Коментари - Българи и италианци предложиха ”най-кризисната” цена за ”Струма 1” | Днес.dir.bg

Българи и италианци предложиха ”най-кризисната” цена за ”Струма 1”

Българо-италиански консорциум е вероятният строител на отсечката от Долна Диканя до Дупница на магистрала "Струма".

Обратно в новината

Коментари - Българи и италианци предложиха ”най-кризисната” цена за ”Струма 1” | Днес.dir.bg

Коментари

До вечно хленчещите, недоволни, а някои от тях и пвероятно платени комуноидни провокатори: Като не ви харесва това, че се строят магистрали все отлагани от 40-50 години, намирате само кусури, гадаете кой колко ще "открадне" и въобще недоволствате от това, предлагам след като ги построят в знак на протест да минавате с колите си по старите пътища! И да спрете да хленчите!

За магистралите - добре. Да видим какво ще правим с доходите...

За да могат мутрите да си летят необезпокоявани? Не казвам ГЕРБ защото докато станат магистралите те ще са лош спомен

Пътя Диканя - Дупница си е много добър.От какъв зор пак да се разбута всичко и да не може да се пътува с години.ТЕЗИ ПАРИ ИЗЛИШНИ ли са .

Редко тъп си, братле... Нямам думи...

Ти пак си пътувай по този път никой не ти пречи, но като направят магистралата едва ли ще искаш.

ЕСТЕСТВЕННО,ЧЕ ГБС ЩЕ СПЕЧЕЛИ!!НЯКОЯ ДРУГА ФИРМА ДА СТРОИ НЕЩО??САМО ГЛАВБУЛГАРСТРОЙ ,ЗАЛИ СТАНЦИЙ,МАГИСТРАЛИ И Т.Н.!!НАЙ-НИСКИ ЦЕНИ И НАЙ-ДОБРИ КОМИСИОННИ ЗА ЛЮБИМИЯТ -БОРИСОВ!!

Най-евтина не значи най- изгодна, пак е престъпление сръщу България. Въпросът, колко дълго, ще служи, колко е безопасно, за какви цели* не само за каруци, например, а за автовлакове, колко автомобила на час, колко автостанции по пътя и тн. Така че тоз тъп от снимката е за изхвърляне от бизнеса.

То и ти си дебил, но се налага да те търпим.

Да не забравяме англосаксонската поговорка Не сме толкова богати, че да купуваме евтини неща!. Евтиното понякога излиза много скъпо! Важно е КАЧЕСТВОТО! Особено за трасето през Кресненското дефиле! Там е най-трудният (и опасен) участък! Не трябва за сметка на парите да се подлага на опасност животът на пътуващите!

герб е партия на ГБС.......не им пука за хората важното е ГБС да има проекти върху който да работи

Ако обърнете по-голямо внимание на текста, ще разберете, че се той се отнася до отсечката "Долна Диканя-Дупница", а не за цялата магистрала. Лот 3 е най-трудния участък, тъй като преминава през Кресненсокот дефиле и там цената ще е 2-3 пъти по-висока. Но, друго е по-важно: 1.Защо е този негативизъм, защо е тази омраза, дори и в това, което се пише? 2. Какво толкова ви притесняват магистралите - те са необходими за икономиката, те дават работни места, те са НУЖНИ на населението, на страната ни и на Европа. 3. Не са ни нужни ЧЕРНОГЛЕДЦИ, ОПЛАКВАЧИ И ЛУЗЪРИ

Защото на хората им писна да слушат как ГБС строй всичко и навсякъде и вече нямат грам вяра на някой за когото парите получени в плик са разход

Какво е строй?

Леле как вони на червено в тази тема :D Eй, платените, скоро идват избори да видим колко сте многобройни :D Бог да ни пази българите от измет като вас!

Ало, платените драскачи! НЯМАТЕ ЛИ СИ РАБОТНО ВРЕМЕ, та не спите? Комисионите за партиите бяха, когато търга се печелеше при цена 5 млн за километър и се отсраняваха противниците по измислени критерии!

