Експерти се усъмниха, че причина за катастрофата на южнокорейския самолет е сблъсък с птици
Неразгъването на колесник, времето на кацане на двумоторния самолет "Боинг 737-800" на летището в Муан и информацията за възможен сблъсък с птици повдигат въпроси, на които все още не може да се отговори
Обратно в новинатаКоментари - Експерти се усъмниха, че причина за катастрофата на южнокорейския самолет е сблъсък с птици | Днес.dir.bg
Коментари
Било насип, не стена, така казват по-умни експерти. Други казват, че не се казва на български "разгънат колесник", а спуснат колесник. Трети обръщат внимание, че пистата е достатъчно дълга, и няма безкрайни писти в света, все завършват с нещо, ограда в това число. И даже в Англия е така.
сефте птица попаднала в реактивен двигател поврежда колесника.... досега само двигателя се чупеше
ще разследва ли? Нека да е "да"! Могат да измислят Иранска връзка, или поне Севернокорейска
Ало, НАТО, троле руски, Разследващите могат много работи да измислят, но за разлика от съветските разследващи, не го практикуват, защото не им предстои безсрочна екскурзия в курорт на ГУЛАГ заради полагане на петно върху безупречната репутация на социалистическото самолетостроене. Освен това американците ще го правят заедно с местните, понеже са длъжни да оказват съдействие в ролята си на държава производител. Затова полетите с Боинг са далеч по-безопасни, отколкото с произведени в Русия или СССР, където почти всеки инцидент е "пилотска грешка", дори когато наведнъж загинат 16 съветски адмирала, които тъкмо преди излитането с политическо решение са претоварили самолета, а пилотът едва ли е могъл да откаже, иначе ще замине и той непредвидено в неизвестна посока.
Задкрилките не са отворени, затова контактът с полосата е след като са изминати 2/3 от пистата. Останали са им едва около 900 метра - крайно недостатъчно за кинетичното и физическото състояние на самолета.
Путин е пуснал птиците
Големи мърлячи са там. Бях гледал за един кораб с ученици, който опасно се наклони. Първо възрастните се спасиха и зарязаха децата. После пълно безхаберие и губене на време, тотален хаос и липса на организация. И около 430 деца се издавиха. Накрая прехвърляне на топката и измиване на ръцете...
Вижте какво, за разгъването на колесника в сблъскването с ято птици не е виновен Вашия Путин !!! Проверете всички системи за сигурност и ще се уверите в това ...!! Днес се случи така, че Путин ( имам в предвид Русия) е виновна за всички несгоди по света !! Коригирайте омразата си и не забравяйте, че тя е първоначалното ЗЛО, което ни води към това, което никой от нас не иска - в оръжейната област Русия е безапелационен лидер, особено при най-новите оръжия – "Сармат, "Авангард", "Буревестник", "Циркон", "Кинжал", "Искандер 1000", "Прометей"... Помислете добре, какво искате за Новата 2025-та година ?! МИР или ПОТОП ?!...ЗНАМ, ЧЕ ОБРАТНОТО Е КРАЙ НА ЦИВИЛИЗАЦИЯТА !! НЕ СИ ИГРАЙТЕ С ПРАЗНИ БРЪЩОЛЕВЕНИЯ ТУК И ТАМ !!
Злото е в теб, а това, че руснаците имали модерни оръжия е абсолютен виц. Най-обикновена промита копейка си.
Евала колега добре казано радвам се да видя трезво мислещ човек от кога казвам че не бива да се подиграват с Русия и не за всичко е виновен Путин , той е повече мъж от всички останали държавни глави без да подкрепям Русия нито пък САЩ но трябва да сме реалисти и Русия е сила номер 1 военна била е и ще бъде . Колкото и да не ни се харесва
Путин е повече мъж от всички държавни глави, но по руските стандарти. Първо ще гледа да потули случая, ако не успее, ще пробва да замаже и чак като го притиснат до стената, ще признае какво е станало. Този път, вероятно поради неоспорими доказателства, цялата процедура отне само 4 дни. Излгежда истинският руски мъж дори по иранския стандарт е обикнвоен пе...ст, който няма грам чест без външен натиск да признае за случилото се в първите няклолко десетилетия. Сякаш не самолет е бил свален, за което без съмнение е виновно трето лице, ами сякаш от срам че са го таковали.
