Горанов: Започваме разговори за смяна на лева с евро
Българското правителство започва разговори с правителствата на 19-те страни от еврозоната за старт на присъединяването ни към общата валута.
Обратно в новинатаКоментари - Горанов: Започваме разговори за смяна на лева с евро | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
KM (нерегистриран)
кои го е сложил тоя тъпак,дарешава съдбата на българите.маи няма никаво икономическо образование образование.със всяка смяна на парите икономиката винаги се разклаща.да вземем испания която беше с много добра икономика,а не само тя,италия португалия и много други.да вземем например испанците.1 марка беше 85 песети.обмениха за 1 евро-166,386 песети.което ще рече 2 марки за 1 евро.а пък за италия да не говоря.а за българия сигурно ще бъде 4 или 5 към 1.от всичко това се възползват германци и французи,това го беше казал саркози.наи големи терикати излезнаха англичаните,че не влезнаха с евра.а за да се влезне с евра всички държави направиха референдум.понеже еврата ще изчезнат до няколко години и се чудят как да ги задържaт изкуствено.като привлекат повече държави.
mc (нерегистриран)
Преминаването към еврото е шанс Българите да си оправим доходите и стандарта. Ако, както казва един колега по-долу: "Много добро предложение! Браво! Според мен най-добре е заплатите да ги конвертират към еврото в отношение 1:1. Тоест: минимална заплата 360 лв = 360 евро. А цените на стоките да си бъдат по курса лев/евро. Тоест ако литър бензин струва примерно 2 лева, същия бензин да струва 1 евро. Така съм съгласен и ще подкрепя еврото като национална валута на България." Не зная това доколко е издържано икономически, но ако политиците ни мислят за народа и са ХИТРИ И УМНИ ( такива не знам да има, ама кой знае ), тогава наистина стандарта в БГ ще се повиши драстично. Защото с една заплата ще купуваш 2 пъти повече от сега. Т.е простата сметка - 360 лева заплата, 2 лева бензин = купуваш 180 литра. 360 евро заплата, 1 евро бензин = купуваш 360 литра бензин. Подобно е и за всички останали стоки. Сигурно има начин как да стане, но като познавам политиците ни...
Ivo (нерегистриран)
Ти какво пушиш?!
BV (нерегистриран)
катого обменят 4 или 5 към 1.бензина ще ти стане 4 или 5 лв.в испания едно кафе се пиеше за 80 песети сега се пие за 1 евро
откровение (нерегистриран)
Нещастно провинциалисче, що не си ходиш на село па да омайваш бабите с еврото,ние ходими по европа и виждаме докъде са докарани хората, и то с достойни доходи при въвеждане на еврото,пълен нещастник, не копие а оригинал на Дянков.
ГЛУПОСТИ (нерегистриран)
Лева от години е вързан към еврото. Каква е разликата? Нали разбираш, че няма как да направиш бензина 2 евро, защото няма кой да го купи за толкова. Няма как и да купиш хлям по 3 евро, щото и такъв няма кой да купи. Та стигаме пак до изтърканата приказка за "гражданското общество".
един българин (нерегистриран)
Там е работата, че съвсем не са глупости. Два пъти няма да се вдигнат цените, ако това те тормози. Обаче ще се вдигнат със сигурност. И знаеш ли как? Такааааа... значи! Имаш кило кренвирши, на цена 5 лева килото нали? Та, тия кренвирши, обърнати в евро по фиксирания официален курс от 1,95583 лв. за 1 евро, ще струват 2,56 евро за килограм, нали така? Обаче! Магазинера, търговеца, продавача в местната бакалия, ти туря едно етикетче на кренвиршите от 3,00 евро и баста! Закръгля човека бе, какво ще си играе със стотинки! Не мислиш ли че това е твърде вероятно?
един българин (нерегистриран)
P.S.: Важно уточнение!!! Е, добре де, може да не закръгли толкова нагло цената на 3,00 евро. Може да ти напише цена от 2,80 евро вместо 2,56 - а ти оди смятай, пресмятай от лева в евро! Много ще ти знае някой!
366 (нерегистриран)
Това да не е мандра! Какво пречи на търговеца в момента да сложи цена 6лв? Специално цените на храните няма много как да растат, защото ще станат доста по-високи, отколкото в западна Европа. Като станат такива, ще товаря композиции с кремвриши и ще ги продавам тук, и магазините, които слагат високи цени ще загинат, или ще свалят цените. Икономиката не работи така, както си мислиш. Сложно е да обясня, ама еврото е много по-добре, отколкото борда. Борда както ни дава сигурност, така ни спъва и икономиката, понеже БНБ има ограничени функции заради него.
