Коментари - Фаталният полет SU1492 потвърди системните проблеми на авиацията в Русия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А да попитам само - откога FlyDubai е руска авиокомпания!? Статистики - стъкмистики.....същите заключения могат да се направят и за B737 МАХ....99% от катастрофите в авиацията се дължат на човешки фактор. Както се казва ( в пилотските среди) задщурвалното устройство е най-слабото звено в авиацията. И е разбираемо - пилота по-лесно се уморява. Високата степен на автоматизация също играе роля. Оказва се, че пилотите разчитат почти на 100% на автоматиката и при отказ не успяват да се справят с деградиралата степен на управленияемост на машината..... което е доста кофти......

Ватенките защо се хабят да правят неща които не могат а не си купуват от доказани производители като Боинг и Еарбус

И Ирландия се отказа от некачествения суперджет… То да беше само Ирландия , тукашните руски педерасчета щяха да черпят... Мексико се отказа, Белгия се отказа, Армения се отказа, Индонезия се отказа, сле катастрофа и 48 трупа и така нататък. Оказва се че от ватната кочина можеш да си вземеш само шлюха… и то не за дълго – само за временно ползване. В руската кочина: В парке авиакомпании "Ямал" 16 "Суперджетов". По данным Flightradar24, один самолет совершил последний полет 4 октября, еще три не летают с конца сентября.

Никой няма да купува този боклук Sukhoi Superjet 100, освен руската кочина и евентуално Иран. Факт е че суперджета-100 него купуват, а тези които са се излъгали го връщат. Като Белгия Армения и Мексико. A Лаос и Индонезия се отказаха от сделките. Казахстан и Тайланд са купили цели пет машини и се га псуват руските боклуци… А дори и от руските компании 14 са купили и вече три от тях са ги извадили от експлоатация…. Защото според думите им повече ги ремонтират, отколкото летят. https://www.youtube.com/watch?v=H9hjZ100z-w

Хахаха, какъв експерт! А най-вероятно СОРОСЧО...хахаха

Малка Япония вече направи своя : Mitsubishi Regional Jet. Япония покоряет авиацию. https://www.youtube.com/watch?v=8vHZSQWSWtU А тъпите ватенки все още не могат да се оправят със своя боклук суперджета…

Ватенки и българските им продажни последователи, използвайте само боклука Сухой Суперджет той със сигурност ще ви замени евтаназията!

Слава Богу че 99% от гражданските самолети в руската кочина са Боинг и Аербас, а не руски таралясници - поне хората остават живи. За да се произвеждат високотехнологични продукти, трябва ватенките да имат напреднал научен, и технически потенциал, квалифициран персонал и развита икономика. Няма нищо! Раша=Нула.

Фактите сочат категорично: 1. Държавите - Балъци желаещи да купят руски самолети-боклуци и без необходимата база за поддръжка тотално намаляха... 2. В същото време нормалните разумни държави, които искат качествени самолети се редят на опашки за американското производство, с върхови технологии. Купуват като топъл хляб дори и скъпите Ф-35. Това са фактите миризливи ватни тролчета. Велика Америка отне 99% от оръжейната търговия от мурзилките. Един пример само: Напоследък Съединените щати подписаха споразумение за доставката на оръжия на стойност 100 млрд. Долара със Саудитска Арабия. Това е единствената сделка с една държава - 100 милиарда, равна на 7-годишния продукт (СЕДЕМ) на целия военно-промишлен комплекс на Руската федерация. Сега недоразвитите ВАТЕНКИ трябва да изнасят своите оръжия в продължение на 7 години, за да достигнат САМО тази сума по една сделка с една държава.. Пияните ватенки пикаят кръв от завист. Плешивият пигмей путкин си скубе голото теме в истерия, че не може да се докопа и да открадне част от тези долари.

Супер "реклама" за руският боклук. Сега вече и заблудените зомбирани държави като Зимбабве, Венецуела, Тамбуту... няма да купят руски трошляци. След толкова много паднали без -аналог-лайна на рашите - това е супер анти реклама за целият свят. Всеки ден падат скапани руски самолети. На руснаците не им пука за хората-блядките ще народят нови. Но за останалите държави хората са най-важни и те не желаят да поглебват сънародници във ватните летящи ковчези. За това всички започват да купуват качествена стока от Америка.

