Държавата спаси БДЖ, отпусна близо 104 млн. лева помощ

Средствата се предоставят на холдинга за погасяване на задълженията по Втория облигационен заем

Обратно в новината

Коментари - Държавата спаси БДЖ, отпусна близо 104 млн. лева помощ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

СПАСИ БДЖ КОЕТО СЪЩОТО ТОВА ПРАВИТЕЛСТВО УНИЩОЖИ!!! НАПРИМЕР ЗАЩО БДЖ НЕМОЖЕ ДА ИЗВЪРШВА ТОВАРНИ ПРЕВОЗИ? ЗАЩО ВСИЧКИ НАЙ-ПЕЧЕЛИВШИ ДЕЙНОСТИ ПРЕМИНАХА В РЪЦИТЕ НА ЧАСТНИЦИ??? И ОЩЕ РЕД ПОДОБНИ ВЪПРОСИ???

Схемата е уникална."Държавата",т.е.,ние,чрез НАП,т.е.,Горанов,са ни събрали едни мнооого пари. Сега,Горанов,Финмин,прехвърля от нашите пари към този гений от фотото-Владимиров,разбирай,Московски,друг гений,за да ги окрадат.Потеже,гениите в Транспорта,за 11г.не са решили грам проблем там.Единственото,което са направили,са кухи фирми за ремонти-разбирай ремонти няма,парите ни дайте.Локомотивите стари,износени,опасни.Вагоните са на седмица от депото за скрап."Държавата",т.е.,всички ние,наливаме стотици милиони,в нещо,което се ползва я има,я няма от 20%.При това с"намаление".Е,няма такава гавра.

БДЖ БЕ НАПРАВЕНО НАРОЧНО В ТОВА СЪСТОЯНИЕ! БДЖ Е УДОБНО И ПОРАДИ ТОВА ГО РАЗВАЛИХА ТАКИВА КАТО ТЕБЕ ЛЪЖЦИ И КРАДЦИ! А СПОРЕД МЕН ТИ СИ ПОРЕДНИЯ ПАРТИЕН КАДЪР !

Я си вземи хапчетата или пий 3 бр.от парцуцата на тате,та да се поуспокоиш. Като ти чета глупотевините,явно ГЕРБ много са го окъсали,че троят с подобни на теб,драскачи.

Откъде тия милиони загуби. Ако трябва всеки месец сметната палата да прави ревизия. Не може в цял свят железниците да са на печалба само при нас всичко да е на загуба. Кой краде постоянно мамин... ви

Пранителствени крадци! Ако, скоро не емигрират ще лежат в кауша!

До кога ще се пълни тази бездънна яма БДЖ! Някой попита ли нас, данъкоплатците дали сме съгласни с тези разхищения!

Питаха ни...на последните избори. Как иначе си представяш да ни питат за това...референдум ли да направят само за това? Той ще излезе по-скъп от самата отпусната помощ на БДЖ :))

Браво на Московски Бдж трябва да се спаси с пълните си активи дори да се развива този транспорт

ПРАВИЛНО БРАВО НА КРАДЦИТЕ ОТ ГРОБ!

Държавата навсякъде по света е за това - да помага.

Няма как да се спрат кражбите и корупцията защото те започват и свършват на най-горните етажи на властта.

ОТПУСКАТ ПАРИ ЗА ДА СИ ГИ ОТКРАДНАТ

България не е способна да има железница. Българите дори не са способни сами да се управляват, те винаги търсят външен господар ,който да подкупи по напористите и нагли криминалци из сред масата ,които да доминират чрез власт и да командват останалата бездушна и оглупена сбирщина от тодор живковци и андрешковци ,чиято основна цел е да измамят ,излъжат или да ограбят ближния си. Ежеминутно измислят схеми и се грабят и мамят един друг. Прелива се от пусто в празно и обратно.

Хайде по-спокойно с нихилизма... След 70+ години руски ботуш пак сме добре...

Защо това правителство продължава да налива пари на данъкоплатците в тази структура? На практика с моите пари се купуват някакви съоръжения и се дават на една доказано пропаднала фирма. Защо не се обяви публичен търг за отдаване на активите на превозвачески фирми? Които ще обслужват направленията фалеч по-успешно от БДЖ

Защо това правителство продължава да налива пари на данъкоплатците в тази структура? На практика с моите пари се купуват някакви съоръжения и се дават на една доказано пропаднала фирма. Защо не се обяви публичен търг за отдаване на активите на превозвачески фирми? Които ще обслужват направленията фалеч по-успешно от БДЖ

БДЖ е схема за източване. Който не е пътувал с влак в Бг, само на него това не му е ясно!