просветен тъпанар (нерегистриран)
Какво пречи сега цените да се вдигнат двойно?????
един българин (нерегистриран)
Е а дигни ги де?
против еврото!!! (нерегистриран)
Искаме референдум, щом ще сменяме националната валута-това не е шега работа и става въпрос за нашето бъдеще. Не искам някакви канцеларски мишки изкуствено да ми налагат високи цени и без това с този нисък стандарт, който имаме!!!
един българин (нерегистриран)
Аз по принцип съм против всякакви референдуми за щяло и нещяло. Обаче в случая може да имаш право, защото това е важен въпрос и Дания вече е провела такъв референдум през 2000 г. на който е решено да не се въвежда еврото. А в Швеция предстои да се проведе такъв референдум. Така че, защо да не бъдем и ние като Швеция? Моето лично мнение обаче е, че по принцип не бива да се отказваме от еврото. Но ако така се развива нашата икономика, можем да въведем еврото най-рано през... три хилядната година!
10 (нерегистриран)
много си закаснял с референдума-да си го искал когато е влизал валутния борд !
факт (нерегистриран)
Никога не е късно да се допиташ до мнението на избирателите, стига обаче да го искаш...... В нашата мила родина всичко се взима еднолично, а на избирателите се обръща внимание само по време на избори-невероятно, но факт....
Наиме Мустафова (нерегистриран)
Първо трябва да ни изравните заплатите с европейските и тогава да направите следващата крачка . !.ЗАПЛАТИТЕ !!!!!!
разбира се (нерегистриран)
Ти поиска ли си еврозаплатата от шефа ти? С какво си толкова важна, че да дойде някой от Европа, да говори с шефа ти, за твоята заплата?
един българин (нерегистриран)
Има минимална заплата за страната. Минималната заплата шефът ли ти я измисля? Виж ако не вярваш в Уикипедия има специален раздел на тая тема: "Minimum wage by country". Минималната заплата в България е по-малка от тази в Алжир - африканска държава която изобщо няма нищо общо с ЕС. Утешителното все пак е, че нашите заплати са по-високи от тези в Афганистан и дори в Албания.
един българин (нерегистриран)
Много добро предложение! Браво! Според мен най-добре е заплатите да ги конвертират към еврото в отношение 1:1. Тоест: минимална заплата 360 лв = 360 евро. А цените на стоките да си бъдат по курса лев/евро. Тоест ако литър бензин струва примерно 2 лева, същия бензин да струва 1 евро. Така съм съгласен и ще подкрепя еврото като национална валута на България. И какво лошо има в това? Когато ГДР се обединяваше със ФРГ, тогава 1 източногерманска марка се обменяше в отношение 1:1 спрямо западногерманската марка. Е, поозориха се малко западняците, но стана нали? Защо не го направят и тук?
И (нерегистриран)
то не само тогава са се озорили западногерманците,ами и до ден днешен продължават да носят на гърба си бившето ГДР!!!
един българин (нерегистриран)
За или против въвеждане на еврото? Нека да спомена само някои факти. Всеки сам да си решава. Всяко решение може да има и ползи, но може да има и вреди. Любопитен но малко известен факт е, че датската крона е в нещо като валутен борд, защото подобно на нашия лев е вързана към еврото. Обаче, през 2000 г. е проведен референдум в Дания дали да се въвежда изобщо еврото или не. И опа! Изненада! На референдума 53,2% са гласували против еврото. Така че там вече е ясно че евро няма да въвеждат. В Швеция предстои да се проведе такъв референдум. Не се знае там какъв ще бъде резултата. Румъния е определила дата за въвеждане на еврото - 1 януари 2019 г. Обединеното Кралство винаги са били наопаки, те нямат никакво намерение да въвеждат еврото там. А ние?
Аз (нерегистриран)
Влизане в чакалнята = КТБ 2. Ама този път за всички банки. И малко по-изтънчено. Абе, направо 1996.
Глас народен (нерегистриран)
Не ни трябва ЕВРО! Ние в момента сме зле, а след това ще е още по - зле. " Ще има повече чуждестранни инвестиции" - Горанов, докато има безобразна бюрокрация и корупция, ще забравим за сериозни инвестиции! Смаза се - Българското производство, търговски вериги, дадоха се ЕРП - тата на чужди фирми и се затрива всичко останало, защото слушаме съветите на "добронамерени" чуждестранни политици. ПИСНА МИ ОТ ГЛУПОСТИ!