Този доказъл се боклук суперджет прави "козел" и след като докосва земята за втори път се саморазпада . Руски бомбардировач Ту-22М3 катастрофира край Мурманск по същият начин - прави "козел" и след като докосва земята за втори път се саморазпада . Двама от четиричленния екипаж са загинали, двама са оцелели. Ватните червени мърши започнаха все по често да ни радват . Преди беше по веднъж на седмица, а сега е всеки ден. Дори по два скапани стари и дефектни самолета падат като камъни. На ватните алкохолици НЕ Е НЕОБХОДИМА ВОЙНА. Оставете ги и им гледайте сеира - ТЕ САМИ ЩЕ СЕ ИЗСТРЕБЯТ.

Руските самолети престанаха да се купуват от държавите от целият свят. В последните си мъчителни опити да излъжат някой да купи ватните боклуци, руснаците са готови дори да дадат безплатно цялата документация за производство на другите държави, които купят последната версия – Миг-35. Например за Индия. Мъка, смешна ватна мъкааааа …Гледайте: https://www.youtube.com/watch?v=e6i4r8p4IQY

Пътник е снимал видео, когато успяват да излязат след третата минута и вече на пистата се вижда че не е имало никакви пожарни... Ватенките никой не ги бръсне за хора- мамашите ще народят нови алкаши , казват в русията.

Това са руските безпилотни самолети: https://www.youtube.com/watch?v=GKd-FcZWAYk Безаналогови говна. Със летвички, тиксо и топъл силикон…изобщо –руски нанотехнологии.

Това са руските безпилотни самолети: https://www.youtube.com/watch?v=GKd-FcZWAYk Безаналогови говна. Със летвички, тиксо и топъл силикон…изобщо –руски нанотехнологии.

Проблема не е в самолета, а в организацията за реакция в подобни ситуации.

Причината е обяснена в руските сайтове - пилота изтряска самолета твърде силно в пистата (козел му казват по руски), колесника проби резервоара и го подпали. Може би са били без електроника вече, може би никога не за тренирали такова кацане. Отделно пътниците отварят средния авариен люк, огънят нахлува и отрязва половината самолет.

Взривените самолети от терористите, също ли вече се водят в статистиката на техническите аварии?

Русия и по-рано СССР никога не са били водеща сила в гражданската авиация. Съветските смолети се експлоатираха само от единствените, държавни авиокомпании на социалистическите страни и даже югославския ЮАТ нямаше съветски самолети. В Югославия имаше само една авиокомпания "Авиогенекс", която имаше няколко Ту-134. В соц. страните включвам естествено Куба и Северна Корея. Имаше съветски самолети също в някои африкански страни, но не много. И дотам. Съветските самолети бяха шумни и неикономични. Например Ту-154 харчеше 6 тона керосин на час и возеше 160 пътника на 4000 км, а А310 гореше 4 тона на час и возеше 230 пътника на 9000 км. Съветските самолети бяха с много ниско ниво на готовност за аварийни ситуации. Само един факт: на съветските самолети нямаше аварийни пързалки за евакуация. А скачане от височина около 3 метра от вратата на Ту-134 едва ли би било твърде здравословно... Сухой Суперджет е първият руски самолет, който отговаря на всички изисквания и е на високо технологично равнище. Но този самолет има изключително много противници в Русия! Да, в Русия, не зад граница! Идете в авиафорум.ру и четете!

" В Русия се случват въздушни катастрофи с различни модели самолети, собственост на различни компании. И при все че изводите за трагедията в "Шереметиево" засега са ограничени и предварителни, в руската авиация безспорно личат системни проблеми. Може би същите, както и в много други сфери от икономиката на страната. Но тук, където грешките се плащат с живота на хора, те няма как да бъдат прикрити и затрупани с безсмислени думи." Това е , очевидно, цялостната картина на Русия, страна на огромна насигурност, на огромно множество системни проблеми, направо за закриване.

Кахърим се, че и ти си част ,,от тези проблеми,,.