Когато едно предприятие потъва в дългове трябва да му се смени шефа и половината управление. Да даваш пари в бездънна яма, е да участваш в кражбата им. ГЕРБ за сетен път доказват, че са организирана престъпна група, която граби с колосални размери от всичко и от всякъде.

какво очакващ от комунисисти... да сътворят нещо... Все пак при бащиците от БСП е в пъти по-зле... онези нямат мярка повече и от низшия еталон каквито са ГЕРБ в номенкалтурния им произход...

При Костов беше 10%, при Царя - 15, при БСП/ДПС - 20, а сега се шушука за 40... Та при кой, казваш, е по.зле? Или аз не съм разбрал правилно?

БДЖ затъна в дългове при БСП. Сега дълговете са намалени 4 ПЪТИ.

Хубаво е БДЖ-служителите да схванат, че освен да протестират за заплати могат да протестират и срещу некадърното си управление. Защото некадърното управление на предприятието им заплашва поминъка, не съм сигурен дали схващат взаимовръзката. Да изискват отчетност. Синдикатите им да вземат да свършат нещо освен да маат знамена. Например да се грижат за работата на въпросните си членове.

В БДЖ действа закона ОМЕРТА. Който е рипнал срещу ВВ и ВЕЛИКИЯ зан... отдавна е извън борда. За тях думата железничар е като еврейн за нацистите. Затова в централата на ул. Вазов е претъпкано от калинки.

На шефа на БДЖ мястото му е единствено в ЗАТВОРА! Толкова са очевиди далаверките му, но в тази мафиотска държава, това е просто фантастика, уви! Бог да пази България от подобни лекенца!

А източени милиони

Поредното източване на милиони от българския данъкоплатец! Не коментирам непрекъснатите некачествени ремонти на по жп-трасетата на Бг - а там е още по-голямо източване, но те са към жп-инфраструктура. А защо не споменават, че от 1.07. има увеличение на цените за бързите влакове? Пак пътниците ще дерат.

От де шзвади Боце Островски 104 мил.?;)))))) ...жертва си острова и част от спестяванията ЛИ ?:)))))))))

Много политикантстване по тема, много нещо... И пак Борисов виновен... Пенчо бре, ЧЕТИ! То ясно си го пише - 250 милиона изтеглени 2007-ма и 103 милиона останали непогасени. Айде сега всеки сам да си отговори КОЙ, КОГА и ЗАЩО!!! Апропо, СерГей се хвалеше, че 4 милиарда е оставил на Бойко. Защо не похарчи половината пари за добруването на народа? Ако беше дал безвъзмездно 250 милиона, сега БДЖ нямаше да дължи нищо, а щеше да има 147 милиона печалба за 10 години. Това са не само заплати, господа. Това са ДАНЪЦИ, които влизат обратно в бюджета. Ама нали е по-лесно да се плюе, да се ака и да се размазва изаканото върху опонентите....

Твоя кумир-кретен -, бою тиквочът-----още харчи парите от Станишев !:)))))) ....оди съ пЕри!;))))))))

Тролче, колко ти шлащат? Много си смешен :)

По случай тази сепур позитивна новина очаквам довечера футболен мач, пряко по БНТ ЕйчДи! ОтБора на БДЖ "Локомотив" срещу "Бистришките тигри" на аркан... така де, на боко! :))))

Много смешна работа! Всички милеят за БДЖ, никой не ги ползва! Шах и мат.

ДА бе! Ето например аз имам малка фирмичка за зареждане на пожарогасители... Всеки месец по договор свалям по едни 56хил без ДДС за пълнене и проверка. Ти ше каеш, че не ги ползваме...

Много на дребно, бе! Хората милиони източват, вие някакви пикливи хиляди...