Кой ли вярва още, всичко е за комисионни. После къщи имоти, влогове...Абе докога ще ги търпим тия да ни се подиграват.

Ама в партията-кърмилница вярваш, личи си!

ТОЧНИЯТ КРИТЕРИЙ Е КОЛКО ЩЕ СЕ ДАДЕ НА РЪКА В ПОЛЗА РОДУ И ПАРТИЙНАТА КАСА НА герб И НА НЕЙНИЯ ШЕФ биби

Следващата ще се строи по икономически най изгодна оферта АМА НЕ РАЗБРАХМЕ за КОГО най ИЗГОДНА???? най вероятно за КОМИСИНЕРИТЕ!

Само не разбрах, колко ще и струва поддръжката (ако ще се поддържа, разбира се). Да не е някоя друга рекордна цена?

За какви най-изгодни критерий става дума, всичко се договаря под масата иначе как на всякъде ще печели само ГБС, италянците са за парлама. Просто си плащат, не че са по-добри.

За този участък/право,равно поле/ ми се вижда висока цената.А когато започне участъка през дефилето,не ми се мисли що парички ще гушне някой.

Няма, бе, спокойно. Новината за плебеите вече и изсипана. Казано е 1.8 млн на километър, обща дължина 156 км. Точка по въпроса, повече няма да научиш. То това е същото, като при трудовите възнаграждения в България. Кажат ли ти няма, значи няма. Могат да ти го пишат това през ден по вестниците, под всякакви новини, докато не решиш сам, че наистина нямало и няма от къде. Нито лев повече! Пускай сериала по БТВ и никакво мислене. ;) И да извадят повече пари и да окраднат повече пари, за нас верващите само "работете повече, за да имате повече". Ако ти е кофти сериала има и чалга канали. Само не мисли! :)

Да бе да, да не стане като с цената на "АРЕНА СОФИЯ''!!!! Една на търга, друга "де факто"! Да сте чули Плевнелиев да казва колко е реално платено....? Никога!!! Тази "тройна коалиция" надскочи онази!!! Ха,ха......

..колко магистрали си построил последните 3 години, че мислиш така? Поне в този бизнес ли работиш? Карането на такси не се брои, да знаеш!

Мунчо, карането на валяк също не се брои, за това не се изказвай неподготвен.

1 800 000 лв на километър без ДДС. Колко поемат ЕС? 80% ли беше? Значи за нас остава 360 000 лв на километър. Магистрала Струма е 156 км. Умножено по 360 000 лв = 224 640 000 лв за цялата магистрала. Ефектът е очевиден - софиянци ще стигат до гръцката граница с 15-20 минути по-рано. Тотю Младенов какво се похвали през април? Че е събрал 7 милиона от глоби, за да повиши минималната. Защото Дянков каза "няма от къде, като иска, да ги осигури". Гледам горната сума и си мисля, това са пари да се повиши минималната с 30 лв цели 32 пъти. Идва по 962 лв на човек! Е, нищо. Ще има Струма -ефектът там е много по-значим - 20 минути по-бързо до Гърция! А това е най-важното за България. По-важно, колкото и да мисля и търся, няма! Та за това нямате пари, българи, щото не работим повече.

Какви софианци бе човек?! Сериозно ли си мислиш, че това е заради тях и 20 мин...

Знам за какво е. Европейски проект за Общоевропейски транспортен коридор номер 4. Но не мога да напиша друго яче, понеже тук всичко започва и свършва с Борисов и неговия неуморен труд. Ако кажа че това е европейски проект, смъквам премиера до ниво подизпълнител. А после няма да може да започне изречението със "Ако не бяхме ние...".

Оп, грешка в изчисленията. Крайната сума била 4 пъти по-малка, нещо друго съм натиснал на калкулатора. Извинявам се, за което и вече бързам да се радвам. Сега мисля четири пъти по-малко да си тегля куршума...от щастие, разбира се!

Не се гърми, не бива да губим такива хора, дето сами си намират грешките... Иначе хубаво плюеш, браво!

