки субекта,всеки да назначи по 15 души-150000 по-малко безработни.Ситуацията сега е такава,защото политиците я направиха.Чрез неизгодните договори,обществените поръчки,кръговете от около партийни фирми.Каквито и добри заклинания да пробутва Президентът,самият той е много на ясно,какво всъщност трябва да се направи.А иска ли наистина,някой съвременен български политик да го направи?

Няма идеален човек.Значи няма и как да има идеален президент.Плевнелиев не прави изключение от това правило.Едва ли обаче ще се намери някой който да се опита да го сравнява с Първанов.Защото са несъизмерими неща.Плевналиев е технократ от нова поколение и няма да сгрешим ако кажем че успешто е преминал най добрата школа-германската.При него няма преливане от пусто в празно като при Станишев и Първанов.Бих искал обаче да му напомня една българска мъдрост:сит на гладен не вярва.Голяма част от българското население е или гладно или полу гладно.И те искат първо да хапнат нещо преди да тръгнат боси и пеш по модерните магистрали.Така че да не залита много с тия магистрали като панацея срещу всички беди.А тия които пишат срещу него стандартни и познати глупости хората много добре ги знаят кои са.За тях пък казват-кучетата си лаят кервана си върви.