Ако имаше далавера и "лапане" в БДЖ досега някой "наш човек" и придворен алигарх да го е прилапал. Както много други държавни компании. Никой просто не ги ще, защото явно няма далавера. БДЖ си го глозгат отвътре. И от "царя до пъдаря". От стрелочника, омазан с грес, до генералният директор. А БДЖ трябва да има, заради нас. Народът, който плаща масрафа на онези бо-клуци на жълтите павета.

Дрън, дрън, "отвътре" го глозгали, че дажи и работниците... Че тоя генерален директор да не сме го избирали чрез всенародни преки мажоритарни избори? Нали принципалът, демек министърът на транспорта, го е назначил! А защо не е назначил теб или мен? Щото назначения е правилния човек, който има задача (и щом още е на това място, значи се справя) да краде и източва колкото може, а открадтантото да се връща при назначилата го "партия", пардон, ОПГ. Е, и за нацначения се полага малка част....

Спаси???? Как се спасява мъртвец не е ясно, но явно “държавата” е измислила схема.

Недей така! Железници трябва да има. Във всяка нормална държава има, ЖП транспортът бива развиван и подпомаган.

железници с 300 км/ч Не знам защо носят същото название като нашите. май по някакви исторически причини

Ето една идея към управниците, ако искат да стабилизират финансово БДЖ: да задължат всички тежки камиони и ТИР-ове, минаващи през страната, да ползват услугите на БДЖ, т.е. товарят ги на товарни вагони на едната наша граница, и ги стоварват на другата (както правят в Швейцария например)! Отделно могат да задължат и ТИР-овете на наши фирми да ползват услугите на БДЖ, когато имат тази възможност, т.е. когато пътуват между по големите градове в страната! Това първо ще донесе значителни приходи на БДЖ, второ ще отпуши основните магистрали, които доста често са задръстени от чужди ТИР-ове, трето ще намали износването на главните пътища и магистрали, и четвърто ще намали катастрофите по тях! Както и да го погледнеш, тази мярка би била от полза на всички!

Бъркаш БДЖ Товарни превози с БДЖ Пътнически превози Проблемът е в пътническите превози, не в товарните.

идеятя си е добра

Идеята не е нова. Проблемът е, че тираджиите не искат, както и липсата на такива вагони. Пак трябват огромни пари с неясен ефект.

Пътническите жп превози общо взето по цял свят са губещи, но товарните жп превози обикновено са печеливши. Идеята е товарните жп превози да са достатъчно печеливши, за да могат да компенсират загубите от пътническите превози, и като цяло жп транспорта да е на печалба, за да не се налага държавата да го субсидира.

Палтихме едни кайени, вили, мезонети, почивки и изобщо платихме за един охолен живот на кой зане кои комунистически некадърници....

ах каква спасителка героиня. хоп в джоба но частния 'инвеститор'. честито на данъкоплатеца. хем железница няма, и ще се трепе по магистралите, хем ще си плати. Но има още луди, които живеят и площат данъци в бг!

А защо не минавате из Прага и Варшава? И внимавайте като пресичате Украйна и Румъния, да не ви набият каските.

Докато "ДЪРЖАВАТА" а това сме ние с нашите данъци, спасяваме корумпирани предприятия и футболни отбори - ЦСКА, докато се отпускат милиони за "спасяване" и те продължават по същия начин защото пак ще очакват помощ от държавата, България ще е на дъното. Нищ не се е променило от десетилетия в БДЖ, освен големите заплати на управляващите там, уробаджанащината която продължава и в момента и невероятната мизерия на влаковете в които човек го е гнус да се качи. Щом едно предприятие е стигнало до фалит, няма кой да го спасява, нов собственик и ако може да изплува и даде на хората качество защото ние си плащаме билети като за лукс класа. Голяма грешка е това спасяване и хвърляне на милиони от пусто в празно, няма спасение за нещо, чиите упрявници си мислят само за джоба, хвърлени пари на вятъра. Това не бива да става просто държавата решава, защото това са наши пари които по-добре да се дадат за повишаване мизерните доходи на пенсионери и социални надбавки на инвали и майки с малки деца. Поредната глупост сътвориха умните глави в кавички които са го решили.

Кога и Кой ще спаси българския данъкоплатец от прахосването на парите му и тяхното харчене безразборно в нереформирани сектори???

Има 3 важни мрежи, които нито една държава не трябва да приватизира: - железници - електричество - водоснабдяване С две от тях вече се осрахме, остана малко до пълен крах.

