Арнаудова: Целият ремонт на пътя край Своге е повод за обвиненията

Не са били правени истински изследвания за качеството на настилката, а са давани само документи, каза тя

Обратно в новината

Коментари - Арнаудова: Целият ремонт на пътя край Своге е повод за обвиненията | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

По новините казаха, че асфалта който е използван е ЧЕТИРИ ПЪТИ ПО-ЕВТИН от изписания по документи... Е това си е яка далавера! Сега като започнат проверки на всички пътища и магистрали може би ще излязат злоупотреби за милиарди евро... Ужас!

Госпожо Арнаудова, от Вашето изказване стигаме до извода, че БСП с пълно основание иска одит и изследване на положеният асфалт от независими европейски одитори и лаборатории. Тогава ще лъсне неудобната истина как се е работило и колко безобразно се е крало!

Щом Борисов е Премиер и него да разследват ! Вижда се с просто око че Престъпници правят Магистралите в България ! Борисов колко пъти се хвалеше че ИСКАТ да строят пътища много фирми ,различни и турски ! Ето как ги строят ОПАСНО за живота и изкараха Шофьора виновен че пътя е ЛОШ и сега ще го съдят ! Контролиращите органи също да бъдат съдени и Московски , той има голяма Смъртна вина за това състояние на пътя ! Къде е Московски виновника ? Скриха го за да не издаде как Борисов и Плевналиев станаха Богати от строителството на Магистрали и комисионни десетки милиони наши Народни пари !!!!

Ние от Трейс Груп РЕВНОСТНО защитаваме нашия изп.директор и не признаваме обвиненията на прокуратурата...Значи ли това че и на мен ще повдигнат обвинение? Само да се опитат....Синът провери в нашата лаборатория в Ст.Загора, че асфалтовата смес е ОК, ай сиктир...Таман щях да ставам АКАДЕМИК, а те се опитват да ми се изакат на главата...

Госпожо Арнаудова, от Вашето изказване стигаме до извода, че трябва да изчакаме следващата катастрофа с фатални последици, за да имате основание да изискате проверка за съответната пътна отсечка, така ли?

Няма такава пътно-строителна фирма, която в един участък да работи качествено, а в друг некачествено. Всъщност въпросът е : има ли пътно-строителна фирма в България, която да работи качествено ??

И сега чакаме явно нещо подобно да се случи на 70-80 километровята коловозна магистрала "Тракия" в района на Стара Загора, където никой не кара в дясната лента т.е. в бразувалите се коловози. Ама там нещата са мнооого дебели! Колко години вече от най-високото ниво в България се отрича че там са крали яко материал или са влагали не според технологията.

Не се краде материал. Крадат се пари за сметка на материалите и технологиите...

Благодаря за поправката. Това имах предвид, но неправилно се изразих.

Коловозите са 40 км и вярно са построени от Трейс, но при управлението на БСП. А на кръговото на Стара Загора, когато магистралата свършваше там що катастрофи станаха...

"Прокуратурата обаче не може да поиска изследване на останалите пътища, които е ремонтирала компанията "Трейс". Прокуратурата провежда разследване, когато има извършено престъпление. Нямаме основание да се съмняваме, че в останалите отсечки на тази фирма има същия проблем с асфалта", заяви Арнаудова." Само това е достатъчно да се види колко изгнила е системата! Проверка на пътя - само при масова смърт! ИЗРОДИ, знаете ли колко мъка причинявате?!

Какво ги интересува, да не би да носят някаква морална или законова отговорност? И онези в НС не ги интересува, защото и те не носят никаква отговорност.

Представяте ли си какво ще стане, ако производител на гуми си позволи да прави ски, вместо гуми. Тогава движещите се по българските пътища ще са фаворити по Бобслей на 4-ри колела. Същото се случва и когато инженера проектира пързалка, а не автомобилен път.

