Йордан Недев: Държавата да подари БДЖ
"БДЖ не може да остане в държавни ръце, защото се сменят интересите, сменят се и управляващите го. Час по-скоро дружеството трябва да бъде приватизирано. Дори може наистина да се подари на някого. Абсурдно е това, което се случва в момента там."
Обратно в новинатаКоментари - Йордан Недев: Държавата да подари БДЖ | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Борислав Цоков
Като му слушам излиянията на този келеш и се радвам, че вече е оут от БДЖ!! Такива като него трябва да минат под знамето на партийката на Черия мавър.. Приватизация до дупка! И цялата държава - собственост на чуждестранни фирми. А какво да правят обикновените хора, гнидо? Как да живеят в държава, която е разпродадена тотално на други държави, какъв живот ще е това? Добре, че те няма вече, битра карта!!
Анколоу
Това е планът Ран-Ът. Всички отрочета на комунистите (всички управлявали до сега, както и бъдещите управляващи) ще го следват. България е богата държава не заради природните ресурси, а заради търпимостта, която им се предлага. при 2,000,000 работещи българи средно се внасят около 700млн само от осигуровки на месец. 20-те процента ДДС няма да го смятаме, защото цифрата става доста прилична. Въобще целта на управляващите е да се намали броя на умните хора в страната, да останат робите, които да плащат неотлъчно данъци. По официални данни повече хора са напуснали България за последните 20 години, отколкото хора са напуснали районите на Чернобил. Излиза, че радиацията от АЕЦ-а е по-приемливия вариант. Защо тогава не го строим... Една Тиква знае!
Пешо (нерегистриран)
Този профан много лесно подарява. В Германия Deutsche Bahn 100% са държавна собственост и никой никога не и помислял да приватизира такъв стратегически отрасъл. Нашите малоумници от Луканов насам всичко разпродадоха, включително златото и медта на страната /Златица-Пирдоп/.
стрелочник (нерегистриран)
Този небръснат костюмар явно не е разбрал, че всъщност точно това се подготвя за БДЖ, само дето той избърза и се махна малко по-рано. Разсипването, уволненията, фалирането на това най-важно за държавата държавно предприятие е част от плана то да бъде подарено за 1лв., както се случи с Кремиковци. Е после с него ще се случи вероятно същото, каквото и с кремиковци, но това не тревожи тази неграмотна пасмина ,която ни управлява
гаров началник (нерегистриран)
Дали е държавно или частно, едно предприятие може да се управлява както добре, така и зле. Всичко зависи от управляващия.
Боби (нерегистриран)
БДЖ субсидии (BGN) = 13млн х 12 месеца = 156млн. По-малко от 1,5млн. работещи на не-държавна работа => BGN 100 / година / човек субсидия. Аз не съм съгласен да ги давам, както и на тютюнджиите, както и на БНТ и т.н. Сумарно са хиляди левове / година / реално работещ човек. Давайте варианти това да спре, преди да плюете малоумно. Ето моя - за всичко това се намира добър стопанин. Ако смятате, че държавата е такъв (и то БГ дуржавата!) - дайте поне 1 пример. хайде - давайте!
27 (нерегистриран)
Най -после и това ще се случи ,след толкова години на грабеж и съсипия.Итова е именно от това ,че се "сменят интереси и управляващите го"БДЖ е един от примерите за безпощадно ограбване от власт имащите.Жалко само за хората които работят там ,толкова години оплювани от подкупните журналисти и те си свършиха работата.
Коко (нерегистриран)
Тогава да му сменят името от БДЖ на БЖ. След нето остана за приватизация НАРОДА. ДА ГО ПРОДАВАТ И НЕГО. ТЪП ОВЧИ БЪЛГАРСКИ НАРОДЕ ОСЪЗНАЙ СЕ !!!
WV (нерегистриран)
От такива продажни дупелизци ми писна! Как може във Франция железопътните компании (крайградски,областни, национални) да печелят и да са в перфектно състояние!? Да имат и високоскоростни линии с доста високи цени на билетите и пак да има пътници? А, тук в България да закриваме линии и да не може да се развива най-евтиния сухоземен транспорт!?
съгласен съм (нерегистриран)
Къде да изпратя данние за оформяне на дарението, което за държавата едва ли ще бъде оспорено, тъй като съм пенсионер по инвалидност и има текст в закона за подобни дарения? След това ще видим !
вики (нерегистриран)
Тъкмо го помислих за свестен този човечец, а той се оказа поредния "главорез-приватизатор". Как "час по-скоро," как "на някого". Това е толкова безотговорно, толкова нелепо, че нямам думи. Кой е той? Българин ли е изобщо?
BG (нерегистриран)
Йордан Недев: Държавата да подари БДЖ Народът: Държавата да вкара Йордан Недев в затвора.
марин (нерегистриран)
Нима печалния пример на Великобритания след приватизацията на железниците й, не е достатъчен, та трябва да подаряваме нашите?