Сметката ти драги е точна, но аз очаквам с нетърпение търга за отсечката след Благоевград! Та тан е Струма, а това е отсечка на Е-79, твърде конвенционална!!! Там му е майката на изявата на Плевнелиев/за мен подобие на Софиянси/!!!

Какви 20 мин. Вчера се върнах от Солун. Караше жена ми - стриктен шофьор се - пише 50 км, кара с 50, пише 40 - намалява и 40, т.е. спазва всички ограничения. Направих си труда да зануля трип-лога и какво - София-Солун-София, включвайки магистралките в Гърция, и тази от Люлин до Диканя - средна скорост 67 км/час, разход - 6,1 л/100 км с включен климатик. Дали ще са 20 мин?!? Да оставим тирове и камиони дето се тътрят по баирите, и си принуден да караш на 2-ра след тях, защото отсреща малоумници се състезават, или имаш двойна непрекъсната?!?

Урса, явно си жена, като ти следя разсъжденията. Магистралите се правят за да поемат преди всичко трафика на камионите. За лека кола не знам колко ще падне времето за придвижване, но за камиони ще е значително. Да не говорим сега за "комфорта" на голяма част от селата, през които минава пътя.

Виж какво, това не го обяснявай на мен, а на 6 милиона българи. Знаеш ли колко им дреме, че камиони от Гърция към София(и обратно) ще са с облекчен трафик. Аз гледам икономически показатели. Гледам социални статистики. Мен ме интересува как живее българина, не как се придвижват камиони. Ако сложиш на везните двугодишната инфлация, стагнация и свиване на доходи и безработица, а от другата страна модернизацията на трасе с дължина 156 км, знаеш ли чия страна ще натежи в общественото мнение? Аз няма да ти казвам. Можеш да излезеш навън и да питаш, като спираш всеки един. Те ще се изразят по-категорично и цветущо от мен.

Alex, чете ли му последната новина? "Ако имаме пари, ще асфалтираме и лунната пътека в морето." Сега разбираш ли колко му е отношението към хората в най-бедната страна? Ние не съществуваме вече бе човек. Няма значение, че има работещи със 150 евро заплащане и пенсионери с 70 евро пенсия. Ако имаше пари...щеше да асфалтира и лунната пътека, докато умалее. Знаеш ли какво е "параноидна делюзия"?

Давай, строй! Поне пътища да имаме, че такива диви селяни живеят в тази страна, че е добре бързо да се кара през нея на път към Европа!

Не думай! Твойта пишка сигур е бая по-голяма, отколкото на другите "диви селяни"!

По-скоро е ял доста такива големи, та за това препира да минава по-бързо покрай селата. Страх дупе пази!

..жена ти няма оплаквания!

Тоя пак се изказа неподготвен.

Престани с рекордите Плевнелиев, а иди задочно да поучиш строителство и други науки, че си бос като дете и глупостите не те напускат.

Това ревността на един тъпанар ли беше? Мръсен комунист.

Добре си го е казал човека, тоя Плевнелиев нищо не разбира, по всичко личи.

Ха ! Ма те тез `наште` ( Т.е. платени с наши данъкоплатски пари ! ) хубостници/чки днес ( Точно днес ! ) хептен ударно се правят на ударени -- тандеми четиричасови ли не щеш,... `закон` за етажната собственост ли, ... пощипнат по ушенцето на джоба углавен вагабонтин ... сега и това ! ( И кой тоз тоя Джаспърз бе, Плевнелиев, А ?! )

от омраза - големи глупости си написал - нищо не ти се разбира ! А иначе браво на Плевнелиев - триглавия змей за 8 години и 1 км. не построи !

Омраза казвате, 4 ?! ... Извинете, но не ! Просто боли, когато виждаш как времето тече барабар с (част от) данъците-ти за нищо (т.е. за вътрешно-групови/бригадни взятки) ; Нали ?! ( Триглавата ламя комай я беше бастисал най-последният от братята и то с брадва, а не с магистрала . )

Коментари - Българи и италианци предложиха ”най-кризисната” цена за ”Струма 1” | Днес.dir.bg

Българи и италианци предложиха ”най-кризисната” цена за ”Струма 1”

Българо-италиански консорциум е вероятният строител на отсечката от Долна Диканя до Дупница на магистрала "Струма".

