Осигуриха връзка между магистралите ”Тракия” и ”Марица”

Регионалният министър Николай Нанков откри пътен възел, свързващ автомагистралите "Тракия" и "Марица".

Обратно в новината

Коментари - Осигуриха връзка между магистралите ”Тракия” и ”Марица” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Имате грешка в километрите. Не може 10 км за 3 милиона и 45 дни.

Мисля, че сма 21 век, ако не се лъжа. Хайде спрете с тези отживелици, първа копка, резитба на лентички, прикъдявания и други подобни глупости за пред група предварително извикани платени медийни зомбита. Хората и без тез изгъзици ще разберат направили сте нещо добро или сте го окепазили. Ако има рекламации , ко прайми , а ? Или май много мисля...

Отчето похотливо гледа....пътния възел...

А, може, може , на книга и на фактура !

10 километра за над 600 дни, абе вие ебавете ли се с народа. С ваща скорост докато хората населят луната АМ Марица ще се завърши

... само дето: Пътният възел, дето го откриха, го имаше и преди да направят магистралата - имаше място, от където можеше да 'слезеш' на магистралата. После, като свързаха 'Марица' и 'Тракия', това място го запушиха. Хората, обаче пак си минаваха по една отсечка от черен път. От АПИ, за да им е гадно, накрая пратиха един багер които засипа с голяма купчина пръст 'пролуката'. После незнам какво е станало, явно местните не са останали доволни, и ето сега, 3 години по-късно, с няколко милиона лева по-скъпо, ОТНОВО се открива някога същетствуващ възел....

Сигурно няма друга държава, при която да се пресичат 2 магистрали и да няма пътен възел като хората :)

мен друго ме притеснява, защо в бургас цената на газта е 1.03 лв а в димитровград е 85 ст. това нормално ли е а?

не може откриване без боцко! ще ви пропадне възела така....

78ст. Ела да живееш при нас и да караш евтина газ.

ОХ БОКО ОХ КЕФ!!!!!!!!!!!!! НА ПЪТНИЯ ВЪЗЕЛ ГОЛЯМ КЕФ!!!!!!!!!!

Чуди се килимявката с фес или с фуражка да сменя....

Значи историята тука с тоя пътен възел е съвсем друга! Колкото и да не им се иска на някой тая магистрала Марица е проектирана и започната да се строи от бай Тошо! Само, че когато е проектирал магистралата бай Тошо казал Аз ще направя и магистрала през странджата дето е директно от Свилен град до Бургас и съответно отбивка за Бургас от магистрала Марица няма да има! После след години дойде демокрацията и сегашната ТИКВА реши да достори магистралата на бившия си началник! И какво мислите дадоха се едни 5 милиона лева за проектиране на "новата" магистрала марица! Фирмата естествено беше от "нашите" И какво направи съответната фирма ами отиде в бюрото дето се пазят "старите" планове на магистрала Марица, после отиде до ксерокса копираха ги след това сложиха 2 нови мантинели и няколко борчета и толкоз за 5 милиона лева! Да ама в "старите" планове на магистрала детелина за връзка с Тракия няма! Но кой да ти гледа тез незначителни подробности! А и само за 5 милиона лева да се "проектира" цяла магистрала плюс детелина еми много е! И после оная ТИКВА дето и сега ни торви живота почна да се обеснява как то разбираш ли никъде по света две магистрали не можело да се свържат та било то и с проста детелина и трябвало да се отпуснат още едни 70 - 80 милиона лева само за таз детелина! Тогава ми идваше да го хакне някой с една лопата по тъпата крадлива глава, ама странично така, та да спре да се мъчи и той и ние с него! И сега няма детелина още и тая пътна връзка не знам какво точно прави!