До 1 януари 2002 г. БДЖ не получаваше никаква субсидия от държавата и товарните превози компенсираха всички загуби от пътническите превози. След 2002 ежегодно над 400 млн. лв. - главно като субсидия, потъват в железниците, без да има видими резултати.Това е по данни на бившия министър проф. д–р инж. Йордан Мирчев..Значи 16 години тотален упадък и на никой не му пука - а това е все пак стратегически сектор за всяка държава,не дай боже при война и подобни нали товарние превози се ползват за транспорт на хора и техника ??

Яд ме е че са дали тези пари, за спасяването на БДЖ при това ръководство и при този министър. При такава комбинация, това са пари на вятъра. Ако имаше експертно-професионално ръководство и компетентен министър - и обществото по би го разбрало, това наливане на пари. Но при тази ситуация- да пием една студена вода, ние данъкоплатците.....

Експертно ръководство и компетентен министър ?! Какво си пил?

А кой ще спаси държавата от БДЖ?

НАЙ-ЛЕСНОТО - МИЛИОНИ НА ГЪРБА НА ДАНЪКОПЛАТЕЦА ЗА СКАПАНИТЕ ВЛАКОВЕ ДЕТО ПЪТУВАТ ПО 3 ДУШИ ВЪВ ВАГОН...

Държавата спаси БДЖ ? А, кой ще спаси парите на данъкоплатците, сиреч на всички нас от БДЖ ?

Ако имах власт БДЖ щеше да е печеливша компания с перфектно чисти,ароматизирани поддържани вагони и релсов път,с приветливи кондуктори и малки екстри - вагон ресторанти,кафенета,стюардеси с колички със снакс,вестници и четива , персонал за помощ на бъзрастни инвалиди за слизане и качване .... и какво ли не :-) ..НО явно целта е как да се досъсипе сасипаното и как да се заробват данъкоплатците със заеми .От много години в БГ управляват некадърници и неграмотници с други цели - лични - и всички знаем и търпим това :-(

Държавата, тоест ние платихме задълженията, сега я продайте на някой ваш човек за 50 млн и си измийте ръцете че частника по добре стопанисва.

И държавата може да стопанисва добре - но трябва да иска да го прави..а пропо : бедна държава няма ,казва поговорката , има беден народ ,който да изплаща уж "спасяващите" дългове

продайте това бдж на китайци бе,те хората може да са комунисти но знаят как да правят пари от такива фирми,а не само да преливате от пусто в празно

Дотук добре Ще се стабилизира малко финансовото състояние на БДЖ Следваща стъпка 2/ Ще се разпродаде на вътрешни хора срещу огромно комисионно след кратко време А вождовете в правителството ще си допълнат финансовото състояние кои в Турски банки Кои в офшорките НО пари ще има и за двете сметки А за глупака БГ избирател КАРОТО ВАЛЕ

Държавата спаси раздрънканото БДЖ с МОИТЕ и ВАШИТЕ пари. Няма държавни пари, има пари на данъкоплатците, които онези боклуци, дето ни управляват харчат, както си искат.

Ние сме си ги избрали, значи и ние сме боклуци. Не са паднали от космоса като Алф :))

Железниците са жизнено важни за всяка що годе развита страна, така че е правилно да бъдат спасени! Мен по ме безпокои идеята, която ГЕРБ имаха по едно време да приватизират БДЖ товарни превози, което е всъщност печелившата част от БДЖ, а ако стане това, данъкоплатците ще трябва вечно да спонсорират пътническите ЖП превози, които общо взето по цял свят са губещи!

Шилo

Продавайте го това БДЖ, че аман от държавни схеми за крадене!

БГА "Балкан" нали я продадоха? И БДЖ ли да иде при нея?

Искат нарочно да фалират БДЖ, за да я продадат на някоя чужда фирма и да лапне някой комисионна...

Никой не ги иска и като подарък. Ти кога за последно си пътувал с влак? Това е транспорта на пенсионерите и социално слабите.

Глупости говориш. Хората винаги ще предпочетат влак пред автобус, ако има съответния комфорт. Преди 15 години защо влаковете бяха още пълни и се пукаха по шевовете, а сега няма? Защото тогава имаше все още останал някакъв комфорт от соца. За последните 15 години само крадене и нищо не се инвестира. Никакъв контрол няма какво се случва с БДЖ от което и да е било правителство досега. Там само се краде. Когато се спре кранчето на лапачите, тогава ще се оправи и БДЖ, което е на 100 процента нужно на държавата.

