Коментари - Европа се отказва от дизеловите коли, а в Бургас поръчват нови | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

от кога 4 цилиндров дизел е голям двигател?

Първо: Знам точно марката и модела, които отговарят на тези условия. Добри са. Одобрявам ги -ще им вършат работа. Второ: Ще борим замърсяването чрез лобиране за бензин и газ, но ще компенсираме чрез снижаване на скоростта на придвижване на 30 км.ч. Имам много добро и екологично изгодно предложение: конски впряг. За конкретни цели мога да конкретизирам -с едно магаре или кон, с два, с руска тройка, амарикански дилижанс -все екологичен и природосъобразен транспорт.

"Докато Европа умива над спирането на дизеловите автомобили..." Какво ще умива Европа?

Въпросът е, с какъв препарат? Защото още от времето на Хитлер го прави със сапун.

А ще има ли къде да ги... карат:)))??? Защото си мисля, че първо ще им се наложи да си построят пътища:)))!?!

Алоооооооооо, пустеняците долу, вие да не си мислите, че над вас са... случайни хора:)))??? Как си мислите вие тази работа, та нали на фона на "големите вагони", никой няма да забележи, че на тези човечета им липсват някои... органи:)))!!!

Ето така се разхищават парите ни и то за глупави неща, които се обезценяват бързо или парите заминават в чужбина, вместо за неща, които да остават в страната или поне в българския джоб.

Ето така се пишат глупости без никаква мисъл. Колко български камиона се произвеждат наоколо от които "парите да останат в страната"??

Сигурно много тръби ще прекарат с тези коли.Техниците трябва да ходят с полиция да не им вземе някой (работната)кола сигурно джипки.Можеше да вземат 10ЛадаНива и да спестят много пари.Сега сигурно и цената на водата ще вдигнат.

Три неща : 1. Тръби не се "прекарват" с джипки. 2. Ако мислиш, че Лада е надеждна и трайна марка - вземи си една ти! като гледам по улиците май само ти харесваш Лада и пенсиите които си ги къткат от умиление. 3. Лада Нива не е камион и не можеш да я товариш с инструменти и материали. Ако успееш някак да натъпчеш 5 човека и 1200кг материали в Нивата далеч няма да стигнеш щото макцималният товар общо според руснаците които я правят не трябва да надвишава 400кг. (т.е. петима нормални мъже без багаж). Сигурно и багери трябва да купуват от Русия??

Ще ви издам една тайна: Колите не са най-големият замърсител. Тецове на въглица, Самолети, Големи транспортни кораби и Фабрики замърсяват в пъти повече от автомобилите. Не че автомибилите не са проблем, но на тях повече се гледа като на фабрика за цоцане на парички в световен мащаб.

Колите замърсяват най-вече в градовете. А там живеят 70-80 процента от хората. Излез подишай на светофара и ще видиш има ли кораб там или тец или самолет.

Затова в града трябва да се кара само и единствено електро (като мен) Без това скороста като я ограничат на 30, има ли смисъл от ДВГ? Каруца с една конска сила развива 30 км/ч

на тези монополисти е безкрайна! Първо те и солташака им , наричан КЕВР ни убеждават как трябва да вдигнат цената, защото са ....на загуба ! След като вдигнат цената на "бъдещата услуга", която ще ни предоставят, те (монополистите доставчици) изведнъж се оказват на печалба и започват да си позволяват неоправдани луксове ...Един навремето , в София от цената на парното си беше накупил джетове и джакузита, но така и не го осъдиха....! Да се закупува техника за работа не е лошо, но я се загледайте в другите , неработните автомобили на ВИК-тата, ЕРП-тата , че и чистотата...Няма да говорим за автомобилите на общините о областните управи ! Ако по тези показатели се класирахме , щяхме да сме пред Люксембург!

Самолетите са най големия замърсител от всички, ако отворите един сайт, където се проследяват полети на живо ще видите за какво количество самолети над Европа става дума, а много като военни и други ги няма на картата. Никой не спира дизелите в Европа. Друг е въпроса, че у Румъния купуват служебни дачии, а нашенските кметове немски луксозни тояги на цялата ни мизерия, която идва от якото крадене и милион граждани на социални помощи, всеки втори от тях и с инвалидна пенсия(фалшива)_

Айде този писал статията да обясни работни автомобили с такива характеристики, които да не са с дизелов мотор дали има?

работни автомобили им трябват най- вече за да извозят/донесст някоя пръст/чакъл , ако копаят за канал или авария !Или да пренесат няко и друга тръба ...Едно ЗИЛ-че с платформа или 5 тонен кош върши идеална работа !А има и ЗИЛ-ове на газ...! Вярно, руски са, но то не са изтребители та да му придиряме....!

Дизеловият мотор е по- мощен от бензиновият, а пък за газовият изобщо да не говоря! Ако ти трябва кола, която да тегли и да носи тежест и да е с добра проходимост, дизелът е по- добрият избор. А че в ЕС са популисти и се чудят как да дерат гражданите си е съвсем друг въпрос! Това няма нищо общо с екологията, нито пък консумацията на дизел като цяло в западна Европа спада. Напротив, всички тежкотоварни автомобили са на дизел, корабите също, а циркулацията на стоки в западна Европа е неописуема! Сами си правете извод, за какво лицемери става въпрос!

ЗИЛ-ът е най-подходящ. Който не вярва, да гледа новините от снегопочистването. Всички други закъсали, и чакат 50 годишният оранжев ЗИЛ да изрине снега.