не (нерегистриран)
Ние в момента не сме зле. Зле са мързеливите. Ама те винаги са си зле. Няма значение кой и как ги управлява.
един българин (нерегистриран)
А кажи ми тогава кой е добре? Добре са мързеливите. Зле са работливите, тоест - робите. Дойде ГРОБ на власт и ето - за една седмица пет трупа! Докато ни управляват мутрокомунисти така ще бъдем. А като въведат еврото - ще измираме направо като мухи. От глад!!!!!!
Мнение (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Konstantin
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Сегашният министър (нерегистриран)
явно иска да се запише в бълг.история.В живота обичайно големите амбиции водят до катастрофални последици.Не мисля,че България е готова за да въведе еврото,а още по-малко мисля,че сегашното правителство би могло да го направи.
2012 (нерегистриран)
За ЗОМБИТАТА нема спасение! Това ще го видим за съжаление(или не), когато излязат наяве договореностите подписани със САЩ от настоящите кретени, нарекли се правителство на БГ!
Соросоид 21 (нерегистриран)
Изведнъж ДИР-а се напълни с "образовани" колоси разбиращи макроикономиката като петте си пръста, но чиято най-голяма финансова операция се изразява в купуването на зарзавата. Или горди гастербайтери чистещи кенефи или получаващи помощи, но в ЕВРО. За това ще избирате тиквеници да решават нещата!
до С....21 (нерегистриран)
Ако на за тебе милионите не са проблем,за обикновения човек са важни картофите и доматите,защото без тях няма да остане жив. За другите екстри може само да мечтае.Явно ти си от ония дето добре се нагушиха за сметка на обикновените хора.
откровение (нерегистриран)
Село,село какво му е на лева и с еврото пак не се доближаваш до гражданина сиреч софиянеца....
просветен (нерегистриран)
Ако софия беше град, нямаше да започва със "С". То бива, бива неподплатено самочувствие, но хайде да стъпите на земята, а? Срам ме е, че софия е столица. Срам ме е, когато пристигне някой високопоставено лице и трябва да си изгради мнение за България от тази помийна яма. И най-вече се срамувам, когато новодошлите "софиянци", се представят за лицето на България. Запомнете! София е мъъъничка част от България. София НЕ Е и НЯМА ДА БЪДЕ България. Хайде сега, отивай да си пасеш виртуалното стадо, че не си дорасъл за истинско.
Дресьор (нерегистриран)
Вийй не сте лъвове, вийй сте котенца ! Не правете всички нас на такива! Консенсус няма и няма и да има !!! Който се откаже от лева го пускам на лъвовете. Да няма после: "Ама аз не исках.."
Konstantin
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
2012 (нерегистриран)
Ами ще ВИДИМ, при това дори по скоро отколкото ми се иска! ХА, ХА, ХА! Жалки зомбита!
разберете (нерегистриран)
Аз не помня от колко години едно евро си е все 1.95 български лева. Икономика, макар и мижава, си има. Живота си тече. Троловете си трелят. Идилия.
До разберете (нерегистриран)
Какво общо има женския пазар с фиксирания лев?Я въведи еврото и да те питам тогава като почнат да ти искат по 3 евро за кило домати...
Konstantin
То и сега има домати по 6 лева ...
разберете (нерегистриран)
Цената на един продукт е толкова за колкото намериш БАЛЪК да го купи. АКО никой не погледне домати от три евро килото, цената им много бързо ще падне до 50 цента за килограм. От друга страна нали ще подпомагаме българското. Какво лошо има в това, фермерите да печелят по три евра за килограм домати!
гост (нерегистриран)
Чак тогава ще сме туш от всякъде !!!
като отидеш на пазара и (нерегистриран)
и почнат да ти искат по евро и ли по две за лук и картофи ще те питам.. За пенсионерите изобщо не ми се мисли...Кой ще понесе тази отговорност пред хората?Някой най много да падне от власт...и какво от това?Някои ще напълнят джоба...,другите ще страдат... Ще им кажат че е виновен...Путин!