Умишлено СМРАДТА на Посолството крие държавната марка на Саша ръждясал самолет и туй е ръждавейката Боинг, която трепе инжинерите си които я разобличават в измами. Вижте Посолството как действа обяснява за някакво ято птици, а самолета няма спуснат колесник.
Странно,че не обвиниха Русия
Чакай бе. Има време. Само ден е минал. Малко е далечко и сега още измислят версията.
Ало, троловете, Да измислят версия за някой друг виновен е практика от СССР, защото за опетняване на авторитета на съветската власт се ходи в ГУЛАГ. Не го приписвайте на разследващи от нормални държави. Дори иранците имат повече доблест да си признаят, когато погрешно свалят пътнически самолет, а когато причината е друга, не се занимават с пропаганда от съветски тип. Мислите си, че не ви личи какви сте ли?
на видеото много добре се вижда: самолетът си се пързаля по бетона и нищо, докато не се фрасва в това безумно заграждение. Преди години във Варшава се приземи самолет (Бойнг 767) без колесници, по корем. Пързаля се, пързаля се по пяна и си спря. Вярно, че пилотът беше майстор, но и летището е грамотно построено.
Аз пък се чудя кой умник е вдигнал бетонна стена на края на пистата. Този, който е разрешил това, трябва моментално да бъде съден и вкаран зад решетките. Винаги може да са случи самолет да напусне пистата по някаква причина. Заради това безумие... стана това, което виждаме.
пуссси неграмотната не трий! всички вече знаят, че сте неграмотни, сороски отрепки! ...... Бог с нас
Намерили са начин да им се купуват: някой от Боинг е гледал Хлапето. А самолетът е бил само на 15 г.
В специализираните издания излезна доста логично обяснение - самолетът е имал проблем с колесара и за да се уверят пилотите че не е спуснат , са направили заход за визуална проверка от кулата. При захода двигател засмуква птиците и в следствие на това не успяват да наберат височина и падат. Това обяснява и защо няма пяна, нито пожарни коли, както и защо ударът с птици (който иначе не е фатален) е довел до падането. Вече защо колесарът не се е отворил - трябва да се разбере.
А чистото крило (нито задкрилки нито устройства по водещия връх са разположени) Също и това че се реят над пистата над половината и дължина Или че от момента на контакт до края няма обратна тяга пусната а двигателите са почти но не и на максимум (за отменено излитане) тяга Това са пилоти които са били има много ама много след самолета или самоубийци
Умишлено СМРАДТА на Посолството крие държавната марка на Саша ръждясал самолет и туй е ръждавейката Боинг, която трепе инжинерите си които я разобличават в измами. Вижте Посолството как действа обяснява за някакво ято птици, а самолета няма спуснат колесник.
На никой не му идва на акъла,че това не е ято птици а ято дронове.
Някой се опитва да бутне Ю.К правителство и да предизвика криза зо да яхне власта
Мирно пасящата бетонна стена се вдигна удари самолета по кемането и отлетя в неизвестна посока. А на мястото на стърчащите арматури бяха намерени зидарските свидетелства на Баширов и Петров...
Ятото птици е от севернокорейски птици, обучени специално да атакуват Боинги и то южнокорейски.. Брей, тоя Ким Чен Ун...
Най-странното в случая е защо има бетонна стена на края на пистата!? Ако нямаше стена щеше да се пързаля още километър, два и накрая най-вероятно ще спре от триенето. Да, може да се възпламени, но едва ли ще стане на такава кайма.