Според логиката на прокуратурата ни, ако една гума се хлъзга или гръмне още докато е нова и убие хора, не е повод да се проверяват всички гуми на произвводителя... проверяваме качеството на гумите само, когато умре човек.

Изиза, че пътя бил виновен а не шофьора. Ако беше карал с 90 км/ч пак ли щяхме да твърдим същото ? При ограничение 40 км/ч дори и за суха настилка, тоъ кара с 53 км/ч при мокра, навлиза в насрещното движение просто ей така(по-лесно да вземе завоя, вижда насреща коля, пникьосва се и върти волана рязко. И при идеални условия и състояние на пътя резултата щеше да бъде същия. При трафик 5000 автомобила на ден само този рейс катастрофира.

Едното няма общо с другото. Действията на шофьора не оневиняват измамите от страна на Трейс! Трябва ли да ти цитирам законите от Физиката, за да ти стане ясно какво се получава при коефициент на сцепление 28?

Може да си в чужбина, но си дебил. Коефициентът на сцепление е число по-малко от единица, при 28 превозното средство сигурно е фундирано. 28 е коефициент на ускорено полиране /psv/ и все си мисля, че за варовиците е около 40, но щом казват може и 28 да е. В България все още няма нормативни изисквания за коефициент на сцепление между пътя и превозното средство. Няма и сертифицирани машини да го измерят. 53km/h е кинетична енергия с около 78% по голяма от тази при 40km/h.

те с какво ли са строени. не ми се мисли ако удари някое земетресение!

Добър въпрос! Някои от тези фирми се занимават и със строителство на сгради. Дали например не влагат морски пясък вместо речен? Дали слагат необходимото количество арматура и други материали? Най-вероятно ще получим отговор при някоя трагедия...

Ако са сигурни, че сертификатите на сместа са фалшиви, защо да не е основание да се проверят и другите пътища на тази фирма? Участъка до Стара Загора с 90 на Тракия е строен от нея по времето на БСП, следващия до Нова Загора пак е правен от нея при Герб. Защо тази фирма е все на първо място, без значение от това кой управлява? От друга страна обвиненията не са това, което се говори. Не ги съдят за фалшиви документи, съдят ги, че вместо скала сложили варовик, което пак е скала. Това с усвояване на гаранцията също ми изглежда съмнително. Гаранцията не се ли усвоява при глоби или отказ за изпълнение на констатиран дефект? Нещо това обвинение хич не го виждам, а не съм юрист дори!

Чувала сум, че преди 10 години имаше голяма чужда фирма, която се махна от българския пазар, отвратена от нивата на корупцията в този сектор. Не знам как е по другите сектори, но мога да предположа.

Прокуратурата обаче не може да поиска изследване на останалите пътища, които е ремонтирала компанията "Трейс. Нямаме основание да се съмняваме, че в останалите отсечки на тази фирма има същия проблем с асфалта", заяви Арнаудова.

Това е като да кажеш, че нямаш основание да се съмняваш в това, че сериен убиец е отговорен за смъртта на повече от 1 човек.

Очаквам обвинение и срещу най-титулования член на борда на директорите на ТРЕЙС-Академик Антон Дончев. Да-писателят.Не се шегувам-той е там,не разбирам обаче защо, освен да е на хранилка.

ГЕРБ, любимата им Трейс и прокуратурата са пак невинни. Целите в бяло. Непорочни девици. Красота. Предизборно горят 2-3 бушона, след изборите замитат всичко и продължават да крадат. Това е ГЕРБ!

По принцип в България няма практика на завой да се салага специлаен асфлат. В други държави в които съм пътувал фрезоват асфалта на всеки завой. Тук няма такова изискване . Защо да го правят точно на този завой? Иначе аз бих се замислил д асе кача в тая 20 годишна гробница собственност на шофьора който най верояттно сам си я ремонтира. Ама така е в България, гледаме всичко да ни е по евтинко.