SSJ100 е добър, много модерен самолет. Причината за катастрофата не е в самолета а в закостенелите и стари процедури. За да избягнат руската бюрокрация и плащането на вносни мита, всички боинги и еърбъси на аерофлот са регистрирани в чужбина, на Вирджинските острови. Гордият руски флагоносец Аерофлот.... Манталитета на Аерофлот е все още на равнище 1980 г. При тях все още минаване на втори кръг (Go Around) например, се смята от пилотите за срамно. А то се прави когато пилотът не е уверен, че е готов за кацане. Затова е тази "Височина за вземане на решение" (Decision Hеight). Самолетът не е горял на подхода за кацане, бил е управляем щом е стигнал дотам, с пуснати задкрили и предкрилки, но неизвестно защо с такава висока скорост. Другият въпрос е какво са правили в "лай..та" както нашите пилоти наричат гръмотевичните облаци или "ЦБ-та"? Имат радар, който предполага се е бил включен. Или не е бил? Най-главната задача на радара е да покаже точно къде се намират тези опасни облаци, за да бъдат избягнати. Аерофлот с гордост съобщи вчера, че са се евакуирали за 55 секунди, а нормативът е 90! Каква наглост и безочие! Останалите вътре, задушили се и после изгорели евакуирали ли са се? И командирът бил напуснал последен според Аерофлот. Аз пък защо си мисля че са останали хора в самолета и след него...? И другата трагедия са пътниците-егоисти, препречвали пътя на онези опитваши се да се евакуират, за да си вземат багажа....сигурно с носили в мурманск особено ценни неща купени в Москва. Това вече е типичната руска вещомания и непукизъм за останалите. Нека спят спокойно, ако могат!

прав си. Явно се вижда от записите, че самолетът подскача при първото докосване до пистата и после "пада" на опашка - чупи заден колесник и той явно пробива крилото с горивото и става пожара от триенето (искри) и бензина. Самолетът след това се влачи по опашка, тоест няма колесник.

Да, самолетът е направил "козел": приземяване с висока скорост обикновенно на 3-те колесника, отскок, отново приземяване този път с по-висока вертикална скрост, пак отскок и 3-то приземяване - като козли които се бият. На най-популярното видео се виждат 2-то и 3-то.

"но неизвестно защо с такава висока скорост" Как защо? Неизразходваното гориво, което дава тегло на самолета с каквото той те трябва да каца. Затова и високата скорост.

Глупости.

От новия русия Сухой Суперджет това е втория паднал самолет за ... ОСЕМ години. ( от 2012 до 2019 година). От новия американски Бойнг Макс паднаха цели два самолета за ... ШЕСТ месеца. ( от ноември 2018 до април 2019 година). аре сега да направим заключение!

До Дира. Препечатването на статии от руски соросоиди не ви вдига нивото. Напротив!

Ти не се ли сещаш че Русия е 140 млн А света е 8 000млн Че Русия има 500х по малко самолети от целия свят и ми сравняваш дини с грах щото били зелени.

"Аре"! От 37 милона полети с граждански самолети с маса над 5700кг през 2018г една четвърт са на Boeing 737 всички модификации. Та какво казвате вие е заключението?

Странно изброяване на катастрофите!! Сред 10-те изброени катастрофи има: - един самолет свален с бомба в Египет - един частен хеликоптер - един руски самолет, използван в Африка - един американски самолет (Боинг 737), собственост на Дубай... ТОЙ ПЪК КВО ОБЩО ИМА С РУСИЯ? Демек половината катастрофи са ФЕЙК! ... и не говорят нищо за някакви "системни проблеми на руската авиация"!

Ако изброим катастрофите с американски самолети по света за последните 10 години - сигурно ще трябва да заключим, че американската гражданска и военна авиация е направо в трагично положение.

Паисий

сега пак прочетох списъка. Има е един руски самолет, ударен от ракета в Сирия. Той беше използван като прикритие от израелската авиация при тяхно нападение. Тази катастрофа пък защо е в списъка?

"Русия заема видно място в списъка с въздушни инциденти на планетата." Видно по статистиката е че е второ. Първото е на САЩ. И е много важно да се отбележи, че именно в последните години, доста от инцидентите са всъшност атаки срещу самолети. Но явно това са подробности са мазните писачи...

Дрга руска лъжа - руските проблеми се броят от 1994 насам. НА САЩ он 1970. Ха познайте колко паднали самолета е имало в ССР преди 1994? Отговор за русофили: нито един! Отговор за нормални хора: никой не знае защото компартията твърдеше че и чернобил няма.

Как може така да се дава форум на такава мръсна соросоидна пропаганда. Да се изопачават Великите оостижения на Него най великият руски Великан ВВП Аз не вярвам положението в Русия да е толкова трагично

тази стайтиика и ако не следиш нищо друго ще останеш с впечатление че всички леталнени апарати падат в Русия включитулно и комети.Друг е въйпросът че самолети и хеликоптери падат всеки ден или през ден по целият свят, включително пред седмица аварийно се приземи пътнически самолет в река във щата Флорида, както и падна Ф-35 в японко море при тренировки.Проблеми имат всички и навсякъде.