Литвон безстрашни (нерегистриран)
Кой влиза в еврозоната -Литва (3 млн), кой излиза -Гърция(11млн.) -хо-хо-хо резултата е за ЕС хо-хо-хо
НИКАКВО ЕВРО!!!! (нерегистриран)
Това ли ще бъде една от "реформите" ви бре Горанов или вчера Кери ви го подшушна? Българи, не спете , ами се събудете от непробуден сън и не допускайте да влизаме там от където други искат да излизат! Вие знаете ли, че в момента 2/3 от германците реват от еврото, защото обедняха двойно, някои и тройно. Вие знаете ли, че това, което са купували преди с 1 ДМ, сега задължително струва над 2 евро. А страни като Швеция, Норвегия и Дания, които не приеха еврото са няколко пъти по-добре от немското население, а ужким Германия била най-силната европейска икономика. Къде искат пак да ни вкарват след като виждаме всички много ясно какво става с ЕС? Гърция и Великобритания искат да излязат от ЕС. Франция и Испания са на изхода, а тоя започвал "разговори". Ще ни прекарат с еврото грозно, не трябва да се съгласяваме в никакъв случай! Не забравяйте моето предупреждение, идват жестоки времена!
2012 (нерегистриран)
ХА, ХА, ХА! А дали до 2018 г. ще има ЕС?
Дупница (нерегистриран)
Нищо ново, Сашка Васева това го знаеше преди 20 години.
абе (нерегистриран)
Докато у нас не се въведе върховенството на закона, ще си бъдем гетото на Европа. На книга - страна от ЕС, де факто бананова република.
008 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
2012 (нерегистриран)
А скоро ще бъдем и окопирана територия!
.. (нерегистриран)
толкова сме ксенофоби че ни е страх дори и от еврото. страхуваме се от напредък. да си останем по селата си тогава,да ни трови манталитета си. сихтир
КАЛИТКО (нерегистриран)
ХЕЙТЪРИ-ТЪПУНГЕРИ, НИЕ ОТ 18 ГОДИНИ СМЕ ВЪРЗАНИ ЗА ЕВРОТО ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ. 1 ЕВРО =1.95583 ЛЕВА. НЕ ЗНАЕТЕ ЛИ? МОЖЕ ДА ОБЪРНЕТЕ КОЛКОТО СИ ИСКАТЕ ЛЕВОВЕ В ЕВРО И ОБРАТНО. НИЕ, ДЕТО СМЕ В ЕВРОПА И РАБОТИМА С ЕВРОПА, СМЯТАМЕ ВСИЧКО В ЕВРО ОТДАВНА. ХОРАТА ДАЖЕ НЕ ЗНАЯТ, ЧЕ ИМАМЕ ЛЕВ КАТО НАЦИОНАЛНА ВАЛУТА.
не обиждай (нерегистриран)
а ти тъпако като започнеш да даваш 1 евро вместо 1 лев за 1 хляб а заплатата ти остане същата тогава ще видиш кое с какво е обвързано
burborko
Не мога да разбра вярваш ли с като пишеш или си толкова умен? С въвеждането на еврото като национална валута нищо няма да се промени освен че банките няма печелят от обмяна на евро в левове и обратно. Евентуално ще намалеят още малко лихвите по кредитите и повече по депозитите.
Вуте (нерегистриран)
те не са излезли от махалата какво чакаш.българска работа
Аз (нерегистриран)
Ами като така или иначе сме вързани за него, тогава от какъв зор да правим промяна? Нали уж е все тая?
01 (нерегистриран)
Преминаване към еврото е още един отказ от суверенитет.
! (нерегистриран)
Че има накъде?!
Patricii (нерегистриран)
какув суверенитет имаш пук ти бе плебеи обелски? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
berlin (нерегистриран)
еврото ще ви осигури сигурност и висок стандарт. заплатите ще се увеличат и стандарта ни ще се повиши.
един българин (нерегистриран)
Това Партията и Правителството ли ще го направи за нас?
advanced (нерегистриран)
има още наивници... те хората ти казаха една позитивно реалистична прогноза ще стигнем по доходи поляците след 15 години. А по цени - от моментът на приемане на еврото.
Бай Ристю (нерегистриран)
Както в Германия Заплатите от 2000 марки станаха 1000 евро а сиренето от 2 марки стана 2 евро кой ти плаща за да правиш пропаганда
Защо винаги се набутваме там (нерегистриран)
където нещата се скапват...и хората търсят начин са се спасяват бягайки..