Нали уж има Министерство на транспорт, има ИА "Автомобилна администрация", която е под шапката на министерството и отговорна за ГТП. Защо ГТП са само фиктивни? И защо се пускат опасни МПС-та в движение?

са хора на хранилка. Всички видяхме, че не смеят да пипат определени бизнеси.

На хранилка, ама хората се избиват по пътищата и никой не носи отговорност! Що за простащина и безхаберие!

Де да е само този път, но иначе трябва да приключат с отрасъла. Ще вадимели пак фадромите, честни частници и отгговорен бг капитал ?

"Нямаме основание да се съмняваме, че в останалите отсечки на тази фирма има същия проблем с асфалта" Да след един кофти ремонт с фалшифицирани документи за качеството определено няма нужда от проверки по други обекти на фирмата!Тъй като не може да има съмнение за подобни случай на порочна практика.Е поне докато не се получи нов инцидент или журналистите не се намесят с някое разкритие. Виждам,че прокуратурата е все така пълна с малоумни кадри без грам акъл в главите правещи подобни изказвания и хвалещи се с най-големите си провали за добре свършена работа!

Тези се хванаха и ще изгорят. Същото е навсякъде, нима всичко е наред при колбасарите, мандраджийте, хлебари, пекари, земеделски производители, фермери и какви ли не още. Всики знае, мога да излъжа, я ме хванат, я не ме хванат, да напълня джоба, пък каквото иска да става. Предприятията, масово мамят Държавата с данъците, осигуровките, да не говорим за търговията. Откачена работа. Нужен е адски контрол. Като тези, хванали се и край. Безмилостно унищожаване на фирмата, а престъпниците в затвора. Всеки да знае и да не си помисля да лъже Държавата и обществото. Редът се създава с контрол и твърди мерки.

Бях потресен от интервюто, когато прокуратурата се оплака че няма право да прави проверки преди престъплението. Това право им е отнето. Не съм видял прокурорите да стачкуват за лоши закони. А и сега никой от този парламент не трябва да влезе отново. Такива закони пишат. По СМИ все има оплаквания, че са лоши законите.

Шилo

При това положение би трябвало да се проверят ВСИЧКИ пътища, строени от въпросната фирма. Логиката сочи, че и на други места ще се открият същите нарушения. При други фирми - също.

Да във Варна наистина се строи гробище за моного много пари и като шофьор минаващ всеки ден по този път ако има Прокуратура дано се самосезира и да се предотврати това бъдещо място за катастрофи. Искам да кажа и за качеството положеният асфалт вече се рони и на места има дупки а не е минала поне една зима след нея всичко ще е както до сега дупка до дупка.

Това е целта бре. ПРавят се нещата бързо да се рушът а после пак някой от " напите " ще прибере парите за ремонта

Намериха си бушончета за да си измислят ръцете ? Само да попитам нещо няма ли да получат тога изпълнявалите Министри на Транспорта и МРРБ ? Единият след оставката тиде шефче в някаква Черноморска Банка а другият 1 месец след оставката си го върнаха в същото министерство ама като зам министър (роля която играе и досега). Явно в Бустаня това да си министър те освобождава от всякаква наказателна отговорност. Еххх каква право-раздавателна система имаме ей , даже в АМерика ще ни завидят

"Прокуратурата провежда разследване, когато има извършено престъпление. Нямаме основание да се съмняваме, че в останалите отсечки на тази фирма има същия проблем с асфалта" Питам, не е ли престъпление полагането на некачествен асфалт? Трябва ли да загинат и на други места много хора и чак тогава да се направи проверка на пътната настилка за да се докаже, че не е с нужното качество? Колко бомби с чакащ механизъм са заложени по българските пътища?

Че вие трябва да затворите държавата, защото някак си не се сещам, ама никак, за път, дето да отговаря на някакви елементарни изисквания, за европейски да не говорим, че ми става смешно.