Ами най-често падат самолети а руските авиолинии или просто в русия, а още по-често това са руски самолети. Факт!

Колко е това най-често ? По телевизията ли чувате най-често за руски самолети или си мислите най-често за тях ? Освен ако не ни изненадате с някаква официална статистика ?

и два велики супер пупер greates, most или в краен случай great ce levyff///xt b ybrjq vfq yt jwtkz

поблеми има и вероятно ще има за съжалеуна, както и по целият свят.Проблема на статията обаче е свързана индиректно със задграничните авиопроизводители за ожесточеният пазар на самолети.А истината е че Русия така или иначе постепенно запълва авиопарка със самолети собствено производство -било то сухой 100 суперджет които е сертифизиран и го има закупен при ирландските и щвейцарски авиокомпании, така и новият лайънер МС- 21 който също е в процес на сертификация.С други думи стесняват се продажбите на Боинг и Еърбъс.Факт и в Китай.

Сухой го отказаха всички азиатски компании и се пренасочиха към Еърбъс и боийнг. А там са най-големите клиенти. Някои малки компании в Европа може и да да се излъгали, но няма да повторят. Та тези глупости може да ги разправяш в клуба на пенсионера на бсп

джоджо не помниш ли , че те целунах чети си молитвата

Спомни си как САЩ направиха санкции на Суперджет-100 когато имаха договор за доставка на 100 самолета в Иран - имало американски компоненти и не можели да го изнасят в Иран... Проблем е също, че настоящата конструкция не допуска разширяване за версия за повече пътници. Френските двигатели са с много малък ресурс, а самолета се ползва само 3.5 часа на ден, което е доста по-малко от други самолети. Колесниците, които се счупиха са американо-френско производство.

Иам ги закупен от ирлански компании (1) защото е евтин със субсидирана от Русия цена. Само дето компаниите не го ползват не е надежден. А инак и ние имаме закупени доста неща от Русия ама не работят.

Добре че не сме във СИВ и Варшавския договор иначе задължително трябваше да им купуваме скапаните руски стоки,коли и самолети.. А иначе те много цивилни избиха и пътнически самолети сваляха ...та хич не ми е жал за руските ватенки. Има и възмездие.

Само руските са боклуци, а онези летящи катафалки, които чисто нови погребаха 400 души в последните 6 месеца са много хубави. Само на такива да се возиш, Щерев!

Евгений Цоц от чичко Сорос ли цоцка? Като вземат да цитират и разни статийки от грантаджийски парцали като Ведомости, РБК Дейли или агенция Леванта - направо си е майтап. Соросоидите ни пък с огромно удоволствие цитират извадки от украинската преса на руски. Пропагандата в действие.

Но статистиката за суперджет 100 е смазваща. Затова и всички азиатски компании се отказаха от него

Пълни глупости в тая статия. След разследването могат да се правят генерални изводи. Жалко за жертвите, но по жалко за псевдожурналисти експлоатиращи темата в момента

Ако човек гледа Дискавъри или Нешанъл джиографик ще остане с впечатление,че американските самолети и пилоти са сай-негодните в света...ама хайде. :)

да гледам 20 случая за 100 години като мога да изкарам статистиката за последните 20 и да погледна чии самолети са се размазвали най-много и на коя държава принадлежат.

Статистиката показа САЩ!

Как показа като няма статистика за Русия преди 1994? Каква статистика за 100 години те гони като в СССР статистика нямаше а имаше стакмистика и каквото партията каже. Руски лъжец.

На едно от видеата се вижда как при кацането самолетът се удря в пистата, подскача и при вториия удар чупи колесниците. Тогава пламна и огънят. По същия начин преди няколко месеца се разби и бомбардировачът Ту160 - твърде голяма вертикална скорост. Ако самолетът е бил изправен, определено причината е неумение на пилота да приземи самолета.

гламав кат си ...тва дрънкаш

Silverado

"руският летец Игор Сулим, изселил се в Китай." Нали?

И гражданската им авиация е без аналог в света.

Абсолютно манипулативна статия. Срам за ДИР

Кое е невярното в статията?