Обратно в новината

Коментари - Българи и италианци предложиха ”най-кризисната” цена за ”Струма 1” | Днес.dir.bg

Коментари

До вечно хленчещите, недоволни, а някои от тях и пвероятно платени комуноидни провокатори: Като не ви харесва това, че се строят магистрали все отлагани от 40-50 години, намирате само кусури, гадаете кой колко ще "открадне" и въобще недоволствате от това, предлагам след като ги построят в знак на протест да минавате с колите си по старите пътища! И да спрете да хленчите!

За магистралите - добре. Да видим какво ще правим с доходите...

За да могат мутрите да си летят необезпокоявани? Не казвам ГЕРБ защото докато станат магистралите те ще са лош спомен

Пътя Диканя - Дупница си е много добър.От какъв зор пак да се разбута всичко и да не може да се пътува с години.ТЕЗИ ПАРИ ИЗЛИШНИ ли са .

Редко тъп си, братле... Нямам думи...

Ти пак си пътувай по този път никой не ти пречи, но като направят магистралата едва ли ще искаш.

ЕСТЕСТВЕННО,ЧЕ ГБС ЩЕ СПЕЧЕЛИ!!НЯКОЯ ДРУГА ФИРМА ДА СТРОИ НЕЩО??САМО ГЛАВБУЛГАРСТРОЙ ,ЗАЛИ СТАНЦИЙ,МАГИСТРАЛИ И Т.Н.!!НАЙ-НИСКИ ЦЕНИ И НАЙ-ДОБРИ КОМИСИОННИ ЗА ЛЮБИМИЯТ -БОРИСОВ!!

Най-евтина не значи най- изгодна, пак е престъпление сръщу България. Въпросът, колко дълго, ще служи, колко е безопасно, за какви цели* не само за каруци, например, а за автовлакове, колко автомобила на час, колко автостанции по пътя и тн. Така че тоз тъп от снимката е за изхвърляне от бизнеса.

То и ти си дебил, но се налага да те търпим.

Да не забравяме англосаксонската поговорка Не сме толкова богати, че да купуваме евтини неща!. Евтиното понякога излиза много скъпо! Важно е КАЧЕСТВОТО! Особено за трасето през Кресненското дефиле! Там е най-трудният (и опасен) участък! Не трябва за сметка на парите да се подлага на опасност животът на пътуващите!

герб е партия на ГБС.......не им пука за хората важното е ГБС да има проекти върху който да работи

Ако обърнете по-голямо внимание на текста, ще разберете, че се той се отнася до отсечката "Долна Диканя-Дупница", а не за цялата магистрала. Лот 3 е най-трудния участък, тъй като преминава през Кресненсокот дефиле и там цената ще е 2-3 пъти по-висока. Но, друго е по-важно: 1.Защо е този негативизъм, защо е тази омраза, дори и в това, което се пише? 2. Какво толкова ви притесняват магистралите - те са необходими за икономиката, те дават работни места, те са НУЖНИ на населението, на страната ни и на Европа. 3. Не са ни нужни ЧЕРНОГЛЕДЦИ, ОПЛАКВАЧИ И ЛУЗЪРИ

Защото на хората им писна да слушат как ГБС строй всичко и навсякъде и вече нямат грам вяра на някой за когото парите получени в плик са разход

Какво е строй?

Леле как вони на червено в тази тема :D Eй, платените, скоро идват избори да видим колко сте многобройни :D Бог да ни пази българите от измет като вас!

Ало, платените драскачи! НЯМАТЕ ЛИ СИ РАБОТНО ВРЕМЕ, та не спите? Комисионите за партиите бяха, когато търга се печелеше при цена 5 млн за километър и се отсраняваха противниците по измислени критерии!