Всички магистрални ремонти на Борисов са повод за обвинения и затвор, ама знаем, че няма да се случи. Некачествени проекти или направо липса на проекти, некачествени материали, надписани цени....И за пътя до Своге е така. Сега се вдига малко шум, пишат се едни обвинения и после се точи някакво дело 5-10 години, след което в най добрия случай някой човечец получава условна присъда. Големите риби ги няма.

УВАЖАЕМА Г-ЖО АРНАУДОВА ВСИЧКИ ПЪТИЩА КОИТО СЕ ИЗГРАДИХА И СЕ ИЗГРАЖДАТ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ СА ОЩЕ В ПО ТРАГИЧНО СЪСТОЯНИЕ, НО БЕЗКОНТРОЛИЕТО Е ТОТАЛНО. ВЗЕМЕТЕ ЗА ПРИМЕР КАКВО СТАВА ВЪВ ВАРНА ТАМ СЕ ПРАВИ ПОРЕДНИЯТ ПЪТЕН КАПАН ЗА УБИИСТВА И ВСИЧКИ МЪЛЧЪТ САМО СЕ ИЗЯВЯВА ЗАИНТЕРЕСОВАНОТО ЛИЦЕ ПРОЕКТАНТА И ТОЙ КАЗВА НЯМА ПРОБЛЕМИ.

След като Герп са безотговорни към живота и здравето на българите, време е българите да поемат отговорност за собствения си живот. Кражбите са бумеранг за всеки. Гласност, истина, разкрития да се случват ...

РЕОТАНИТЕ ОТ СЪДА ГИ РАЗБРАХА КОНСТАТАЦИИТЕ СЛЕД 1 Г, ДЕТО И ГЛУХИЯ ГИ РАЗБРА! ТА=КА ЗНАЧИ ТРЯБВА- ПРОТЕСТИ И КЮТЕК ДА СИ ВЪРШАТ РАБОТАТА, ИНАЧЕ - ТРАЙКО!

"Върховният касационен съд потвърди условната присъда на бившия председател на Варненския административен съд Анелия Цветкова. Тя е призната за виновна за това, че на неустановена дата в периода края на юни – началото на юли 2008 г. във Варна, в качеството си на длъжностно лице с отговорно служебно положение, е поискала и получила 10 000 лв. подкуп от бизнесмена Стефан Стефанов, за да бъде решено дело в полза на добричката фирма „Атанасов инвест”. Цветкова беше осъдена условно на три години лишаване от свобода, глоба в размер на 10 000 лв. и лишаване от право да заема длъжност в органите на съдебната власт за срок от три години. ВКС потвърди решението, с което съдийката бе оневинена за това, че е поискала 60 000 лв. и е получила половината от парите, за дело в полза на „Атанасов инвест”. Цветкова беше задържана през 2008 г. в заведение във Варна с 10 000 лева подкуп. По информация на прокуратурата в дома й били открити още 150 000 лева и около 400 грама злато. Още същия ден срещу Цветкова бяха повдигнати обвинения за корупция. Три дни по-късно съдийката беше освободена от следствения арест в София срещу гаранция от 20 000 лева. След излизането си на свобода тя подаде оставка като председател на Административен съд-Варна. Преди да оглави новосъздаденото съдилище в морската столица Цветкова е била началник на административното отделение на Окръжния съд." Така се бори корупция!

А за Иванчева защо с различна присъда за недаказан подкуп?

Поради няколко неща. Първо, защото е независима. Второ, защото няма връзки. Трето, защото не е магистрат.

В руската губерния непослушните кметове получават 20 години затвор по скалъпени обвинения, а за убийство на 6 месечно бебе ти взимат книжката. Руски модел, само дето си нямаме Сибир и Гулаг.

КНИЖКАТА ВРЕМЕННО СА МУ Я ВЗЕЛИ.