Преди 15 години нямаше автобусни линии - затова ползваха БДЖ. Хората нямаха по две коли на семейство. Сега има, по-бързи са, по-удобни. За да се модернизира БДЖ трябват милиарди - релси, мотриси, гари! Кой да ги даде тези пари? И защо?

Абе малоумник, пенсионерите не са ли хора? Как по-рано почти всички пътувахме с влаковете, па сега били само за презряните пенсионери и бедни хора. Нямам думи да те квалифицирам, но животът поднася изненади, така че не бъди толкова високомерен, никой не знае съдбата си.

Ако я продадат - край на кражбите! А сега могат да крадат юнашки и държавата да отпуска милиони.

До каква степен сме изпростели като народ, щом коментиращите смятат, че държавата няма нужда от железница. Всъщност да - наистина няма нужда от железница, защото железницата е огледало на икономическия статус на една държава. Ако нямаш си по-зле и от бананова република. Просто истината е, че много се краде. Че парите от билети заминават в чантите на кондукторите, защото от по-малките гари си ги купуваш във влака. Второто е, че ако се оправят релсовите пътища у нас, ще се пътува много по-бързо, комфортно и с много по-малък риск от катастрофа, с влак. Но в момента се ползват релсовите пътища от частни компании на безценица, които си транспортират тежките композиции с товари, чупейки и без това остарялата мрежа. И затова влак Варна София пътува 9 часа.

Стига с тези празни приказки, бе! Като искаш да помогнеш на БДЖ - пътувай с влак, не с кола, не с автобус. Ама на приказки сте големи, та големи. Акъл ръсите. Но си карате колите.

Трупат дългове на свързани лица и фирми, Държавата ги покрива и схемата е безкрайна. А тия 100млн. можеха да отидат при майките с деца с увреждания.

Шилo

Държавата била отпуснала... А откъде тия пари бе? Нали са от НАШИТЕ данъци? Нали са същите тия пари, които не отиват за хората в нужда - за лечение, пенсии, помощи на нуждаещи се, за смислени неща като електронно правителство или инвестиции... Това са нашите пари, които се наливат в бездънната яма БДЖ и които ще бъдат открадната от там чрез нагласени обществени поръчки! Аман бе, продавайте го това БДЖ и да приключва това "отпускане" на пари! И правете реформи, стига сте отпускали (коланите си - преядохте)!

БДЖ не може да бъде продадено. Една железница винаги е на загуба. Във всяка една държава железниците и въобще обществения транспорт е субсидиран от държавата, просто защото това се води социално благо. Ако има хора които живеят някъде, държавата трябва да им осигури начин на придвижване - принцип залегнал във всяко едно цивилизовано общество. Факта че се краде като за световно в БДЖ, не означава, че трябва да се продава. Проблема е, че искат да лапнат товарните превози, където услугата вече е печеливша. Но никой не я иска в комплект с пътническите превози. И така се стига до проблема с продаването. И слава богу.

Парите отдавна са откраднати. Сега ние всички ще ги платим. От бюджета. Радвайте се, българи!

Българина няма пари да живее нормално,а се дават 104 000 000 лева на БДЖ.Да се закрива, има ли кой да се вози в миризливите им вагони.

Кой крал, крал,. пито, платено....Ганчо си е малце прост, ще плати от джоба си врътките на шайката. Е, може и да каже няколко пъти мрън, мрън, мрън, мамоооооо

Какъв "триумф" на пазарната икономика...

104 000 000 дали за БДЖ , за онкоболните и инвалидите няма.Кредиторитр ще си приберат парите,докато умират българите от болести.Дано ни вземе Русия или Турция живот да видим.Ще е евтино и армия си имат

Ганьо Балкански все чака някой да го вземе.

Оксана..... не е много българско име. Което донякъде обяснява влечението ти към Русия. За Турция?!? сигурно си ходила на екскурзия в Инстанбул и ти е харесало. Но всичко това няма връзка с ТЪПОТИЯТА, която си написала да ни взема някой.

Шилo

Не чакай да те вземат. Заминавай веднага! Чакат те и на двете места!