Кой ли вярва още, всичко е за комисионни. После къщи имоти, влогове...Абе докога ще ги търпим тия да ни се подиграват.

Ама в партията-кърмилница вярваш, личи си!

ТОЧНИЯТ КРИТЕРИЙ Е КОЛКО ЩЕ СЕ ДАДЕ НА РЪКА В ПОЛЗА РОДУ И ПАРТИЙНАТА КАСА НА герб И НА НЕЙНИЯ ШЕФ биби

Следващата ще се строи по икономически най изгодна оферта АМА НЕ РАЗБРАХМЕ за КОГО най ИЗГОДНА???? най вероятно за КОМИСИНЕРИТЕ!

Само не разбрах, колко ще и струва поддръжката (ако ще се поддържа, разбира се). Да не е някоя друга рекордна цена?

За какви най-изгодни критерий става дума, всичко се договаря под масата иначе как на всякъде ще печели само ГБС, италянците са за парлама. Просто си плащат, не че са по-добри.

За този участък/право,равно поле/ ми се вижда висока цената.А когато започне участъка през дефилето,не ми се мисли що парички ще гушне някой.

Няма, бе, спокойно. Новината за плебеите вече и изсипана. Казано е 1.8 млн на километър, обща дължина 156 км. Точка по въпроса, повече няма да научиш. То това е същото, като при трудовите възнаграждения в България. Кажат ли ти няма, значи няма. Могат да ти го пишат това през ден по вестниците, под всякакви новини, докато не решиш сам, че наистина нямало и няма от къде. Нито лев повече! Пускай сериала по БТВ и никакво мислене. ;) И да извадят повече пари и да окраднат повече пари, за нас верващите само "работете повече, за да имате повече". Ако ти е кофти сериала има и чалга канали. Само не мисли! :)

Да бе да, да не стане като с цената на "АРЕНА СОФИЯ''!!!! Една на търга, друга "де факто"! Да сте чули Плевнелиев да казва колко е реално платено....? Никога!!! Тази "тройна коалиция" надскочи онази!!! Ха,ха......

..колко магистрали си построил последните 3 години, че мислиш така? Поне в този бизнес ли работиш? Карането на такси не се брои, да знаеш!

Мунчо, карането на валяк също не се брои, за това не се изказвай неподготвен.

1 800 000 лв на километър без ДДС. Колко поемат ЕС? 80% ли беше? Значи за нас остава 360 000 лв на километър. Магистрала Струма е 156 км. Умножено по 360 000 лв = 224 640 000 лв за цялата магистрала. Ефектът е очевиден - софиянци ще стигат до гръцката граница с 15-20 минути по-рано. Тотю Младенов какво се похвали през април? Че е събрал 7 милиона от глоби, за да повиши минималната. Защото Дянков каза "няма от къде, като иска, да ги осигури". Гледам горната сума и си мисля, това са пари да се повиши минималната с 30 лв цели 32 пъти. Идва по 962 лв на човек! Е, нищо. Ще има Струма -ефектът там е много по-значим - 20 минути по-бързо до Гърция! А това е най-важното за България. По-важно, колкото и да мисля и търся, няма! Та за това нямате пари, българи, щото не работим повече.

Какви софианци бе човек?! Сериозно ли си мислиш, че това е заради тях и 20 мин...

Знам за какво е. Европейски проект за Общоевропейски транспортен коридор номер 4. Но не мога да напиша друго яче, понеже тук всичко започва и свършва с Борисов и неговия неуморен труд. Ако кажа че това е европейски проект, смъквам премиера до ниво подизпълнител. А после няма да може да започне изречението със "Ако не бяхме ние...".

Оп, грешка в изчисленията. Крайната сума била 4 пъти по-малка, нещо друго съм натиснал на калкулатора. Извинявам се, за което и вече бързам да се радвам. Сега мисля четири пъти по-малко да си тегля куршума...от щастие, разбира се!

Не се гърми, не бива да губим такива хора, дето сами си намират грешките... Иначе хубаво плюеш, браво!