"Прокуратурата обаче не може да поиска изследване на останалите пътища, които е ремонтирала компанията "Трейс". Прокуратурата провежда разследване, когато има извършено престъпление." Стига сте ни будалкали, вършете си работата от прокуратурата. За мен има престъпление: Ако прокуратурата иска да разследва ще намери начин, ако не иска пак ще намери начин. Вероятно строителните надзорници и държавните чиновници като Глосов, които е трябвало да следят за качеството на строежа на пътищата не са го правили по един и същи начин навсякъде където са участвали. Да разследват тях така ще стигнат и до другите строежи и ремонти на пътища.

Ще чакат нова трагедия, за да разследват отново. Типично по български. Все не може, не става, не иска...

Делото срещу тримата от Иванчевагейт завърши с общо 47 години затвор, макар и в Дойче Веле да има статии по темата, в които се говори, че в България отново има политически затворници. Виновните за смъртта на 20 души обаче би следвало да получат няколко стотин години затвор. Поне така щеше да завърши подобно дело в САЩ!

така е с магистрала - тракия магистрала люлин магистрала - струма магистрала - хемус всичко е направено от безхаберие и хората постоянносе пребиват и все те са виновни!!! гласувайте за гебр да ви направят още некоя магистрала да се намалите още с 2-300000

За непомнещите процедурата за избор и началото на строителството на магистрала Люлин. Беше направено от тройната коалициа Сергей Станишшев-Симеон Сакскобургодски-Доган, Станипев беше и примиер тогава. ГЕРБ само я "достроиха" и Борисов отиде с телевизиите да среже лентата. Това беше периода му на рязане на ленти, откривне на обекти и първи копки.

То всички ремонти извършени през последните 10г. са повод за проверки! Вижте 10км посока София на Тракия на какво прилича 3-4г. след ремонта! Тия гробари ограбиха и загробиха държавата! Инфраструктурата ни е като от третия свят и тоя тиквоч има наглостта да се хвали с пътищата ни, което впрочем е и единственото, с което може да се похвали, сами си правете изводите колко струват тия недоразумения дето 10г. ни майката ни разкатават!

сега нещо за ремонтите преди последните 10 години. Но не можеш, защото такива нямаше. Последните бяха през 1989 година. Крадци смениха още по-големите крадци, това е.

Пътищата, по които аз шофирам преди 10г. бяха в много по-добро състояние от сега!

живеем в различни Българии. Защото аз имам доста ясен спомен за направо изчезнали от дупки и растителност пътища, които сега се появиха отново. Не се напъвай да ми измисляш отговори, и двамата знаем, че съм прав. Пак казвам - тези крадат здраво, но кражбите не са започнали от тях.

то да беше само край Своге? Аз нормален път в бГне съм виждал никъде. Но пък подобията са скъпи, праявт се адски бавно и се рушат с бясна скорост! баце ако искаше д аоправи пътищата д абеше поканил китайците само за един мандат да са посеменили всички настилки на територията за 1/3 от похарчените до тук пари,

Европата не дава да се викат китайци. Трябва да е от Съюза, нали се сещаш. Крадлива работа е, вярно.

За съжаление си много прав, пуснаха се доста километри нови магситрали, други се ремонтираха. Звучи чудесно! Но не са изминали 10 години откакто ГЕРБ запонча да ремонтира старите пътища и строи нови магистрали. И те вече са като разорани ниви. Сега разбирам защо: Заради кражби, измами и липсата на контрол поради некопетентсност, некадърност и огромана корупцият в държавните институции. Повсеместно назначаване на високи постове на калинки и бивши провалени бесепари подобни на Данаил Кирилов, Цецка Цачева... Изминаха едва 10 години от първото му правителство и 4 гони от второто ми (Пламен Орешарски) и народа забрави за греховете на БСП и Сергей Станишев. Дори ще го правим евродепутат за втори път. Същото като с Гоце участва в управлението и катаствофата на държавата през 1996 г. и после само след няколко години 2 мандата "успешен" президент, с 3-те му провалени проруски проекта т.н. голям шелем. Но не ни трябва поредната размяна начело на държавата на ГЕРБ, БСП и +ДПС и запазване на прокуропционната системата на държававния апарат и правосъдието. А имаме нужда от тотално прочистване на държавата и основен ремонт дори разршаване на сегашната система.