BG (нерегистриран)
Държавата - добър стопанин? Ще ти дам елементарен пример: БТК. Докато беше в "лошия" стопанин (дъжавата) работеха десетина хиляди души. Беше мечтан работодател. Цените на телефонните разговори бяха доста по-евтини спрямо сегашните на Вива. И за капак на всички - представяш ли си - беше на печалба тая БТК. Има няма 200млн на година. Откак стана частна: уволниха 2/3 от хората (може и повече да са), вдигнаха цените няколко пъти, компанията излезе с милиард дългове. Ако не схващаш - като са на печалба, хазната прибира данък. Е?
Генов (нерегистриран)
Ти ми дай пример с едно приватизирано, но добре стопанисвано голямо дружество - може би Кремиковци, Балкан, Плама, Металургичните комбинати, ЕРП, мините (вкл. Марица изток 3), Нефтохим - който съсипва държавата и т.н. и т.н. няма да стигне мястото.
ГОГО (нерегистриран)
Истината е, че съгласно стари, съвременни и бъдещи концепции за нац сигурност основният вид транспорт на страната е елемент и то съществен от системата за национална сигурност.Лицата, които замислят или предприемат стъпки за лишаване от собствеността върху този транспорт трябва да са обект на досъдебно производство, което да установи формата на вината им- дали е обикновена глупост или обикновена алчност. Да си спомним какво се случи с БТК и други печеливши държавни структури. Мераклии за БДЖ има и сега- то е част от основната жп линия от Северен Китай до Испания.Братята от Русия дават мило и драго да овладеят този маршрут.И не само , защото са по богати и по силни от нас, но и по умни. Това е!
БРЦК
БДЖ е на загуба защото се краде. Ама поголовно и всички крадът като за последно. И верно ще е за последно щото вече нема какво да се краде. Достатъчно е да се спрат кражбите и да се таксуват всички пътници и БДЖ ще е на печалба. Ми ,че тия 10 мил. дето са на загуба само гратисчиите могат да ги платят ,че да има и печалба.
... (нерегистриран)
Е то беше ясно, че това е целта а именно приебатизация! Сега само да видим кой 18 или 26 годишен ще вземе да купи БДЖ с кътаните от закуски пари!
спирача (нерегистриран)
Унищожавнето на БДЖ започна от синия транспортен министър -Краузе, за да може синът му да забогатява от автомобилния си транспорт. Началото беше с разписанията на автобусите - тръгват преди влаковете от централна гара като обират пътниците, а движението им по магистралите беже съпроводено с неспазване най-малко на скоростите. Това бе съпроводено успоредно със съсипване на инфраструктурата на жп транспорта и продължи години. В кои страни на Европа жп транспорта е частен и какви са там законите?
58 (нерегистриран)
ЯВНО СКОРО ЩЕ ЗАВИЖДАМЕ НА ЦИГАНИТЕ С КАРУЦИТЕ
Vlado (нерегистриран)
Ехооо, там винаги е имало частни влакове
възмутен (нерегистриран)
Я па този. Да не е на баща ти та ще даваш идеи? Железниците е стратегически ресурс и ВСИЧКИ държави ги дотират!
2377 (нерегистриран)
Някои хора, като ги уволнят и изведнъж стават големи специалисти, анализатори и разбирачи, а когато са имали властта да свършат нещо са повече наблюдавали. Да изправиш едно предприятие на крака се иска днес много повече от едностранно анализиране на финансово-счетоводни показатели и справки. Когато предприетите действия са основно в уволение на хора, с което съкращаваш 3-4% от месечните разходи, а идея нямаш как да увеличиш приходите целия ти анализ и действия са за боклука. А има толкова елементарни и доказано работещи решения, които можеше да взаимства. Топлата вода и колелото са отдавна открити.
privat (нерегистриран)
пич, всички изброени от теб "предприятя" бълваха загуби! загуби!
ГОГО (нерегистриран)
Този Крауз сега е директор на транспорта в Лукойл! Освен другите фирмички!
Затвора (нерегистриран)
Затвора: Не го искам тоя, ще вземе да ме подари...
(нерегистриран)
Директорския стола в бдж е бръснарски, ГЕРБ иска да лапа парета, не от цената а от комисионната.
BG (нерегистриран)
Иди го обясни на идиотите. Не могат да схванат, че ако няма влакове, транспортът до доста населени места става безкрайно труден и скъп. "Всички" ще спестят някакви милиони, но колко други милиони ще се пилеят никой не го интересува.
НАЙ
Лимузина с абитуриенти се удари в центъра на София, зрелищен скандал заради паркинг
Президентът Радев даде традиционен прием за 24 май (снимки)
Ройтерс: Путин е готов да спре войната в Украйна, но по сегашната фронтова линия
Естония: Русия е премахнала навигационни шамандури от погранична река
Част от къщата на Димитър Талев в Прилеп е съборена
Столтенберг призова за отмяна на ограниченията за оръжия за Киев за удари по цели в Русия
Ройтерс: Путин е готов да спре войната в Украйна, но по сегашната фронтова линия
Министър Запрянов: Целта на Кремъл е да повлияе директно в предстоящите избори през юни
Естония: Русия е премахнала навигационни шамандури от погранична река
Какво е Новорусия и защо вече не е нужна никому?