Това е трети самолетен инцидент за деня. Един е станал в Норвегия, един в Канада също. Причината е една и съща- проблем в шасито на колесника. Марката на самолетите е една и съща.
ПАК ЛИ БОЕИНГ? ПАК ЛИ? Много се премълчава марката самолет. Ако беше руска, щеше да е на челно място и през ред.
Астролозите биха казали, че всичко е в следствие неблагоприятното разположение на Марс и Плутон, в този период е повишена опасността от аварии и катастрофи. Не знам дали да вярвам, ама наистина зачестиха тези инциденти... И на мен ми се вижда абсурдно да слагаш бетонни стени около пистата, телени ограждения, ок, ама масивни стени...
Умишлено СМРАДТА на Посолството крие държавната марка на Саша ръждясал самолет и туй е ръждавейката Боинг, която трепе инжинерите си които я разобличават в измами. Вижте Посолството как действа обяснява за някакво ято птици, а самолета няма спуснат колесник. Само експертите да не ги намерят самоубити ,че държавната атлантическа фирма Боинг не прощава.
Ама още не са ли посочили руска ракета или севернокорейски балон с ако.Няма ли правилно политически подготвени експерти?
Новини247.цом съобщава, че само за една сутрин са станала три инцидента със самолети Три случая със самолети станаха тази заран. Най-тежка е самолетната злополука в Южна Корея, при която се допуска, че се починали 167 от намиращите се на борда 181 души. Останалите два случая се разминаха без жертви. В Канада аероплан се възпламени, откакто удари с крилото си пистата за кацане. Той е имал проблеми с шасито. За благополучие, пасажерите и екипажът бяха в точния момент евакуирани. В Норвегия " Боинг 737 " на КЛМ извърши спешно кацане незабавно след излитането си от Осло и излезе отвън пистата поради проблем с хидравличната система.
Азербайджанският самолет бил свален от руснаци, а южнокорейския да не е свален от севернокорейци? Май и в една северноевропейска страна самолет излиза извън пистата, май е бутнат от Орбан. Само краварите, евроджендърите и евреите нямат вина ! Така де.
тия боклуци 737 немат система за изхвърляне на горивото, т.нар. "фюел дъмпинг систем". Не им слагат такава поради правилото "1.05", което показва съотношението между максимална маса на излитане и максимална маса на кацане. И ако това съотношение е по-малко от 1.05, както е при 737, тази система не е задължителна. Обаче, както се вижда, да може да се изхвърля гориво при аварийни ситуации изобщо не се отнася само до параметъра тегло. С изпразнен до минимум резервоар е много по-безопасно да се каца аварийно.
И доста други нямат. Което е притеснително от гледна точка на безопасността. Например и А320/321 нямат. За А330, 340, 350 и 380 не е задължителна, а е опционна.
Не виждам в случая какво би променило наличието на такава възможност. Ако пилотът знае, че ще има проблем може да кръжи до изгаряне на повечето гориво. Тук имам чувството, че не е успял да заходи добре и е опрял доста късно. Възможно е и да е кацал със силен гръбен вятър, защото първоначалния заход е бил за обратната полоса. Така или иначе има нещо много съмнително в този случай и съвсем не бих изключил и лошо справяне на пилота с една не толкова опасна ситуация.
Системата за дъмпинг на горивото я има само в големите самолети поради простата причина, че количеството на горивото там е много повече, а системата е доста скъпа. Малките самолети за къси и срени разстояния нямат такава система не зависимо от производителя. Реално за час летене на ниска височина горивото заминава и може да се кацне аварийно. Да наистина е неприятно че я нямат, но това е положението. В случае е все тая дали са я имали или не. Нещата са станали в последния момент и никой не е очквал, иначе пистата щеше да е покрита с пяна и щяха от другата страна да кацнат където няма стена.