и защо да нямате основания за праверка на останалите изпълнени обекти от тази фирма.......край своге са излъгали, фалшиви проверки само по документи... останалите са изпълнени по същия начин - чрез лъжи и кражби.... какво чакате да загинат още 20-30 души и тогава да проверите л...ната

А другите ремонти и строителства в България?

А добро утро! ... Всички пътища се правят на този принцип!! и не само пътищата и една голяма част от новото жилищно строителство, може само да се радвам ече нее имало някакво по-сериозно земетресение , че резултата ще е потресаващ...

Защо не излиза Истината за злоуптребата с еврофондове в земеделието и строителството на пътища? И пак ли Бойко не ги знае? И пак ще се държи като ощипан?

Целия път а повод за обвинения не само край своге. Разходете се по путя ще видите как в рамикте на 3 години се е напукал целия. От следващата годиня очаквам да се отворят дупки и да почне едно ново източване за ремонти по него. А пък за това че умират хора по този път направо всички виновни са си за разстрел. Даже и след катастрофата шикашлават и се правят опити да се прикрият виновниците. Само оставки няма да свършат работа, защото поредните празноглавци им заемат местата.

а и от право разбира! Представям си я в кухнята с престилката и тиганите.... П

МагиСралите са връхтЪ... милионерите покрай тях са бая, и милиардер има има и балъци дето плащат винетки и си трошат колите, че и главите Ура ГРОБ-бари

От цацаратурата отново лъжат и се правят на "пунта мара", по думите на нашия "любимец", защото идват избори и трябва да пунтират дейност. На никого нищо няма да направят, няма да търсят отговорност. Населението да му мисли с тия безотговорни тъпанари зинали да налапат цялата страна. След изборите всичко ще бъде замазано.

Обществото очаква сериозни присъди за отговорните за смъртта на 20 души, както и за раняването на още 8! Надявам се и делото няма да се проточи 10-20 години, а накрая да завърши с оправдателни присъди. С оглед на случилото се и изнесената нова информация за качеството, вложените материали и фалшивите документи, е необходимо извършването на експертни проверки от чужди и независими експерти на всички ремонти, пътища и съоръжения от последните 10 години! Иначе има огромен риск трагедията да се повтори по-още по-ужасен начин!

Елена Йончева ги забърка едни.....Поиска независима експертиза,настрои срещу себе си строителната мафия и вижте какво стана. Гешев, къде си, не си бъркай в ушите, ами предявявай обвинение, с мотиви и доказателства,НЕЗАБАВНО!

Дир БГ ли сте, фес местан ли сте. Политици и управляващи невинни. Шофьора на автобуса беше в ареста. Полцая застрелял крадец на кабел на БДЖ при самоотбрана настанен в ареста. Убиеца местан на свобода. Фандъкова с ремонта на Графа и паметната плоча влезна в историята,ние платихме сметката. Може да смени Иванчева.

Когато осъдите трейс, тогава плямпай. 5 години разследвания, връщания на делото, измемения, експертизи и накрая - оневинени и изпрани. Това е схемата на съда и прокуратурата за наши хора.

Ето това е ИСТИНАТА. Нали вските скочиха на Елена Йочева когато каза,че се иска експертиза. Всичките фирми,които са набъркани в тези престъпления излязоха на протест,че се иска експертиза и проверка. Защо? Защото щше излезе истината и те ще носят отговорнст или трябва да си признаят колко ,на кого и каво са плащали "назад". Така ли ? Ама май ги натиснаха от където трябва и вече не минават старите времана. Иде време да се отговаря и плаща за цялостно тврочество. Всичко има начало и край.

Взимат една кола и минават по "Тракия" до Бургас. Поводите за обвинения ще ги пораздрусат на доста места.