Кръстев: Не станах министър на транспорта, а на железниците
Има шанс БДЖ да изплува финансово, като единият вариант е съгласуван донякъде с ЕК за продажбата на “Товарни превози“, самоучастие в преструктурирането на железниците и рефинансиране на дълга. Другият вариант е свързан със Световната банка, обяви служебният министър на транспорта Кристиан Кръстев.
Обратно в новинатаКоментари - Кръстев: Не станах министър на транспорта, а на железниците | Днес.dir.bg
Коментари
Коментар: Министър Кръстев, моля Ви, кажете как ще спрете пътуванията без билет за изборите ? Министър Кръстев, моля Ви, кажете как ще спрете пътуванията с безплатни карти за изборите ? ... Министър Кръстев, ние, които не пътуваме с БДЖ ще платим отново преместването на Х00 000 българи за да гласуват . Това плаши и нас, данъкоплатците, и кредиторите на БДЖ !!! Бъдете здрав !
защо никои от министрите на транспорта и съобщенията не се сеща че в неговия ресор има и бгпост.....ното дума по въпроса а ние сме в окаяно състояние.....
Пак ще кажа. Бъдещето е на железопътния транспорт. Евтин, екологично чист, бърз. Не случайно Уорън Бъжет инвестира 30 млрд. долара да закупи железница. Ако продадат БДЖ - Товарни превози - това ще е по-голям обир и от Нефтохим и Балкан.
В момента БДЖ не е моя собственост, но ми бърка в джоба! Дори и да го подарят, ще е по-добре за повечето български граждани! Просто БДЖ не трябва да остава държавна, защото държавата е лош стопанин, а частник с акъла си трудно ще даде много пари за такава прогнила структура и като материална база и като човешки ресурс (не че честно работещите са виновни). Както една махала пълна с цигани никога няма да стане Лас Вегас, така и БДЖ няма как с държавно управление да заприлича на японските железници...
Няма ли да измислиш нещо по-оригинално? Тази плоча вече се изтърка от употреба като оправдание за грабежа на държавна/общонациолнална/ собственост. Колкото и лош стопанин да е държавата/а това зависи кой я управлява/, е по-добър от тези, които закриха, нарязаха или просто зарязаха харизаните им държавни имоти и предприятия.
Кога по новите участъци ще въведете скорост на новите мотриси от 140 км. Разберете за да имате пътници трябва да предоставите транспортната услуга за конкурентно време. Какво е това от софия до пловдив 156км пътуване над два часа или срена транспортна скорос 62 км. Защо се влагат милиарди ако незабавно не се увеличи скоростта, като не се подценява безопасността на движението.
"Червено котле" - ама не е така! Лицето ЛЪЖЕ в сивито си, че е юрист! Правоспособните юристи в България са ВИНАГИ магистри - юрист не се става с 2годишен курс по право, а чрез следване в юф и е САМО магистратура! Същата калинка като цветанов! Мога да Ви препиша какво точно се съдържа в дипломата за юрист - ако искате, ще го публикувам!
Този е човек на ТИМ! Откакто е завършил все началник на най- различни места.
Е как не, иначе щеше ли да е шеф на Порт Варна. А и сестра му е ГЕРБ-ерска калинка, която от Ямбол отлетя в Словения като ПОСЛАННИК, може би благодарение на това че е мед.сестра. Важното е да знаеш чий човек да си.
Железниците от царско време преди 1945 г. са държавни и такива трябва да останат. Наред с пощите , жп.транспорта е социално икономически отрасъл и Държавата винаги трябва да притежава контролира структурите. Другото е демострация на безпомощност.
Тая схема с държавно предприятие, което умишлено се довежда до загуба я знаем! Но като няма прокуратура и съд... БДЖ не трябва да се продава - трябва да се вкарат в затвора виновните за източването му. Следващите ще се позамислят дали да правят това отново или не. От явно по-явно за какво е сложен този там - за да досъсипе БДЖ. А ние докога ще стоим отстрани и ще гледаме как ни съсипват живота ?
Приватизация!!!
Г-н "калинка" Кръстев, не предприемайте управленски решения- те не са по силите Ви като "висш специалист по право":) Все пак, правната обосновка на една реорганизация на БДЖ е от комепетентността на правоспособни юристи, а не на лица със сертификат от курс по право:)