Руска любов народна в Бургас! :))))

Борисов е човек от народа. Скромен и умен. Лаврентий Берия, този справедлив и духовно възвишен човек, обичал да казва: Скромността краси болшевика, заменяйки думата човек с болшевик. Сталин лично одобрил тази поправка и дори допълнил: Силата на болшевика е в неговата скромност. Което разкрива тайната на непобедимия Борисов. Времената днес са други - демократични. Берия и Сталин ги няма. Борисов обаче е тук, със своята скромност доказателство, че болшевизмът е жив. Странно изглеждат на този фон документите които показа банкера Цветан Василев, че 240 млн са били занесени на Борисов от посредниците Делян Пеевски и Александър Сталийски. Още по-странно е присъствието на човек от бистришките тигри в управата на Дунарит и Авионамс. Да не говорим за слуховете, че Бойко притежава акции от Булгартабак и различни медии. Ами Димитър Богданов, който поискал 1 млн лв от кандидат за купувач на Химко Враца от името на Борисов? Какво да мислим и за банковата сметка на Борисов в Лихтенщайн, разследвана от местната прокуратура? Дори един особено близък до премиера сайт писа, че в това нямало нищо лошо, защото всичко било законно. Законно, законно колко да е законно. Освен това го няма записано в имотната декларация на премиера. А дали мъжката дружба между премиера и шефа на Лукойл България Вальо Златев е само духовна? Скромни, успели мъже... Правешката шатра, ловното стопанство Паламара, правителствения самолет, цени на петрола, бридж белота висша форма на човешко общуване...

Пич, бай Тошовата ти магистрала стигаше точно до Пловдив. А това за Марици, отклонения, Бургас, Мургас и пр. тъпотии са приказки, спуснати от пропагандния отдел на БСП.

Направили са един изход, който са забравили да направят преди 10 г., и това са 10 км. - хаххахахаха!

Не знам кой е тиква и кой не, но ти си неграмотен!

Въпросът е защо този пътен възел не е на мястото на пресичането на магистралите и защо като се направи Марица не се предвиди пътен възел за всички посоки??? Ако може г-жа Павлова и г-н Лазаров да кажат!!!

В Стара Загора е 0.73 лв(газ).Нафтата е 1.68 лв.

А с КАНфКИТЕ, как е положението сега?

Браво на хората постигащи неща.

Много любопитен факт. Със Сърбия, Гърция и Румъния нямаме магастрала, но към Турция имаме.

Съгласен съм с вас.

8000 от 22000 са 35% от пътищата! Дали е голям проблема?

Само да отбележа, че този пътен възел е направен поради едно недомислие в преди. И съответно ни струва повече пари. Аз не казвам "Браво" на тези, които харчат неразумно нашите пари.

Не е важно колко ленти е отрязал КОМУНИСТЪТ Бойко Борисов, колко първи копки е направил, колко журналистки е ощипал, колко масажистки и чалгаджийки е из-чу-кал, колко магистрали и спортни съоръжения е построил, какъв голям каратист е и какъв точно колан по карате има, колко помия е откраднал от почивните станции за да си нахрани прасетата и кокошките, колко бой е изял от майка си, колко писма и е написал от казармата, колко книги за Винету е прочел, колко листя е прелистил, колко яйца изяжда на закуска, колко гола е вкарал на мачлета в работно време, колко пари е спечелил на вързано от игра на тенис, колко му е голям рейтинга и колко дълъг маркуча, колко маркуча е развил по пресечена местност, колко голям приятел му е Берлускони, колко тениски, грамоти и шапки е получил от партньорските служби, КОЛКО ПЪТИ Е ЗАКУСВАЛ или ОБЯДВАЛ с Обама (ЗАЕДНО С ДРУГИ 5-6 ХИЛЯДИ КАТО НЕГО), колко бивши свои другари от тъмния период е изпържил, колко шамара е ударил на Стенли и колко котарака сега примъркват сладко в скута му, колко сделки с негов фалшив подпис ала брат Драшков са минали незабелязано в Общината, колко е сложил на бюрото си, колко много мрази тройната коалиция, какъв голям пич е, колко трупа е изровил с фадромата, колко показни ареста е извършил, колко пъти на ден и по колко телевизии се е показал за да напомни за себе си и т.н. Всички тези циркаджилъци, маймунджулуци, евтини селски тарикатлъци, тъпи бабаитлъци нямат никакво значение. Важното е, че този човек е неук и некомпетентен (търся подходящи думи, които да не са чак толкова обидни, колкото тези, които ми хрумват в момента). Той не може (и не бива) да управлява държавата. Не е вярно, че няма алтернатива. Алтернатива има дори само заради факта, че всеки друг би бил по компетентен от КОМУНИСТА Бойко Борисов.