Сметката ти драги е точна, но аз очаквам с нетърпение търга за отсечката след Благоевград! Та тан е Струма, а това е отсечка на Е-79, твърде конвенционална!!! Там му е майката на изявата на Плевнелиев/за мен подобие на Софиянси/!!!

Какви 20 мин. Вчера се върнах от Солун. Караше жена ми - стриктен шофьор се - пише 50 км, кара с 50, пише 40 - намалява и 40, т.е. спазва всички ограничения. Направих си труда да зануля трип-лога и какво - София-Солун-София, включвайки магистралките в Гърция, и тази от Люлин до Диканя - средна скорост 67 км/час, разход - 6,1 л/100 км с включен климатик. Дали ще са 20 мин?!? Да оставим тирове и камиони дето се тътрят по баирите, и си принуден да караш на 2-ра след тях, защото отсреща малоумници се състезават, или имаш двойна непрекъсната?!?

Урса, явно си жена, като ти следя разсъжденията. Магистралите се правят за да поемат преди всичко трафика на камионите. За лека кола не знам колко ще падне времето за придвижване, но за камиони ще е значително. Да не говорим сега за "комфорта" на голяма част от селата, през които минава пътя.

Виж какво, това не го обяснявай на мен, а на 6 милиона българи. Знаеш ли колко им дреме, че камиони от Гърция към София(и обратно) ще са с облекчен трафик. Аз гледам икономически показатели. Гледам социални статистики. Мен ме интересува как живее българина, не как се придвижват камиони. Ако сложиш на везните двугодишната инфлация, стагнация и свиване на доходи и безработица, а от другата страна модернизацията на трасе с дължина 156 км, знаеш ли чия страна ще натежи в общественото мнение? Аз няма да ти казвам. Можеш да излезеш навън и да питаш, като спираш всеки един. Те ще се изразят по-категорично и цветущо от мен.

Alex, чете ли му последната новина? "Ако имаме пари, ще асфалтираме и лунната пътека в морето." Сега разбираш ли колко му е отношението към хората в най-бедната страна? Ние не съществуваме вече бе човек. Няма значение, че има работещи със 150 евро заплащане и пенсионери с 70 евро пенсия. Ако имаше пари...щеше да асфалтира и лунната пътека, докато умалее. Знаеш ли какво е "параноидна делюзия"?

Давай, строй! Поне пътища да имаме, че такива диви селяни живеят в тази страна, че е добре бързо да се кара през нея на път към Европа!

Не думай! Твойта пишка сигур е бая по-голяма, отколкото на другите "диви селяни"!

По-скоро е ял доста такива големи, та за това препира да минава по-бързо покрай селата. Страх дупе пази!

..жена ти няма оплаквания!

Тоя пак се изказа неподготвен.

Престани с рекордите Плевнелиев, а иди задочно да поучиш строителство и други науки, че си бос като дете и глупостите не те напускат.

Това ревността на един тъпанар ли беше? Мръсен комунист.

Добре си го е казал човека, тоя Плевнелиев нищо не разбира, по всичко личи.

Ха ! Ма те тез `наште` ( Т.е. платени с наши данъкоплатски пари ! ) хубостници/чки днес ( Точно днес ! ) хептен ударно се правят на ударени -- тандеми четиричасови ли не щеш,... `закон` за етажната собственост ли, ... пощипнат по ушенцето на джоба углавен вагабонтин ... сега и това ! ( И кой тоз тоя Джаспърз бе, Плевнелиев, А ?! )

от омраза - големи глупости си написал - нищо не ти се разбира ! А иначе браво на Плевнелиев - триглавия змей за 8 години и 1 км. не построи !

Омраза казвате, 4 ?! ... Извинете, но не ! Просто боли, когато виждаш как времето тече барабар с (част от) данъците-ти за нищо (т.е. за вътрешно-групови/бригадни взятки) ; Нали ?! ( Триглавата ламя комай я беше бастисал най-последният от братята и то с брадва, а не с магистрала . )