Колективно дело от загиналите в катастрофи с БОЙНГ самолети. Незнам какво още чакат адвокатите. Това ще е първото международно дело срещу побъркана копорация, решила да прескочи инженерите си и да бута всичко в името на ПЕЧАЛБАТА.
Руската тролска педерастка гмеж си плющат плюсове едно друго както се плющат по фабриките за руски тролчета педерастчета!
След като корейците нагло лъгаха за птиците явно има защо. Най-естествено е да се предположи че е пвото на летището.
Руската тролска педерастка гмеж не спи!
А перемогата КЪРТИ СТОТЕН СЪН. И нема намерение да се събужда. МАЙ ПЕРЕМОГАТА Е В КОМА.
Не спи, оти опъва половинката ти през всички отвори!
Експертите учудващо видяха че колесника не е спуснат и се приближиха до мнението на коментарите на дира. Дай да видим дали ще видят скоро че такава птица, освен ако не е пластмасова или метална няма. Траекторията е напречно на въздушната струя на двигателя.
Се случва, когато не стане нещо планирано от Краварника, "избори", Майданче, войничка, на тия държави земетресения, граждански самолети, фабрики да им гърмят? НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА ОБЯСНИ ТУКА?
Е Боинг. От тия дето серийно им се отварят вратите, сензорите им се объркват. Въобще Американско качество. А иначе тия операцийки си текат. Ма тук едва ли има нещо повече от поредният Американски боклук убил пътници. Стана им навик. Ма няма кой да спре печеленето. Кво им пука на авиолинийте като екселската табличка върти нагоре и бонусите капят?
Сто новини за тази катастрофа. Заминаха си хората и това е - няма ги. Да почиват в мир. Пилотът явно е сгрешил, но той си е платил
Дир защо тршете? Като нещо не ви харесва ш го махате. Нито е цинично нито нищо. Казах хората ги няма, вие умувайте. Представям си какъв ужасс са изпитали близките, истински им съчуствам
Според съобщения в корейските медии, член на семейството е получил съобщение от КакаоТолк от пътник на борда, в което се казва, че самолетът не може да кацне поради „птици в крилата“, последните думи на пътника са били за правене на завещание.
Усещам подгряване за ново плашило-оправдание за англоционисткият тероризъм. Тва са ще е Ким. Като почнат активни действия с Тайван ще е Си. Следващата година ще имаме малко разнообразие в ефира. Няма само Путин да е под всеки евро-креват и да плаши родителите с ДЕНАЦИФИКАЦИЯ.
Някой провери ли северно корейското ПВО?
Значи, когато от Русия твърдят че азарбейджанския самолет е бил ударен от ято птици, всякакви псевдо специалисти вдигат вой до небесата, че не е вярно а уж руското ПВО е свалило самолета над Казахстан - как ли става това? Или руснаците разполагат с ПВО което може да сваля самолети на стотици километри пот руска територия? А при тези маймуни с дръпнати очи веднага установиха, че самолетът им паднал след удар с ято птици? Как ли стават тези неща?
Причината за катастрофата е, че ЦРУ е прихванало управлението на самолета ие убило пътниците. А повода за това, е, че корейците изхвърлиха аметиканската подлога, която им беше президент, без да имат одобрението за това от Вашингтон!
На експертите да стоплят, че това е ПУТИН? Седмица? Три деня?
Трябва да емулират разследване. Да получат ключовите думи от Посолствата. Тва не е бърза работа.
Ако пилотът е бил някой "младок" в занаята, може да се е стреснал от колизията с птиците и да е забравил да пусне колесника преди кацане. А иначе при сблъсък с птици може (и то почти сигурно) да има различна тяга на двата двигателя и това става причина за отклонение от правата линия при кацане БЕЗ колесник, защото тогава посоката зависи изцяло от тягата на двигателите. Ако има макар и малка несиметрия в тягата, отклонението от пистата в тази ситуация е сигурно.