Транспортният коридор е Близкият Изток - Европа. България - Гърция е почивният коридор ;))

Какво щяхме де правим без комунистите ?

този пътен възел я се ползва от някой, я не. МНОГО по използваем щеше да бъде при пресичането на магистрала Марица с шосето Чирпан-Поповица. А за недомислието при проектиране, ще кажа само, че магистралите се правят САМО и ЕДИНСТВЕНО за удобство на пътуващите от София. Останалите - кучета ги яли... Ако някой съмнява, да тръгне примерно от Бургас за някъде, да речем Пампорово, Велинград. Удължава си пътя с десетки километри

поне да беше се поинтересувал. Проектирането и изпълнението на АМ Марица започна през 1982 година, след като се компрометира моста над река Марица в Свиленград, по който минаваше международния път. Много "демократични" глупаци ползващи бивши социалистически дивиденти.

С ГЕРБ НАПРЕД!

Бързо ще буреняса, защото никой няма да минава през него. Ще си карат 40 километра повече. Да им е гадно на герберите.

Е, бива ли толкоз думи за да покажеш колко си проЗт?

от Свиленград в Турция бързо да се не завърнете оттам.

Пак ли само за Южна и за към Турция?

Накъде е това напред? Към Дъното?

Кой ли знае колко милиони ще откраднат гербавите 50%цигански 50%османски крадци от този възел?

защо боцето не лиска менчето с вода бре????? къде е лилето(фадромата)?? домъчня ми за изцепките на боцето: "направихме" тангенти(мангенти) и.т.н...;))

moket1

Може ли помощ по кой маршрут досега са идвали от СтЗ и Бургас та сега през Плодовитово е с 40 км по-къс маршрута до Свиленград?!

премести турция от -татък плевен и си готов бре цървул!!

Може и така да е! Но все някой не грамотен требе да каже истината! Щото като гледам "грамотните" само мълчат кат ...!

Браво Бойко, гледай да се не нагъне само и тази магистрала. И да вземете вече да инвестирате и в северна България че там е леш.

И аз се засмях...ама...Щом са рекли че ще се намали значи ще се намали :-) :-):-)

Всички ли журналисти сте тъпи и прости. Поднасяте информацията на народа като олигофрени. В живота съществуват карти, населени места и GPS точки. От картата виждам, че магистрала Марица е свързана еднопосолно с магистрала Тракия в посока Бургас.

Има нещо тотално сбъркано в тази статия. Министеро казал че ще отчуждават земя за да могат да свържат магистрала Тракия със Стара Загора. Ами в момента магистралата е свързана с града на две места. Акъла ми не го побира къде ще е това трето свързване, и защо като сегашните две си вършат чудесна работа. Новата връзка щяла да съкрати пътя от Стара Загора за Свиленград. Това е все едно да кажете че ако направят пътя между Самоков и Ихтиман по-качествен софиянци ще вземат да ходят до Самоков през Ихтиман за да използват магистралата. От Стара Загора до магистрала Марица / през Димитровград / е толкова колкото от Стара Загора до новия пътен възел. След това от този възел до Димитровград има още трийсет километра. Значи пътя се удължава, а не се скъсява с трийсет километра. Тотално сбъркана статия.

Еми да де - за Европа се минава през Сърбия и Румъния!

10 км за 3 милиона лева? Айде бе :D Лилето и Ко. за под 30 милиона на километър няма да си повдигнат дупетата от стола даже.