СОС одобри 1.60 лв. цена на билета за градски транспорт

Столичният общински съвет одобри предложението на Центъра за градска мобилност цената на билета за градски транспорт да стане 1,60 ст. от 1 юни.

Обратно в новината

Коментари - СОС одобри 1.60 лв. цена на билета за градски транспорт | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ал

Драги съгражданье, ние сме уфси!

humfry

"Безумно е да се унищожават тонове храни, вместо да се дарят на бедните." ""Ако един търговец на месо има 1 тон продукт, който не може да продаде, той е поставен пред следния избор: да го унищожи, което ще му струва около 300 лева или да го дари, което ще струва двойно. Затова бизнесът не е склонен на дарява храна. На година Българска хранителна банка успява да спаси от разпиляване едва 270 тона храна. На фона на тези над 670 хиляди тона, които се унищожават само в България. Тази храна би била достатъчна да се нахранят хората, живеещи под прага на бедност (1,5 млн. българи)"" "Това е практика в поне 15 европейски страни храните с изтичащ срок на годност да се даряват на хранителни банки, вместо да се изхвърлят. С тези храни се задоволяват потребностите на бедите хора. Абсурдно е, че в най-бедната страна-членка на Европейския съюз това не е направено" "Към момента собствениците на търговски вериги не са мотивирани да даряват храна с изтичащ срок на годност, понеже това би им струвало по-скъпо отколкото да я унищожат. Сега Димитров и Славов предлагат дарената храна да не се облага с ДДС. Парадоксално унищожената храна се ползва с подобно облекчение, а дарената - не." "Проблемът не е в това, че не можем да нахраним бедните - проблемът е в това, че не можем да нахраним богатите." Далай Лама

humfry

Новина от 29 ноември 2013 г. в този сайт: "Още 170 нови автобуса от градския транспорт ще возят софиянци. Вече е обявена обществената поръчка за доставката на превозните средства, съобщи пред в. "Монитор" зам.-кметът Любомир Христов. Средства ще бъдат осигурени благодарение на неизхарчените пари по ОП "Околна среда"" "Освен новите автобуси, ще се закупят и 10 метровлака и 20 трамвая, догодина ще се возим и на 50 нови тролея. Така ще завърши обновяването на целия автопарк с този вид возила."

humfry

Политиците редовно казват, че няма пари и народа трябва да затяга колана. Сега е момента, когато народа да каже, че няма пари и Общината да затяга колана!

humfry

Не е ли комично, когато някой българин, емигрирал да живее в друга страна, започне да обяснява на хората от България колко било лошо на запад и колко било хубаво в България? Може ли някой да обясни защо смъртността в България е толкова висока и защо страната е на трето място в света по смъртност на 1000 човека?

Все си мисля, че имаше резерви в това да се намали броят на гратисчиите... В София масово се пътува без превозен документ. Млади момичета и момчета - най-нагло разцъкват по скъпи телефони и като дойде контрола - сумтят - ми нямам билет! И като цяло - има "столични" жители, които са твърдо убедени, че някой е длъжен да развозва целодневно и безплатно скъпоценните им задници.

humfry

В Швейцария, където минималната заплата е средно около 3020 евро, а средната е около 5730 евро, годишната винетка, която е нужна само за магистрали, е 37 евро. В България, която е най-бедната и корумпирана страна от ЕС, където минималната пенсия е около 82 евро, минималната заплата около 215 евро, средната заплата основно за столицата около 451 евро, където милиони се водят, че живеят под прага на бедността от 154 евро, където вноса на месото, а вероятно и като цяло на другите стоки стига до 90%, годишната винетка е 50 евро. Сега и цената на билетите увеличават със 60%, без никой да се съобразява с мнението на суверена. При цена на горивата от около 1.80 за литър и разход от средно 8/100 градско, излиза по 1.44 лв на всеки десет километра. Излиза, че е по-евтино и екологично да се возиш с автомобил, отколкото с градски транспорт.