269 (нерегистриран)
"Според него напълно възможно е да влезем поне в чакалнята до 2018 г.,", , ... има толкова много време, та едва ли ще се случи - не си струва да се коментира изобщо! "Тате ще ми купи колело, ама друг път"! :)
2012 (нерегистриран)
Те тук уцели десетката! До краят на годината ще сме в такава война, че втората световна ще ни се види песен!
Многоточие... (нерегистриран)
След вчерашната визита лично аз си мисля, че за вас е по- належаща темата за смяната на пола.
Вуте (нерегистриран)
Я предлагам, за официална валута на Европейскио Съюз да се въведе българскио лев балкански!
Нане (нерегистриран)
А бре Вуте, я съм ги натрупал у евро, оти сакаш да ме мучиш да ги врътим убратну у лево.
EE (нерегистриран)
Тази инициатива явно цели да демонстрира активност. За момента имаме много по-важни проблеми, с които финансовото министерство трябва да се справи; освен това въобще не сме готови и скоро няма да бъдем, за да си поставяме такава задача. Освен това е крайно време политиците да разберат, че по такива жизнено важни за страната и бъдещето ни въпроси е необходимо да се допитават до народа - нали уж сме демократична държава. А приказките за удържане на цените са вятър и мъгла-навсякъде с въвеждане на еврото е имало скок на цените.
gunslinger (нерегистриран)
Евентуално въвждането на еврото до нищо добро няма да доведе... единственият реален плюс е, че няма да обръщаме пари по чейнджове... за сметка на това съм убеден, че българските "търговци" ще ни изкарат през носа една подобна промяна... В крайна сметка - никой не ни кара, старите държави-членки започнаха да обмислят излизане от валутния съюз и от ЕС въобще, ние по никое време хукнахме да го въвеждаме...
1 (нерегистриран)
десарите ни държат на кайшка с ниски доходи и успяват , повечето не мърдат от село и живеят на социалка и гласуват за кебапчета
ИВАН (нерегистриран)
Ако българският лев бъде сменен от еврото, това означава край на Евросъюза!
Х (нерегистриран)
Смятай за какви тъпунгери иде реч... Че то в статията си пише къде е основния проблем - контрол на цените преди и след преминаването. Вече има опит с Литва. А тук глупост след глупост - колко зле щяло да ни бъде. Зле са ви тиквите!
Аха (нерегистриран)
Тъпунгер си ти. Залъгвай се с обещания за контрол и чужд опит.
EE (нерегистриран)
ъпунгер си ти. Това вече се е случилои в повечето страни, въвели еврото. Освен това такова животно като контрол на цените най-вече в България е невъзможно. Пък и не съвпада с доктрината на либерастите за "свободния" пазар.
вЕрующ (нерегистриран)
ще приемем еврото и цените няма да се двигнат? ма, вЕрвам ви! вервам, че вервате, че съм моу прозд - почти като вашият Вожд. Помнете ми думите - ако приемем еврото, цените ще си бъдат същите числа само, че в евро. Механизма срещу повишаване ще работи разбира се - заплатите, няма да се вдигнат! Гарантирано от БГ елита!
До рубладжиите (нерегистриран)
Руската БГ Атака и руските агенти, да събира повечко рубли, защото тепърва ще им върши доста работа в тоалетната.
смех (нерегистриран)
доста тролове плашещи с рубли пишат. Абе тъпанари, къде в статията се споменават рубли, бре, кретени. При нас има валутен борд и става дума за лев и евро. Моментните скокове на чуждите валути не се дискутират тук - доларът се вдига, но се знаят и по високи нива от тези, същото се отнася и за рублата, но с обратен знак. В един миг обаче палачинката ще се обърне-например ако Китай продаде някой и друг трилион долари, а? Високият курс на долара, тъпаци, затруднява износът на САЩ, не разбирам защо се радвате на несгодите на господарите си. Ниският курс на рублата се стимулира сега единствено по политически причини, ами ако руснаците издържат, а тези които ги натискат изтощат валутните си резерви, какво става, а?
burborko
Нещо не си наясно с валутните резерви. Кой има валутни резерви в Рубли та да си ги изтощи?!? Май няма такъв идиот. Валутните резерви навсякъде са в долари и евро.
4567 (нерегистриран)
Преговарящите нормални ли сте? Гърците искат да се откажат от еврото, Великобритания въобще не е в еврозоната и т.н.
Да (нерегистриран)
Те да се откачат от еврото, после им гледайте сеира, у нас ще им се види рай.
Реалист (нерегистриран)
Това е поредният напън да направим нещо, за което не сме готови. Прочетете внимателно основното изискване - стабилност и си задайте въпроса има ли такова нещо у нас?