Да,бе, да! Евгений Цоц от РЕктУМ! Те самолети американско производство или еър бъси, не аварират фатално никога.

Много по-малко аварират- факт!

И как го установи този Факт, след като статистиката сочи точно противоположното?

Произведени Сухой Суперджет - 148 броя Загубени - 3 броя (2% от проиизведените) Жертви - 86 души ЗА 8 ГОДИНИ !!! НЕ Е ЛИ МАЛКО МНОЖКО?

За целите на пропагандата - и за 80 години 2 жертви пак ще са си е невероятна касапница, нали така?

Я кажи друга пропагандна статистика, че за руската авиация вече много им се събра. Та те от 10 излетели самолета, в един има жертви.

Ами да сравним: Embraer E-jet (бразилски самолет, еквивалентен на Сухой): Произведени - 1486 броя Загубени - 6 броя (0,4 %) Жертви - 77 души За 15 години! Чия статистика е по добра?

В статията забравиха да допълнят и катастрофата през 2008 г. с Боинг 737 на Аерофлот, от която става ясно, че командирът има около 10 летатлени часа на този западен модел самолет и е пиян, а втория пилот е с 8000 летателни часа, но на СЕЛСКИ САМОЛЕТ! Ето така във великата Русия събират екипажите...

Лъжеш! Не е вярно! Не може да е вярно!

Справка: Разследване на самолетни катастрофи. Умнико!

Некоректно и тенденциозно в статията се сравнява броя на катастрофите с руски самолети по целия свят с този на самолети само в САЩ.

Руснаците имат проблем с екипажите и тяхното обучение, а не със самолетите!

Руските самолети са си гробници

"... Въздушните катастрофи с руски самолети отдавна не са рядкост... Еърбъс А321 на "Когалимавиа" - в Египет ..." Щом и взривен от джихадистите самолет с бомба поставена в египетско летище се говори колко лоша е руската авиация - личи си напъните за пропаганда. Аз пък съм фен на поредицата по N.G. "Мигове от катастрофата - разследване на самолетни катастрофи." Освен това чета справките и докладите от разследванията на по големите авио катастрофи за последните десетилетия. Глупост е да се твърди, че руската (съветската) авиация има по голяма аварийност от други страни. При това имайте в предвид, че руснаците също така много активно ползват авио транспорт при невероятни условия в Далечния Север примерно. В други страни при такива условия просто не летят и няма да летят. Нито ще могат да запуснат двигателите при -50С, нито да излетят и кацат при къси неасфалтирани писти. За такива неща в пропагандата не се говори...

стига с тая катастрофа... да няма да им плача на мурзилките..

Само с Аерофлот ще опознаете както този, така и отвъдния свят!

пък със 737 макс няма викаш

така че си спестете тракането по клавиатурите, овен ако не ви плащат за това.

Ама и не го купуват, та рашките сами ще го спрат

Путин що народ изби в Рашка. Дреме му за някакъв си самальот. За Ватенките човешкият живот няма стойност. Това са някакви орки Азиатски, а не хора....

Я дай от къде имаш данни "що народ е избил Путин". Ако не дадеш инфо, означава, че си прост лъжец, отдел пропаганда на американското посолство. Съответно, струва ли си да ти обръщаме внимание на лъжите. То за това и всичките ти коментари са с различни никове. Ако са само с един, явно е, че си лъжец и никой няма да ти обръща внимание.

Да не пишете такива негативни неща за най-добрата гражданска авиация в света. Всички знаем, че Русия е най-най-най-нанай във всяка област, позната на човечеството.

Паднал самолет, още нищо се не знае, а соросите започнаха с подмятанията. Знаем че сте мноооого умни, преди да стане нещо и вече го знаете.

Е, какъв е проблема на самолета? Ударила го е светкавица, цялата електроника е заминала, кацали са без автопилот и електроника на най-дивият ръчен режим... Проблемът е човешки - толкова много електроника, автопилоти и прочее и пилотите вече не могат да приземят без компютър самолета... ЕДто това е проблем, и то голям. И надали е само на Аерофлот, убеден съм че половината и повече пилоти по света не могат да гонаправят също.

Изобщо не е необичайно мълния да удари самолет, но катастрофи не стават. Ако всичко се е изпържило от мълнията, значи самолетът не е конструиран добре.