И какви точно камиони да си поръчат?? Бензинови или може би електрически? Или употребявани? Щото се натъртва че са "чисто нови". Яка поръчкова статия отново в дирника. Бордови камион с места за персонал и 150 к.с. - това ли е луксозно возило??? 10 бр. за максимум 780 000 или цена за един под 78 000 лв. - за камион с кабина за 4+1. Я по-добре да си купят 10 бр. Тесла щото Европата "забранила" дизела. И после да си направят едни зарядни станции по всичките 250 села и паланки в Бургаско и да си джиткат без пари на ток .... Големи безхаберници тия джурналя. Смо едно въпросче да им забия : Откакто европата забрани дизела колко точно електрически камиона са закупени в България?? Или в Европа?

С директно многоточково впръскване на горивото,...колкото цилиндри толкова точки не е бензин ...това

Дир, от кога дузината е десет броя?

Ами, една наша фирма има десетина такива автомобила закупени, ама няма къде да ги пласира, та да свършим работа на човека, защо да стои набутан... наше момче е, плаща си когато трябва...

Така правят наглите монополисти в аборигенска държава като нашата. Вдигат си цената, когато решат и вместо да инвестират в намаление на загубите си, те ще си купуват скъпи и луксозни автомобили. Случили са народ - овча нация. Ако това беше в Гърция или някоя друга бяла държава, хората щяха да са по улиците и офисите Вик щяха да са без стъкла.....

Важното е Измамниците- сирийци и турци да бягат обратно към Турция, както бягаше Осман Ага през 1865 г. А парите им и магазини, ресторанти, остават за България.

Стига пропаганда! Във Франкфуртер алгемайне цайтунг разкриха преди месец корупционната схема между Тойота и "зелените" в Германия. Защо никой не повдига темата за камионите, корабите, самолетите, а? Защото не му стиска, естествено...

Мръсните монополисти увеличиха цената на водата до космически измерения и ще си карат новите коли,а ние балъците ще плащаме дори без да негодуваме.Бългасрският народ е стадо мазохистични овце.

В Европа се били отказвали от дизела ....... авторът на статията е пропуснал да спомене че ние тук сме изостанали на стотици години от нивото на нормалният Европеец и за нас е цяло постижение че все още успяваме да закупим чисто нови автомобили а не 2-ра ръка. Така че нека бъдем реалисти , на това нямане и такива нови автомобили са постижение.

Европа не бяга от дизеловите автомобили, няколко града в три държави чертаят бъдещи хипотези. Дизелът ще пребъде още 30 години. Другото е медиен шантаж.

Изборът е ясен! Фолксваген транспортер Нищо че точно ВАГ групата ги хванаха в измама относно изгорелите газове. Но за "Бай Ганьо-ВИК спеца" това няма значение! ВАГ ...ни да има! ;) За съжаление никой не може да вразуми подобни хрантутници!

Ха познайте за кой пикап става дума. Тойота няма такъв двигател в пикапите си. Има 2.5 и 3.0.

"Умника" написал тази статия да провери на какъв тип МПС отговаря тази спецификация и колко от производителите предлагат различен двигател от дизелов.

А ще се откажат ли от камионите (всички на дизел и с много по-големи двигатели) и от корабите (с огромни двигатели и съответно разход на гориво) ?

корабите са възможно най-екологичния транспорт, ако се изчислят въглеродните емисии за тон товар и изминат километър (морска миля, може би е о-коректно да се каже)

И какво им е екологичното, като и те са на дизел? Това, че преминават огромни разстояния и изразходваното гориво на километър е по-малко, отколкото на една градска кола не прави особено екологично да си внасяме ябълки от Нова Зеландия и вълна от Австралия, а ябълките в Европа да ги ядат мишките и полевките!

Аман от идиоти, ще ми забранявали дизела...

Е, че що да не си поръчат - сметката им излиза отвсякъде! Нали вдигнаха водата на бургазлии до 3.00 лева на кубик, що да не похарчат част от тях за нови возила! Нищо, че ВиК мрежата в Бургас не прави изключение от онези около 60 % загуби!

Тези от ВИК-то дето плачеха, че имат 60% загуби, и затова вдигнаха цената на водата, а то било защото искали скъпи мощни джипове.

Всички печки на сапун, долу дизела

Европа се отказва от Евро4, но това тук никой не ги казва

Вижте сега, никой не се е отказал от дизеловите коли, продават си се както обикновено (повече от бензиновите)! Моля спрете вече със спекулациите, всичко е маркетингов трик, поради т.нар. "дизелгейт"! Няма как при двоен разход на бензина спрямо дизела, замърсяването да е по-малко! Да в единия случай има повече сажди, а в другия случай е повече CO2, но резултата накрая е еднакъв - замърсена планета! Т.е. трябва да се разработват алтернативни източници, а до тогава което е най-ефективно - 1ца замърсяване за извършена работа!! Освен това по последни данни от по-големите германски градове, където са забранени дизеловите двигатели, въздуха е по-замърсен от преди!!! Така, че много моля спрете вече с тези глупости!!! Друг е въпроса дали някой няма интерес от това?!

Европа ако се гръмне и ние ли трябва да го направим бе ???? ОЛИГОФРЕНИ !

Що се косите, още ще дигат цената на водата. Това е инвестиция, без 4х4 не могат да стигнат до язовира.

Вероятно, защото на Бургас са му малко отровите от Нефтозавода... Умно!

Ами то най-добре тогава ще е според теб да обявят търг за каруци и коне. Щото те в България са единствените дето карат дизелови камиони, нали?