един българин (нерегистриран)
Хайде нека и аз се изкажа по въпроса. Значи, дали това е лошо или добро мисля че не можем да кажем със сигурност поради ред причини. Първо, говори се за "разговори" за въвеждане на еврото, а не за въвеждане на еврото. Мисля че има разлика. Както бяха преговорите за влизане в Европейския Съюз. Турция още води преговори за влизане в Европейския Съюз, и при това ги води от много години. Така и с "разговорите" за еврото. Никъде не е посочена дата която сме набелязали за цел да го въведем. Пишат се някакви произволни години като 2018 г., а дотогава дето се вика в поговорката: "Я камилата, я камиларя." От друга страна, държави като Обединеното Кралство например хич и нямат намерение да въвеждат евро като национална валута. Може и да има ползи за слаби държави като България. Но едно е ясно, че за такъв преход трябва да сме подготвени. А подготвени ли сме? Прибалтийските държави ни изпревариха и подминаха като пътен знак! За тях определено еврото ще е от полза. И сега понеже се спомена Шенген, искам да попитам следното: Защо влизането в Шенген, което е приоритет като задължение (някой чел ли е предприсъединителния договор на България с Европейския Съюз?) на България е нещо от което с лека ръка сме готови да се откажем, а въвеждането на еврото, за което нямаме ама абсолютно никакви задължения (може никога да не искаме да го въведем), при положение че сме в условия на валутен борд, да го искаме едва ли не на всяка цена? Защо поставяме пак каруцата пред магарето???
Задължение (нерегистриран)
Само Великобритания, Дания и Швеция не са задължение да въведат еврото. Всички други държави от ЕС, са задължени! Докато Шенген, въобще не е задължителен...само отбелязвам. Та прочети договора, ако искаш. Ако те мързи, в Уикипедия (четиво за мързеливци) са описани и цитирани точно нещата.
един българин (нерегистриран)
Точно обратното е. Чел съм го. Задължителна и цифровизацията на телевизионния ефир, където също се оакахме.
Здравомислещ (нерегистриран)
Абсолютно съм съгласен с написаното.... Даже ще добавя...Да не ссе занимават с глупости...Тези разговори ги знаем също...Екскурзия в Брюксел- разговор- отчет...екскурзия в Брюксел - разговор отчет...и нищо свършено...просто смилане на държавни пари... Така че да погледнат какво става с народа в Бг... Да погледнат поне статистиката какво казва... В краен случай , ако не могат да четат, или не искат да четат сухи цифри, да се поразходят в крайните квартали на градовете ....
Здравомислещ (нерегистриран)
Лошото във всички действия на управниците ни е това че приемат решения глобало , жизнено важни за народа ни просто така... Нормалното в такива моменти е да се обявява референдум... Така следваше да се постъпи и при влизането на Бг в НАТО, при бомбардировките на Сърбия... А не по сценария..: Привикване в посолството на UUSA - инструктаж- изпълнение на поставената задача.... Никой от управляващите ни до момента не е показал национална гордост и отговорност пред народа ни... Жалко...Под турско иго когато сме били е имало такива хора, след Освобождението ни от турското "присъствие" в първите години е имало такива също...и постепенно сме дошли до явно национално предателство...при това масово....
Давай (нерегистриран)
Да става бързо, щото другарите десари отдавна искат да бутнат борда и оберат отново банките.
ери (нерегистриран)
Преминаването към еврото ще наруши доста измамни схеми. Така че колкото по скоро толкова по добре за обикновените хора.
Някой (нерегистриран)
това не е добра идея... Приемането на еврото ще е края на българската икономика...
ха ха (нерегистриран)
Не ви ли е ясно, че България дефакто е приела Еврото още с връзването на лева към германската марка? Аман от тролове.
бфдс (нерегистриран)
самозабравил се идиот,крадец,не мисли заналожения ни адски нисък стандарт на живот,защо не нормализират ниските пенсии поне до необходимия минимум за съществуване,а мислят егоистично идолно,вдигат само високите свои пенсии....
ББТИ (нерегистриран)
ТИ какво НАПРАВИ за да си повдигнеш собствения стандарт на живот?
да (нерегистриран)
ама не? Виж какви са цените на апартаментите в България и Германия например.
НАЙ
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Още един млад живот остана на пътя
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си
Атина строго предупреди новите власти в Скопие
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
Още един млад живот остана на пътя