Като се пише откога няма катастрофа в САЩ е редно да се уточни и броя на превозените пътници и полетите. Точно тогава ще се види огромната разлика между руските и американски авиолинии. Освен това явно се крие по някаква причина сериозен проблем с машината, защото няма яснота как така самолетът каца без да е подпален а не се пристъпва към изхвърляне на гориво във въздуха и преди кацане. И накрая едно въпросче...колко такива самолети летят но света и не е ли множко за три години два инцидента с тях, акцентирам на думата инциденти, която замества правилната катастрофи!

Командирът го разбива във върха наречен "гробница за самолети", въпреки че системата за сигнализация за опастност правилно го е алармирала. Вторият го удря гръмотевица и пилотите с висока линейна скорост го разбиват на пистата. Ако не беше пълен с гориво, вероятно и този тормоз щеше да издържи. Като гледам как отскочи от пистата с пълни резервоари, чак се чудя. Обаче самолета калпав...

гориво НИКЪДЕ не се изхвърля отдавна ама нали чукча писател

Самолетът е малък и конструкцията не допуска по-голяма версия. Френските двигатели са с малък ресурс, счупеният колесник е американо-френски. Самолетът е кацал на ръчно управление, при което реагира много по-бавно на управлението. На практика са кацали като са търсели пистата долу през прозорчето, нямали са индикация за скорост и скорост на снижаване (или индикацията е била погрешна), нямали са връзка с диспечерите на летището за да ги насочват. Не е ясно какво точно е станало със самолета, но е било нещо сериозно, докладвана е аварийна ситуация с код за тревога 7700 (Авария или другая нештатная ситуация на борту).

Дебилите една микровълнова не могат да направят,да очакваме самолети ли ?

Е то е добре да критикуват когато има проблеми, но тогава каква е статистиката за Боинг, които падат като круши . Обвиниха и самолета и пилотите още преди да е направено разследване и експертите да са дали своето заключение. Ако самолета е ударен от мълния, тогава електрониката и бордовите компютри и ел. Мрежатаотиват на кино. А самолета успя да кацне и част от пътниците се спасиха. Нещо което при падналите Боинги последните години не се наблюдава. Да изчакаме да проверят черните кутии и тогава ще говорим.

Статистиката за бойнг и Еърбъс е направо размазваща руската авиация. Дори руските пилоти и пасажери отказват да летят на руски машини.

Съвсем пресен пример - американските Боинг 737-MAX версии дори ги забраниха за летене във всички страни! Всички страни, дори поръчали стотици машини, ги отказаха. Колкото за Суперджет-100, състои се от 68% чужди компоненти, има големи проблеми с обслужването с тези вносни компоненти, единствената задача на този самолет е била да унищожи руската авиационна промишленост. Нека да споменем, че само 4 страни в света правят авиационни двигатели... колкото за титан за самолети, май руската промишленост е основния доствчик на титан.

за това експозе?

Преди 15г съм в Русия. Сняг навсякъде а моя милост е в граждански самолет и чака да излетим (посока далечният Сибир да убеждавам новозабогатели руснаци по петролните градове да си държат парите в наща банка..както и да е). Седя си в самолета и чакам да излетим. Изведнъж чувам БАМ-БАМ....нещо удря самолета и то много силно. Всички погледнахме през прозорчетата да видим какво става. А там...на опашката, един служител на летището удря по опашката на самолета с огромен чук. Мале, като се вдигна тоя народ щеше да се избие по пътеките. "Ние в този самолет няма да се возим щом му бият с чук опашаката". Разбра се че някакво витло на опашката е замръзнало и те решили с чук да го "стоплят" :-) Под масовият протест на всичките 150 човека в самолета, бяха принудени да ни свалят и след няколко часа ни качиха в друг самолет. Да....така е там по Русия. Корава държава с корави хора...по Сибир па си е еВало майката. Не е по вкуса на всеки. Там наистина е закона на Дарвин. Оцеляват силните и наглите. Вари ги печи ги, това е и характера и манталитета дето им помага да ошамаросват всеки който им посегне без да са в много добра форма. Има на какво да се научим от тях но има и неща на които не би трябвало да се учим от тях!

в Русия. много отдавнашен. доста по-интересен и правдоподобен от твоя. но нямам муза да го разказвам. твоя ми звучи доста измислен. в моя при форсажа установиха, че има сериозен проблем. с което извадихме късмет да останем живи. от целия самолет само ние, българската група, се отказахме да летим. резервният самолет е пристигнал до Ташкент благополучно. нищо лично.

нито Боинг.